نوشته شده توسط : seoinja

 

هرفعالیتی که شما نگاه بیزینسی به آن دارید، قطعا نیاز دارد تا با معرفی به مردن معروف شود. فرآیند جذب مخاطب از طریق معرفی خدمت و محصول شماست که آغاز می شود و حتی اگر مخاطب و خریدار مورد نظر شما نیاز را در خود احساس کند ولی با محصول شما آشنایی نداشته باشد، امکان موفقیت تجارت شما بسیار کم و کم خواهد شد. رپورتاژ آگهی در همین زمان وارد شده و یک راه حل اساسی به شما ارائه می دهد. تبلیغات تلویزیونی شاید بهترین راه برای معرفی محصول شما به همه ی مردم باشد که از این بین تعدادی به مشتری شما تبدیل خواهند شد، اما هزینه تبلیغات تلویزیونی چقدر است؟ با یک جستجوی ساده به این نتیجه خواهید رسید که هزینه های آگهی تلویزیون برای شما غیر قابل تامین است و شاید حتی از نظر بازاریابی این تصمیم برای استارتاپ شما زود باشد؛ پس برای جذب مشتری و مخاطب باید چه کنید. 

 

رپورتاژ آگهی به چه معناست و روند کار آن چگونه است؟

رپورتاژ یک اصطلاح فرانسوی است، اولین بار به آگهی های معرفی محصول و خدماتی گفته می شد که در یک قسمت خاص از روزنامه ها چاپ می شدند. پیشرفت اینترنت و دسترسی همگانی به این شبکه باعث شد که رسانه ها قدرت خود را از روی کاغذ به این بستر منتقل کنند و علاوه بر بخش های خبری، بخش تبلیغات آن ها نیزانلاین گردد. رپورتاژ آگهی در واقع ترکیبی خبر و تبلیغ است.

رپورتاژ آگهی

 در این فرآیند یک مرجع خبری معتبر یک صفحه را در میان صفحات اخبار و مطالب روزانه اش به شما اختصاص می دهد. شما با تهیه یک محتوای مناسب ضمن معرفی کامل کسب و کار محصول خود، نیازها و تفاوت هایی که ایجاد می کند را در این رپورتاژ آگهی ذکر کرده و در قسمتی از آن یک راه تماس و ارتباط به محل کسب و کار خود ایجاد می کنید. در تبلیغات کاغذی این راه تماس معمولا شماره تلفن محل کار شما بود ولی وقتی بحث رپورتاژ آگهی به میان می آید و این کار در بستر اینترنت انجام می شود، بهتر است که این اتصال به سایت شما ایجاد شود.

 

چگونه یک رپورتاژ آگهی تهیه کنیم؟

 

رپورتاژ آگهی

تهیه محتوای رپورتاژ آگهی امری تخصصی است. اما به طور کلی باید روند مطلب را به صورت زیر در نظر داشته باشید:

فرض کنید شما فروشنده ی 50 محصول مختلف هستید، اگر قصد دارید از فروش اینترنتی استفاده کنید، به یک دسته بندی برای این محصولات نیاز دارید. در رپورتاژ آگهی از همین دسته بندی ها استفاده کرده و به توصیف آنها می پردازند؛ خواندن ریز توضیحات مربوط به هر کدام از 50 محصول شما قطعا از صبر و حوصله ی همه ی مخاطبین سایت مرجع خارج است، پس در رپورتاژ آگهی باید محتوای شما هم جذابیت خبری و همگانی داشته باشد و هم تفاوت های محصولات شما را با دیگر محصولات متذکر شود. در یک جمله مطلبی باشد که همه آن را خواهند خواند و در این بین روی مخاطب هدف شما تاثیر گذار واقع شده، او را برای کسب اطلاعات بیشتر یا خرید به سمت سایت شما سوق می دهد. ایران رپورتاژ آماده است تا خدمات کمپین رپورتاژ آگهی شما را در بهترین سایت های ایران با معقول ترین هزینه انجام دهد.

 



:: برچسب‌ها: رپورتاژ آگهی ,
:: بازدید از این مطلب : 254
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : seoinja

هزینه ای که قرار است برای انجام هر کار و گرفتن هر کالا یا خدماتی پرداخت کنیم احتمالا اولین عاملی است که به آن توجه می کنیم. خیلی اوقات یک کالا را صرفا به خاطر ارزان بودن آن می خریم حتی اگر به آن نیاز نداشته باشیم. اگر قصد انجام عمل بینی داشته باشیم نیز هنگام تصمیم گیری درباره آن به هزینه ی آن توجه خواهیم کرد. هزینه عمل بینی ممکن است برای برخی اهمیتی نداشته باشد و برخی دیگر را از انجام آن منصرف کند.

هزینه عمل بینی گر چه یک نرخ متداول و مرسوم دارد اما تابع متغیرهای مختلفی است و در عمل نرخ ثابتی برای آن وجود ندارد. هزینه ای که برای عمل بینی می پردازید شامل دستمزد جراح، هزینه مواد و ابزار مصرفی، هزینه بیمارستان یا کلینیک و دستمزد متخصص بیهوشی و پرستاران است.

هزینه عمل بینی

هزینه عمل بینی متاثر از چه عواملی است؟

در حال حاضر تعداد جراحان زیبایی که کار عمل بینی انجام می دهند بسیار فراوان است. میزان تخصص و کیفیت کار آن ها نیز متفاوت است. بدیهی است که پزشکی که تجربه ی بیشتری کسب کرده و تسلط بیشتری بر این جراحی دارد، هزینه ی بیشتری برای جراحی بینی دریافت کند. از این رو جراحان معروفی که تجربه ی بیشتری دارند معمولا مبلغ بیشتری برای هزینه عمل بینی دریافت می کنند.

عامل مهم دیگر که در مقدار هزینه عمل بینی بسیار تاثیرگذار است، شکل و فرم کنونی بینی و فرم مطلوب شما است. در حقیقت حجم کاری که قرار است روی بینی انجام شود تعیین می کند که چه مقدار هزینه برای جراحی لحاظ شود. گر چه عمل بینی یک هزینه ی ثابت دارد اما بخشی از این هزینه متغیر است.

اگر تغییری که لازم است روی بینی ایجاد شود صرفا برطرف کردن یک قوز کوچک یا اصلاح زاویه نوک بینی باشد، حجم کار آن کم است و معمولا هزینه کمتری گرفته می شود. اما بینی های گوشتی که بافت حجیم و متراکمی دارند و حجم پوست و تراکم بافت چربی در آن بیش تر است کار سنگین تری برای جراحی دارند و در نتیجه هزینه عمل بینی برای بینی های گوشتی بیشتر است.

هزینه جراحی بینی

متغیر مهم دیگر در هزینه عمل بینی، مکان مطب یا کلینیک عمل بینی است. طبیعتا مطب هایی که در مراکز استان ها به خصوص تهران و شمال شهر تهران قرار دارند، هزینه بیشتری دریافت می کنند. همانطور که گفته شد جراحان با تخصص بیشتر مبلغ بیشتری برای عمل بینی می گیرند؛ و این جراحان نیز معمولا در شمال تهران ساکن هستند.

هزینه های مازاد بر عمل بینی اصلی

یک اتفاقی که ممکن است باعث شود هزینه های شما دو برابر شود این است که به هر دلیلی نیاز به عمل ترمیمی پیدا کنید. گاهی اوقات در جراحی بینی اتفاقاتی میفتد که نتیجه مطلوب حاصل نمی شود یا اینکه آسیب های جانبی ای به بینی وارد می شود. در این حالت لازم است جراحی دیگری به عنوان اصلاح و ترمیم انجام شود. هزینه عمل بینی برای عمل ترمیمی معمولا برابر یا بیشتر از هزینه اصلی است. برای اینکه چنین اتفاقی نیافتد لازم است در انتخاب جراح خود دقت کافی به خرج دهید و با او همکاری کامل نشان دهید. البته ممکن است تنها به این دلیل که از نتیجه عمل بینی راضی نیستید، خودتان درخواست عمل بینی ترمیمی دهید.

 



:: برچسب‌ها: عمل بینی , هزینه عمل بینی ,
:: بازدید از این مطلب : 399
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : seoinja

در دل حرف های مردم این روزها مدیریت کار ساده ای است با درآمد بسیار بالا؛ هر کسی علاقه دارد که روزی در هر زمینه ای که کار می کند به سطح مدیریت برسد. اما تنها خود مدیران می دانند که این کار چندان ساده نیست. در این مطلب قصد داریم یکی با معرفی نرم افزار کلینیک دندانپزشکی از دغدغه ی مدیریت کلینیک بکاهیم، اما این امر چگونه تحقق می یابد؟

گرفتن وقت و نوبت از پزشک و دندانپزشک کار ساده ای نیست؛ مخصوصا اگر آن طبیب با تجربه باشد و درستی عملکرد او در طول زمان به مردم ثابت شده باشد. ایده ی اولیه شکل گیری نرم افزار کلینیک دندانپزشکی هم همین ساماندهی نوبت دهی بود تا از حالت دفتری در بیاید یا به عنوان مثال برای مشتری یک روز قبل پیامک یادآوری قرار ملاقات دندانپزشک ارسال شود ولی کار همین جا تمام نشد. 

نرم افزار کلینیک دندانپزشکی لبخند

نرم افزار کلینیک دندانپزشکی چه ابزاری به مدیر کلینیک ارائه می کند؟

وقتی نوبت دهی سر و سامان یافت و سیستماتیک شد، نوبت به تشکیل پرونده رسید. چرا باید برای بیماران یک کلینیک هزاران پرونده ی کاغذی حجیم و سنگین تشکیل شود و سالهای سال از آن ها در فضایی نگه داری شود. نرم افزار کلینیک دندانپزشکی توانست با ساده کردن امر تشکیل پرونده برای بیماران و ذخیره این پرونده ها بر روی هارد دیسک کمک زیادی به بایگانی بکند. توقعات بعدی کاملا مربوط به مدیریت کلینیک می شود. درخواست آنها از برنامه نویسان این بود که بتوانند تحت یک نرم افزار کلینیک دندانپزشکی و به صورت یک برنامه جامع به همه ی بخش ها نظارت داشته باشند. به عنوان مثال بتوانند مالیات هر دندانپزشک را تعیین و درصد آن را کسر کنند، به انبار و ورود و خروجی های آن نظارت کنند تا چیزی کم و کسر نباشد، لابراتوار را زیر نظر داشته باشند و مهم تر از همه بخش حسابداری و تهیه فاکتور جامع برای مشتری بود. اگر کسی مراجعات قبلی داشته و حساب آنها هنوز صاف نشده، نرم افزار کلینیک دندانپزشکی با اعلام آن فرد به عنوان مشتری قرمز اجازه ارائه خدمات به وی را نمی دهد.

نرم افزار دندانپزشکی

چگونه یک نرم افزار کلینیک دندانپزشکی کامل تهیه کنیم؟

اگر بخواهید به تمام کلینیک دندانپزشکی نظارت کامل داشته باشید و در حین شلوغی کلینیک به وضوح بتوانید آن را کنترل کنید، پیشنهاد ما نرم افزار کلینیک دندانپزشکی لبخند است. تیم لبخند با ارائه پشتیبانی قوی شامل تغییرات سفارشی نرم افزار کلینیک دندانپزشکی، کار کلینیک شما را معطل نمی گذارد.

 



:: برچسب‌ها: نرم افزار کلینیک دندانپزشکی , دندانپزشکی , نرم افزار دندانپزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 266
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : seoinja

کانسیلر یک کرم پودر فشرده با تنوع رنگی بیشتر از کرم پودر است. کانسیلر و کرم پودر هر دو جزء وسایل آرایشی صورت است که می توانند عیوب ظاهری پوست را برطرف کنند. 

کرم پودر می تواند یک سری از لکه های قهوه ای و تیره پوست را بپوشاند و اگر این قسمت های تیره پوشیده نشد می تواند از کانسیلر استفاده کنید. 

کانسیلر قدرت پوشانندگی بسیار بالایی دارد و در مراحل آرایش کردن می تواند بسیار مفید واقع شود. 

اما چه نکاتی را در خرید کانسیلر رعایت کنیم تا بتوانیم به خوبی و به درستی از آن استفاده کنیم؟

همانطور که گفتیم کانسیلر رنگ های بیشتری نسبت به کرم پودر دارد. در این مقاله روبی سان تصمیم دارد راهنمایی ایجاد نماید تا بتوانید در انتخاب رنگ هنگام خرید کانسیلر درست تصمیم بگیرید.

خرید کانسیلر

خرید کانسیلر بنفش 

این رنگ می تواند اصلاح کننده رنگ زرد باشد. برای خانم هایی که پوست زرد و رنگ پریده ای دارند خرید کانسیلر با رنگ بنفش توصیه می شود. این رنگ می تواند درخشش و گرمای خاصی به صورت رنگ پریده شما ببخشد.

خرید کانسیلر نارنجی یا پرتقالی

خانم هایی که پوست گرم و سبزه ای دارند حتما هنگام خرید کانسیلر، رنگ نارنجی را مدنظر قرار دهند. اگر شما جزء خانم هایی هستید که صورت سبزی های هستید و اطراف چشم هایتان کبودی دارد حتما این رنگ را امتحان کنید. این رنگ کانسیلر می تواند کبودی چشم شما به خوبی کاور کند. خانم هایی که صورت روشن دارند بهتر است هنگام خرید کانسیلر به سمت رنگ نارنجی نروند.

خرید کانسیلر سبز

این رنگ می تواند رنگ قرمز را به خوبی خنثی کند. اگر روی صورتتان قسمت های قرمز دارید مانند جای جوش و آکنه یا آفتاب سوختگی بهترین پیشنهاد خرید کانسیلر سبز است. این کانسیلر می تواند این نواحی را خیلی خوب کاور کند.

خرید کانسیلر زرد

این رنگ می تواند سیاهی و کبودی زیر چشم را به خوبی کاور کند. برای پوست های روشن که کبودی زیر چشم دارند پیشنهاد می شود که حتما خرید کانسیلر زرد رنگ را تجربه کنند. سعی کنید این کانسیلر را به صورت مثلثی زیر چشمتان بکشید و با کمک پد آن را پخش کنید. برای کاور بهتر کبودی و چین و چروک های اطراف چشم بهتر است از نوع مایع کانسیلر استفاده کنید.

خرید کانسیلر

خرید کانسیلر صورتی

این رنگ می تواند به صورتتان شادابی و طراوت ببخشد. کانسیلر صورتی می تواند خستگی صورتتان را کاور کند. برای اینکه بتوانید پروسه خرید کانسیلر و استفاده از آن را تکمیل کنید مانند کانسیلر زرد آن را به صورت مثلثی زیر چشمتان بکشید و با کمک پد آرایشی آن را پخش کنید.

قبل از انتخاب و خرید کانسیلر رنگی ابتدا در نظر بگیرید که ویژگی صورتتان چگونه است و چه انتظاری از کانسیلر دارید؟ چه نواقصی را باید بپوشاند و چه انتظاری از آن دارید؟

خرید کانسیلر را باید از برندهای معتبر آرایشی انجام دهید. کانسیلر به صورت مستقیم روی پوست قرار می گیرد و اگر دارای کیفیت لازم نباشد می تواند به پوست حساس شما آسیب بزند. یکی از بهترین برندهایی که می توانید با خیال راحت و قیمت مناسب خرید کانسیلر و مابقی لوازم آرایشی را انجام دهید روبی سان است. 



:: برچسب‌ها: خرید کانسیلر , کانسیلر , ,
:: بازدید از این مطلب : 384
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 شهريور 1399 | نظرات ()