نوشته شده توسط : seoinja

تعمیر گاز در تهران و تعمیر هود در شمال تهران در محل توسط مجموعه تخصصی و نمایندگی مجاز تعمیرات ارائه خواهد شد. اشخاص با تماس به تعمیرکاران و تکنسین های اینگونه مراکز، خدمات تعمیر اجاق گاز و تعمیر هود را در محل خواهند دید. علاوه بر این این مراکز سرویس های دوره ای اجاق گاز و هود آشپزخانه را به شما ارائه خواهند داد. باید گفت اجاق گاز و هود آشپزخانه در خانه از لوازم با اهمیت در هر منزلی به حساب می آید. این وسایل که بسیار پر کاربرد و مصرف هستند خیلی از اشخاص را به خود وابسته کرده اند.

به علت مصرف پر تکرار از این محصولات و سرویس نشدن دوره ای آن ها ممکن است دچار خرابی و اختلال شوند. این مشکل و خرابی نیاز به تعمیرات تخصصی هر برند را در بر خواهد داشت. به علاوه لازم است تا اطلاعات دقیقی را در این حوزه بدانید تا توانایی این را داشته باشید عیب دستگاه را قبل از آسیب بفهمید. به همین دلیل تعمیر اجاق گاز و هود آشپزخانه باید با عیب یابی صحیح و درست انجام بگیرد. اگر عیب یابی به درستی انجام شود تا می توان مشکلات این دو دستگاه را به راحتی و در زمان کوتاه حل کرد. در ادامه در مورد تعمیر گاز در تهران و تعمیر هود در شمال تهران برای شما مطالبی را ارائه خواهیم داد.

خدمات نمایندگی تعمیر گاز در تهران

در دنیای امروز اشخاص زیادی برای دریافت و ارائه خدمات تعمیرات و سرویس لوازم به کار رفته در خانه از جمله تعمیر گاز در تهران به دنبال مراکز تعمیرات تخصصی هستند تا بتوانند بدون هیچ درگیری ذهنی خدماتی چون تعمیرات و سرویس های اجاق گاز را در محل به آسانی را دریافت کنند. در سال های پیش به دلیل اینکه افراد اجبار داشتند به جا به جایی اجاق گاز به مراکز خدمات این محصولات بودند. با این نوع خدمت رسانی شما باید حتماً در محل سکونت خود نمایندگی های تعمیر اجاق گاز را پیدا می کردید.

در زمان حال خواهید توانست از مراکزی که فاصله زیادی با شما دارند نیز ثبت درخواست تعمیرکار را انجام دهید. به علاوه شما خواهید توانست از بهترین و مجرب ترین تعمیرکاران در مجموعه های مختلف کمک بخواهید. همچنین از این مجموعه ها درخواست نمایید تا خدمات شما را در محل ارائه دهند و تعمیرات تخصصی اجاق گاز را برای شما انجام دهند.

آموزش تعمیر هود در شمال تهران

برای آموزش تعمیر هود در شمال تهران حتما باید عیب یابی هود آشپزخانه را به درستی و با دقت انجام دهید. در آموزش تعمیر هود آشپزخانه شما با نحوه عیب یابی دقیق هود آشنا خواهید شد. اگر آموزش را به درستی دیده باشید خواهید توانست به راحتی در منزل خود به رفع عیب هود آشپزخانه خواهید پرداخت. به این نکته باید توجه داشت که اگر به دنبال تحلیل اشکالات هود آشپزخانه می باشید باید به دنبال علت اختلال باشید.

شما قادر هستید که با مشورت با کارشناسان مجرب و آموزش دیده بخشی از این آموزش را طی نمایید و عیب دستگاه خود را پیدا کنید. شاید کار سختی به نظر برسد اما اینطور نیست. در اینترنت انواع ویدیو های آموزشی در این حوزه وجود دارد.

سخن پایانی

همیشه مساله تعمیر گاز در تهران و تعمیر هود در شمال تهران برای خیلی از تعمیرکاران از اهمیت ویژه ای برخوردار است. شما با توجه به آموزش تعمیر گاز و آموزش تعمیر هود قادر خواهید بود اطلاعات کافی در این حوزه کسب کنید. به راحتی عیب دستگاه خود را بیابید و از تخصص تعمیرکار با توجه به سوالات خود مطلع شوید.

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : seoinja

چگونه بهترین دکتر پیکر تراشی را برای لاغری با روش پیکر تراشی بشناسیم؟ بهترین دکتر لاغری موضعی چه ویژگی هایی دارد و در زمان انتخاب بهترین دکتر باید به چه مواردی توجه کنیم؟

اگر شما هم این سوالات را در ذهن دارید، این مقاله برای شماست. می توانید از این مقاله کمک بگیرید تا به راحتی دکتر پیکر تراشی مورد نظر خود را پیدا کنید.

بهترین دکتر پیکر تراشی چه کسی است؟

دکتر پیکر تراشی کسی است که به انواع متد ها و روش های لاغری آگاه باشد و بتواند تشخیص دهد که برای هر مراجعه کننده کدام یک از روش ها مناسب تر است. پیکر تراشی یکی از روش های لاغری موضعی است که باید توسط بهترین دکتر پیکر تراشی انجام شود. برای پیکر تراشی دکتر از مراجعه کننده، فرم بدنی دلخواه را سوال می کند و تلاش می کند که آن چه مراجعه کننده می خواهد در دسترس قرار گیرد. از ویژگی های بارز بهترین دکتر پیکر تراشی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. داشتن تخصص، مهارت و دانش کافی برای انجام پیکر تراشی
  2. داشتن تجربه بالا در عمل جراحی پیکر تراشی
  3. داشتن مدارک معتبر و فعالیت در بهترین کلینیک های لاغری
  4. داشتن برخورد صمیمانه و صبورانه در برخورد با مراجعه کننده
  5. استفاده از تجهیزات و دستگاه های بروز دنیا برای انجام پیکر تراشی

 

بهترین جراح پیکر تراشی کیست؟

پیکر تراشی روش های مختلفی دارد که دکتر های پیکر تراشی با توجه به وضعیت بیمار و خواسته او قسمتی از بدن را تغییر شکل می دهند. این تغییر شکل از طریق جراحی انجام می شود که نیاز است این کار توسط جراح انجام شود. بنابراین حذف چربی ها از بدن به روش پیکر تراشی باید توسط جراح انجام شود.

پس باید دقت کنید که بهترین دکتر پیکر تراشی را انتخاب کنید. بهترین جراح پیکر تراشی هم باید ویژگی های دکتر پیکر تراشی را داشته باشد و علاوه بر آن جراح خوبی هم باشد. تخصص و تجربه در جراحی می تواند معیار خوبی برای نتیجه موفقیت آمیزی یک جراحی باشد و فرد پس از جراحی حس کند به فرم دلخواه خود رسیده است. داشتن مدارک جراحی از مهم ترین فاکتورهای بهترین جراح پیکر تراشی است.

 اگر علاقه مند به مقالات بیشتر در زمینه لاغری هستید، می توانید به سایت ویکی درمان مراجعه کنید.

 


:: برچسب‌ها: بهترین جراح پیکر تراشی ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : seoinja

چرا خرید سیم کارت ایرانسل؟

اولین اقدام در خرید سیم کارت رند، انتخاب اپراتور مناسب با نیاز شما است. در ادامه این مقاله ما به شما کمک می‌کنیم که اپراتور مورد نظر خود را به درستی انتخاب کنید.

تمامی اپراتورها در وبسایت رسمی خود چندین سری خدماتی را ارائه کردن. شما می‌توانید با مراجعه به این سایت‌ها از تعرفه و خدمات و قیمت سیم کارت رند مطلع شوید.

سیم کارت ایرانسل یک اپراتور پویا و خلاق در زمینه خدمات به مشتری است. یکی دلایل خرید سیم کارت ایرانسل و یا سیم کارت رند برای شما می‌تواند همین یک موضوع ساده ولی مهم باشد. برای اثبات این حرف می‌توانید به وبسایت‌های اپراتورهای مختلف و ایرانسل مراجعه کنید تا از خدماتی که برای خرید سیم کارت ایرانسل می‌دهند، مطلع شوید.

 یکی دیگر از دغدغه‌های افرادی که به دنبال خرید سیم کارت رند هستند، میزان سرعت اینترنت اپراتور برایشان بسیار اهمیت دارد. با خرید سیم کارت ایرانسل می‌توانید از اینترنت پرسرعت نسل جدید به راحتی استفاده کنید

اگر به دنبال هزینه کم برای خرید سیم کارت رند هستید، خرید سیم کارت ایرانسل بهترین گزینه است. شما می‌توانید چه سیم کارت‌های اعتباری و چه سیم کارت‌های دائمی را به قیمت مناسب خریداری کنید.

آنتن دهی سیم کارت ایرانسل به چه صورت می‌باشد؟

یکی از مهمترین دغدغه‌های کسانی که به دنبال  سیم کارت رند هستند. آنتن دهی بالای آن است. در ابتدای فعالیت اپراتور ایرانسل آنتن دهی آن مانند همراه اول مناسب نبود. اما اکنون با گذشت چندین سال اپراتور ایرانسل له این مشکل و دغدغه‌ی شترکینش پاسخ داد و می‌توان به جرات گفت که در نقطه از ایران، سیم کارت ایرانسل بهترین آنتن دهی را دارد.

خرید سیم کارت ایرانسل گردشگر

شاید نام سیم‌کارت گردشگر را کمتر باقی سیم کارت‌های ایرانسل شنیده باشید. این نوع سیم‌کارت اعتباری مناسب توریست‌ها و افرادی است که به داخل ایران سفر می‌کنند. 

همچنین اگر قصد تماس با خارج از کشور را دارید برای تماس نیازی به تهیه سیم‌کارت بین‌المللی و هزینه‌های بالای آن نیست، شما با استفاده از سیم کارت گردشگر امکان تماس گرفتن با خارج از کشور را خواهید داشت.

همچنین با خرید سیم کارت ایرانسل گردشگر شما می‌توانید پیامک بدهید و حتی از اینترنت پر سرعت بهره‌مند شوید.

کلام آخر

با توجه به مطالب بیان شده شما می توانید بر حسب نیاز خود اقدام به خرید سیم کارت ایرانسل کنید. اگر قصد خرید سیم کارت ایرانسل با شماره خاص و مورد نظر خود و یا سیم کارت رند دارید می‌توانید به سایت رند مراجعه کنید.

 

 



:: برچسب‌ها: خرید , سیم , کارت , ایرانسل سیم , کارت , رند ,
:: بازدید از این مطلب : 231
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : seoinja

با وجود ویروس کرونا و افزایش روند رشد خرید و فروش  بازار اینترنتی در این زمان، محبوبیت سئو در میان افرادی که برای خود کسب و کار دارند زیاد شده است، به صورتی که همه به اهمیت آن پی برده و میدانند که اگر برای شغل خود یک سایت سئو شده داشته باشند، ترافیک و فروش بیشتری نیز خواهند داشت. سئو به شما و سایت شما کمک میکند، تا بیشتر دیده شوید و در نتیجه فروش بیشتری نیز داشته باشید، در این مقاله به بررسی قیمت سئو و نحوه خرید سئو میپردازیم.

سئو چیست؟

سئو سایت به شما کمک کرده تا در صفحات موتور های جستجو (گوگل) رتبه اول را کسب کنید تا درآمدتان را افزایش دهید. به عنوان مثال اگر شغل شما ر در زمینه خرید و فروش ماشین باشد هرکسی با جستجوی خرید ماشین در اولین مرحله با سایت شما روبرو خواهد شد.

خرید سئو

کارشناس سئو فعالیت های روزانه‌ ای مرتبط با زمینه کاری شما بر روی سایت انجام میدهند و در نتیجه رتبه و جایگاه خاصی  برای کسب و کار شما به وجود خواهد آمد. خرید سئو به شما کمک میکند تا افراد کارشناس که مهارت و زمان لازم را دارند به شما کمک کنند تا در نهایت بعد از یک سال با روند رشد فروش و کسب و کارتان مواجه شوید.

قیمت سئو

قیمت سئو ابتدا به زمینه فعالیت شما بستگی دارد. اینکه چه نوع تجارتی را برای سئو در نظر دارید در بالا یا پایین شدن قیمت سئو تاثیر می گذارد.  مطمئنا کار کردن بر روی کسب و کار هایی که رقبای آن زیاد نیستند یکی از همین دلایل است چرا که مدت زمان کمتری برای افزایش رتبه لازم است.

چگونگی خرید سئو 

خرید سئو با توجه به  قیمت ها و خدمات ارائه شده انجام میشود. هر شرکتی با توجه به نیازهای  کاربران خود خدماتی را به آنها ارائه میدهد. که هزینه آن با جای دیگری متفاوت است، قرارداد های سئو به صورت ماهانه و سالانه ثبت میشود.



:: برچسب‌ها: خرید سئو , قیمت سئو , سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 220
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : seoinja

کاشت مو در سال‌های اخیر جزو پرتقاضاترین عمل‌های زیبایی شناخته شده است. طی این فرآیند شما به کمک بانک مو، فولیکول‌های فعال خود را به قسمت‌های طاس سر پیوند می‌زنید. عمل زیبایی کاشت مو روز به روز پیشرفته‌تر شده است و از حالت تهاجمی خود خارج شده است. پس از آشنایی اولیه به نحوه کاشت مو، به شما کمک می‌کنیم تا بهترین کلینیک کاشت مو را انتخاب کنید.

بانک مو چیست؟

بانک مو شامل ناحیه‌هایی می‌شود که دارای مو با ریشه‌های قوی هستند. بانک مو معمولا شامل پشت سر و اطراف گوش و حتی نقاط مختلف بدن می‌شود. در این نواحی، موها فولیکول‌های زنده و سالمی دارند که باعث رشد مو و استحکام ساقه آن می‌شوند.

طی فرآیند کاشت مو باید به درستی و با دقت تمام، واحدهای فولیکول از بانک مو جدا شوند و در نواحی طاس و کم تراکم قرار گیرند. در این صورت فولیکول‌های زنده به احیا شدن سلول‌های مرده کمک می‌کنند. این عمل باید با دقت و ظرافت خاصی توسط متخصص انجام شود. در غیر این صورت احتمال دارد با عوارض کاشت مو مواجه شوید.

کاشت مو با بانک موی ضعیف

زمان مناسب کاشت مو 

از لحاظ تجربی اثبات شده که در سن های پایین‌تر، میزان تاثیر کاشت مو بیشتر است. پس توصیه می‌شود در زمانی که هنوز موها کاملا  نریخته‌اند، اقدام به کاشت مو کنید. بهترین زمان کاشت مو، سن‌های پایین‌تر است؛ که موهای پشت سر دارای ضخامت و قدرت کافی هستند. البته در موارد کمیابی در افراد مسن نیز تحت شرایط خاص، این عمل موثر واقع شده است.

عوارض کاشت مو

با پیشرفت روزانه علم خوشبختانه میزان عوارض کاشت مو در روش‌های کنونی بسیار کاهش پیدا نموده است. گرچه با یک انتخاب نادرست در مورد متخصص کاشت مو و یا کلینیک کاشت مو، شاهد عوارض جبران ناپذیری خواهید بود. همان طور که در بالاتر توضیح دادیم در روش‌های قدیمی عوارض زیادی با دوران نقاهت طولانی موجود بود. به طور کلی عوارض روش‌های قدیمی شامل موارد زیر می‌شود:

  • دوران نقاهتی با زمان زیاد
  • بیهوشی و عوارض بعد از آن
  • درد و خونریزی و احتمال تورم در ناحیه صورت 
  • امکان ایجاد اسکار و باقی ماندن جای بخیه

کلینیک کاشت مو در تهران

بهترین کلینیک تخصصی کاشت مو

کاشت مو عملی است که بسیار حساس بوده و نتایج آن تا پایان عمر همراه شما خواهد بود بهتر است حتما همه جوانب را بسنجید سپس اقدام به کاشت مو کنید. کلینیک زیبایی آنیل با داشتن مجوز همراه با تجهیزات و امکانات مدرن و کادری مجرب و متخصص آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان است.

همچنین شما می‌توانید برای مشاوره رایگان با کارشناسان آنیل تماس بگیرید. همین طور می‌توانید با گرفتن وقت حضوری، جلسه مشاوره حضوری با متخصصان مجرب کلینیک کاشت مو ما داشته باشید.

نتیجه نهایی کاشت مو

برای این که نتیجه نهایی کاشت مو برای شما تماما مطلوب باشد نیاز است که پارامترهای زیادی در نظر گرفته شود. سن، تراکم و جنس مو، کلینیک و روش انتخاب شده همگی در رسیدن شما به نتیجه مورد انتظارتان نقش دارند. توجه کنید که با مشورت با پزشک روش مناسبی برای کاشت مو انتخاب کنید که هم از عوارض جانبی در امان بمانید و هم نتیجه طبیعی و مورد پسندتان باشد.



:: برچسب‌ها: کاشت مو , کلینیک کاشت مو ,
:: بازدید از این مطلب : 224
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : seoinja

برای مقایسه قیمت ایزوگام و قیمت قیرگونی بهتر است که ابتدا در مورد کاربردهای این دو عایق اطلاعاتی کسب کنیم. عوامل زیادی روی عایق کاری ساختمان شما تاثیرگذارند. در این مقاله از ایزوگام ایران به تمامی خصوصیات و مزیت‌های استفاده از ایزوگام و قیرگونی اشاره می‌کنیم. سپس قیمت هرکدام برای سطوح مختلف را ذکر می‌کنیم تا با خیالی آسوده اقدام به عایق کاری ملک و مسکن خود کنید.

ایزوگام چیست؟

پوششی از جنس قیر و الیاف‌های مصنوعی که مقاومت بالایی را ایزوگام گویند؛ به سطوحی که در نظرمان است با حرارت دادن رول‌ها آن‌ها را به سطوح می‌چسبانیم. ایزوگام از چندین لایه مختلف تشکیل شده است. این لایه‌‌ها موجب افزایش مقاومت می‌شود.

ایزوگام از لایه‌های پلی اتیلن، پودر معدنی، فویل آلومینیوم، بافت یا تیشو و مواد افزودنی تشکیل می‌شود. گرچه لایه‌ها بسته به نوع محصول می‌توانند متفاوت باشند اما همیشه تعداد لایه‌های تشکیل دهنده ایزوگام، استحکام آن را تعیین می‌کند.

قیمت ایزوگام طرح دار

کاربرد قیرگونی 

قیرگونی از روش‌های قدیمی برای عایق کردن مورد استفاده قرار می‌گیرد. در گذشته از این عایق رطوبتی در پشت بام‌ها استفاده می‌شد اما کم‌کم ایزوگام جای آن را گرفت. اما امروزه همچنان از قیرگونی در سرویس‌های بهداشتی استفاده می‌شود. قیر از فراورده‌های نفتی و سیاه رنگ که چسبندگی این ماده باعث استفاده از آن در عایق بندی‌ها می‌شود.

قیمت ایزوگام چقدر است؟

قیمت ایزوگام وابسته به عوامل مختلفی است. گاهی نوع قیر که ممکن است پلیمری یا دمیده باشد، در قیمت ایزوگام تغییر ایجاد می‌کند. همچنین مواردی مثل ضخامت و لایه‌ها نیز موثر هستند اما توجه داشته باشید وزن هر رول ایزوگام نباید از 40 کیلوگرم کمتر و ضخامت آن نباید از 4 میلی‌متر کمتر شود. یکی از اجزای تشکیل‌دهنده ایزوگام الیاف تیشو هستند. هرچه کیفیت و مقدار الیاف پلی استری و مصنوعی بیشتر باشد، هزینه ایزوگام بالاتر می‌رود.

روکش آلومینیومی ایزوگام مزیت‌های مهم و اساسی جهت حفظ استحکام ایزوگام دارد. این روکش نیز در هزینه ایزوگام تاثیرگذار است. با توجه به مقدار ایزوگام مورد نیاز و کیفیت آن هزینه تغییر می‌کند. برای اطلاع از قیمت مرغوب‌ترین ایزوگام‌های مناسب جهت عایق‌کاری پشت بام، سطوح صاف و یا شیب‌دار، کف و دیواره‌های استخر و غیره می‌توانید با ایران ایزوگام تماس بگیرید.

قیمت قیرگونی سرویس بهداشتی

قیمت قیرگونی

قیمت قیرگونی در شرایط متفاوت و سطح مقطع‌های مختلف، فرق می‌کند. برای مثال قیمت قیرگونی تک لایه ساختمان برای هر متر حدود 50 هزار تومان است و برای قیرگونی دو لایه و سه لایه به ترتیب 65 و 80 هزار تومان می‌باشد. توجه کنید که قیمت اجرای قیرگونی با توجه به سطح شما متفاوت است. در واقع برای متراژهای بالای 200 متر مربع قیمت اجرا کم می‌شود و برای متراژهای پایین 100 متر مربع این قیمت بیشتر می‌شود.

مقایسه قیرگونی و ایزوگام

باید در نظر داشته باشید استفاده از قیرگونی متقاضیان کمتری نسبت به ایزوگام دارد. ایزوگام از عایق‌های مطمئن و جدیدی است که در اغلب موارد به افراد توصیه می‌شود. اما قیرگونی هنوز روش قابل استفاده‌ای است و برای جلوگیری از انوع پوسیدگی از آن استفاده می‌شود. اگر قصد عایق‌کاری پروژه و یا منزل خود را دارید می‌توانید با متخصصان ایزوگام ایران مشورت کنید تا از بهترین خدمات ایزوگام و قیرگونی بهره ببرید.



:: برچسب‌ها: قیمت قیرگونی , قیمت ایزوگام ,
:: بازدید از این مطلب : 228
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : seoinja

وکیل در قوانین قضائی ایران فردی است که موکل با عقد قرارداد وکالت، قسمتی از اختیارات خود را به وی واگذار می‌کند. این فرد ممکن است وکیل معتبر دادگستری باشد و یا نباشد و برای موارد مانند خرید و فروش انجام گیرد. اما برای حضور در محضر دادگاه و دفاع از حقوق شاکی یا خواهان یک پرونده نیاز به وکیل خواهید داشت. البته وکلا همیشه برای موارد مربوط با دادگاه به موکلان خود فعالیت نمی‌کنند و گاهی نیز ممکن است برای مشورت و اطلاع از مناظر حقوقی یک وضعیت خاص نیز ممکن است به دیگران کمک برسانند. وکیل آنلاین هم از این زمره افراد است.

مشاوره با وکیل آنلاین

نکته‌ای که باید در گرفتن وکیل آنلاین مورد توجه قرار بگیرد، بهتر است وکیلی را انتخاب کنید که در زمینه‌ها و پرونده‌های مختلفی مهارت داشته باشد و تجربیات زیادی در همه موضوعات داشته باشد. این موضوع را می‌توان تحت عنوان تخصص گرایی نیز قرار داد.

لازم به ذکر است بدانید که وکیل آنلاین می‌تواند حتی به شما مشاوره حقوقی آنلاین بدهد. البته این مشاوره حقوقی باید ویژگی‌های خاصی را داشته باشد.

اپلیکیشن وکیل انلاین

مزایای مشاوره با وکیل آنلاین

از مزیت‌های استفاده از خدمات آنلاین می‌توان به صرفه‌جویی در وقت و یا راحتی در انجام کارها اشاره کرد. اما استفاده از مشاوره حقوقی در اپلیکیشن وکیل در مسائل و تصمیمات مهم به صورت آنلاین، شامل فایده‌های زیادی می‌باشد که در ادامه توضیح می‌دهیم.

دسترسی ۲۴ ساعته

در بسیاری از مواقع افراد نیاز به دسترسی سریع به وکیل دارند و برای تصمیم‌گیری سریع باید با فردی مطمئن مشورت کنند. وکیل آنلاین این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد که در هر ساعتی از شبانه روز با افراد مورد تایید و خبره ارتباط برقرار کنید.

هزینه مناسب

باید این مسئله را در نظر بگیرید که هنگام مشاوره تلفنی و یا استفاده از فضاهای مجازی مانند واتساپ، اینستاگرام و غیره ملزم به پرداخت هزینه کمتری هستید. در واقع مانند شرایط حضوری، به شما زمان داده می‌شود و هزینه مطابق مقدار وقتی که صرف حل مشکل شما شده، تعیین می‌شود.

غیرحضوری بودن

با توجه به شرایط کرونایی اکنون، اکثر افراد استفاده از خدمات آنلاین مانند اپلیکیشن وکیل را ترجیح می‌دهند. علاوه بر کاهش خطر گسترش ویروس کرونا، ممکن است محل زندگی شما از موسسه رفع مشکلات حقوقی شما دور باشد. در نتیجه شما بدون پرداخت هزینه رفت و آمد، برای رفع مشکلات حقوقی خود اقدام می‌کنید. و یا ممکن است در شرایط روحی خاصی به سر ببرید و امکان خروج از خانه در موقعیت‌های خاص را نداشته باشید.

وکیل آنلاین چت رایگان

سهولت انجام امور حقوقی

قطعا یک مشاور حقوقی در اپلیکیشن وکیل ماهر کارهای حقوقی را برای شما تا حدودی آسان می‌کند. اما جدای از آن با پیش بردن امور خود به صورت آنلاین از بخشی از فضاهای ادارای فاصله می‌گیرید. همچنین از تنش‌های موجود در دفاتر حقوقی دور می‌مانید.

از کدام اپلیکیشن وکیل استفاده کنیم؟

بیش از ده سال است که طراحی و ساخت اپلیکیشن‌های مختلف به یکی از بزرگ‌ترین صنایع مرتبط با آی‌تی در سطح جهانی مبدل شده و دیگر تقریباً برای هر نیازی که انسان عصر اینترنت با آن رو به است، یک اپ وجود دارد. اپلیکیشن وکیل نیز یکی از همین دسته‌هاست که چند سالی است باب شده است.

در یک اپلیکیشن وکیل شما می‌توانید از اعتبار و حسن سابقه‌ی یک وکیل اطمینان پیدا کرده و بدون نگرانی اقدام به مشاوره گرفتن از یک وکیل آنلاین خبره کنید. پیشنهاد ما به شما استفاده از اپلیکیشن وکیل شهرداد است. مجموعه شهرداد سال‌هاست که در این زمینه فعالیت دارد و مورد اعتماد همگان است.



:: برچسب‌ها: اپلیکیشن وکیل , وکیل آنلاین ,
:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : seoinja

جراحی بینی گوشتی

جراحی بینی گوشتی یکی دیگر از انواع عمل جراحی بینی است که بر روی بیمارهایی با بینی گوشتی صورت می گیرد. این نوع بینی ها دارای غضروف و استخوان ضعیف و پوستی ضخیم هستند.افرادی که بینی گوشتی دارند ولی با شنیدن این موضوع که احتمال برگشت پذیر بودن بینی به حالت اولیه از عمل بینی گوشتی خود منصرف می شوند. درست است در گذشته عمل بینی های گوشتی برگشت پذیر بودن. در گذشته با تراشیدن غضروف و نازک کردن سعی بر کوچک کردن بینی بیمار می کردند که با گذشت مدتی به فرم اولیه برمی گشت و زیاد مورد استقبال قرار نگرفت ولی با پیشرفت علم پزشکی در عمل بینی، امروزه عمل بینی گوشتی را با نتیجه مثبت تر انجام می گیرد در این روش غضروف های بینی مستحکم و فرم دهی بهتری به بینی می دهند که افتادگی بینی گوشتی را به صفر رسانده، در این تکنیک غضروف را از تیغه وسط بینی برداشته و در قسمت نوک بینی قرار می دهند که باعث تقویت غضروف بینی می شود.

جراحی بینی گوشتی

بهترین روش عمل بینی گوشتی به صورت باز می باشد که با پیوند غضروف یا گراف گذاری انجام می شود، ولی شما می توانید با پزشک خود در این رابطه مشورت داشته باشید و بهترین روش را انتخاب کنید.

اقدامات قبل از جراحی بینی گوشتی

برای جراحی بینی گوشتی اولین اقدام انتخاب یک پزشک ماهر در عمل بینی میباشد به دلیل همانطور که گفتیم جراحی بینی های گوشتی می تواند برگشت پذیر باشد و بیمار جواب خوبی نگیرد پس بهتر است یک پزشک با تجربه که دارای نمونه کاری در بینی های گوشتی است را انتخاب کنید.

بعد از انتخاب پزشک مورد نظر برای مشاوره به مطب او رفته و از جراحی خود اطمینان حاصل کنید

مواردی که قبل از جراحی بینی گوشتی باید رعایت کنید

شب قبل از جراحی بینی گوشتی حمام کنید. مواظب باشید که سرما نخورید.

شب قبل شام سبک میل کنید

هشت ساعت قبل از عمل از خوردن و آشامیدن خودداری کنید

صب روز جراحی می توانید از مایعات شیرین استفاده کنید

شیر صبح روز عمل به عنوان صبحانه استفاده نکنید

یک نفر همراه داشته باشید

در روز جراحی به هیچ عنوان نباید آرایشی بر روی صورت خود داشته باشید.

آقایان ریش سبیل خود را اگر بزنند بهتر است.

در صورت استفاده از قرص یا داروی خاصی حتما به پزشک اطلاع دهید

دو هفته قبل از عمل از داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین استفاده نکنید

از یک هفته قبل از عمل و یک هفته بعد از عمل از استعمال دخانیات پرهیز کنید

ورم پس از جراحی بینی گوشتی و روش های کم کردن ورم

بلافاصله بعد از جراحی بینی گوشتی ورم آغاز می شود که دلیل آن هم این است که به بافت های بینی آسیب وارد می شود و مایع درون بینی جمع می شود که این ورم با گذشت زمان از بین می رود.

با انجام یک سری کارها می توانید ورم را کاهش دهید

کمپرس سرد بهترین و سریعترین روش کاهش ورم و درد بینی های گوشتی می باشد

حمام با آب ولرم متمایل به سرد

عدم مصرف نمک

انجام ندادن فعالیت های سنگین

سر خود را بالا نگه دارید این کار سرعت گردش خون را بالا می برد و باعث کاهش ورم می شود.



:: بازدید از این مطلب : 230
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : seoinja

عمل زیبایی بینی روش زیبایی است که تسلط بر آن بسیار دشوار است. حفظ آناتومیک باید هدف اصلی عمل بینی باشد. به نظر ‌می‌رسد یکی از ابزارهای در حال ظهور لیزر است: تغییر شکل استخوان و غضروف لیزری ایتریوم، آلومینیوم، گارنت. مهندسان پزشکی، اشعه لیزری جدید برای انجام عمل بینی با  لیزر ایجاد کردند. همچنین امکان سنجی عمل بینی با لیزر و نتیجه زیبایی شناختی و عملکردی عمل بینی با لیزر را در مقایسه با عمل بینی کلاسیک ارزیابی کردند.

نتیجه عمل بینی با لیزر

در مجموع 50 بیمار ثبت نام و تصادفی در دو گروه قرار گرفتند: گروه اول بیماران به عمل بینی کلاسیک و گروه دوم به عمل بینی با لیزر مراجعه کردند. از پرتو لیزر برای انجام هر دو برداشتن کراور و برداشتن قوز بینی و استئوتومی استفاده شد.

در نتایج مشاهده شد که عمل بینی با لیزر یک روش ایمن و قابل تکرار است. در یک ارزیابی بالینی، تغییر شکل جانبی صلیبی در 12 درصد از جمعیت کلاسیک رینوپلاستی با غضروف ضخیم و/یا پوست نازک یک مرحله قابل مشاهده یا کشیدگی بیش از حد پوست را نشان داد، و این مورد در 12 ماه بعد از عمل بینی با لیزر وجود نداشت. -بالا میزان رضایتمندی بیماران در جمعیت عمل بینی با لیزر در مقایسه با عمل بینی استاندارد باز بیشتر بود. نویسندگان همچنین از نظر بالینی به کاهش ورم در دوره بلافاصله بعد از عمل در جمعیت رینوپلاستی با لیزر و حل سریع‌تر تورم اشاره کردند.

عمل بینی با لیزر چگونه است

تکنیک عمل زیبایی بینی با لیزر امکان پذیر و ایمن است و عارضه مهمی ندارد و نتایج زیبایی و عملکردی را می‌‌‌توان روی عمل بینی کلاسیک اضافه کرد اما با درجه بالاتری از دقت حین عمل، رضایت بیشتر بیمار، زمینه تمیزتر و خونریزی کمتر.

چرا بیماران عمل بینی با لیزر را انتخاب می‌‌‌کنند؟

بینی یکی از ویژگی‌های اصلی صورت است و ممکن است هویت زیبایی فرد را مشخص کند. از طریق عمل بینی با لیزر بیماران می‌‌‌توانند با تغییر جزئیات در ویژگی‌های بدنی بینی و همچنین بهبود عملکرد، به جزئیات دقیق برسند.

برخی از رایج‌ترین نگرانی‌هایی که در مورد عمل بینی با لیزر به آن‌ها اشاره می‌‌‌کند عبارتند از:

  • عرض و ارتفاع بینی

  • چرخش یا خمیدگی بینی

  • درجه شیب یا دست انداز در شیب

  • اندازه و شکل بینی و نوک بینی

عمل بینی با لیزر همچنین می‌‌‌تواند انحراف تیغه بینی را برطرف کند، حالتی که در آن تیغه بینی خارج از مرکز قرار دارد. این روش می‌‌‌تواند توانایی تنفس شما را به میزان قابل توجهی بهبود بخشد و در ظاهر بینی در حین عمل تغییراتی ایجاد کند.

انواع جراحی بینی گوشتی

تکنیک‌هایی که در جراحی بینی گوشتی استفاده می‌‌‌کنند شامل عمل بینی "بسته" و "باز" ​​است. تکنیک خاص مورد استفاده بستگی به نیاز بیمار دارد. جراحی بینی گوشتی بسته و یا بدون زخم نیاز به مهارت استثنایی دارد و معمولاً زمانی مورد استفاده قرار می‌‌‌گیرد که بینی متقاضی از نوع گوشتی باشد.

جراحی بینی گوشتی باز، شامل ایجاد یک برش کوچک روی کلوملا می‌‌‌شود؛ نوار نازک پوست که سوراخ‌های بینی را جدا می‌‌‌کند. زمانی استفاده می‌‌‌شود که جراحی بینی گوشتی نیاز به عمل وسیع‌تر داشته باشد و جراح را با دید مستقیم از ساختار بینی آشنا کند. زخم حاصله پس از بهبود عملاً نامحسوس است.

نتیجه جراحی بینی گوشتی

نتایج شما پس از جراحی بینی گوشتی به تدریج با کاهش تورم ظاهر می‌‌‌شود. حدود 2 تا 4 هفته طول می‌‌‌کشد تا تورم به میزان قابل توجهی کاهش یابد تا نتایج اولیه قابل مشاهده باشد. رفع تورم باقیمانده ممکن است ماه‌ها طول بکشد و نتیجه نهایی اغلب تا یک سال بعد دیده نمی‌‌‌شود.

دوره بهبودی جراحی بینی گوشتی

توصیه می‌‌‌کنیم حداقل 7 تا 10 روز بعد از جراحی بینی گوشتی از مدرسه یا مشاغلی که به فعالیت بدنی زیادی نیاز ندارند مرخصی بگیرید. حداقل 3 هفته نباید به کار یا ورزش شدید بازگردید و 4 تا 6 هفته از ورزش‌های تماسی خودداری کنید.

اکثر بیماران متوجه می‌‌‌شوند که ناراحتی در روزهای بعد از جراحی بینی گوشتی قابل کنترل است و در صورت لزوم از داروهای مسکن استفاده می‌‌‌کنند. بیماران جراحی بینی گوشتی معمولاً تا پنج روز پس از عمل از آتل استفاده می‌‌‌کنند. در بیشتر موارد، او نیازی به بسته بندی در بینی ندارد، که باعث می‌‌‌شود بهبودی راحت‌تری انجام شود.

حدود یک هفته پس از جراحی بینی گوشتی ، بیشتر تورم باید فروکش کند و بیماران می‌‌‌توانند از آتل استفاده نکنند. اکثر افراد می‌‌‌توانند در سه هفته به ورزش‌های سبک و فعالیت‌های کامل مانند وزنه برداری بعد از شش هفته بازگردند.

تقریباً بلافاصله با عمل بینی بسته و پس از چند هفته با روش باز می‌‌‌توانید نتایج نهایی خود را مشاهده کنید. در نتیجه جراحی بینی گوشتی ، می‌‌‌توانید بینی را داشته باشید که هماهنگ با سایر ویژگی‌های صورت شما باشد. اگر به دنبال بهبود ظاهر بینی خود هستید یا در تنفس مشکل دارید، ممکن است کاندید مناسبی برای عمل بینی باشید.

 



:: برچسب‌ها: جراحی بینی گوشتی بزرگ , عمل بینی با لیزر ,
:: بازدید از این مطلب : 247
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : seoinja

بینی با پوست نازک و غضروف قوی، بینی استخوانی نامیده می شود. عمل بینی استخوانی را می توان با استفاده از تکنیک­های جراحی، بینی خوب و جراحی مناسب پیاده کرد. نازکی بینی باعث می شود بینی بعد از عمل زیباتر و خوش فرم تر به نظر برسد. عمل بینی با لیزر در جراحی بینی بسیار می­تواند مطلوب واقع شود که به نوعی به عنوان عمل بینی طبیعی نام برد.

ویژگی های بینی استخوانی که نیاز به عمل بینی استخوانی دارند، عبارتند از:

  • داشتن استخوان و غضروف قوی.
  • قوز کرده یا منحرف شده است.
  • پوست نازک با تیغه های نازک.

لازم به ذکر است که عمل بینی استخوانی نتیجه بهتر و زیباتری دارد، در حالی که عمل بینی گوشتی به احتمال زیاد نتیجه ضعیف تری به همراه خواهد داشت.

در عمل بینی استخوانی مناسب، با حوصله و مراقبت کافی می توان انتظار داشت که بینی زیبایی داشته باشد که با سایر ویژگی­های صورت متناسب باشد.

عمل بینی با لیزر

این که چگونه آناتومی خاص بینی بر توانایی تنفس از طریق بینی تأثیر می گذارد مساله ای است که باید بررسی شود. توانایی تنفس خوب از طریق بینی به دو ساختار بسیار مهم داخل بینی شما بستگی دارد:

تیغه بینی و توربین بینی. اگر نوارهای زخم ناشی از آسیب بینی یا جراحی های قبلی، پولیپ ها یا کیست های داخل بینی شما وجود دارد که مانع تنفس شما می شود، با کمک عمل بینی با لیزر قابل برطرف شدن می­باشد.

برای اکثر قریب به اتفاق بیماران، دو علت عمده برای انسداد شدید بینی شما وجود دارد:

              1) تیغه بینی شما منحرف شده است

              2) توربین­های تحتانی شما بسیار بزرگ هستند.

در عمل بینی با لیزر برای برش بافت بینی که دچار خونریزی کمتری شود، کاهش ضخامت پوست می­توان از لیزر استفاده کرد ولی در کاهش غضروف یا تراشیدن استخوان کاربردب ندارد.

عمل بینی با لیزر

گزینه های درمانی شما چیست؟

برای انحراف تیغه بینی تنها یک گزینه وجود دارد: جراحی تیغه بینی. داروها در درمان انحراف تیغه بینی هیچ ارزشی ندارند. بعلاوه، انحراف تیغه بینی با روشهای عمل بینی با لیزر یا چسباندن سوزن­های گرم به توربین­ها قابل برطرف شدن می­باشد.

عمل بینی طبیعی

متداول ترین روش های عمل بینی شامل کاهش توربین و اصلاح هرگونه انحراف تیغه بینی (سپتوپلاستی) است که با عمل بینی طبیعی قابل انجام می­باشد. گاهی اوقات اصلاح ناهنجاری­های خارجی بینی (رینوسپتوپلاستی) یا جراحی سینوس ضروری است که در عمل بینی طبیعی قابل انجام می­باشد. بسیاری از افراد ترجیح می­دهند عمل بینی طبیعی داشته باشند.

عمل بینی طبیعی

جمع بندی

انسداد بینی معمولاً نتیجه مشکلات آناتومیکی و عملکردی است که می تواند باعث ایجاد اختلال در جریان هوا در مجاری هوایی فوقانی بینی شود، بنابراین نقش مهمی در خروپف ایفا می کند و می­توان در عمل بینی استخوانی با انجام عمل بینی با لیزر به نتیجه رسید. علت مشکلات جریان هوای بینی می تواند انحراف تیغه بینی، بزرگ شدن توربین بینی، باریک شدن یا افتادن دهانه بینی، پولیپ بینی، متورم شدن مخاط بینی به دلیل حساسیت یا سایر عوامل تحریک کننده یا معمولاً ترکیبی از همه باشد که رفع برخی از این موارد نام برده شده با یک عمل بینی طبیعی قابل برطرف شدن می­باشد.



:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : seoinja

ایسوس یکی از محبوب ترین برندهای بازار لوازم الکترونیک به خصوص در حوزه pc و لپ تاپ است. لپ تاپ ایسوس به نوعی نماد موفقیت این شرکت در پاسخگویی به همه سلیقه ها و نیاز هاست. با این همه، اخیرا به دلیل مشکلات اقتصادی، برخی به سمت خریداری لپ تاپ اقساطی رفته اند.

لپ تاپ ایسوس

لپ تاپ‌های ایسوس در چند سری کلی تولید می‌شوند که نام آنها نمایانگر نوع کاربری آنهاست، سری VivoBook، سری ZenBook و سری ROG از جمله سه دسته اصلی تولیدات این کارخانه هستند که بسیاری از لپ تاپ‌های تولیدی آن را در برمی‌گیرند.

سری VivoBook از جمله سری لپ تاپ‌های اقتصادی و میان‌رده این شرکت تایوانی هستند، با خرید لپ تاپ ایسوس سری VivoBook شما می‌توانید قدرت پردازشی مطلوب را در کنار طراحی جذاب و قیمتی رقابتی را شاهد باشید، VivoBook دسته بزرگی از لپ‌تاپ‌ها از لپ تاپ‌های کوچک 11 اینچی تا لپ تاپ‌های با قابلیت تبدیل به تبلت را شامل می‌شود.

 لپ تاپ ایسوس

لپ تاپ‌های سری Vivo Book Pro و Vivo Book S نیز دارای قدرت پردازش بالاتری هستند تا کاربرانی که به دنبال اجرای بازی یا انجام کارهای سبک گرافیکی هستند را نیز پوشش دهند.

سری ROG و TUF، این سری لپ تاپ ایسوس دارای قدرت پردازش بسیار بالا هستند که بیشتر برای استفاده‌های سنگین همچون گیمینگ حرفه‌ای و طراحی و تدوین تصاویر استفاده می‌شوند، این سری لپ تاپ‌های ایسوس دارای ظاهری جذاب و با استفاده از سیستم نورپردازی RGB طرف‌داران بسیاری از جمله گیمرها و کاربران با استفاده‌های سنگین دارند،

 اگر شما نیز از جمله کاربرانی هستید که به دنبال یک لپ تاپ ایسوس پرقدرت هستید محصولات این سری می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

و اما سری محبوب ZenBook ایسوس، با خرید لپ تاپ ایسوس مدل‌های ZenBook می‌توانید ظرافت ساخت یک محصول دیجیتال را به‌راحتی لمس کنید، لپ تاپ‌های این سری دارای کمترین وزن و کمترین ضخامت هستند تا کاربر بتواند به‌راحتی آن را در هر موقعیتی به همراه داشته باشد، اندازه این سری لپ‌تاپ‌ها از 13 اینچ تا 15 اینچ متغیر و سری Pro یا S آن نیز از قدرت پردازش بالاتری برخوردار است.

نکات خرید لپ تاپ ایسوس

قطعاً انتخاب ایسوس به‌عنوان برند لپ تاپ می‌تواند سلیقه بالای مخاطب را نشان دهد، باتوجه‌به تعداد بالای محصولات تقریباً برای هر کاربری از جمله مولتی مدیا، اداری، خانگی، حرفه‌ای، گیمینگ و ... یک محصول در وب‌سایت برای خرید موجود است و کاربران می‌توانند به‌راحتی یک کلیک لپ تاپ ایسوس خود را خریداری نمایند.

لپ تاپ اقساطی

خرید اقساطی اجناس همچون لپ تاپ اقساطی و کالاهای دیجیتال انتخابی بسیار مطلوب است، با توجه به افزایش قیمت روز افزون این قطعات خرید اقساطی قدرت انتخاب بیشتری را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد، خرید اقساطی لپ تاپ شرایط خوب و مناسبی را برای دانش‌آموزان، دانشجویان، معلمان و بسیاری از کاربران دیگر قرار می‌دهد تا به وسیله آن بتوانند محصول مورد نظر خودشان را خریداری نمایند.

 لپ تاپ اقساطی

در این زمان خرید لپ تاپ اقساطی  گزینه بسیار مطلوبی است که در مقابل این گونه افراد قرار می‌گیرد، خرید یک محصول نو و آکبند به صورت اقساط شرایط خرید را برای بسیاری از کاربران آسان خواهد کرد، در وب سایت لوتوس شما می‌توانید به وسیله سامانه بای چک لپ تاپ مورد نظر خود را به صورت اقساط خریداری نمایید.

خرید لپ تاپ اقساطی  از طریق بای چک

 لازم به ذکر است که لپ تاپ اقساطی با سفته و چک برای تمامی شهرهای ایران در دسترس بوده و همچنین اقساط بدون سقف می‌باشد. سود محاسبه شده توسط بانک صادرات ایران تنظیم گشته و برای اقساط تا 12 ماه 36% و برای اقساط تا 24 ماه 32% می‌باشد و در زمان ثبت سفارش 6% ارزش فاکتور به عنوان عوارض وارد بر فاکتور اقساطی بای‌چک محاسبه می‌گردد

جمع بندی

بای چک تنها سایت خرید لپ تاپ اقساطی نبوده و سایت های دیگری نیز هستند که به کمک آن ها می توان لپ تاپ ایسوس یا سایر کالاهای الکترونیک را به صورت قسطی یا نقد تهیه کرد. برای کسب اطلاع بیشتر می توانید به وب سایت لوتوس لپ تاپ مراجعه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : seoinja

یکی از مشکلات بزرگی که افراد در زمان خرید جدیدترین لپ تاپ بازار با آن روبرو می شوند، هزینه بالای آن است. از بهترین روش هایی که برای حل مشکل قیمت لپ تاپ وجود دارد، خرید لپ تاپ به صورت اقساطی است. ما در این مقاله به دلایل استفاده از خرید لپ تاپ به شیوه اقساطی برای تهیه جدیدترین لپ تاپ و همچنین مزایای آن خواهیم پرداخت.

مشکلات معیشتی

مهمترین مسئله ای که باعث می شود افراد به دلیل قیمت لپ تاپ، خرید لپ تاپ قسطی را برای رسیدن به جدیدترین لپ تاپ انتخاب کنند، وجود مشکلات معیشتی در بازار است. در واقع خرید لپ تاپ اقساطی روشی بهینه از نظر اقتصادی است تا در شرایط موجود، فشار زیادی به قشر متوسط جامعه برای هزینه و قیمت لپ تاپ وارد نشود.

شرایط پرداخت قیمت لپ تاپ

یکی از مهمترین دلایلی که افراد خرید لپ تاپ اقساطی را انتخاب می کنند، تنوع شرایط پرداخت اقساط در خرید جدیدترین لپ تاپ می باشد. در خرید لپ تاپ، پرداخت قسط های قیمت لپ تاپ به دو صورت بلند و کوتاه مدت انجام می شود و انتخاب هر یک از این روش ها هنگام خرید جدیدترین لپ تاپ به بودجه نظر شما بستگی دارد.

قیمت لپ تاپ

مبلغ پیش پرداخت بهینه

از دلایل دیگری که خرید لپ تاپ اقساطی دارد، پرداخت مبلغ کمی از قیمت لپ تاپ در ازای دریافت جدیدترین لپ تاپ است. شما می توانید با پرداخت مبلغی کمتر از قیمت دستگاه مورد نظر به خواسته و هدف خود برسید. در واقع می توان گفت در زمان خرید جدیدترین لپ تاپ شما با مبلغی کمتر از یک لپ تاپ رده پایین به خواسته خود می رسید.

خرید جدیدترین لپ تاپ با کیفیت

شما هنگام خرید جدیدترین لپ تاپ می توانید با پرداخت مبلغ کم، صاحب یک وسیله میان رده شوید. یکی از دلایلی که افراد به خرید لپ تاپ اقساطی مراجعه می کنند، بهره مندی از یک وسیله باکیفیت با پرداخت بخشی از قیمت لپ تاپ است. همانطور که در بالا گفته شد شما می توانید با صرف هزینه کم در خرید لپ تاپ قسطی، صاحب یک وسیله عالی و درجه یک شوید.

سود به صرفه در خرید جدیدترین لپ تاپ

توجه داشته باشید که در زمان خرید لپ تاپ به صورت قسطی، میزان سودی که فروشنده در نظر می گیرد بسیار اهمیت دارد. در شرایط موجود فروشگاه های بسیاری هستند که با استفاده از روش خرید لپ تاپ اقساطی برای رفاه مشتریان و همچنین فروش خود، میزان سود در تهیه جدیدترین لپ تاپ را کم در نظر گرفته و همین باعث می شود تا افراد خرید لپ تاپ اقساطی را انتخاب کنند.

جدیدترین لپ تاپ

کلام آخر

امروزه افراد بسیاری با توجه به شرایط موجود در بازار و قیمت لپ تاپ، خرید لپ تاپ با پرداخت قسط را انتخاب می کنند. ما در این مقاله به دلایلی که باعث می شود خرید لپ تاپ اقساطی روش بهتری برای رسیدن به خواسته خود باشد، پرداختیم. در پایان باید بدانید که خرید جدیدترین لپ تاپ کاملا به شرایط و نیازهای شما بستگی دارد.

مجموعه لوتوس لپ تاپ یکی از بهترین مراکز عرضه انواع لپ تاپ است. یکی از مزایای فوق العاده ای که این فروشگاه نسبت به دیگر مراکز دارد، خرید اقساطی لپ تاپ می باشد و شما می توانید با مراجعه به سایت لوتوس لپ تاپ خرید خود را با اطمینان خاطر انجام دهید.



:: برچسب‌ها: قیمت لپ تاپ , جدیدترین لپ تاپ ,
:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : seoinja

افرادی هستند که گیمرهای حرفه ای هستند و نیاز به لپ تاپ های گیمینگ حرفه ای دارند. ایسوس برای این افراد سری لپ تاپ های ایسوس راگ را ارائه داده است. کلمه ROG در ایسوس راگ مخفف کلمه Republic Of Gamers است.  در این مقاله به بررسی ویژگی های لپ تاپ ایسوس راگ و وسایل جانبی مورد نیاز برای آن خواهیم پرداخت. علاوه بر این نگاهی به معرفی نمایندگی ای دیتا خواهیم داشت.

طراحی و ظاهر

طراحی لپ تاپ ایسوس راگ بسیار جالب است و الهام گرفته از جنگنده هاست که با کاربرد آن برای بازی های کامپیوتری کاملا تطابق دارد. گوشه های این سری از لپ تاپ های ایسوس کمی گرد و منحنی شکل است و در لپ تاپ دارای خمیدگی است که از عقب به سمت جلو می رسد و در قسمت جلو مسطح می شود. بدنه ایسوس از جنس آلومینیوم برای طراحی زیباتر درب استفاده کرده است.

اجزای داخلی

پردازنده داخلی لپ تاپ G751JY و G751JT از سری ایسوس راگ از نوع 7 هسته ای اینتل 4750HQ هستند و سرعت پردازش آنها از 2.0 گیگاهرتز تا 3.2 گیگاهرتز است.

لپ تاپ ایسوس راگ 6 مگابایت حجم حافظه کش دارد و 1000 گیگابایت (1 ترابایت) ظرفیت حافظه داخلی دارد. باتری این لپ تاپ ها نیز تا 5 ساعت میتواند لپ تاپ را روشن نگه دارد.

داشتن گرافیک بالا که یکی از معیارها برای خرید لپ تاپ گیمینگ است نیازمند گرافیک بالا و پنل با سرعت بالا است. در لپ تاپ ایسوس راگ پنلی با سرعت 120 هرتز دارد که کیفیت  تصویر شگفت انگیزی را در زوایای مختلف ارائه می دهد.

وسایل جانبی ایسوس راگ

یکی از وسایل جانبی مورد نیاز برای محافظت از لپ تاپ، کاور و کیف است که اهمیت بالایی برای جلوگیری از ضربه خوردن به لپ تاپ و آسیب دیدن آن دارد. شاید بتوان گفت ضروری ترین وسایل جانبی که باید در کنار لپ تاپ آن را خریداری کنید، کیف و کاور آن است. خرید این مورد از وسایل جانبی بسیار مهم است در نتیجه ارزش هزینه کردن دارد.

دومین مورد از وسایل جانبی ک باید  در هنگام خرید لپ تاپ آن را خرید، موس و موس پد است. این مورد به خصوص برای افرادی که احتیاج به سرعت بالا در کار خود دارند، یکی از وسایل جانبی ضروری محسوب می شود.

نمایندگی ای دیتا در تهران

تهیه محصولات ای دیتا از نمایندگی ای دیتا

ای دیتا شرکتی است که محصولات مختلفی در زمینه گجت ها و ابزار الکترونیکی تولید کرده است که بهترین مکان برای خرید آن ها نمایندگی ای دیتا است. محبوب ترین محصول در بین محصولات ای دیتا و احتمالادر نمایندگی ای دیتا، هارد های اکسترنال ای دیتا هستند. انواع مختلف هارد ای دیتا در نمایندگی ای دیتا در هر شهر قابل خریداری است و به دلیل کیفیت بالا و کارکرد مناسب، محصولات موجود در نمایندگی ای دیتا همیشه خریداران دست به نقدی دارند.

از کجا بخریم؟

تمامی محصولات، برندها و...که در این مقاله مورد معرفی قرار گرفت، در بازار از کالاهای پر مصرف محسوب می شوند. برای خرید این نوع از محصولات الکترونیک، لوتوس لپ تاپ می تواند گزینه ای ایده آل باشد. لوتوس لپ تاپ با بیش از یک دهه سابقه در امر واردات، تضمین کننده کیفیت مناسب و قیمت رقابتی محصولات خود است.

 



:: برچسب‌ها: ایسوس راگ , لوتوس , نمایندگی ای دیتا ,
:: بازدید از این مطلب : 227
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : seoinja

کرکره های برقی مدتی است که جایگزین کرکره های زنبوری شده اند. این کرکره ها در مکان های مختلف مانند فروشگاه ها و پارکینگ ها به کار می روند. همچنین کاربرد های دیگری نیزدارند که کرکره برقی مغازه از مهم ترین آن ها است. این کرکره های برقی از موتور های مختلفی استفاده می کنند که در قیمت کرکره برقی موثر است.

کرکره برقی چیست؟

کرکره برقی ها با کمک موتورهایی که در درون آنها وجود دارد برای باز و بسته شدن بالا و پایین میروند که از جنس آلومینیوم ساخته شده اند.

 کرکره برقی به علت تمیزی و زیبایی که دارند خیلی از کاربران را به خود جذب کرده است که مهمترین و اصلی ترین کارایی کرکره برقی به امنیتی که در دارند برمیگردد.

تنظیمات کرکره برقی مانند اهرم و لوازم الکترونیکی که در آن به کار رفته را میتوان به گونه ای تنظیم کنید که هر زمان مشخص باز و بسته شود و همه چی در دست خودتان است که چگونه می خواهید آن را تنظیم کنید.

همه چیز راجع به کرکره برقی مغازه

یکی از کاربردهای قدیمی و اصلی کرکره برقی می توان به کرکره برقی مغازه نام برد که هم امنیت بالایی دارد و هم دردسرهای باز و بسته شدن کرکره های سنتی را از مغازه داران گرفته است.

اکثر مغازه ها با یک ریموت کرکره برقی مغازه شان را بالا میدهند و به کسب و کارشان را شروع میکنند که هم باعث بیشتر شدن تایم کاری می شود و دیگر خستگی و انرژی کاذب را نمیخواهد و با اضافه شدن رسیور ها به کرکره برقی خیلی از مشکلات را برطرف کرده است.

کرکره های برقی مغازه با توجه به ریموت بودنشان ممکن است فقط 1 ریموت وجود داشته باشد که برای صاحب مغازه است و ریموتی برای شاگردان وجود نداشته باشد و می توانید ریموت به اندازه دلخواه سفارش بدهید، که هزینه جدایی را باید پرداخت کرد.

کرکره برقی مغازه

نکاتی که باید قبل از خرید کرکره برقی مغازه بدانید

پس از درک اهمیت استفاده از کرکره برقی مغازه، حال باید برای خرید کرکره اقدام کنید که با توجه به قیمت‌ها و مدل‌های بسیار متنوعی که دارند، انتخاب کار بسیار دشواری می‌باشد. با این حال نکاتی در انتخاب و خرید کرکره وجود دارد که با دانستن آن‌ها می‌توانید انتخاب مطمئن و راحت‌تری داشته باشید.

انتخاب تیغه کرکره برقی مغازه

قبل از اقدام به خرید کرکره برقی، اولین موردی که باید به آن توجه داشته باشید انتخاب تیغه آن است که مدل‌های بسیار متنوعی دارد مثل: آلومینیومی، رول گیتر و بسیاری موارد دیگر که انتخاب هر کدام از آن‌ها با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه، امنیت منطقه، ابعاد درب مغازه و غیره بستگی دارد.

نکته: قیمت هر نوع از تیغه کرکره برقی پارکینگ به عواملی مانند: ضخامت، وزن و آلیاژ به کار رفته بستگی دارد.

انتخاب موتور کرکره برقی مغازه

پس از انتخاب نوع تیغه، نوبت به انتخاب موتور کرکره برقی می‌رسد که آن نیز به دو نوع ساید و توبولار تقسیم می‌شود که هر کدام از مزایا و معایب خاصی برخوردار هستند که موتور ساید برای استفاده در مکان‌های پر رفت و آمد می‌باشد و موتور تیوبلار برای مکان‌های کم رفت و آمد توصیه می‌شود.

نکته: معمولا دو نوع آلمانی و چینی موتور ساید در بازار وجود دارد که اجزای موتور ساید آلمانی به صورت جداگانه می‌باشد ولی موتور چینی به صورت بسته بندی کامل است که هرکدام قیمت‌های خاص خود را دارند.

نگاهی به موتور کرکره برقی

در مبحث موتور، مهم‌ترین موضوع وزن تیغه‌ها و تناوب مورد انتظار باز و بسته شدن درب در طول شبانه‌روز است. اگر انتظار دارید کرکره‌ سبک ‌وزن شما، به دفعات محدودی در طول روز و حتی ماه مورد استفاده قرار گیرد، می‌توانید انواع موتور توبولار و سانترال را در نظر داشته باشید. به طور عمومی فروشندگان و متخصصین استفاده از موتورهای توبلار را ترجیح می‌دهند.

قیمت موتور کرکره برقی

موارد تاثیرگذار در قیمت کرکره برقی

یکی از عوامل تاثیرگذار در قیمت کرکره برقی، ابعاد مکان مورد نظر می باشد. حتما پیش از این هم متوجه شده بودید که در ورودی‌های بزرگ ، معمولا به جای یک کرکره‌ی بزرگ، از ترکیبی متشکل از چند کرکره بهره می ‌برند. مهمترین دلیل در این موضوع، گذشته از دلایل فنی، همین صرفه‌جویی در هزینه‌ی نهایی قیمت کرکره برقی مورد استفاده شده است. تیغه‌ های کرکره‌هایی که در عرض و طول بالا معمولاً گران‌تر از دیگر محصولات بوده و احتملاً نیازمند استفاده از ویژگی‌هایی مانند پل‌های اضافه و یا خمیر‌های پلی‌اورتان در ساختارشان نیز می باشند. همچنین وزن بالای چنین کرکره‌ای، شما را مجبور به استفاده از موتورهای ساید بسیار قدرتمند و خاص می‌کند که به طور حتم قیمت کرکره برقی را تا حد بالایی افزایش می‌دهد.  گذشته از آن وقتی صحبت از قیمت کرکره برقی می‌کنیم نباید تنها به هزینه‌های اولیه‌ی آن توجه کنیم؛ بلکه باید به هزینه‌های استهلاک و نگهداری و تعمیرات آنان نیز عنایت داشت.

عامل دیگر ، همان طور که در قبل نیز به آن اشاره شد، موتورهای ساید هستند که مختص درب‌های بزرگ و استفاده‌های صنعتی‌اند. به همین دلیل در اکثر موارد، پروژه‌هایی که نیازمند نصب موتور ساید می‌باشند، از دیگر نمونه‌های مشابه هزینه و تخصص بیشتری را طلب می‌کنند.

جمع بندی

قیمت کرکره برقی علاوه بر نوع موتور از موارد دیگری نیز تاثیر می پذیرد که این عوامل روی قیمت کرکره برقی مغازه موثر هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به متین هوشمند مراجعه کنید.

 



:: برچسب‌ها: کرکره برقی مغازه , قیمت کرکره برقی ,
:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : seoinja

احتمالا از بعضی افراد شنیده اید که وقتی در مورد فرم بینی خود صحبت میکنند کلمه ی استخوانی یا گوشتی را به کار می برند. متخصصان زیبایی بینی، بینی های مراجعی را که برای عمل آمده اند، به دو دسته عمل بینی گوشتی و استخوانی. بینی های استخوانی، بافت و غضروف محکم و مستحکمی از ویژگی های این بینی به حساب می آید و مشکل رایج این نوع بینی، قوز روی بینی یا به اصطلاح بینی عقابی است. پوست این مدل بینی معمولا بسیار نازک است و غدد چربی فعال اندکی دارد. نقطه ی مقابل آن بینی گوشتی است. اما ویژگی بینی گوشتی که قرار است روی آن تمرکز کنیم را در ادامه به صورت کامل مطالعه خواهید کرد.

ویژگی های عمل بینی گوشتی

مدتهاست که در ذهن همه کسانی است که تصمیم به جراحی بینی گوشتی خود گرفته اند. این تصور ایجاد می شود که عمل بینی گوشتی برگشت پذیر است. یا این عمل بسیار دشوار است یا ابهامات دیگری در مورد این نوع جراحی وجود دارد.

در اینجا می خواهیم به شما اطمینان دهیم که روش ها و تکنیک های جراحی بینی بسیار پیشرفته است .. که همه این کاستی ها را پوشش می دهد.

با این حال ، در گذشته ، به دلیل سنتی بودن این عمل ، واقعاً شکل بینی بعد از عمل تغییر کرد. اما امروزه با روش های جدیدی که در این عمل به کار گرفته می شود ، جراحان زیبایی این اطمینان را برای بیماران ایجاد کرده اند که شکل بینی بعد از عمل به حالت قبل از عمل خود باز نمی گردد.

در صورت تشخیص جراح ، باید چربی زیر بینی برداشته شود تا بینی نازک تر و بهتر شود و عمل بینی موفقیت آمیزی داشته باشد. اگر برداشتن چربی با دقت ، حوصله و یکنواخت انجام نشود ، می تواند منجر به تغییر شکل در ناحیه بینی شود و اگر این کار با دقت انجام نشود و برعکس آن یعنی بیش از حد برداشته شود، خون رسانی به نوک بینی را مختل می کند و عوارض جانبی بدی برای بیمار دارد.

 

به خاطر داشته باشید که انتخاب یک جراح مجرب و حرفه مهمتر از خود عمل محسوب می شود زیرا درصد خطای پزشکی را می تواند به صفر برسناد و مشکلات جدیدی به وجود نیاید و از این جهت تجربه خوبی از جراحی را برای شما ایجاد می کند.

نتیجه

اگر  شما بینی گوشتی دارید و به فکر عمل بینی گوشتی هستید تا همه موارد بالا را در یک کلینیک پیدا کنید، پیشنهاد ما به شما کلینیک عمل بینی است تا بعد از عمل دیگر مشکلات خطای پزشکی را نداشته باشید.



:: برچسب‌ها: عمل بینی گوشتی , عمل بینی ,
:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : seoinja

مهمترین و اصلی ترین نگرانی که هر فرد دارد این است که بعد از عمل بینی فرم و شکل ظاهری بینی به چه شکلی خواهد بود آیا همان فرمی و چهره ای است که می خواهد؟

گاهی اوقات افراد به دلیل ترس و نگرانی از جراحی بینی منصرف می شوند. اما روش های جدید برای همین موضوع ابداع شده است که نگرانی های مراجعین را به حداقل برسانند و خواسته داوطلبان را به همان شکلی که می خواهند رفع کنند. هرچقدر جراح بتواند جراحی را برای داوطلب توصیف و پیش بینی کند، داوطلب با خیال راحت و آسوده وارد اتاق عمل می شود و بیشتر به متخصص اعتماد می کند که یکی از این روش ها، عمل بینی با قالب کنترلی محسوب می شود. این روش یکی از بهترین راه ها برای بهتر شدن فرایند جراحی و اعتماد بیشتر داوطلب به متخصص است.

عمل بینی با قالب کنترلی چیست؟

قالب کنترلی از جنس پلاستیک است که کار اصلی آن کنترل فرم بینی است که به آن عمل بینی با قالب کنترلی می گویند. اما در این نوع روش کار به گونه ای است که در ابتدا از داوطلب اسکن 3 بعدی میگیرند و چهره وی را در نرم افزار بازسازی می کنند تا بتوانند بر روی بینی تغییرات دیجیتالی انجام دهند تا خود داوطلب متوجه شود که بعد از عمل به چه شکلی خواهد شد. هنگامی که مورد تایید قرار گرفت قالبی را بر اساس بینی داوطلب طراحی میکنند که فقط مختص به خودش است. 

اما کاربرد قالب کنترلی این گونه است که بعد از هر عمل جراحی قالب متخصص با بینی حال حاضر داوطلب مقایسه می کند تا متخصص متوجه شود که فرم بینی شما همان شکلی است که می خواهد یا هنوز ادامه دارد. اگر همان شکل قالب نبود جراحی ادامه دارد و دوباره جراح تغییرات را بر روی بینی انجام می دهد.

C:\Users\79ehs\OneDrive\Desktop\عمل بینی.jpg

فواید عمل بینی با قالب کنترلی چیست؟

  • یکی از مدرن ترین و باارزش ترین روش ها برای جراحی بینی اسکن و طراحی سه بعدی بینی محسوب می شود.

  • در جلسه ای که برای مشاوره رفته اید، می توانید تغییرات را بر روی چهره بینی جراحی شده خود را ببینید.

  • طراحی بر اساس نظر پزشکان و سلیقه داوطلب انجام می شود.

نتیجه

از آنجا که در همه جایی می توانید پیشرفت تکنولوژِی و پیشرفت در هر زمینه را مشاهده کنید و این موضوع در زمینه پزشکی مستثنی نیست. در این زمینه می توان به عمل بینی با قالب کنترلی اشاره کرد که خیلی از دغدغه های متخصصین و مراجعین را کاسته است. 



:: برچسب‌ها: عمل بینی , عمل بینی با قالب کنترلی ,
:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : seoinja

جراحی بینی یکی از سخت ترین عمل ها به حساب می آید که پزشک باید مهارت و دقت کافی در این زمینه داشته باشد تا فرد مراجعه کننده پس از عمل از بینی خود راضی باشد. عمل های زیبایی در کنار زیبا شدن با تنفس هم سر و کار دارند که در ادامه بیشتر به موارد بهترین جراح بینی تهران می پردازیم.

اما قبل از آن که به بحث اصلی خود یعنی بهترین جراح بینی تهران بپردازیم بهتر است یک مرور سریع داشته باشیم

عمل بینی یا رینوپلاستی

تقریبا همه ما راجب عمل زیبایی شنیده ایم و به گوش همه ما آشنا هست که برای زیبایی بیشتر، پیش جراحان پلاستیک می رویم تا زیبایی ما را دوچندان کنند. اما بینی دو نوع دارد بینی استخوانی و بینی گوشتی که برای هرچه بهتر شدن متخصص در این راه باید شناخت کافی و دقیق راجب ساختمان بینی ها داشته باشد.

C:\Users\79ehs\OneDrive\Desktop\عمل بینی.jpg

ویژگی های بهترین جراح بینی تهران چه مواردی است؟

متخصص باید در کنار مدرکی که گرفته است تجربیات کافی را هم داشته باشد تا بتواند همواره بیماران را راضی نگه دارد. عمل بینی صرفا به مدرک متکی نیست. متخصصی می تواند در این عمل های زیبایی که دارد موفق باشد، که در کنار زیبایی و فرمی که باید به بینی بدهد نباید با اختلالات تنفسی روبرو بشود.

همچنین باید تجربه ای در زمینه بینی به روش باز و بسته را داشته باشد و نباید فقط به یک روش بینی های مراجعین را عمل کند.

یکی دیگر از ویژگی هایی که باید دقت کنید و بهترین جراح بینی تهران را انتخاب کنید، میزان رضایت مراجعین قبلی و سوابقی که در این را پیدا کرده است باید بدانید و همچنین به به تجهیزاتی که در کلینیک خود استفاده می کند دقت کنید که حتما باید تجهیزاتی به روز داشته باشد تا درصد خطای پزشکی کاهش یابد.

اما مراحل جراحی به طور خلاصه به شرح زیر است که عبارت اند از:

  • بیهوشی مراجعه کننده.

  • بریدن دقیق ناحیه مشخص شده.

  • بررسی و شناخت نسبت به بینی.

  • در این مرحله دکتر از تامپون استفاده می کنید یا بدون تامپون که خود متخصص تشخیص می دهد.

  • بخیه زدن بر روی ناحیه ای که شکافته شده است.

  • در آخرین مرحله چسب زنی بر روی بینی.

اما همه مواردی که در بالا گفته شد خلاصه ای از عمل بینی بود که دلیل بر این نیست متخصص یکی از بهترین جراح پلاستیک باشد.

C:\Users\79ehs\OneDrive\Desktop\بهترین جراح بینی تهران.jpg

ویژگی های بهترین جراح بینی تهران عبارت اند از:

  • شناخت کامل و تجربه عمل بینی فانتزی و نیمه فانتزی.

  • تجربه در عمل بینی طبیعی و نیمه طبیعی.

  • گوشتی.

  • بینی آقایان و بانوان.

  • بینی ترمیمی

همه مواردی که در بالا مشاهده کردید را اگر متخصصی که انتخاب کرده اید داشته باشد نشان می دهد که یکی از بهترین جراح بینی تهران محسوب می شود.

نتیجه

پیدا کردن بهترین جراح از خود عمل واجب تر است چون اگر متخصصی را پیدا کنید که هیچ تجربه ای نداشته باشد ممکن است به مشکلات زیادی بر بخورید که یکی از آنها مشکلات تنفسی است.



:: برچسب‌ها: بهترین جراح بینی تهران , دکتر تهران بیوتی ,
:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : seoinja

استفاده کردن از شکایت نامه، نوشتن دادخواست، تنظیم لایحه و غیره راه‌هایی برای دفاع کردن حق و حقوق می‌باشند. لایحه نویسی دارای اهمیت و ضرورت خاصی می‌باشد. لایحه از متن‌های بسیار تاثیرگذار و مهم در رسیدگی به شکایت‌ها به شمار می‌آید. اهمیت تنظیم لایحه به قدری می‌باشد که در بعضی مواقع هنگام ارائه نزد قاضی، از تمامی صحبت‌های وکیل و یا  اظهارات شفاهی نیز تاثیرگذارتر می‌باشد.

مفهوم تنظیم لایحه

شاید در اخبار شنیده باشید که دولت لایحه‌ای را تصویب کرد اما معنی دقیق آن را ندانید. لایحه در قانون به شکل‌های متفاوتی وجود دارد و می‌تواند در چهارچوب دفاع، درخواست و موارد این چنینی، و یا در قالب پیشنهادات دولتی قرار بگیرد. در وجه قانونی تنظیم لایحه، طرفین دعاوی خود را به مراکز قانونی مرتبط ارائه می‌دهند. به این نکته نیز باید توجه داشت که بیشتر لایحه‌های قانون به شکل دفاعیه می‌باشند.

آیا تنظیم لایحه نیاز به تخصص دارد؟

زمانی ارزش تنظیم لایحه آشکار می‌شود که افراد برای طرح شکایت مجبور به تنظیم لایحه شوند. عده ای از این افراد برای آشنایی با ساختار تنظیم لایحه به اینترنت مراجعه می‌کنند. عده ای دیگر نیز انجام این کار را به وکیل خود واگذار می‌کنند و این کار را بهترین راه برای جلوگیری از مشکلات و پیچیدگی‌ها می‌دانند. علاوه بر این دو نوع، عده ای دیگر نیز وجود دارند که خود اقدام به تنظیم لایحه می‌کنند.

تنظیم لایحه دفاعیه کیفری

تنظیم کردن لایحه امری بسیار پیچیده می‌باشد و افرادی که اقدام به این کار می‌کنند باید دارای مهارت‌های تخصصی در این زمینه می‌باشند. بهترین افراد در این زمینه، وکلا می‌باشند. باید توجه داشت در صورتی که لایحه نویسی را به دست افراد بی تجربه و غیرحقوقی بسپارید، علاوه بر هدر رفتن وقت و هزینه، نتیجه مطلوبی نیز حاصل نمی‌شود.

تنظیم قرارداد

تنظیم قرارداد از حساس‌ترین خدمات حقوقی است که وکلا به مشتریان خود ارائه می‌دهند. کوچکترین سهو یا قصور در تنظیم قرارداد و امضا آن می‌تواند برای موکلان ضایعات غیر قابل جبرانی را بر جای بگذارد. متون تنظیم شده‌ قراردادی، در دادگاه دارای وزن حقوقی هستند و مفاد آن الزام‌آور تلقی می‌شوند. 

اگر گذارتان تا کنون به راهروهای دادگاه‌های اختلافات مالی تجاری کشور‎ افتاده‎ باشد حتما‍ً مشاهده کرده‌اید که تعداد زیادی از اختلافات پیش آمده به خاطر ضعف در تنظیم قرارداد به وجود آمده است.  برای جلوگیری از رسیدن به چنین نقطه‌ای، بهتر است پیش از عقد قرارداد، درباره‌ی آن مطالعه و با وکلای مشاور، رایزنی کنید.

تنظیم قرارداد کاری

به دلیل پیچیدگی‌های زیادی که امور قراردادی مختلف، مانند قرارداد مبایعه و یا قرارداد مشارکت در ساخت دارند، بهتر است حتما از مشاوره با وکیل قرارداد بهره برده شود. مشاوره با وکیل قرارداد همچنین می‌تواند در پرونده‌‌های اثبات شراکت بدون قرارداد و یا امور فسخ قراردادها هم مفید باشد.

چرا تنظیم قرارداد؟

در گذشته قراردادها به صورت شفاهی بین دو طرف تنظیم می‌شد. اگر قراردادی را مکتوب می‌کردند بدون درنظرگرفتن اصول نگارش یک قرارداد بوده است. این مسائل باعث به وجود آمدن مشکلاتی برای دو طرف می‌شد و گاها دو طرف را به محکمه‌های قضایی می‌کشاند و مشکلات حقوقی زیادی را برای آن‌ها به وجود می‌آورد.

جمع بندی

امروزه افراد می‌دانند که برای انجام هر کاری که دو طرف در آن قضیه درگیر هستند لازم است که اقدام به تنظیم قرارداد بصورت کاملا صحیح در امر نگارش کنند. تا پس از امضاء آن قرارداد در آینده دیگر دچار مسائل حقوقی نشوند. به همین دلیل دانستن مهارت نگارش یک قرارداد و همچنین تنظیم لایحه یکی از ضروری ترین کارها برای موفقیت در قراردادنویسی و همچنین مسائل حقوقی می‌باشند.



:: برچسب‌ها: تنظیم لایحه , تنظیم قرارداد ,
:: بازدید از این مطلب : 232
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : seoinja

در این مقاله ما قصد داریم شما را با رینوپلاستی، جراحی زیبایی بینی، همچنین ویژگی های بهترین جراح بینی تهران معرفی کنیم. در ابتدا قصد داریم شما را با جزئیات جراحی زیبایی بینی آشنا کنیم.

رینوپلاستی

رینوپلاستی

رینوپلاستی (RIE-no-plas-tee) از به‌روز‌ترین و پیشرفته‌ترین روش‌های زیبایی بینی است که در آن شما می‌توانید با سلیقه‌ی خودتان، شکل بینی خود را انتخاب کنید؛ همچنین این عمل کاربرد درمانی هم دارد و برای بهبود تنفس نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

قسمتی پایین بینی را غضروف و قسمت فوقانی آن را استخوان تشکیل داده است و در رینوپلاستی می‌توانید غضروف، استخوان و پوست و یا هر سه را تغییر دهید و با توجه به ویژگی های جسمی و شرایط خودتان می‌توانید از بی حسی موضعی ویا همراه بی‌هوشی کامل استفاده کنید .

در رینوپلاستی شما می‌توانید ایرادات مختلفی از بینی خود را برطرف کنید که چند مورد آن به شرح زیر است: 

  • قوز دار بودن و یا بزرگ بودن اندازه بینی
  • کم زاویه بودن یا افتادگی نوک بینی
  • بزرگ بودن سوراخ‌های بینی و یا پهن بودن بینی
  • فاصله زیاد نوک بینی تا صورت 

عوارض های رینوپلاستی

حتما به این نکته مهم توجه داشته باشید در صورتی‌که شما در انتخاب یک مرکز درمانی معتبر و مجهز و پزشک با تجربه و حرفه‌ای دچار اشتباه شوید و مرکز مناسبی را انتخاب نکنید، عمل رینوپلاستی عوارض و معایبی دارد که به چند مورد از آن ها اشاره می‌کنیم:

  • نوک بینی منحرف و دچار عدم تقارن می‌شود
  • خون دماغ شدن های غیر طبیعی و مکرر
  • بی حسی دائمی بینی و محل جراحی
  • دچار مشکلات تنفسی می‌شوید و نفس کشیدن از راه بینی سخت می‌شود
  • درد ، اثر زخم ، تغییر رنگ بینی

عوارض رینوپلاستی

 بهترین جراح بینی تهران    

در ابتدا ما از اهمیت انتخاب یک پزشک و مرکز با تجربه ذکر کردیم و اشاره داشتیم که در صورت انتخاب اشتباه چه عواقبی برای ما دارد . اولین سوالی که پیش میاید این است که یک جراح چه ویژگی هایی باید داشته باشد. با ما همراه باشید تا در مورد این مطلب شما را راهنمایی کرده باشیم.

مهم‌ترین معیار برای انتخاب بهترین جراح بینی ، تجربه است

همانطور که می‌دانیم که از یکی از عوامل مهم وکلیدی در موفقیت هر کاری تجربه است و به اصلاح می‌گوییم که فرد چند دست پیراهن پاره کرده! در انتخاب بهترین جراح بینی نیز مهم ترین اصل تجربه بوده. پزشک بی تجربه و کم تجربه ممکن است برای دفعات اول باشد که در اتاق عمل حاضر می‌شود، جراحی می‌کند و به احتمال زیاد نتیجه مطلوبی از آن عمل کسب نخواهد شد.

مهارت داشتن  و متخصص بودن

دومین اصل برای انتخاب بهترین جراح بینی داشتن مهارت است. رینوپلاستی مانند هنر مجسمه سازی است، یک مجسمه ساز سعی دارد که بهترین پیکر را از دل سنگ بیرون بیاورد، یک جراح ماهر نیز سعی دارد کار خود را با ظرافت هر چه بیشتر انجام دهد تا زیباترین فرم را از آب در بیارد.

اخلاق حرفه‌ای ، احترام به مراجعین و تعهد پزشکی

در روابط اجتماعی، مهم‌ترین اصل احترام دو طرفه است و این اصل باید بین پزشک و بیمار نیز رعایت شود. همچنین ارتباط دو طرفه بین بیمار و پزشک بسیار مهم بوده، یکی از فاکتور ها برای بهترین جراح بینی این است که پزشک باید با حوصله زیاد به تمام پرسش های بیمار پاسخ دهد و تمام نکات که به فرد برای انجام جراحی باید بداند و به آن آگاه باشد را خاطر نشان کند.

بهترین جراح تهران

جمع بندی

حال که با رینوپلاستی و ویژگی های بهترین جراح بینی تهران آشنا شدید به این نکته توجه داشته باشید که رینوپلاستی هم نوعی جراحی بوده و هر جراحی می‌تواند عوارضی برای فرد داشته باشد. پس در انتخاب یه مرکز معتبر و با تجربه دقت کنید تا سلامتی خود را تضمین کرده باشید.



:: برچسب‌ها: رینوپلاستی , بهترین حراح بینی تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : seoinja

کاشت مو از جمله تکنیک‌های جراحی زیبایی است که در رفع طاسی سر و مشکلات ظاهری آن کاربرد دارد. در این روش تک تک ریشه‌های مو از بانک مو به محل طاسی منتقل می‌شوند. در ادامه با بررسی هزینه کاشت مو و معرفی بهترین کلینیک کاشت مو در غرب تهران با ما همراه باشید.

از جمله سوالات متداول کاربران در خصوص متدهای زیبایی، مبحث هزینه‌های درمانی آن است. با توجه به گستردگی دامنه انواع تکنیک‌ها و هزینه‌های متفاوت آن‌ها، انتخاب یک روش مناسب امری ضروری تلقی می‌شود. در این مقاله سعی شده با بررسی دو موضوع هزینه هایفوتراپی و هزینه کاشت مو به عنوان دو متد پرطرفدار، شما را در تصمیم گیری هر چه بهتر یاری نماییم.

بهترین کلینیک کاشت مو غرب تهران

کاشت مو چیست؟

اولین مرحله پیش از اقدام برای انجام هر تکنیک زیبایی، یافتن متخصصان متبحر است. انتخاب یک پزشک مورد اعتماد سبب می‌شود عوارض جانبی تا حد امکان کاهش یابد. در طی فرایندی، با گرفتن گرافت‎‌ها از بانک مو و قراردادن آن‌ها در محل طاسی، کاشت مو انجام می‌شود.

نواحی انتخابی برای بانک مو معمولا پشت دو گوش، قفسه‌ی سینه در آقایان و به صورت کلی نواحی با ضخامت موی مناسب است. فرآیند کاشت مو در سه مرحله‌ی برداشت فولیکولار، آماده سازی گرافت‌ها و نهایتا کاشت گرافت انجام می‌شود.

در سال 1400 هزینه هایفوتراپی و هزینه کاشت مو چقدر است؟

از جمله سوالات متداول کاربران در خصوص متدهای زیبایی، مبحث هزینه‌های درمانی آن است. با توجه به گستردگی دامنه انواع تکنیک‌ها و هزینه‌های متفاوت آن‌ها، انتخاب یک روش مناسب امری ضروری تلقی می‌شود. در این مقاله سعی شده با بررسی دو موضوع هزینه هایفوتراپی و هزینه کاشت مو بعنوان دو متد پرطرفدار، شما را در تصمیم گیری هر چه بهتر یاری نماییم.

هایفوتراپی چیست؟

هایفوتراپی یا High Intensity Focused Ultrasound روشی غیرتهاجمی با کاربردهای جوانسازی و رفع چین و چروک پوستی است. در این روش، دستگاه با ارسال امواج اولتراسوند در نقاط مورد نظر با عمق دلخواه، به بهبود عارضه‌های پوستی کمک می‌کند. در این تکنیک، نیازی به بیهوشی و یا حتی استفاده از کرم‌های موضعی بیحسی بخاطر درد خفیف آن نیست.

هزینه هایفوتراپی

هزینه کاشت مو 

هزینه با توجه به روش انتخاب شده و عوامل مختلف مثل تعداد گرفت‌های مورد نیاز، شناسایی الگوی ریزش مو، محل جغرافیایی کلینیک و... متغیر خواهد بود. پس از انجام مشاوره تحت نظر پزشک معالج مورد اطمینان و تعیین روند درمان، هزینه‌های جانبی نیز تخمین زده خواهد شد.

بهترین کلینیک کاشت مو در غرب تهران

نکاتی که باید در انتخاب کلینیک به آنها توجه کرد عبارتند از:

  • ارائه مدرک معتبر متخصص و پزشک معالج
  • جواز و پروانه رسمی از وزارت بهداشت
  • بازخوردهای مراجعین و میزان رضایت آنها
  • حسن شهرت و نام پزشک معالج و تجربه کاری وی

 دلایل مراجعه به بهترین کلینیک کاشت مو در غرب تهران

از گذشته دور، یکی از مشکلاتی که آقایان با آن دست به گریبان بودند مسأله ریزش مو بود. خوشبختانه در سال‌های اخیر، متدهای گوناگونی برای کاشت مو ابداع شده که توانسته زیبایی و وقار را به چهره‌ی آقایان بازگرداند. 

این روش‌ها که در کشورهای جهان شمال از ابتدای نیمه قرن پیشین شروع به شکل‌گیری کردند، در بسیاری از موارد توانسته‌اند تا موهای فرد را به گونه‌ای بازسازی کنند که با موهای اولیه‌ی آنان تفاوت اندکی داشته باشد.

 با این وجود چالش‌هایی نیز وجود دارد. در بسیاری از کلینیک‌ها، متأسفانه کار بدون نظارت پزشک و توسط افراد فاقد صلاحیت انجام می‌پذیرد. علاوه بر آن روش‌های کاشت مو همواره در حال تغییر و بهبودند. بنابراین با انتخاب بهترین کلینیک کاشت مو در غرب تهران می‌توانید از دریافت به روزترین خدمات، اطمینان حاصل کنید.

کلام آخر

اگر به خوبی به تمامی معیارهای بالا توجه کنید، مطمئنا چندین نام که شایسته‌ی این عنوان هستند به ذهنتان خطور می‌کند. مطمئنا نام کلینیک آنیل نیز در میان بهترین کلینیک کاشت مو در غرب تهران وجود دارد. در کلینیک آنیل هزینه هایفوتراپی نیز بسیار مقرون به صرفه انجام می‌شود..



:: برچسب‌ها: بهترین کلینیک کاشت مو در غرب تهران , هزینه هایفوتراپی ,
:: بازدید از این مطلب : 272
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : seoinja

عمل بینی به روش بسته یکی از روش‌های عمل بینی است که جدیدا توسط متخصصان انجام می‌شود. بسیاری از افراد به علت اینکه در این عمل روش تهاجمی کمتر است و جای اسکار روی لایه بیرونی بعد از عمل نمی‌ماند، متقاضی آن هستند. اما باید در نظر داشت که دسترسی پزشک به تمام قسمت‌های بینی سخت است و این عمل نیاز به مهارت بسیار زیادی دارد تا تغییرات همانطور که شما می‌خواهید، باشند.

مزایای عمل بینی به روش بسته

هر روش جدیدی که ابداع می‌شود مزایا و معایب خودش را دارد. مزایای این عمل نیز به اندازه‌ای است که تعدادی از افراد آن را انتخاب کنند و تعدادی از پزشکان آن را به بیماران خود تجویز کنند. از سری مزایای عمل بینی به روش بسته می‌توان به اینکه ساختار بینی دچار تهاجم جدی نمی‌شود و ساختار خود را نگه می‌دارد، اشاره کرد.

از طرفی مدت زمان انجام این عمل و دوره نقاهت آن کوتاه‌تر هستند. در دوره نقاهت هم حساسیت‌ها روی مراقبت‌های بعد از عمل کمتر است. همچنین اگر مشکلی بعد از عمل وجود داشته باشد و شما قصد ترمیم داشته باشید، کارتان راحت‌تر است. 

جراحی بینی به روش بسته

معایب عمل بینی به روش بسته

از معایب این روش می‌توان به این مورد اشاره کرد که دست جراح برای ایجاد تغییرات اساسی کوتاه است. در واقع جراح دید کمتری نسبت به کل بینی دارد و صرفا از روی تجربه خود باید نتیجه نهایی را شکل دهد. پس انتخاب متخصص در این روش اهمیت بسیار زیادی دارد.

عمل بینی به روش بسته بهتر است یا باز؟

این که کدام روش نتیجه بهتری دارد به مهارت متخصص، تشخیص او و شرایط جسمانی شما بستگی دارد. عمل بینی به روش بسته برای بینی‌های استخوانی نتیجه بهتری دارد. زیرا در عمل بینی گوشتی ممکن است نیاز شود برای تقویت بافت غضروفی از غضروف‌های دیگر بدن استفاده شود تا به استحکام برسد. در کل بهتر است برای تصمیم‌گیری در مورد مسائل تخصصی با پزشک خود مشورت کنید.

عمل بینی بدون تامپون

یکی از روش‌هایی که برای تثبیت فرم بینی و بالا بردن استحکام آن انجام می‌شود گذاشتن تامپون است. عمل بینی بدون تامپون به خاطر آسان کردن یک سری از مراقبت‌های بعد از عمل بینی، محبوبیت بسیاری پیدا کرده است. تامپون وظیفه فشار دادن بینی به دیواره را بر عهده دارد تا اتصال سریع‌تر انجام شود. از طرفی از برخی عوارض بعد از عمل هم جلوگیری می‌کند.

عمل بینی بدون تامپون در تهران

مزایای عمل بینی بدون تامپون

وجود تامپون در داخل حفره‌های بینی مسیر تنفس را مسدود می‌کند و تا مدتی فرد مجبور است از طریق دهان نفس بکشد. از طرفی تامپون ترشحات بینی را جذب می‌کند در نتیجه فرد احساس خشکی و گرفتگی پیدا می‌کند. یکی از مهم‌ترین مزایای استفاده نکردن از تامپون، تحمل نکردن درد بیرون کشیدن آن است. این احساس برای خیلی‌ها ناخوشایند است و ترجیح می‌دهند عمل بینی بدون تامپون انجام دهند.

معایب عمل بینی بدون تامپون

باید درنظر داشت که استفاده از تامپون فوایدی دارد و اگر نباشد معایبی ایجاد می‌کند. تامپون سرعت بهبودی بینی را افزایش می‌دهد و ساختار بینی راحفظ می‌کند. فشاری که تامپون به بینی وارد می‌کند از خونریزی مویرگ‌ها نیز جلوگیری می‌کند.

درمقابل برای این‌که تمامی این موارد رعایت شود، جایگزین‌هایی برای تامپون گذاشتند تا بیمار اذیت نشود. استنت یکی از جایگزین‌هاید تامپون است که خارج کردن آن از بینی راحت است و درد زیادی ندارد. امروزه با توجه به جایگزین‌های مناسب تامپون کمتر کسی از آن استفاده می‌کند. شما ‌می‌توانید با مشورت با جراح خود در مورد استفاده نکردن از تامپون تصمیم بگیرید تا بعد از عمل مجبور به تحمل سختی‌های زیادی نباشید.

 



:: برچسب‌ها: عمل بینی به روش بسته , عمل بینی بدون تامپون ,
:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : seoinja

ارز دیجیتال تتر از سال 2015 ایجاد شد و در آن زمان در قالب دو توکن USDT و EURT به عنوان دلار تتر و یورو تتر عرضه شد و هر کدام از این‌ها ارزش دقیقاً معادل یک دلار و یک یورو دارند.. در واقع تتر معادل ارز دیجیتال‌های قدیمی است. برای پاسخ به سوال تتر چیست و آشنایی با نحوه خرید تتر با ما همراه باشید.

 

تتر چیست

تتر یک نوع ارز دیجیتال است که بعد از بیتکوین و اتریوم، به عنوان سومین ارز دیجیتال پرطرفدار در دنیا به شمار می‌رود. تراکنش‌های تتر نسبت به میانگین تراکنش‌های پی پال و اتریوم افزایش یافته است و اکنون در صدر جدول نقل و انتقالات ارز دیجیتال قرار گرفته است.

در ابتدا ارز تتر بر روی شبکه بلاکچین بیت کوین توسعه داده شده بود اما در ادامه، تتر روی ارزهای دیجیتال دیگر مانند بلاکچین اتریوم نیز توسعه یافت. نحوه خرید تتر چگونه است؟

 نحوه خرید تتر

نحوه خرید تتر نیز به آن صورت است که شما به کمک یک واسطه یا به طور مستقیم، با احراز هویت خود نزد صرافی می‌توانید از آیفاینکس که همان شرکت اولیه‌ی مبدع تتر است، توکن خریداری نمایید. توکن‌ها برای شما به طور اختصاصی در طی این معامله «ضرب» خواهند شد و در صورت فروش مجدد آن به خود صرافی اصلی، مجدداً باطل خواهند گردید. 

همچنین می‌تواند اطمینان داشته باشید که شرکت به ازای تتر شما در صندوق مبلغ معادلی را به عنوان پشتوانه‌ی ذخیره دلاری در اختیار دارد.

نحوه خرید تتر به دو صورت سفارش محدود و سریع است. در نوع اول فرایند فروش با نرخ پیشنهادی شما و با تأخیر انجام خواهد شد و حتی امکان کنسلی معامله وجود دارد. اما در سفارش سریع با نرخ بازار و به صورت آنی می‌توانید تتر تهیه کنید.

 

نحوه خرید تتر به صورت کلی کمی طولانی‌تر از اینهاست. پس از انتخاب نوع و نحوه خرید تتر باید یک کیف پول برای خود تهیه کنید. کیف پول به دو نوع گرم و سرد تقسیم می‌شود. کیف پول سرد بر خلاف نوع دیگر دارای ماهیت فیزیکی هستند و قادرند به صورت آفلاین از دارایی شما محافظت کنند. سپس باید به یک صرافی معتبر دیجیتال مراجعه و فرآیند احراز هویت را طی کنید. 

نکته‌ای که در این مرحله باید در نظر داشته باشید تفاوت در نحوه خرید تتر با توجه به منشأ تتری است که برای خرید انتخاب نموده‌اید. تتر ممکن است از یکی از بلاکچین‌های بیت‌کوین، اتریوم یا ترون استخراج شده باشد. 

ا با توجه به ماهیت تتر، ممکن است منشأهای دیگری نیز برای تتر متصور باشیم اما این سه مهم‌ترین آن‌ها هستند. همچنین در حال حاضر جز دلار، تتر با یورو نیز امکان معامله دارد و می‌توانید این فیات معتبر را نیز در مقابل تتر پرداخت و یا دریافت نمایید.

مهم ترین مزیت تتر چیست؟

تتر محبوب‌ترین ارز دیجیتال ثابت در دنیاست و برخلاف رمزارز‌های دیگر با ثبات و کم نوسان می‌باشد. از این نظر سرمایه‌ گذاری روی تتر برای افرادی که تازه کار و غیر حرفه‌ای هستند، یک گزینه مناسب است آن هم با توجه به اینکه نقل و انتقالات پول بین المللی در ایران با دشواری همراه است.

علاوه بر این‌ها، انتقال وجه در تتر کم هزینه‌تر از روش‌های سنتی است همچنین با موانع کمتری رو به رو می‌باشد.

دلیل رشد سریع تتر چیست؟

با توجه به گستردگی روز افزون اینترنت، افراد زیادی تمایل دارند تا پرداختی‌ها و امور مالی و اقتصادی خود را به صورت آنلاین انجام دهند. این شرایط اقتصادی فعلی که بر جامعه حاکم است باعث رشد سریع ارز دیجیتال تتر شده است. مردم به مرور زمان از روش‌های پرداخت سنتی دور می‌شوند و به این ترتیب سودآوری و ثبات ارز دیجیتال تتر بیشتر مورد توجه عموم قرار می‌گیرد.

کلام آخر

نحوه خرید تتر در ایران به دلیل تحریم‌های که معاملات دلاری را کمی دشوار می‌سازد، از سایر نقاط جهان متفاوت است. اما شما می‌توانید با انتخاب یک صرافی قابل اطمینان از پس این مشکل برآیید. 

 


:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : seoinja

زیبایی و جذابیت یکی از فاکتور هایی است که امروزه بسیار مورد توجه تمامی مردم جهان قرار گرفته است، مردم هر کاری برای داشتن چهره و هیکلی زیبا و جذاب حاضرند انجام دهند. موی سر یکی از مهم ترین فاکتورهای زیبایی در بین مردم است. متاسفانه بسیاری درگیر مشکل ریزش موی سر یا طاسی هستند. امروز ما در این مقاله می‌خواهیم به شما در انتخاب بهترین روش کاشت مو کمک کنیم، همچنین اطلاعاتی مفید درباره هزینه کاشت مو را در اختیارتان قرار دهیم.

بهترین روش کاشت مو

با پیشرفت علم و تکنولوژی روش‌های درمانی متفاوتی برای طاسی و ریزش مو ابداع شده که از انواع آن می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم :

کاشت مو به روش FIT

قبل از هر چیز بهتر است بدانید که کاشت مو به روش FIT در جهان با نام FUE  شناخته می‌شود و در زمان به وجود آمدن این روش بهترین روش برای کاشت مو به شمار می‌رفت. در این روش پزشک با استفاده از دستگاه‌های مخصوص سوراخ‌ هایی بر روی سر ایجاد می‌کند و شروع به استخراج واحدهای فولیکولی می‌کند. در این روش خونریزی در کار نیست و بدون بخیه بیمار بهبود میابد.

کاشت مو به روش FUT

برای انتخاب بهترین روش کاشت مو بهتر است با تمامی روش های ذکر شده آشنا شوید. پزشک در این روش لایه ای از پوست پشت سر یا بالای گوش شما را برمی‌دارد، فولیکول های موجود در آن را استخراج می‌کند سپس آن هارا در جا های خالی سر شما قرار می‌دهد. 

کاشت مو به روش SUT

بسیاری می‌گویند که کاشت مو به روش SUT بهترین روش کاشت مو است. این روش بر پایه و اساس روشFIT کار می‌کند، با این تفاوت که در این روش به خاطر وجود دستگاه های کاملا اتوماتیک به جای پزشک سرعت کار بالا می‌رود، تنها نکته قابل ذکر در این روش این است که حتما با جراحی که تبحر کافی در کار با این دستگاه‌ها را دارد برای کاشت مو مشاوره کنید. 

کاشت مو به روش DHI

روش DHI جدید ترین روش کاشت مو است و تقریبا هیچ ارتباطی با دیگر روش‌ها ندارد، در این روش کاشت مو طبیعی فولیکول‌ها از محلی مانند پس سر برداشت شده و گرافت‌های مو به وسیله میکرو موتور در محلی که مورد ریزش مو یا طاسی قرار گرفته ایمپلنت می‌شوند.

توجه داشته باشید که انتخاب بهترین روش کاشت مو به جنس پوست سر شما و عوامل دیگر بستگی دارد، ما نیز در بین روش های معرفی شده نگفتیم که بهترین روش کاشت مو کدام است، چرا که بسته به عواملی است و ممکن است برای هرکس متفاوت باشد. به همین دلیل به شما پیشنهاد می‌کنیم که بعد از خواندن این مقاله و کسب اطلاعات راجع به کاشت مو برای انتخاب بهترین روش کاشت مو حتما با یک مشاور در این زمینه مشورت کنید.

هزینه کاشت مو 

عوامل بسیاری برای تعیین قیمت کاشت مو موثر هستند. از جمله آنها می‌توان به روش کاشت مو مورد نظر، کلینیک انتخابی و پزشک معالج اشاره کرد. در ادامه ما به عوامل تعیین کننده هزینه کاشت مو می‌پردازیم. توجه داشته باشید که ایران یکی از کشور هایی است که در زمینه کاشت مو بسیار خوب عمل کرده و از این رو کلینیک‌ها و مراکز زیادی برای انتخاب بهترین قیمت کاشت مو وجود دارد، اما موضوعی که در اینجا حائز اهمیت است وجود مراکز و کلینیک های نامعتبر بسیار است.

قطعا اگر شما با مطالعه کافی و کسب اطلاعات و مشاوره گرفتن از یک متخصص اقدام به کاشت مو بکنید علاوه بر این که موفق به انتخاب بهترین روش کاشت مو می‌شوید، بهترین هزینه کاشت مو را هم پیدا خواهید کرد.

با توجه به گفته های ذکر شده تا کنون بهتر است یک نتیجه گیری راجع به هزینه کاشت مو داشته باشیم. اگر دقت کنید بسیاری از افراد را دیده‌ایم که بعد از کاشت مو نتیجه مورد نظر را نگرفته‌اند و از انتخاب خود پشیمان هستند. دلیل این اتفاق می‌تواند طمع کردن یا عجله داشتن بی مورد هم باشد، بدون شک کلینیک یا مرکزی که نسبت به سایر هزینه بسیار پایین تری را ارائه می‌دهد یا از دستگاه های مرغوب و به روزی در این کار برخوردار نیست یا از پزشکان ماهر محروم است. 

از آن طرف با توجه به هزینه کاشت مو در سایر کلینیک ها می‌توانید متوجه این موضوع شوید که کلینیکی که قیمت بسیار بالایی نسبت به سایر در این زمینه ارائه می‌دهد هم قابل اطمینان نیست.

کمترین هزینه کاشت مو، انتخاب درست 

با کمی صبر، خواندن چند مقاله معتبر در این زمینه، کسب اطلاعات مفید و مشورت با یک متخصص یا مشاور در این زمینه می‌توان با کمترین هزینه کاشت مو بهترین روش را با توجه به جنس پوست سر خود و موارد مشابه برای کاشت مو  انتخاب کنید. ما در کلینیک تخصصی پوست، مو و زیبایی آنیلکاشت موی سر و هزینه کاشت مو مقالات تخصصی و قابل اعتماد بسیاری در زمینه هایی نظیر هزینه کاشت مو و بهترین روش کاشت مو را در اختیار شما قرار داده ایم تا بتوانید انتخابی درست داشته باشید. 



:: برچسب‌ها: هزینه کاشت مو ,
:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : seoinja

انواع کرکره برقی امروزه مورد استقبال بسیاری از شرکت‌ها، فروشگاه‌ها، خانه‌ها و غیره قرار گرفته اند، در این مطلب نکات مهم تعمیرات کرکره برقی در تهران و همچنین کرکره برقی با قیمت مناسب را بررسی می کنیم. این درب ها در اثر استفاده زیاد نیاز به تعمیر دارند. تعمیر کرکره برقی نیاز به دانش فنی لازم دارد پس برای تعمیر و عیب یابی آن، کار را به متخصص بسپارید.

تعمیرات کرکره برقی

اگر به تعمیرات کرکره برقی در تهران نیاز دارید و دارای صلاحیت‌های فنی لازم هم نیستید، بهتر است به منظور اجتناب از شدت یافتن خرابی از دستکاری‌های جدی در آن خودداری کنید. 

کرکره‌ها دستگاه‌های پیچیده‌ای هستند که بنا به تولید کننده‌ آن، هر یک طراحی خاص خود را دارند و از اجزای متعدد و حساسی تشکیل شده‌اند. 

هرچند می‌توان پیش از آن عیب‌یابی ساده‌ای انجام داد تا در صورت پیش‌پاافتادگی، از هزینه‌های غیرضروری تعمیرات کرکره برقی در تهران اعتراض نمود.

اگر تا کنون کرکره برقی شما دچار مشکل شده باشد می‌دانید معمولا این مشکلات به صورت غیر منتظره رخ نمی‌دهند و معمولا از پیشتر، نشانه‌های خرابی خود را کم‌کم نشان می‌دهند که در صورت بی‌توجهی ممکن است به از کار افتادگی کامل دستگاه بیانجامد. 

چنین مسائلی می‌توانند بسیار دردسر‌ساز باشند؛ زیرا معمولا کرکره‌ها در ابتدا و یا در انتهای روز باز و بسته می‌شوند و ممکن است در آن ساعات به سختی بتوان به خدمات تعمیرات کرکره برقی در تهران دسترسی داشت. پس بهتر است قبل از وقوع مشکلات جدی و با اولین نشانه‌‌ها، هر چه زودتر به وضعیت دستگاه رسیدگی کنید.

قیمت کرکره برقی

در سال‌های اخیر و با افزایش قیمت بسیاری از اقلام مصرفی، تقاضا برای کرکره برقی ارزان در تهران بسیار رشد داشته است. اگر همین الان تلفن را برداشته و با یک فروشنده‌ی کرکره برقی در تهران تماس حاصل فرمائید و از او قیمت‌ها را جویا شوید، به شما خواهد گفت که بدون اطلاع از نیازها و کاربرد شما و همچنین ابعاد چارچوب پروژه، ارائه‌ی قیمت میسر نخواهد بود.

برای خرید کرکره برقی با قیمت مناسب، باید با کرکره های برقی بازار و ویژگی‌های آن‌ها اطلاع داشت. یکی از اجزایی که در قیمت کرکره برقی تاثیر بالایی دارد، نوع تیغه آن است. 

انواع تیغه کرکره برقی

برای آشنایی بیشتر جنس تیغه های کرکره برقی بهتر است بدانید. انواع آن ها در سه حالت تولید میشود در نوع اول تیغه توسط آهن خالص بوجود می آید که قیمت کرکره برقی مناسب نمی باشد و گرانترین نوع آن به حساب می آید در نوع دوم تکه های آهن که از برش به جا مانده مجدد ذوب شده و استفاده می شود. در این نوع، کرکره برقی با قیمت مناسب تولید می شود.

اما نوع سوم بقایای بجا مانده از آهن آلات دور ریز که نوع ضعیف کرکره برقی از آن ها ساخته می شود، البته این نوع کرکره برقی را توصیه نمی کنیم.



:: برچسب‌ها: تعمیرات کرکره برقی ,
:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : seoinja

اما پودر سنگ چیست و چه کاربرد هایی دارد که اینقدر در صنایع ساختمان سازی، راه سازی و بسیاری کار های دیگر مورد استفاده قرار میگیرد و همه به دنبال خرید پودر سنگ ارزان هستند. پودرسازان در این مقاله شما را با این ماده ارزشمند آشنا خواهد کرد پس با ما همراه باشید.

پودر سنگ چیست ؟

پودر سنگ (Rock flour) که به آن اصطلاحا «خاک سنگ» و «آرد سنگ» هم گفته میشود. همانطور که گفته شد از پرکاربردترین مصالح ساختمانی میباشد به این دلیل که بوسیله آن میتوانیم از ویژگی های سنگ های معدنی بهره مند شویم.

دو روش برای تولید پودر سنگ وجود دارد. روش طبیعی و صنعتی، در روش طبیعی سنگ ها بر اثر برخورد لایه های پوستی زمین با هم درگیر میشوند و باعث پودر شدن آن ها میشود. آرد سنگی که از این روش به دست می آید را پودر سنگ میگویند. سنگ هایی که در این روش تحت فرسایش قرار میگیرند آهک، مرمر، گرانیت و... میباشند.

در روش صنعتی با استفاده از دستگاه های مخصوصی که دارای فک های قدرتمندی میباشند سنگ ها ابتدا خرد میکنند و بعد آن ها را می کوبند و تبدیل به پودر سنگ میشوند. حال به بررسی ویژگی ها و انواع این پودر سنگ ها می پردازیم تا متوجه شویم که چرا همه به دنبال خرید پودر سنگ ارزان برای پروژه های خود هستند.

پودر سنگ چه ویژگی هایی دارد؟

ویژگی های پودر سنگ بسیار زیاد میباشد. و در نوع قیمت خرید پودر سنگ تاثیر دارند. چند نمونه از آن ها عبارت اند از:

  • آب را به خوبی در خودش نگه میدارد که این ویژگی به دلیل تراکم پذیری بالای آن است.

  • به دلیل امکان خرید پودر سنگ ارزان استفاده از آن بسیار اقتصادی میباشد.

  • زهکشی خوبی دارد.

  • انعطاف پذیری در بتن ریزی را به دلیل داشتن حالت خمیری مناسب افزایش میدهد.

  • اصطکاک آن نسبت به ماسه بیشتر است که برای ساخت بتن با مقاومت بالا گزینه مناسبی نسبت به ماسه است.

انواع پودر سنگ

برای خرید پودر سنگ ارزان شما گزینه های زیاد و مناسبی پیش روی خود دارید ما در اینجا به چند نمونه از آن اشاره خواهیم کرد:

  • پودر سنگ ساوه

  • پودر سنگ مرداب

  • پودر سنگ سبزوار

  • پودر سنگ جوشقان 

  • و...

کاربرد های پودر سنگ

 این محصول کاربرد های بسیار زیادی دارد و از محصولات خوب پودر سازان میباشد. که باعث میشود همه به دنبال خرید پودر سنگ ارزان باشند چند مورد از کاربرد های پودر سنگ را در ذیل برای شما آورده ایم :

  • تهیه ملات

  • نماسازی ساختمان

  • آسفالت

  • تولید کاغذ و مقوا

  • دفن زباله های عفونی

  • ملات مجسمه سازی

  • تثبیت خاک

  • افزایش مقاومت بتن 

  • وغیره

کلام پایانی

این محصول با مجموع روش های تخصصی و مختلف بوجود می آید و نوعی که در شرکت پودرسازان به کار رفته است از بهترین روش هاست. همانطور که متوجه شده اید کاربرد های این محصول بسیار زیاد است و پیدا کردن مرکزی که بتوان برای خرید پودر سنگ ارزان و باکیفیت اقدام کرد بسیار سخت میباشد. اما این کار امکان پذیر است. پودرسازان برای همین اینجاست تا به شما بگوید می توانید باکیفیت ترین پودر سنگ موجود در بازار را با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه تهیه کنید. ممنون که با ما همراه هستید.



:: برچسب‌ها: خرید پودر سنگ , پودرسازان ,
:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : seoinja

آیا قصد کاشت مو قسطی دارید؟ بسیاری از افرادی که نیاز به کاشت مو دارند به دلیل هزینه‌های آن انجام این کار را به عقب می‌اندازند. کاشت مو قسطی راهی است که کلینیک‌ها برای تشویق افراد به مراجعه هر چه زودتر اندیشده‌اند. با انتخاب این شیوه‌ی پرداخت می‌توانید هر چه زودتر و با استفاده از امکاناتی که شاید پرداخت به یکباره‌ی هزینه‌ی آنان در شرایط کنونی خیلی منطقی به نظر نیاید، به بهترین شکل ممکن از موهای سر خود مراقبت کرده و آنان را دوباره احیا کنید. در یادداشت زیر قصد داریم به مزایای این شیوه‌ی پرداخت بپردازیم.

چرا کاشت مو به صورت قسطی انجام می‌شود

هزینه، همیشه یکی از دغدغه های افرادی است که قصد کاشت مو دارند. هزینه کاشت مو به عوامل متعددی بستگی دارد اما بسیاری از افراد برای دریافت خدمات مورد نظر خود به فکر کاشت مو قسطی هستند. کاشت مو قسطی و هزینه آن هم کاملا بستگی به همان عواملی دارد که بر هزینه کاشت مو تاثیرگذار است. از عوامل موثر در هزینه کاشت مو قسطی میتوان پزشک یا کلینیک انتخابی و تجهیزات آن و روش درمانی را مثال زد.

در سال های اخیر کاشت مو قسطی میان بسیاری از اقشار جامعه مبدل به یکی از محبوب‌ترین خدمات زیبایی‌محور مبدل گشته است. دلایلی که ممکن است به کم‌پشتی یا ریزش مو منجر گردد ممکن است به دلیل سوانح مختلف به وجود آمده باشند. هر چند دلایلی مشتمل بر عوامل ژنتیکی و یا سبک زندگی نامناسب نیز در چنین عوارضی بسیار مؤثراند. این دلایل با افزایش سن در آقایان و خانم‌ها اثربخشی بالاتری را دارا گردیده و کاشت مو قسطی را به امری اجتناب ناپذیر مبدل می‌کنند.

امتیاز کاشت مو قسطی در تهران

مزایای کاشت مو قسطی

در کاشت مو قسطی هدف از انجام قسط بندی از سوی کلینیک تشویق مشتریان به انجام این پروسه‌ی درمانی است. همان طور که همه می‌دانیم در سال‌های اخیر و با جهش‌هایی که در قیمت‌ها صورت پذیرفته است، هزینه‌‌های خدمات درمانی نیز با تورم همراه شده و پرداخت به یک باره‌ی آن مقدار شاید خیلی از نظر اقتصادی معقول نباشد. به همین منظور در بسیاری از کلنیک‌ها این امکان فراهم شده‌ است تا مشتریان بتوانند در سه تا چهار قسط هزینه‌های درمانی خود را پرداخت نمایند. 

این امر این امتیاز را هم به همراه خواهد داشت که هم کلینیک می‌تواند گران‌ترین خدمات خود را بیشتر و بهتر عرضه نماید و هم مشتریان نسبت به انتخاب بهترین خدمات رغبت بیشتری نشان خواهند داد. از سوی دیگر به دلیل پخش شدن بار مالی در چندین قسط، بسیاری می‌توانند بهترین خدمات با بهترین کیفیت را در کاشت مو قسطی انتخاب نمایند. همچنین کاشت قسطی مو می‌تواند درمان‌های پیشین و پسینی را نیز به همراه داشته باشد که با قسطی کردن پرداخت‌ها، امکان انتخاب این پرسه‌ها نیز برای بیمار تسهیل خواهد شد.

کلینیک خوب کاشت مو قسطی

البته در همه‌ی کلینیکها نمی‌توان انتظار داشت تا تسهیلات کاشت مو به سهولت و خوبی در دسترس باشد. برخی اعتقاد دارند که کاشت مو قسطی موجب می‌شود تا ارائه دهندگان خدمات در ارايه‌ی بهترین عملکرد خود سستی بورزند یا سعی کنند به دلیل عدم دریافت هزینه‌ها به صورت یک‌جا، از تجهیزات درمانی قدیمی یا ضعیف استفاده کنند یا به جای استخدام متخصصین از افراد تازه کار و غیر متبحر در سالن استفاده نمایند. 

کلینیک کاشت مو قسطی

ناگفته پیداست که چنین افرادی می‌توانند موجب چه مشکلاتی و عارضه‌هایی در بیماران گردند. به همین علت توصیه می‌شود که کاشت مو را حتما در یک کلینیک معتبر و امین انجام دهید تا از حسن انجام کار در آن مطمئن باشید. آنیل به عنوان بهترین کلینیک زیبایی غرب تهران چنین کلنیکی است که آماده‌ است تا با قسط بندی تمامی هزینه‌ها، خدماتی را در بالاترین سطح به مشتریان خود پیشنهاد کند.

برای انجامپروسه‌های ترمیم و بهبود سلامت مو خود در غرب تهران به آنی اعتماد کنید.در این کلینیک قدیمی واقع در غرب تهران می‌توانید با خیال راحت از حسن انجام کار و رعایت بالاترین استانداردها موهای خود را به دست بهترین متخصصان بسپارید.



:: برچسب‌ها: کاشت مو قسطی ,
:: بازدید از این مطلب : 243
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : seoinja

هزینه، همیشه یکی از دغدغه های افرادی است که قصد کاشت مو دارند. هزینه کاشت مو به عوامل متعددی بستگی دارد اما بسیاری از افراد برای دریافت خدمات مورد نظر خود به فکر کاشت مو قسطی هستند. کاشت مو قسطی و هزینه آن هم کاملا بستگی به همان عواملی دارد که بر هزینه کاشت مو تاثیرگذار است. از عوامل موثر در هزینه کاشت مو قسطی میتوان پزشک یا کلینیک انتخابی و تجهیزات آن و روش درمانی را مثال زد که در ادامه به بررسی آن می پردازیم.

کاشت مو قسطی

روش کاشت مو

روش کاشت مو کاملا بستگی به شرایط مو و پوست افراد دارد و بر طبق اینکه چه روشی توسط پزشک، موثر تشخیص داده شود، هزینه کاشت مو قسطی متفاوت خواهد بود.

در اینجا به بررسی انواع روش های کاشت مو خواهیم پرداخت. به طور کلی کاشت مو در 4 روش انجام میشود. 

  • روش FIT: 

در این روش مو به صورت دانه دانه و تکی برداشت می‌شود و گراف های موی برداشت شده در قسمتی که دچار طاسی یا کم مویی شده است، کاشته می‌شود. برای کاشت مو قسطی به این روش، مدت زمان بیشتری لازم است و ممکن است هر جلسه بین 4 تا 8 ساعت زمان میبرد. روش هایی مثل SUT و Micro FIT نیز نوعی روش پیشرفته شده و با تجهیزات جدیدتر هستند که بر پایه روش FIT  می باشد.

  • روش SUT: این روش پیشرفته شده ی روش FIT است و با تجهیزات بیشتری نسبت به آن انجام می‌شود.

  • روش FUT: 

در این روش که از قدیمی ترین روش های کاشت مو قسطی است و قیمت مناسب تری دارد، فولیکول های مو به صورت یکجا و نواری برداشت می‌شود و پس از استخراج فولیکول های مو از آن، این فولیکول ها در محل مورد نظر کاشته می‌شوند. 

این روش علاوه بر داشتن قیمت مناسب، در مدت زمان کوتاهی نیز انجام می‌شود ولی زخم هایی روی سر ایجاد میکند که برای افرادی که به سادگی جای زخم روی پوستشان باقی میماند توصیه نمی‌شود.

  • روش BHT: 

این روش مشابه روش قبلی است با این تفاوت که برداشت مو از بدن صورت میگیرد. این کار برای افرادی که بانک موی قوی ندارند صورت میگیرد. این روش بیشتر برای افزایش تراکم استفاده می‌شود.

کلینیک و پزشک معالج

کاشت مو قسطی

یکی از مهمترین مواردی که در هزینه کاشت مو قسطی تاثیرگذار است، هزینه ویزیت و سایر هزینه هایی است که به پزشک معالج و یا کلینیک پرداخت می‌شود. پیشنهاد میکنم برای کاهش هزینه کاشت مو قسطی، این کار را به هر کسی نسپارید بهتر است با تحقیقات کامل در مورد پزشک معالج  کلینیک مورد نظر داشته باشید تا بتوانید علاوه بر پرداخت هزینه ای معقول، نتیجه خوبی از کاشت مو قسطی کسب کنید.

آیا کاشت مو قسطی باعث کاهش کیفیت کاشت مو خواهد شد؟

کاشت مو قسطی یکی از روش ها برای پرداخت هزینه کاشت مو است که در این مقاله به بررسی عوامل موثر در آن پرداختیم. با کاشت مو قسطی شما میتوانید علاوه بر داشتن ظاهری زیبا، هزینه آن را در بلند مدت پرداخت کنید تا از نظر مالی امکان انجام آن را داشته باشید.

پیشنهاد میکنم برای کاشت مو قسطی کلینیک آنیل را انتخاب کنید. این کلینیک علاوه بر داشتن کاربری مجرب و پزشکانی با تجربه، تجهیزات پیشرفته ای دارد که نتیجه مثبت در ظاهر شما را تضمین میکند.



:: برچسب‌ها: کاشت مو قسطی ,
:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : seoinja

آیا تا کنون شده است که به کسی پولی قرض داده باشید و یا اینکه از کسی پولی گرفته باشید که برای وصول آن به مشکل برخورد کرده باشید؟ حتی اگر خودتان در زندگی با چنین مشکلی برخورد نکرده باشد احتمالا در اطرافیانتان کسی را دیده اید که دچار مشکلات حقوقی در زمینه مطالبه وجه و مطالبه چک شده باشد. برای پیگیری این موضوع یک وکیل تضمینی می تواند به کمک شما بیاید .

در ادامه دقیق تر بررسی می کنیم که وکیل تضمینی کیست؟ و دعوای مطالبه وجه و مطالبه چک چه دردسر هایی دارد. 

مطالبه وجه با کمک وکیل تضمینی

دعوای مطالبه چک چگونه اتفاق می افتد؟

حتما تا الان دیده اید که و یا شاید برایتان پیش آمده است که از شخصی خاصی برای کارهای مختلف چک دریافت کرده باشید ولی برای وصول آن چک در تاریخ مقرر شده چک پاس نشود.

 گاهی به آن شخص صادر کننده چک حرف می زنید و به او از مشکلی که در مطالبه چک پیدا کرده اید خبر می دهید. گاهی مواقع شخص را نمی شناسید و نمی توانید به او خبر دهید که در مطالبه چک مشکلی پیدا کرده اید در چنین شرایطی برای مطالبه چک خود به دادگستری شکایت کنید در این مسیر اگر از مشاوره های یک وکیل تضمینی استفاده کنید مراحل مطالبه چک را راحت تر انجام می دهید.

دعوای مطالبه وجه در چه شرایطی رخ می دهد؟

گاهی مواقع افراد برای انجام معامله ای با هم دیگر قراردادی می بندند و توافق می کنند که این معامله بر سر این قیمت انجام شود. گاهی مواقع بعضی افراد بد قولی می کنند و هنگام زمان پرداخت می شود وجه را پرداخت نمی کنند و طرف مقابل برای مطالبه وجه دچار مشکل می شود.

شخص مقابل می تواند برای مطالبه وجه به طور قانونی اقدام کند و با ارائه مدارکی نسبت به مطالبه وجه در مراجع ذیصلاح اقدام کند.نکاتی که در مورد دعوای مطالبه وجه وجود دارد این است که توجه کنید که دعوای مطالبه وجه یک دعوای حقوقی است و افراد باید خوشان هزینه های دادرسی را بپردازند.

 نکته بعدی این است که فرد می تواند علاوه بر مطالبه وجه اصلی مبلغی هم به عنوان دیرکرد و خسارت طلب کند.

در صورت تنظیم شکایت فرد می تواند درخواست صدور تامین خواسته بدهد و اموال شخص را تا زمانی که پول خود را پس بگیرد توقیف کند.

برای موفقیت در دعوای مطالبه وجه نیز حضور یک وکیل تضمینی می تواند بسیار مفید باشد.

مطالبه چک

وکیل تضمینی کیست؟

اصطلاح وکیل تضمینی که در عامیانه باب شده است به این منظور است که وکیل تضمین می دهد که وجه یا چک را پس بگیرد و به طور کلی نتیجه دادگاه را به نفع موکل خود ببرد و در این صورت دستمزد خود را مطالبه کند.

اما به این نکته باید توجه کرد که طبق ماده 232 قانون مدنی، شرطی که انجام آن غیر مقدور باشد، باطل است. این یعنی اینکه وکیل نیم تواند شرط بگذارد که دادگاه را حتما می برد چون برنده شدن در دادگاه به عوامل مختلفی بستگی دارد پس تضمین دادن در زمینه حقوقی خیلی اصطلاح درستی نیست.

وکیل می تواند به جای استفاده از کلمه تضمین نتیجه، از وصول حق الوکاله مشروط به نتیجه استفاده کند. بنابراین موکل دیگر نگران این نیست که اگر در پرونده پیروز نشود، باز هم ضرر کرده و مجبور به پرداخت دستمزد وکیل است.

در اپلیکیشن شهرداد مطالب بیشتری در زمنیه ها حقوقی بخوانید.

 



:: برچسب‌ها: مطالبه وجه , مطالبه چک , وکیل تضمینی ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : seoinja

آموزش سئو چیست؟

بهینه سازی موتور جستجو (SEO) فرآیندی است برای بهینه سازی وب سایت شما با هدف بهبود رتبه بندی در نتایج جستجو و ترافیک ارگانیک بیشتر.

تاریخچه SEO به دهه 90 برمی گردد که موتورهای جستجو برای اولین بار ظهور کردند. امروزه ، این یک استراتژی بازاریابی ضروری و یک صنعت همیشه در حال رشد است.

آموزش سئو

بهینه سازی موتور جستجو فقط بر روی نتایج جستجوی ارگانیک متمرکز است و شامل بهینه سازی PPC نیست. SEO و PPC هر دو بخشی از بازاریابی موتور جستجو هستند.

موتورهای جستجو توسط کاربران اینترنت هنگام جستجوی چیزی مورد استفاده قرار می گیرند و شما می خواهید جواب آن چیزی را ارائه دهید. فرقی نمی کند کالایی یا خدماتی بفروشید ، وبلاگ بنویسید یا هر چیز دیگری ، بهینه سازی موتور جستجو برای هر صاحب وب سایت ضروری است.

به بیان ساده:

در آموزش سئو تمام اقداماتی است که شما انجام می دهید تا گوگل وب سایت شما را به عنوان یک منبع با کیفیت در نظر بگیرد و آن را برای درخواست های جستجوی مورد نظر خود بالاتر قرار دهد.

آموزش سئو به طور خلاصه

نیازی به دانستن همه فاکتورها و الگوریتم های دقیق گوگل برای رتبه بندی وب سایت شما نیست. اما برای موفقیت باید اجزای اصلی سئو را پوشش دهید و هنگام دریافت آموزش سئو همه آنها را دریافت کنید.

یک روش آسان برای درک 3 عامل مهم ، تصور یک کاسه سوپ است - سوپ سئو.

سه جنبه اصلی SEO وجود دارد:

موارد فنی

این کاسه نمایانگر تمام جنبه های فنی شما برای پوشش دادن است (که اغلب به عنوان سئو فنی یا صفحه ای شناخته می شود). بدون یک کاسه مناسب ، چیزی برای نگهداری سوپ وجود نخواهد داشت.

محتوای عالی

سوپ محتوای وب سایت شما را نشان می دهد - مهمترین قسمت. محتوای کم کیفیت = بدون رتبه بندی ، به همین سادگی است.

بک لینک با کیفیت

چاشنی نشان دهنده بک لینک هایی است که اعتبار وب سایت شما را افزایش می دهد. شما می توانید محتوای عالی و یک وب سایت کاملاً بهینه شده داشته باشید اما در نهایت ، باید با گرفتن بک لینک با کیفیت - آخرین ماده ای که سوپ SEO شما را عالی میکند - اقتدار کسب کنید.

کلمات کلیدی مفید

به محض شروع جستجو در جستجوگرها ، با اصطلاحات رایجی روبرو می شوید که سعی می کند جنبه ها یا رویکردهای مختلف آن را دسته بندی کند، یعنی:

سئو داخلی و سئو خارج از صفحه

سئو کلاه سیاه و سئو کلاه سفید

اگرچه از نظر عملی اهمیت چندانی ندارند ، اما خوب است که معنی آنها را در آموزش سئو بدانیم.

آموزش سئو داخلی و سئو خارج از صفحه

اصطلاحات SEO درون صفحه ای و خارج از صفحه فعالیت های SEO را بر اساس اینکه آنها را در وب سایت انجام می دهید دسته بندی می کنند

آموزش سئو درون صفحه و بیرون صفحه

آموزش سئو در صفحه هر کاری است که می توانید در وب سایت انجام دهید - از بهینه سازی محتوا از طریق جنبه های فنی.

تحقیق کلمات کلیدی

بهینه سازی محتوا

بهینه سازی برچسب عنوان

بهینه سازی عملکرد صفحه

پیوند داخلی

هدف این است که در هنگام نمایش آنچه در مورد صفحه است ، محتوای کامل و UX ارائه دهید.

سئو خارج از صفحه بیشتر مربوط به گرفتن بک لینک با کیفیت است تا به موتورهای جستجو نشان دهد که وب سایت شما از اقتدار و ارزش برخوردار است. ایجاد پیوند ممکن است شامل تکنیک هایی مانند:

وبلاگ نویسی

تماس با ایمیل

پیوند ساختمان شکسته

آموزش سئو خارج از صفحه همچنین ارتباط نزدیکی با سایر زمینه های بازاریابی آنلاین مانند بازاریابی و برندسازی در شبکه های اجتماعی دارد که تاثیر غیرمستقیمی در ایجاد اعتماد و اقتدار وب سایت شما دارد.

به یاد داشته باشید که یک استراتژی موفقیت آمیز سئو شامل هر دو فعالیت سئو در داخل و خارج از صفحه است.

آموزش سئو کلاه سفید در مقابل سئو کلاه سیاه

ریشه کلاه سیاه و کلاه سفید در فیلم های غربی است. آنها نمایندگان آدمهای بد و خوب بودند.

آموزش سئو کلاه سیاه و کلاه سفید

در سئو ، این اصطلاحات برای توصیف دو گروه سئو استفاده می شود - کسانی که به قوانین مندرج در دستورالعمل های وب مستر Google پایبند هستند و کسانی که این قوانین را رعایت نمی کنند.

SEO کلاه سیاه مجموعه ای از اقدامات غیراخلاقی (و معمولاً ناخواسته) برای بهبود رتبه بندی یک وب سایت است.

این تکنیک ها می توانند در مدت زمان کوتاهی شما را به بالای نتایج جستجو برسانند ، با این وجود موتورهای جستجو احتمالاً دیر یا زود وب سایت را جریمه و ممنوع می کنند.

از طرف دیگر ، سئو کلاه سفید به همه تکنیک های منظم سئو اشاره دارد که به رهنمودها و قوانین پایبند هستند. این یک استراتژی بلند مدت است که در آن رتبه بندی خوب محصول جانبی بهینه سازی خوب ، محتوای با کیفیت و یک رویکرد کاربر محور است.

در حالی که کارشناسان سئو موافقند که "کلاه سفید" راهی برای پیش بردن است ، نظرات مختلفی در مورد پذیرش تکنیک های مختلف ایجاد لینک (از جمله خرید پیوند) وجود دارد.

شما میتوانید برای دیدن دیگر مقالات در زمینه آموزش سئو به سایت سئو اینجا مراجعه کنید.



:: برچسب‌ها: آموزش سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : seoinja

استفاده از وکیل بانکی بهترین گزینه برای حل مشکلات دعاوی بانکی است. در دنیای کنونی افزایش دعاوی مربوط به امور بانکی سبب پررنگ شدن نقش وکیل متخصص امور بانکی در پرونده های مربوطه شده است. قوانین و مقررات بانکی پیچیده می باشد و برای به نتیجه رسیدن در دعاوی بانکی در مراجع قضایی استفاده از وکیل متخصص امور بانکی که به تمام قوانین و مقررات پولی، بانکی تسلط داشته باشد امری ضروری است.

نقش وکیل بانکی، امروزه  در دریافتها و پرداختها و مبادلات پولی و ارزی که به بانکها سپرده شده است مشخص است با توجه به حجم مبادلات پولی یک طرف مبادلات، اشخاص معمولی هستند که در خصوص مصوبات قانونی، آیین نامه های بانک مرکزی و سایر شرایط قراردادها اطلاعات جامع و کافی ندارند و دچار مشکلات زیادی میشوند. از این رو استفاده از وکیل بانکی در قراردادهای بانکی از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وکیل بانکی

وکیل بانکی تسلط کامل بر قوانین و آیین نامه های بانک مرکزی دارد. اگر اشخاص حقوقی و حقیقی قبل از هر اقدام در مورد مسائل بانکی با وکیل امور بانکی مشورت کنند، دچار مشکل نمی شوند. درک قواعد حقوقی بانکی نیازمند به کارگیری وکیل امور بانکی متخصص و باتجربه می باشد. برای مشاوره در خصوص  مسائل و مشکلات بانکی و تنظیم قراردادهای بانکی با بهترین وکیل متخصص امور بانکی گروه حقوقی شهرداد مشورت نمایید.

دعوای مطالبه طلب از سوی بانک

این دعوا در صورتی مطرح می‌شود که وثایق و تضمینات برای مطالبات بانک کافی نباشد. در اینصورت بانک می‌تواند در مقام مطالبه طلب دادخواستی به طرفیت ضامن و مدیون اصلی مطرح نماید. این دعوا باید در دادگاه عمومی حقوقی محل انعقاد عقد یا محل پرداخت دین یا محل اقامت خوانده طرح می شود و به عنوان یک دعوای مالی محسوب و بانک مکلف است هزینه دادرسی معادل 5/3 درصد ارزش خواسته از بابت طرح این دعوا را پرداخت نماید. البته همراه دعوای اصلی مطالبه طلب، خواسته های تبعی از جمله خسارت تاخیر تادیه و هزینه های دادرسی، حق الوکاله وکیل یا وجه التزام قراردادی نیز در دادخواست قید می‌شود.

وکیل بانکی

شهرداد

با درک بایسته از وضع موجود، مهمترین رسالت خود را تحول صنعت حقوقی کشور از شیوه سنتی به روش مدرن با نوآوری بر پایه فناوری های (KIT) شرکت فن آوری هوشمند کیوان نوین دیجیتال قرار داده است.

این مهم میسر نمی گردد مگر با شناختی جامع از نیازهای اقشار حقوقی و غیرحقوقی و برنامه ریزی بهینه برای جمع آوری و سازماندهی کلیه ی منابع حقوقی کشور که با به کارگیری افرون بر یک میلیون ساعت کار کارشناسیِ تخصصی و حرفه ای حقوقی موجبات پیدایش شهرداد “یک اَبَر اَبزار حقوقی” را فراهم آورده است.

شهرداد پاسخگوی طیف وسیعی از کاربران جامعه به ویژه جامعه حقوقی، اعم از دانشگاهیان، وکلا، قضات، مشاورین حقوقی، فارغ التحصیلان حقوقی کشور است. این اَبَرابزار با ارائه اطلاعات حقوقی، جامع، سریع، صحیح و دقیق، کاربران را از سایر منابع و ابزار حقوقی بی نیاز می سازد.

شهرداد امکانی را فراهم آورده تا علاوه بر متخصصین حقوقی، عموم افراد جامعه نیز بتوانند در هر زمان و مکان نیازهای حقوقی خود را اعم از پرسش و پاسخ حقوقی، مشاوره آنلاین و بررسی آنلاین پرونده های حقوقی، حتی قبل از مراجعه به وکیل و طرح دعوی مرتفع نمایند.

شهرداد با تقسیم بندی وکلا به حوزه های مختلف تخصصی و احراز کفایت علمی و تجربی وکلای مربوطه پل ارتباطی بین وکلای برگزیده و مردم خواهد شد تا بدین وسیله فناوری نوین را در خدمت جامعه ایرانی قرار دهد.

اگر چه شرکت گام‌های بلندی را برای تحقق اهداف خود برداشته است؛ این شما عزیزان خواهید بود که با بازخورد و انعکاس نقطه نظرات خود ما را در هر چه بهتر کردن خدمات شهرداد یاور و رهنمون خواهید بود.

