کاشت مو در بهترین کلینیک
نوشته شده توسط : seoinja

کاشت مو در سال‌های اخیر جزو پرتقاضاترین عمل‌های زیبایی شناخته شده است. طی این فرآیند شما به کمک بانک مو، فولیکول‌های فعال خود را به قسمت‌های طاس سر پیوند می‌زنید. عمل زیبایی کاشت مو روز به روز پیشرفته‌تر شده است و از حالت تهاجمی خود خارج شده است. پس از آشنایی اولیه به نحوه کاشت مو، به شما کمک می‌کنیم تا بهترین کلینیک کاشت مو را انتخاب کنید.

بانک مو چیست؟

بانک مو شامل ناحیه‌هایی می‌شود که دارای مو با ریشه‌های قوی هستند. بانک مو معمولا شامل پشت سر و اطراف گوش و حتی نقاط مختلف بدن می‌شود. در این نواحی، موها فولیکول‌های زنده و سالمی دارند که باعث رشد مو و استحکام ساقه آن می‌شوند.

طی فرآیند کاشت مو باید به درستی و با دقت تمام، واحدهای فولیکول از بانک مو جدا شوند و در نواحی طاس و کم تراکم قرار گیرند. در این صورت فولیکول‌های زنده به احیا شدن سلول‌های مرده کمک می‌کنند. این عمل باید با دقت و ظرافت خاصی توسط متخصص انجام شود. در غیر این صورت احتمال دارد با عوارض کاشت مو مواجه شوید.

کاشت مو با بانک موی ضعیف

زمان مناسب کاشت مو 

از لحاظ تجربی اثبات شده که در سن های پایین‌تر، میزان تاثیر کاشت مو بیشتر است. پس توصیه می‌شود در زمانی که هنوز موها کاملا  نریخته‌اند، اقدام به کاشت مو کنید. بهترین زمان کاشت مو، سن‌های پایین‌تر است؛ که موهای پشت سر دارای ضخامت و قدرت کافی هستند. البته در موارد کمیابی در افراد مسن نیز تحت شرایط خاص، این عمل موثر واقع شده است.

عوارض کاشت مو

با پیشرفت روزانه علم خوشبختانه میزان عوارض کاشت مو در روش‌های کنونی بسیار کاهش پیدا نموده است. گرچه با یک انتخاب نادرست در مورد متخصص کاشت مو و یا کلینیک کاشت مو، شاهد عوارض جبران ناپذیری خواهید بود. همان طور که در بالاتر توضیح دادیم در روش‌های قدیمی عوارض زیادی با دوران نقاهت طولانی موجود بود. به طور کلی عوارض روش‌های قدیمی شامل موارد زیر می‌شود:

  • دوران نقاهتی با زمان زیاد
  • بیهوشی و عوارض بعد از آن
  • درد و خونریزی و احتمال تورم در ناحیه صورت 
  • امکان ایجاد اسکار و باقی ماندن جای بخیه

کلینیک کاشت مو در تهران

بهترین کلینیک تخصصی کاشت مو

کاشت مو عملی است که بسیار حساس بوده و نتایج آن تا پایان عمر همراه شما خواهد بود بهتر است حتما همه جوانب را بسنجید سپس اقدام به کاشت مو کنید. کلینیک زیبایی آنیل با داشتن مجوز همراه با تجهیزات و امکانات مدرن و کادری مجرب و متخصص آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان است.

همچنین شما می‌توانید برای مشاوره رایگان با کارشناسان آنیل تماس بگیرید. همین طور می‌توانید با گرفتن وقت حضوری، جلسه مشاوره حضوری با متخصصان مجرب کلینیک کاشت مو ما داشته باشید.

نتیجه نهایی کاشت مو

برای این که نتیجه نهایی کاشت مو برای شما تماما مطلوب باشد نیاز است که پارامترهای زیادی در نظر گرفته شود. سن، تراکم و جنس مو، کلینیک و روش انتخاب شده همگی در رسیدن شما به نتیجه مورد انتظارتان نقش دارند. توجه کنید که با مشورت با پزشک روش مناسبی برای کاشت مو انتخاب کنید که هم از عوارض جانبی در امان بمانید و هم نتیجه طبیعی و مورد پسندتان باشد.





:: برچسب‌ها: کاشت مو , کلینیک کاشت مو ,
:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: