نوشته شده توسط : seoinja

عمل بینی از مواردی است که تاثیر فوق العاده چشمگیری روی زیبایی چهره دارد. از آنجایی که بینی نقش مهمی روی زیبایی چهره دارد، با تغییر بینی می توان جلوه ی بسیار زیبایی به صورت بخشید. به خاطر همین تاثیر شگفت انگیز، افراد بسیاری به این جراحی روی آورده اند. در نتیجه این استقبال از جراحی بینی، در کنار رونق کلینیک های جراحی زیبایی قانونی و متعارف، افراد شیادی با تبلیغات دروغین سعی در جذب افراد داشته اند. امروزه جراحان بسیاری هستد که عمل بینی را به شکل اصولی و نتیجه بخش انجام می دهند. اما افرادی نیز هستند که با القای تبلیغات غیرواقعی و ادعاهای نادرست اقدام به جذب مشتری می کنند. یکی از این ادعاها، عمل بینی با لیزر بوده است. اما حقیقت عمل بینی با لیزر چیست و آیا واقعا چنین کاری شدنی است؟ در ادامه به این سوال پاسخ خواهیم داد. پس با ما همراه باشید.

عمل بینی با لیزر

آیا عمل بینی با لیزر امکان دارد؟

ادعایی که مدتی رواج پیدا کرده بود، این بود که می توان بینی را بدون انجام جراحی، تنها با استفاده از لیزر و با عوارض بسیار کم تغییر داد. این ادعا از اساس دروغ است و نمی تواند حقیقت داشته باشد. لیزر ابزاری نیست که بتواند ساختمان بینی را به تنهایی تغییر دهد. برای هر عمل بینی باید تغییرات مختلفی روی بخش های بینی اعمال شود تا در نهایت فرمی که مد نظر جراح است پدید آید. ایجاد این فرم، نیازمند برش های مختلفی در بافت بینی است. بنابراین می توان نتیجه گرفت هیچ لیزری وجود ندارد که این تغییرات را به خودی خود اعمال کند و فرم بینی را به حالت مطلوب برساند.

لیزر چه کاربردی در عمل بینی دارد؟

با وجود اینکه اکثر ادعاهای مطرح شده درباره عمل بینی با لیزر دروغ است اما لیزر چندان بی استفاده هم نیست. یکی از کاربردهای لیزر، استفاده به عنوان ابزار برش است. انواعی از لیزر می توانند در جراحی برای برش بافت به کار بروند. بنابراین در عمل بینی نیز می توان از این لیزرها به عنوان ابزار برش استفاده کرد. اما باید توجه کرد این کاربرد با چیزی که ادعا می شود تفاوت دارد. در صورت استفاده از لیزر نیز عوارض و عواقبی برای عمل بینی وجود دارد و هیچگاه این جراحی بدون عوارض نخواهد بود.

در صورت استفاده از لیزر نیز باید همچنان مراقبت های عمل بینی را به طور جدی رعایت کرد تا از آسیب های احتمالی جلوگیری شود و تاثیر عمل بینی حفظ شود.

عمل بینی با لیزر

نتیجه گیری

امروزه ادعاهای مختلفی درباره عمل بینی وجود دارد. مهم این است که هشیارانه به این ادعاها نگاه کنید و هر تبلیغی را به راحتی باور نکنید. فناوری هنوز به جایی نرسیده است که لیزر بتواند به تنهایی بینی را تغییر دهد. برای هر تغییر کوچکی روی بینی لازم است جراحی انجام شود و تغییرات توسط یک جراح ماهر و در شرایط استاندارد اعمال شود. اگر شما نیز می خواهید یک جراحی بینی موفق و مطمئن را تجربه کنید، پیشنهاد می کنیم به وبسایت دکتر تهران بیوتی مراجعه کنید و از مشاوره تلفنی متخصصان این مجموعه استفاده کنید.

 



:: برچسب‌ها: عمل بینی , عمل بینی با لیزر ,
:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : seoinja

همه انسان ها موجود در کره زمین به زیبا و آراسته بودن علاقه دارند و برای آن می کوشند. اما خانم ها برای اینکه زیبا شوند بیشتر زمان و انرژی می گذارند. مخصوصا امروزه که خانم ها کار می کنند و به فعالیت های اجتماعی مشغول هستند. البته که موفقیت در زمینه های اجتماعی و کار فقط به زیبا بودن محدود نمی شود ولی اینکه یک خانم آراسته و زیبا برسد، می تواند باعث افزایش اعتماد به نفس در آن ها شود.

با اینکه خانم ها خودشان استادی هستند در زیبا کردن خودشان اما برای انجام یک سری روش های زیبایی ناگزیر هستند که به سالن های آرایشی و زیبایی مراجعه کنند. خدمات آرایشی در منزل یک دری جدید به روی خانم ها گشوده است.

خدمات آرایشی در منزل

کارهایی که خانم ها در آرایشگاه انجام می دهند.

خانم ها برای زیباتر کردن ظاهر خود به سالن های آرایشی مراجعه می کنند تا ابروهای خود را مرتب و کوتاه نمایند، موهای خود را کوتاه کنند و رنگ، مش و هایلایت کنند.

برای انجام خدمات ناخن، طراحی و کاشت به سالن های زیبایی مراجعه می کنند.

حتی امروزه سالن های زیبایی خدمات خود را گسترش داده اند و به سالن های اسپای تبدیل شده اند که می توانند ماساژ دهند و خدمات پدیکور انجام دهند و موجب آرامش خانم ها گردند.

اما رفتن به آرایشگاه ها و سالن های زیبایی در طولانی مدت یک عمل فرسایشی محسوب می شود و موجب خستگی خانم ها خواهد شد.

مشکلات رفتن به سالن زیبایی

خانم ها برای رفتن به سالن زیبایی مجبور هستند زمان زیادی را برای آن صرف کنند. وقت گرفتن از سالن زیبایی و منتظر شدن تا نویت آن ها برسد بسیار زمان گیر است و موجب تلف شدن وقت شان می شود. 

این خانم ها، خانه دار هستند، شاغل هستند کودک دارند و یا هر مسئله دیگری که باعث می شود زمان خانم ها ارزش مند باشد. به خدمات آرایشی در منزل کمی فکر کنید.. شاید بتواند کمی از تلف شدن وقت شما را صرفه جویی نماید.

واقعا این همه مسئله و مشکل برای زیبا شدن ارزش آن را دارد؟ روش دیگری هست که بتوان راحت تر آراسته شوند؟

خدمات آرایشی در منزل

خوشبختانه پیشرفت تکنولوژی و دنیای وب در این موضوع هم به داد خانم ها رسیده است. خدمات آرایشی در منزل راهکاری است که توسط بسیاری از سایت ها و اپلیکیشن ها ارائه می شود و خانم ها می توانند با مراجعه به آن خدمات آرایشی در منزل دریافت نمایند. 

 

سالن های محبوب که می توانند خدمات درست و صحیحی را به مشتریان خود ارائه دهند همیشه شلوغ است. پیدا کردن جای پارک و ماندن در ترافیک یکی از معضلاتی است که خانم ها برای رفتن به سالن های زیبایی با آن روبرو هستند. کمی به خدمات آرایشی در منزل فکر کنید.. آیا این مشکل را برطرف نمی کند؟

نگرانی از این بابت که آیا محیط آرایشگاه و سالن زیبایی تمیز و ضدعفونی شده است و نمی تواند باعث انتقال بیماری شود هم یک مسئله دیگری است که خانم ها با آن دست و پنجه نرم می کنند.

یکی از معتبرترین اپلیکیشن های موجود بانیکس است که می توانید به آن مراجعه نمایید. رزرو اینترنتی آرایشگاه را انتخاب نمایند و از گزینه آرایشگر در محل کم بگیرند. 

این روشی ساده و آسان و البته مقرون به صرفه است که موجب می شود خانم ها با خیال آسوده و سریع تر به زیبایی و آراستگی مورد نظر خود برسند.

 


:: برچسب‌ها: خدمات آرایشی در منزل ,
:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : seoinja

این روزها استفاده از ریمل محبوبیت زیادی پیدا کرده است. ریمل ها انواع مختلفی دارند. بعضی از آنها مژه را بلند تر می کنند. انواع دیگر ریمل هستند که حالت دهنده هستند و نوع محبوب دیگری هم هست به نام ریمل حجم دهنده.

این روزها خرید ریمل حجم دهنده بسیار زیاد شده است. البته با توجه به کارایی و تاثیر فوق العاده ای که ریمل حجم دهنده روی زیبایی چشم ها دارد ، این افزایش محبوبیت خیلی هم بیراه نیست. 

در این مقاله با روبی سان همراه باشید تا با ریمل حجم دهنده و نحوه استفاده از آن بیشتر آشنا شوید.

انواع ریمل در بازار کدام است؟

ریمل چشم یک ابزار مهم در صنعت آرایش است، که باعث ضخیم­تر شدن، تیره تر شدن، فر شدن و بلندتر شدن مژه های شما می­شود و جذابیت چهره شما رو چندین برابر می­کند، امروزه ریمل­های متنوع با کاربردهای خاص در بازار وجود دارد که نوع پرطرفدار آن ریمل حجم دهنده (Volumizing mascara) است.

نکات خرید ریمل حجم دهنده چیست؟

همانطور که از اسمش پیداست، باعث افزایش حجم مژه می­شود. ریمل حجم دهنده به شما کمک می­کند که میکاپ­تان متفاوت به نظر برسد. اگر­چه شما قبل از خرید ریمل حجم دهنده باید به نکاتی مثل حالت پلک و مژه های خود دقت کنید، به زبان ساده تر نیاز چشم­ خود را بشناسید.

به عنوان مثال، خرید ریمل حجم دهنده برای افرادی که پلک صاف و بی حالت دارند پیشنهاد نمی­شود. این افراد بهتر است از خرید ریملحجم دهنده صرف­ نظر کنند و از ریمل­های حالت دهنده استفاده کنند. 

ولی گاهی اوقات شما می خواهید برای یک مهمانی ویژه آماده شوید که در آن بدرخشید، و از مژه مصنوعی استفاده می­کنید و حاضر هستین برای آن پول زیادی پرداخت کنید، اما بعد از اینکه بخواهید از پلک خود جدا کنید ممکن است تعداد زیادی از مژه­ های شما به آن بچسبند و کنده شوند. ولی با خرید ریمل حجم دهنده و استفاده از آن فقط برای یکبار از این مشکلات در امان میماند.

فرمولاسیون ریمل ها چگونه است؟

ریمل­ها از نظر نوع ساختار با هم متفاوت هستند. بعضی از آن­ها مقاوم دربرابر آب هستند(water-resistant) ، بعضی ها ضد آب یا همان(waterproof) هستند و بعضی­ها حجم دهنده اند که فرمولاسیونهای متفاوتی از یکدیگر دارند.که برای پاک کردن فرمولاسیونهای ضد آب باید از پاک کننده هایی که بر پایه روغن هستند استفاده شود.

نحوه درست ریمل زدن چگونه است؟

قبل از هر چیزی باید به مژه­های خود توجه کنید. برای آنکه بخواهید چشمانی درشت تر داشته باشید باید قبل از استفاده از ریمل چشم، تکنیک آن را بدانید.

اولین گام برای افرادی که میخواهند مژه­های فر و کشیده داشته باشند، یا افرادی که موهای صاف دارند، باید ابتدا از فرمژه استفاده کنند. دقت کنید که هرگز پایان کار از فرمژه استفاده نکنید چرا که باعث بهم چسبیدن و نامرتب شدن مژه هایتان می شود. استفاده درست از این ابزار می تواند تفاوتی در آرایش شما ایجاد کند.

در گام بعدی نگاه خود را به سمت بالا انداخته و فرچه ریمل خود را به صورت چرخشی از ریشه به سمت نوک مژه­ها بکشید و یا میتوانید به صورت زیکزاکی(چپ­،راست) انجام دهید.

توجه کنید که مانده موادی که بر روی فرچه ریمل وجود دارد را داخل تیوپ ریمل بریزید و یا روی یک دستمال بمالید.

 

مزایای خرید ریمل حجم دهنده

وقتی صحبت از یک ریمل خوب می­شود یعنی اینکه نیاز و خواسته ما را برآورده کند. یکی از مزایای ریمل حجم دهنده این است که باعث حجم دادن و بلند کردن مژه­ها شود، چون فرچه آن کمی متفاوت است. به طوری که تعداد دندانه های آن بیشتر، ریز و درشت است که به اصطلاح(خورده مژه) میگویند.

که باعث می­شود مژه ها دانه به دانه شانه شوند و در نهایت همان افزایش حجم و طولی که شما انتظار دارید را به چشم هایتان بدهد. ناگفته نماند که کیفیت و مایع ریمل هم بسیار حائز اهمیت است، که باعث ماندگاری بالا و طبیعی جلوه کردن صورتتان می شود و از سلامت و تاریخ انقضاء محصول هم غافل نشوید.

با خرید ریمل­ حجم دهنده از فروشگاه اینترنتی روبی سان یک خرید تکرار نشدنی را تجربه کنید. در فرمولاسیون ساخت ریمل حجم دهنده روبی سان از مواد مرغوب و با کیفیت استفاده شده است تا چشم ها و مژه ها دچار هیچ گونه آسیبی نشوند.

 




 



:: برچسب‌ها: خرید ریمل حجم دهنده ,
:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : seoinja

در پاسخ به سوال تتر چیست باید بگوییم که تتر یک نوع ارز دیجیتال پایدار یا همان استیبل کوین می باشد که بعد از بیت کوین و اتریوم، به عنوان سومین ارز دیجیتال پرطرفدار در دنیا به شمار می‌رود. تراکنش‌های تتر نسبت به میانگین تراکنش‌های پی پال و اتریوم افزایش یافته است و اکنون در صدر جدول نقل و انتقالات ارز دیجیتال قرار گرفته است.

ارز دیجیتال تتر از سال 2015 ایجاد شد و در آن زمان در قالب دو توکن USDT و EURT به عنوان دلار تتر و یورو تتر عرضه شد و هر کدام از این‌ها ارزش دقیقاً معادل یک دلار و یک یورو دارند.. در واقع تتر معادل ارز دیجیتال‌های قدیمی است. در ابتدا ارز تتر بر روی شبکه بلاکچین بیت کوین توسعه داده شده بود اما در ادامه، تتر روی ارزهای دیجیتال دیگر مانند بلاکچین اتریوم نیز توسعه یافت. نحوه خرید تتر چگونه اس؟

انواع دلار تتر

4  نوع مختلف از دلار تتر وجود دارد:

  1. دلار تتر بر اساس پروتکل ERC۲۰ مبتنی بر اتریوم (USDT-ERC 20)

  2.  دلار تتر بر اساس بر پروتکل Omni Layer مبتنی بر بیت‌کوین.( USDT-Omni)

  3.  دلار تتر بر اساس پروتکل TRC۲۰ مبتنی بر بلاکچین ترون.( USDT-TRON)

  4.  دلار تتر مبتنی بر شبکه‌ای او اس.( USDT-EOS)

مهم ترین مزیت تتر

تتر محبوب‌ترین ارز دیجیتال ثابت در دنیاست و برخلاف رمزارز‌های دیگر با ثبات و کم نوسان می‌باشد. از این نظر سرمایه‌ گذاری روی تتر برای افرادی که تازه کار و غیر حرفه‌ای هستند، یک گزینه مناسب است آن هم با توجه به اینکه نقل و انتقالات پول بین المللی در ایران با دشواری همراه است. علاوه بر این‌ها، انتقال وجه در تتر کم هزینه‌تر از روش‌های سنتی است همچنین با موانع کمتری رو به رو می‌باشد.

مهمترین مزیت تتر

آیا تتر دلار برای ایران از امنتیت کافی برخورددار است؟

درست است که پشتوانه تتر دلار آمریکا است اما پشتوانه تمام تترهایی که در دنیا وجود دارد، نمی‌توان گفت دلار آمریکا می‌باشد. در سال 2018 بین شرکت بیت فاینکس با سایر کشورها درگیری‌های حقوقی به وجود آمد از آنجایی که اکثر مدیران این شرکت در تتر کار می‌کردند این جریان باعث شد دادگاه نیویورک حدود 851 میلیون دلار از دارایی‌های شرکت بیت فاینکس مسدود شود. پس از این اتفاقات شرکت تتر این میزان مبلغ را به شرکت فاینکس وام داد. 

با وجود اینکه بیت کوین از تتر معروف‌تر است اما کاربرد زیادی در معاملات دارد و گزینه خوبی برای ایرانی‌هایی است که نیاز به تتر دارند. ارز تتر ثابت است و مانند بیت کوین در نوسان نیست. اگر شما امسال در معامله خود 20 بیت کوین در نظر گرفته باشید، اصلاً معلوم نیست که تا دو سال دیگر بتوانید 20 بیت کوین جمع کنید چون ثابت نیست و همیشه در نوسان است.

امنیت تتر

دلیل پیشرفت سریع تتر چیست؟

با توجه به گستردگی روز افزون اینترنت، افراد زیادی تمایل دارند تا پرداختی‌ها و امور مالی و اقتصادی خود را به صورت آنلاین انجام دهند. این شرایط اقتصادی فعلی که بر جامعه حاکم است باعث رشد سریع ارز دیجیتال تتر شده است. مردم به مرور زمان از روش‌های پرداخت سنتی دور می‌شوند و به این ترتیب سودآوری و ثبات ارز دیجیتال تتر بیشتر مورد توجه عموم قرار می‌گیرد.

نتیجه گیری

بهترین روش برای به دست آوردن ارزهای دیجیتال مراجعه به صرافی های ارز دیجیتال در ایران است. تترلند مرجع خرید تتر در ایران است. این صرافی، به صورت تخصصی روی خرید و فروش تتر کار می کند. با خیال راحت، با کمترین میزان کارمزد می توانید از این سایت تتر خریداری کنید یا تترهای خود را به فروش برسانید.



:: برچسب‌ها: تتر چیست ,
:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : seoinja

چشمی دیجیتال چیست و چه کاربردی دارد؟




چشمی دیجیتال

همانطور که از اسم آن پیداست چشمی برای دیدن افراد پشت درب استفاده میشود. چشمی های دیجیتال که امروزه جایگزین چشمی های معمولی شده اند با تکنولوژی که دارند به صاحب خانه این امکان را میدهد تا افراد پشت درب را با وضوح بیشتری ببیند و حتی در صورت نیاز امکان عکس برداری از شخص پشت درب را نیز دارد.

در واقع این چشمی ها به صورت یک دوربین مدار بسته هستند. که برای مشاهده پشت درب منزل یا محل کار استفاده میشوند و بر روی همه نوع درب هایی هم قابل نصب میباشند. در بازار انواع مختلفی از چشمی دیجیتال وجود دارد. که شما با توجه به کاربرد و بودجه خود میتوانید دست به انتخاب بزنید اما داشتن کمی اطلاعات اولیه در این زمینه هم خوب است.

باتوجه به پیشرفت روز افزون تکنولوژی این روز ها همه چیز به سمت هوشمند شدن حرکت میکند حتی چشمی درب ها هم ازین قاعده مستثنی نمانده است. چشمی دیجیتال یک نوع چشمی است که با توجه به تکنولوژی پیشرفته آن فواید و قابلیت های زیادی نسبت به چشمی های معمولی و قدیمی دارد.

همانطور که میدانید پیشرفت تکنولوژی باعث شده زندگی همه ما روز به روز آسان تر شود. اما شاید با خود بگویید دیگر به چشمی دیجیتال چه نیازی است. پس با کارن در این مقاله همراه باشید تا به شما بگوییم چشمی دیجیتال چیست و چه فوایدی داری.

 

انواع چشمی دیجیتال

  • چشمی دیجیتال مدل DB-43HD : این نوع از چشمی دیجیتال یک شارژر و دو باطری دارد. نمایشگر آن بسیار با کیفیت و دارای سنسور حرکتی است. قابلیت نشان دادن تصویر با وضوح بالا در تاریکی را به دلیل داشتن چراغ های ال ای دی دارد. زاویه لنز آن 120 درجه است و فیلم و عکس را به صورت خودکار ذخیره سازی میکند.

  • چشمی دیجیتال مدل Ismarteye : این چشمی پر فروش ترین مدل در بازار است به دلیل اینکه میتواند به سیم کارت متصل شود و با مراجعه کننده تماس بگیرد. دارای سنسور حرکتی و حرارتی است و در شب هم تصویر را با وضوح بالا نشان میدهد.

  • چشمی دیجیتال EXITEC : این چشمی دارای سنسور حرکتی، مادون قرمز، منو فارسی، و حافظه جانبی میباشد.

 

مزایای چشمی دیجیتال :

  1. کیفیت چشمی های دیجیتال نسبت به چشمی های ساده بیشتر است و وضوح تصویر آن ها بالا تر است.

  2. قابلیت  عکس برداری  دارد.

  3. قابلیت اتصال به تلفن همراه و نشان دادن عکس شخصی که به درب منزل آمده را دارد.

  4. دارای ضمانت است

  5. امکان دید خیلی باز تر است نسبت به چشمی های معمولی

  6. قابلیت زوم کردن دارد

  7. نیاز به برق و سیم کشی ندارد

  8. به دلیل داشتن مادون قرمز دارای دید در شب است

  9. براحتی میتوان آن را شارژ کرد

  10. دارای ظاهری زیبا است

جمع بندی

با توجه به نکاتی که ذکر کردیم. چشمی دیجیتال یک قفل امنیتی خیلی مفید برای محافظت از منزل شما است که شما میتوانید با خرید و نصب آن بر روی درب منزل یا محل کارتان به راحتی رفت آمد ها را کنترل کنید. البته خرید یک چشمی دیجیتال باکیفیت نیاز به جستجوی فراوان دارد و فروشگاه کارن به شما این اطمینان را میدهد که با خرید یک چشمی دیجیتال با کیفیت میتوانید امنیت خانه هایتان را تضمین کنید.



:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : seoinja

عمل بینی طبیعی یا همان نچرال رینوپلاستی، نوعی جراحی زیبایی بینی است که اخیرا طرفداران زیادی پیدا کرده است. در این عمل، شکل بینی فرد از حالت قوز دار یا گوشتی خارج میشود ولی به اندازه عمل بینی فانتزی، کوچک نمیشود. در این عمل حالت طبیعی بینی حفظ شده و مشکلات ظاهری و داخلی از جمله انحراف داخلی بینی زیباجو برطرف میگردد.

سایز سوراخ های بینی

در عمل بینی طبیعی، بر خلاف عروسکی که پزشک برای فانتزی شدن صورت و بینی، سوراخ های بینی را جمع میکند و این تنگی، خود باعث مشکلات تنفسی و جراحی بینی ترمیمی میگردد، سعی میشود تا حد امکان سوراخ های بینی بصورت طبیعی باز نگه داشته شوند تا عبور هوا از میان پره ها مشکل نباشد.

این عمل نیز مانند عمل نیمه فانتزی و عمل بینی عروسکی، با بیهوشی آغاز میگردد. طی این عمل پوست روی بینی فرد کاملا برداشته میشود و تغییراتی که مد نظر است با تراشیدن غضروف و استخوان قوس میانی بینی بدست می آیند. در عمل بینی طبیعی زاویه نوک لب بالا با بینی 90 تا 95 درجه زده می شود، در صورتی که در عمل های فانتزی این زاویه به 100 درجه به بالا هم میرسد.

عمل بینی طبیعی

 

عمل بینی نیمه فانتزی و فانتزی بیشتر در جوانانی که سن پایین تری دارند، رواج دارد؛ در صورتی که جراحی زیبایی بینی طبیعی روشی است که با رفع ایرادات ظاهری زیباجو، پزشک سعی در تغییر اندک در ظاهر فرد است. در این عمل برای رفع ایرادات ظاهری و قوز دماغ فرد تلاش میشود ولی قوس و انحنای بینی زیاد داده نمیشود و بینی حالت طبیعی خود را از دست نمیدهد. پزشک جراح در عمل بینی طبیعی چند نکته را در نظر میگیرد تا حداکثر طبیعی بودن را در بینی اعمال کند:

یکی از بهترین و رایج ترین عمل جراحی زیبایی  که در ایران  انجام میشود عمل زیبایی بینی به روش طبیعی است که بیشتر مردم جامعه ایران بخصوص بیشتر بین آقایان عمل بینی طبیعی رواج دارد ،یعنی بیشتر آقایان که بینی استخوانی و یا گوشتی دارند بینی شان بیشتر به سبک طبیعی عمل میکنند .

در واقع قبل از اینکه شما تصمیم بگیرید که بینی خود را عمل زیبایی انجام دهید، اول از همه ابتدا باید به یک مشاورو متخصص جراح بینی با تجربه و خوب مراجعه کنید تا با توجه به مشاوره ها و تجربه های متخصص بدانید که فرم چهره ی شما چه شکلی است و کدام فرم عمل جراحی بینی با چهره شما همخوانی بیشتری دارد .و اینکه آیا بینی شما استخوانی است یا گوشتی؟

دومین مرحله ی که شما باید بعد از تصمیم به عمل جراحی بینی خود انجام دهید تحقیق و بررسی و مطالعه درباره ی مزایا و معایب عمل بینی تان است که باید حتما خیلی با دقت انجام دهید و در مرحله ی بعدی باید با تحقیق و سرچ در اینترنت و وب سایت ها و همچنین با پرسش از افرادی که عمل بینی انجام داده اند بتوانید یک دکتر و متخصص جراح بینی باتجربه و حرفه را بشناسید و به مراجعه کرده و حتما قبل عمل یک جلسه ی مشاوره با دکتران نیز داشته باشید.و در جلسه ی مشاوره حتما از هدف خود از عمل بینی تان و همچنین از انتظاراتتان از نتیجه ی بعد از عمل و شکل بینی تان با متخصص خود صحبت کنید.

نکته ی که صد درصد قابل توجه شما است هزینه ی عمل بینی تان است که معمولا هر دکتر برای خودش یک مصوبه ی خاص دارد ،و اگر به دکترها و متخصصان جراحی بینی زیادی مراجعه کنید متوجه میشوید که هر دکتری یک قیمت متفاوتی را به شما می گوید .

اما ما به شما توصیه میکنیم که ابتدا دکتر متخصص تان را براساس سابقه کاری و تجربه و مشاهده ی  نمونه کارهای انجام داده  اش انتخاب کنید و سپس هزینه را در مرحله ی بعد قرار دهید. 



بهترین نتیجه پس از عمل 

 جراحی بینی طبیعی کار آسانی نیست و باید توسط کسی انجام شود که دارای مهارت کافی در این زمینه باشد و از دانش علمی لازم نیز برخوردار باشد تا بینی بیمار را به شکل طبیعی عمل کند.

نتیجه عمل بینی طبیعی باید به‌ گونه‌ای باشد که اگر کسی  بینی بیمار را دید متوجه نشود که او اقدام به جراحی زیبایی بینی کرده است. بنابراین برای اینکه بیمار جراحی بینی داشته باشد باید در مورد جراحی که می‌خواهد بینی او را عمل کند به‌ اندازه کافی تحقیق کند و فقط برای کوچک کردن بینی نزد جراح نرود بلکه باید علاوه بر کوچک‌تر کردن بینی به طبیعی بودن بینی هم توجه داشته باشد. با این‌ حال خیلی‌ها هستند که بدون توجه به  طبیعی بودن بینی و فقط برای کوچک کردن بینی نزد جراح می‌روند.

عمل بینی طبیعی

چرا عمل بینی طبیعی انجام می شود؟

همانطور که می‌دانید جراحی بینی بنا به یکی از دلایل زیبایی و یا درمانی انجام می‌شود. معمولا افرادی که در سیستم تنفس خود مشکل دارند، بیشتر به دلایل درمانی سراغ این جراحی بینی رفته و قصد تغییر زیادی در ساختار بینی خود را ندارند. در حالی که بیشتر افراد، بنا به دلایل زیبایی بینی خود  قصد انجام این عمل جراحی را دارند. جراحی بینی های استخوانی یکی از انواع جراحی بینی است که معمولاً هدف از انجام آن، ایجاد تغییرات گسترده در ساختار بینی نیست. عمل بینی استخوانی بیشتر به سبک طبیعی راحت تر و زیباتر است و کسانی که بینی استخوانی دارند معمولا این روش را برای جراحی بینی خود انتخاب می کنند.

اما در روش عمل طبیعی بینی، هدف تنها ایجاد یک تغییر کوچک و یا حل یک مشکل پزشکی است. بنابراین، تغییری در ساختار اصلی بینی ایجاد نمی‌شود، خصوصاً پره‌های بینی؛ چرا که در سال‌های اولی که جراحی بینی به صورت گسترده در سطح ایران انجام می‌شد، به دلیل مهارت پایین بسیاری از پزشکان، برای ایجاد تغییرات مورد نظر فرد، پره‌های بینی دچار تغییرات زیادی می‌شد. این تغییرات گاهی به اندازه‌ای زیاد بود که نه تنها ظاهر بینی و چهره ی فرد را دستخوش تغییرات زیادی می‌کرد، بلکه سیستم تنفسی فرد را نیز دچار مشکل میکرد.

دکتر تهران بیوتی  با بیش از 20 سال سابقه در حوزه خدمات جراحی زیبایی. مجهز ترین و به روز ترین تیم تخصصی جراحی زیبایی در تهران.







:: برچسب‌ها: عمل , بینی , طبیعی ,
:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : seoinja

پودر سنگ، آرد سنگ و یا خاک سفید یکی از مهم ترین و پر کاربرد ترین مصالح در ساختمان سازی و صنایع مختلف است که افراد زیادی از صنایع و مشاغل مختلف نیاز به خرید پودر سنگ دارند در این مقاله ما سعی می کنیم طرز تهیه و موارد مصرف پودر سنگ و انواع مختلف آن را برای شما شرح دهیم، با ما همراه باشید.

خرید پودر سنگ

طرز تهیه پودر سنگ ؟

پودر سنگ که به آن آرد سنگ و یا در زبان انگلیسی به آن Rock Flour هم می گویند از خرد شدن و فرسایش سنگ ها و تبدیل آنها به پودر چه به صورت طبیعی و چه به صورت صنعتی به وجود می آید.

به صورت طبیعی در شرایطی که طی گذر زمان آب لابه لای سنگ ها رسوخ کند و در اثر یخ زدگی باعث ترکیدن و خرد شدن سنگ ها شود و یا در اثر نوع دیگری از فرسایش که لایه های زمین و سنگ های مختلف روی هم ساییده شوند پودر سنگ به وجود می آید.

و به صورت صنعتی کانی های مختلف را مثل سنگ آهک، کربنات کلسیم، گرانیت ، سنگ آهن، سنگ نقره و غیره با استفاده از ماشین آلات و ابزار های صنعتی ریز و خرد می کنند و تبدیل به پودر سنگ می کنند.و یا در کارخانه های سنگ بری هنگام استخراج، فراوری یا صیقل دهی سنگ ها مقدار زیادی ضایعات سنگ و پودر سنگ تولید می شود که تبدیل این ضایعات به پودر سنگ و استفاده از آن ها هم به نفع محیط زیست است و هم باعث جلوگیری از هدر رفت منابع می شود و هم نفع اقتصادی دارد. 

خرید پودر سنگ در چه مواردی کاربرد دارد ؟

  • در مجسمه سازی به دلیل اینکه از قابلیت شکل پذیری خوبی برخوردار است و هم اینکه بعد از خشک شدن ترک بر نمی دارد استفاده می شود.

  • در صنایعی مثل موزاییک سازی و بلوک زنی و بتن سازی و کاشی سازی و سرامیک و چینی های بهداشتی مصرف می شود.

  • برای تولید سنگ های آنتیک و مصنوعی استفاده می شود. این نوع سنگ ها در طبیعت وجود ندارد و به صورت دست ساز تولید می شود. این سنگ ها علاوه بر اشکال و طراح های مختلف و زیبایی که دارد جلوی استخراج بی رویه سنگ از منابع طبیعی را می گیرد.

  • در تهیه دوغاب و استفاده از آن برای بندکشی بین کاشی ها و سرامیک ها کاربرد دارد.

  • در ساختمان سازی با مصالحی مثل گچ، سیمان و سیمان سفید ترکیب می شود و به دلیل چسبندگی زیادی که دارد باعث استحکام سازه می شود.

  • خرید پودر سنگ در کارخانجات تولید نوشابه گازدار انجام میشود زیرا به کمک آن می توان گاز دی اکسید کربن تولید کرد.

  • در کشاورزی برای تنظیم ph خاک نیز استفاده می شود که برای رشد گیاهان بسیار مهم است.

  • شاید جالب باشد بدانید که خرید پودر سنگ و یا همان خاک سفید برای تولید شیره انگور به کار می رود.چون که این خاک با خاصیت قلیایی که دارد از اسیدی شدن انگور جلوگیری می کند.

  • برای ضدعفونی و تصفیه آب فاضلاب ها

  • در تولید کاغذ و مقوا

  • وغیره.

خرید پودر سنگ

در ایران معادن زیادی وجود دارد که انواع پودر سنگ از آنها به دست می آید ؟

  • پودر سنگ جوشقان

  • پودر سنگ قم

  • پودر سنگ الیگودرز

اگر برای هرکدام از مصارفی که در بالا ذکر شد  نیاز به خرید پودر سنگ دارید می توانید با مراجعه به سایت پودرسازان اطلاعات بیشتری درباره قیمت ،انواع و مشخصات این محصول به دست آوردید.  





 



:: برچسب‌ها: پودر سنگ , خرید پودر سنگ ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : seoinja

در سال های قبل ، اصطلاحا به خانم هایی که آرایش می کردند ، می گفتند که هفت قلم آرایش کردند. امروزه با توجه به تنوع ابزارهای آرایشی ، از هفت قلم هم بیشتر نیاز خواهید داشت.

شما برای اینکه یک آرایش کامل و شیکی داشته باشید باید از همه لوازم آرایش تان به خوبی، به درستی و به اندازه استفاده کنید. کانسیلر جامد یا مایع هم یکی از همان هفت قلم آرایش است که جدیدا استفاده زیادی دارد. 

استفاده از کرم پودر بسیار محبوب و زیاد شده است. کرم پودر به عنوان بیس آرایش صورت است که با پخش کردن آن روی صورت تمام لکه ها و کک و مک های قهوه ای پوست محو می شوند و در نتیجه آرایشی بسیار تمیزی به شما می دهد. 

کرم پودر پوشش خوبی دارد اما در برخی مواقع ، لکه هایی وجود دارند که تیره تر هستند و نیاز به یک کاور خوب دارند.چرا که بعد از اتمام آرایش این لکه ها خودنمایی می کنند و بر اعتماد بنفس خانم ها تاثیر منفی می گذارد. 

برای حل این مشکل ، در این مقاله همراه روبی سان باشید تا راه حل آن را به شما آموزش دهیم.

چرا کانسیلر به بازار عرضه شد؟

با توجه به این نیازی که بین خانم ها احساس شد کرم پودری بسیار فشرده که میزان کاور بالایی داشت وارد بازار شد. این کرم پودر فشرده کانسیلر داشت. در ابتدا با هدف پوشاندن سیاهی ناحیه چشم به بازار معرفی شد اما با توجه به میزان پوشانندگی بالایی که داشت برای کاور کردن لکه های قهوه ای صورت هم استفاده شد. 

چرا پوشش دهی کانسیلر بیشتر از کرم پودر است؟

همان طور که می دانید در کرم پودرها هر چه میزان رنگدانه هاش بیشتر باشد میزان کاور بالاتری دارد. بنابراین رنگدانه های موجود در کانسیلر زیاد است و می تواند از پس لکه های نازیبا صورت بربیاید.

انواع کانسیلر کدامند؟

کانسیلر دارای انواع مختلفی است که شما با توجه به میزان ماندگاری و کاوری که ایجاد می کند می توانید انتخاب کنید.

کانسیلرهای موجود در بازار با حالت کانسیلر جامد استیکی و مدادی، کانسیلر مایع، کانسیلر کرمی و کانسیلر پودری می باشند. 

میزان پوشش دهی انواع کانسلر چگونه است؟

بالاترین میزان پوشانندگی کانسیلر متعلق به کانسیلر کرمی است. این کانسیلر (Concealer) به مدت زمان بیشتری روی پوستتان می ماند. در طول روز به تمدید کانسیلر نیازی نخواهید داشت. 

اما در مقابل کمترین میزان پوشانندگی مربوط به کانسیلر استیکی است. این نوع کانسیلر سبک است و هم چنین مدت کمی روی صورتتان می ماند. 

چه نوع کانسیلری برای انواع پوست مناسب است؟

کانسیلر مایع و کرمی بهترین گزینه برای افرادی که پوست نرمال و خشکی دارند است.

 اما کانسیلر استیکی برای افراد با پوست خشک گزینه مناسبی نخواهد بود. کانسیلر استیکی چربی کمی دارد و در صورت استفاده افراد با پوست خشک روی صورتشان پوسته پوسته می شود.

اگر پوست چرب و مختلط دارید بهتر است از کانسیلر استیکی استفاده کنید.

 

جمع بندی

استفاده کاربردی و مناسب از ابزار آرایشی به شما در داشتن چهره ای زیبا کمک می کند. علاوه بر زیبایی ، داشتن پوست سالم بسیار مهم است. 

استفاده از کانسیلر نامرغوب باعث ایجاد سیاهی در زیر چشم ها می شود و لکه های پوستی را تشدید می کند. 

برای تهیه کانسیلر مرغوب ، حتما از برندهای آرایشی معتبر خرید انجام دهید. یکی از برندهای معتبر از کشور ایتالیا، برند روبی سان است که انواع لوازم آرایشی مرغوب و با کیفیت را دارد. 

در تهیه محصولات روبی سان ، از مواد اولیه طبیعی و با کیفیت استفاده شده تا علاوه بر زیبایی، سلامت را به پوست شما هدیه دهد.



 



:: برچسب‌ها: خرید کانسیلر مناسب ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 دی 1399 | نظرات ()