 



:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : seoinja

به هر نوشته ای که حاوی یک یا چند موضوع اداری بوده و به عنوان وسیله ی ارتباط در داخل و خارج سازمان مورد استفاده قرار گیرد نامه اداری گفته می شود. نکته مهم این است که نوشتن نامه اداری توسط اشخاص به سازمان ها قبل از ثبت در دفتر دبیرخانه عمومی و پس از تشریفات ثبت اداری تلقی می شود. نامه های اداری از لحاظ زمان اقدام به، عادی، فوری، خیلی فوری و آنی طبقه بندی میشوند.

نگارش نامه اداری

همچنین لازم به ذکر است که گاهی نامه های اداری نام واحدی که آن را تهیه کرده است به خود میگیرد. مثلا نوشته هایی که در واحد مالی سازمان تهیه می شود گاهی به نام نامه های مالی خوانده می شود. پس اگر با عناوینی مانند: نامه های مالی، نامه های بازرگانی، نامه ی فنی، نامه های حقوقی، نامه های آموزشی و… برخورد کردید منظور نوشته ای است که در آن واحد مربوطه تهیه شده است. همچنین  نامه های اداری از لحاظ  حساسیت و امنیت به عادی، محرمانه، خیلی محرمانه، سری و به کلی سری طبقه بندی میشوند.

نامه اداری از نظر ظاهری چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

شماره 1- اگر از طرف شرکت یا سازمان نامه میزنید، نامه را حتما درون سربرگ قرار دهید. سربرگ باید حاوی آرم سازمان، نشانی، کد پستی، تلفن و سایر اطلاعات تماسی سازمان یا شرکت شما باشد.

شماره 2- حدالامکان نامه را تایپ کنید و اگر امکان تایپ نبود، حداقل با خط خوانا بنویسید.

شماره 3- نسخه اصلی را بر روی کاغذ سفید و مرغوب ارسال کنید. (کاغذ ۸۰ گرمی انتخاب خوبی است)

شماره 4- اگر نامه را از طریق اینترنت (ایمیل، تلگرام و ..) مکاتبه میکنید، نامه را درون سربرگ رنگی خود قرار دهید. میتوانید از رنگ های ملایم مثل آبی هم در متن اصلی استفاده کنید.

شماره 5- نوع قلم (فونت) و سایز قلم را درست انتخاب کنید. تایپ تمام نامه با فونت بزرگ اصلا ایده ی خوبی نیست.

شماره 6- سایز معمول نامه های اداری A4 و A5 است. بسته به حجم نامه کاغذ مناسب را انتخاب کنید.

نگارش نامه اداری

نکات مهم در نگارش نامه اداری 

شماره 1- سعی کنید برای نامه هایتان حتی اگر مهم نیستند، یک رونوشت بزنید و آنها را بایگانی کنید.

شماره 2- در نامه های طبقه بندی شده (محرمانه، سری و ..)، در گوشه سمت چپ با قلم زیر خط دار و خط ایتالیک درشت تر از خط متن عنوان طبقه بندی نوشته شود مثلا «محرمانه».

شماره 3- تاریخ در بالای صفحه چپ-چین می شود و عنوان و متن نامه راست-چین.

شماره 4- نامه را با نام خدا آغاز کنید. (بسمه تعالی، به نام خدا، بسم الله الرحمن الرحیم)، همچنین از عباراتی مثل “به نام دوست”، “با یاد او”، و …  استفاده نکنید.

شماره 5- در پایان نامه، ابتدا نام حقیقی خود و پس از آن نام حقوقی را بیاورید و امضاء نمایید. نامه بدون امضا اعتباری ندارد. (محل امضا : پایین نامه سمت چپ)

شماره 6- بسته به نامه، جای مناسب برای حاشیه نویسی (پاراف) نامه در نظر بگیرید. اگر استاندارد مشخصی در سازمان شما برای این کار تعریف نشده است، میتوانید از بالا و راست 4، پایین 3 و چپ 2 سانتی متر فاصله در نظر بگیرید.

شماره 7- در نامه هایی که ادامه دار است، صفحات دوم و سوم را شماره گذاری کنید. در آخرین خط صفحه اول نیز برای اطلاع مخاطب از ادامه نامه، علامت % را به کار ببرید.

شماره 8- تاریخ، شماره نامه، پیوست در گوشه بالا، سمت چپ ضروری است. همچنین نوشتن «دارد» در مقابل پیوست صحیح نیست و بهتر است تعداد و نوع مدارک همراه در این قسمت به روشنی نوشته شود. در صورتی که نامه پیوستی نداشت، بنویسید: (پیوست: ندارد) یا (پیوست: _ ).

نگارش نامه اداری

شهرداد

شهرداد امکانی را فراهم آورده تا علاوه بر متخصصین حقوقی، عموم افراد جامعه نیز بتوانند در هر زمان و مکان نیازهای حقوقی خود را اعم از پرسش و پاسخ حقوقی، مشاوره آنلاین و بررسی آنلاین پرونده های حقوقی، حتی قبل از مراجعه به وکیل و طرح دعوی مرتفع نمایند.

شهرداد با تقسیم بندی وکلا به حوزه های مختلف تخصصی و احراز کفایت علمی و تجربی وکلای مربوطه پل ارتباطی بین وکلای برگزیده و مردم خواهد شد تا بدین وسیله فناوری نوین را در خدمت جامعه ایرانی قرار دهد.

اگر چه شرکت گام‌های بلندی را برای تحقق اهداف خود برداشته است؛ این شما عزیزان خواهید بود که با بازخورد و انعکاس نقطه نظرات خود ما را در هر چه بهتر کردن خدمات شهرداد یاور و رهنمون خواهید بود.





:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : seoinja

پیچیدگی و متعدد بودن مقررات مالیاتی، موجب سردرگمی اشخاص می‌شود و شناخت این امر که جرم مالیاتی صورت پذیرفته‌ شده است یا نه و فرد مرتکب، چه اقداماتی باید انجام دهد و جریان دادرسی و رسیدگی آن به چه شیوه ‌ای می ‌باشد، از وکیل مالیاتی باید کمک گرفت و کار را به ایشان سپرد که دشواری ‌ها و پیچیدگی مسیر را شخص تحمل نکند. 

وکیل مالیاتی

گروه حقوقی شهرداد با بهره مندی از وکلای مجرب مالیاتی در خصوص طرح و دفاع از کلیه دعاوی مالیاتی، از جمله مالیات بر ارث ، مالیات بر درآمد، مالیات بر ارزش افزوده، مالیات بر اشخاص حقیقی و حقوقی، مالیات بر سرقفلی، مالیات بر نقل و انتقال املاک و غیره به شما عزیزان در داخل و خارج از کشور ارائه خدمت می نماید.

جرایم مالیاتی چیست؟

جرائم مالیاتی یکی از تخلف شایع حقوق کیفری مالی است و هنگامی رخ می دهد که بعضی از افراد در آشکار کردن اشتغال یا در آمد و یا هر دوی آنها به موسسات مالیاتی قصور می ورزند و یا به وظایف قانونی خود عمل نمی نمایند.

 جرائم مالیاتی ممکن است طیف گسترده ای از تخلفات و جرایم را در برگیرد ، نظیر تاخیر در تسلیم اظهارنامه ، تاخیر یا عدم پرداخت مالیات ، قصور در اعلام در آمد یا معاملات مشمول مالیات و اظهار خلاف واقع در اعلام مالیات یا بی مبالاتی به قصد تقلب، گواهی کذب یا تبانی به قصد تقلب.

وکیل مالیاتی دارای چه ویژگی هایی می باشد؟

وکیل مالیات دارای مدرک تحصیلی در رشته های مالی و اقتصاد ، مسلط بر نحوه استفاده از قوانین مالیاتی به همراه تمامی تبصره ها و بخشنامه ها ، تسلط کافی بر قوانین بیمه تامین اجتماعی ، حضور روزانه در اداره دارایی و هیات های مختلف می باشد.

وکیل مالیاتی

اختیارات وکیل مالیاتی

در امور وکالت و مشاوره مالیاتی نکات مهمی وجود دارد. این نکات توسط وکیل مالیاتی مطرح و تشریح خواهد شد. وکیل با حق توکیل به غیر در انجام امور مورد وکالت از طرف موکل دارای اختیارات تام و مطلقه خواهد بود. امضا و اقدامات وکیل به منزله تأیید و امضای موکل بوده و دارای اثرات قانونی می باشد. بنابراین نیازی به حضور موکل در مراجع مختلف نیست.

اپلیکیشن حقوقی شهرداد

در اپلیکیشن حقوقی شهرداد بیش از 150 هزار قانون به همراه تمامی مواد قانونی، تبصره‌ها، دکترین، فقـه امامیه و دیگر وابسته‌های مرتبط با هر ماده قانون جمع‌آوری شده است و شما می‌توانید با مراجعه و جستجو در پایگاه داده شهرداد به تمامی محتوای حقوقی مورد نیاز خود دسترسی داشته باشید. همچنین بیش از 200 مجموعه قـانون به منظور دسته‌بندی قوانین مرتبط با یکدیگر و مطالعه آسان قوانین برای شما در شهرداد گردآوری شده است. همچنین اپلیکیشن حقوقی شهرداد به گونه ای طراحی شده است که همه افراد بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند.

اپلیکیشن حقوقی

شهرداد

شهرداد امکانی را فراهم آورده تا علاوه بر متخصصین حقوقی، عموم افراد جامعه نیز بتوانند در هر زمان و مکان نیازهای حقوقی خود را اعم از پرسش و پاسخ حقوقی، مشاوره آنلاین و بررسی آنلاین پرونده های حقوقی، حتی قبل از مراجعه به وکیل و طرح دعوی مرتفع نمایند.

شهرداد با تقسیم بندی وکلا به حوزه های مختلف تخصصی و احراز کفایت علمی و تجربی وکلای مربوطه پل ارتباطی بین وکلای برگزیده و مردم خواهد شد تا بدین وسیله فناوری نوین را در خدمت جامعه ایرانی قرار دهد.



:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : seoinja

حتما شما هم این روزها متوجه اشتیاق مردم برای خرید ارز دیجیتال شده اید. مخصوصا خرید تتر بسیار محبوب و همه گیر شده است. ارزهای دیجیتال امروزه بازار معاملات را به خود اختصاص داده اند و مردم از آن ها طرفداری بسیاری می کنند.

البته در بین تمام ارزهای دیجیتال موجود در بازار معاملات، خرید تتر که یک ازر دیجیتال پایه است بسیار مرسوم تر و محبوب تر است و علت آن هم به دلیل ویژگی های منحصر به فردی است که تتر دارد. برای مثال یکی از این ویژگی ها ثابت بودن قیمت تتر است که باعث محبوبیت آن بین مردم شده است.

در این مقاله تترلند قصد دارد برای شما همه چیز را در ارتباط با خرید ارز دیجیتال و خرید تتر بگوید. پس اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که علاقه دارند در این زمینه سرمایه گذاری کنند با ما در این مقاله همراه باشید.

خرید ارز دیجیتال

برای خرید ارز دیجیتال از کجا اقدام کنیم؟

صرافی های دیجیتال در واقع سایت هایی هستند که شما از طریق آن ها می توانید اقدام به خرید و فروش ارزهای خود کنید. این صرافی هات در حال حاضر به دو دسته صرافی های داخل کشور صرافی های خارج از کشور دسته بندی می شوند.

پیشنهاد ما به شما این است برای خرید ارزهای خود از صرافی هایی که در داخل ایران قرار دارند استفاده کنید. به دلیل اینکه این صرافی ها مطمئن تر هستند و شما می توانید با خیالی آسوده اقدام به سرمایه گذاری در آن ها بکنید.

خرید تتر در این صرافی های با استفاده از ریال و کارت های بانکی مرسومی که داریم انجام می شود. همچنین این صرافی ها برای جلوگیری از کلاهبرداری هنگام احراز هویت از مشتریان خود درخواست عکس سلفی، کارت شناسایی و کارت بانکی می کنند.

مراحل خرید تتر از صرافی های دیجیتال

ارزهای دیجیتال دارایی هایی هستند که با گذشت زمان همچنان ارزش خود را حفظ خواهد کرد به همین دلیلی خرید و سرمایه گذاری در آن ها بین مردم بسیار محبوب شده است. شما برای خرید ارزهای خود به فضای وب احتیاج دارید به دلیل فیزیکی بودن این ارزها.

از دو طریق می توانید اقدام به خرید ارزهای خود کنید صرافی های دیجیتال و به تنهایی، ما به شما پیشنهاد می کنیم که برای خرید ارزهای خود یا خرید تتر به سراغ صرافی های دیجیتال بروید به دلیل اینکه مطمئن تر هستند و شما با خیالی آسوده می توانید اقدام به خرید و فروش ارزهای خود کنید.

 

خرید تتر

جمع بندی

برای خرید تتر به سراغ هر صرافی نروید. این نکته بسیار مهم و قابل توجه ای است که اگر به آن توجه کنید به هیچ وجه پشیمان نخواهید شد.

همانطور که می دانید تمام تراکنش های این زمینه در فضای آنلاین انجام می شود و تجربه ثابت کرده است که سابقه کلاهبرداری در این سایت ها بسیار زیاد است پیشنهاد ما به شما این است که برای انجام معاملات خود به صرافی دیجیتال تترلند مراجعه کنید.






:: برچسب‌ها: خرید ارز دیجیتال , خرید تتر , خرید ارز دیجیتال از تترلند , خرید تتر از تترلند , تتر , تترلند , ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : seoinja

رتبه بندی موتورهای جستجو یک بازی برنده همه است. سه نتیجه برتر دارای نرخ کلیک 30٪ - 10٪ هستند. با موقعیت نه ، این فقط به 2٪ کاهش یافته است. اگر وب سایت شما برای جستجوی عبارات مرتبط در صفحه یک نشان داده نشود ، به پتانسیل کامل خود نمی رسد. در اینجاست که سئو سایت ارائه می شود.

سئو سایت چیست؟

سئو سایت  اصطلاح پتوشی است که همه مارک ها برای جابجایی ارگانیک از موتورهای جستجو به وب سایت های خود انجام می دهند. سئو سایت  شامل جنبه های فنی مانند معماری سایت و همچنین عناصر تخیل بیشتری مانند ایجاد محتوا و تجربه کاربر است.

به نظر می رسد نسبتاً ساده است. اما سئو یک هدف متحرک است ، حتی برای بازاریابان با تجربه دیجیتال. افسانه ها زیاد است ، الگوریتم ها تغییر می کنند و تاکتیک های سئو که یک بار جواب داده اند ، ناگهان مجازات می شوند. برای بهینه سازی سایت ، شما باید به دانش عمیق در مورد نحوه "فکر کردن" موتورهای جستجو و همچنین نحوه تفکر و واکنش افراد واقعی با محتوای وب شما نیاز داشته باشید. این ترکیب از قابلیت استفاده ، معماری سایت و ایجاد محتوا باعث می شود که بهینه سازی موتور جستجو ترکیبی باشد.

سئو سایت

موتورهای جستجو چگونه کار می کنند

گوگل به تنهایی بیش از 3.5 میلیارد جستجو در روز انجام می دهد. موتور جستجو برآورد شده در وب سایت های 1.9B جهان را انجام می دهد و نتایج مربوطه را در کمتر از 0.5 ثانیه باز می گرداند. پس در پشت صحنه چه می گذرد؟

برای بازگرداندن نتایج مربوطه ، یک موتور جستجو باید سه کار انجام دهد:

یک لیست یا فهرست از صفحات موجود در وب ایجاد کنید

بلافاصله به این لیست دسترسی پیدا کنید

تصمیم بگیرید که کدام صفحات مربوط به هر جستجو هستند

در دنیای سئو ، این فرآیند معمولاً به عنوان خزنده و نمایه سازی توصیف می شود.

خزیدن و نمایه سازی

وب از انبوهی از صفحات که توسط پیوندها به یکدیگر متصل می شوند تشکیل شده است. موتورهای جستجو باید این صفحات را پیدا کنند ، بفهمند چه چیزی در آن است و آنها را در یک انبوه داده عظیم که به عنوان فهرست شناخته می شود ، ذخیره کنند.

برای انجام این کار ، آنها از ربات ها - معروف به عنکبوت یا خزنده - برای اسکن وب برای دامنه های میزبانی شده استفاده می کنند. خزنده ها لیستی از تمام سرورهایی را که می یابند و وب سایت های میزبانی شده را در آنها ذخیره می کنند. سپس آنها به طور سیستماتیک از هر وب سایت بازدید می کنند و برای اطلاعات ، ثبت انواع محتوا (متن ، ویدئو ، جاوا اسکریپت و غیره) و تعداد صفحات ، آنها را "خزنده" می کنند. سرانجام ، آنها از برچسب های کد مانند HREF و SRC برای شناسایی پیوندها به صفحات دیگر استفاده می کنند ، سپس آنها را به لیست سایت ها برای خزیدن اضافه می کنند. این به عنکبوت ها اجازه می دهد تا یک شبکه بزرگتر از صفحات ایندکس شده ، از صفحه ای به صفحه دیگر پرش کرده و آنها را به فهرست اضافه کنند.

موتورهای جستجو این اطلاعات را در پایگاه داده های عظیم فیزیکی ذخیره می کنند ، هر زمان که کسی جستجو می کند از آنها اطلاعات را به یاد می آورد. Google دارای مراکز داده در سراسر جهان است. مرکز ماموت آنها در پریور کریک ، اوکلاهما ، تخمین زده می شود که 980،000 فوت مربع باشد. این شبکه به Google امکان می دهد تا میلیاردها صفحه را در بسیاری از دستگاهها ذخیره کند.

سئو سایت

موتورهای جستجو به طور مداوم خزیده و فهرست می شوند ، صفحات تازه اضافه شده ، صفحات حذف شده ، پیوندهای جدید و محتوای تازه را ردیابی می کنند. وقتی شخصی جستجو می کند ، موتور جستجو دارای یک شاخص کاملاً به روز شده از میلیاردها پاسخ ممکن است که می تواند به جستجوگر تحویل داده شود.

تنها چیزی که باقی مانده است این است که این نتایج را با توجه به ارتباط و کیفیت آنها رتبه بندی کنید.

چگونه موتورهای جستجو نتایج مرتبط را رتبه بندی می کنند

اگر یک عبارت جستجو صدها هزار نتیجه را بازگرداند ، چگونه یک موتور جستجو بهترین سفارش را برای نمایش آنها به جستجوگر تصمیم می گیرد؟

نتایج جستجو

تعیین نتایج مربوطه توسط تیمی از انسانها در مقر موتور جستجو انجام نمی شود. در عوض ، موتورها از الگوریتم ها (معادلات و قوانین ریاضی) برای درک قصد جستجوگر ، یافتن نتایج مربوطه و سپس رتبه بندی آن نتایج بر اساس اقتدار و محبوبیت استفاده می کنند.

در تلاش برای جلوگیری از سئو کلاه سیاه ، موتورهای جستجو تمایل چندانی ندارند که الگوریتم های رتبه بندی خود را نشان دهند. همانطور که گفته شد ، بازاریابان جستجو می دانند که تصمیمات الگوریتمی بیش از 200 عامل از جمله موارد زیر است:

نوع محتوا: جستجوگران به دنبال انواع مختلف محتوا هستند ، از فیلم و عکس گرفته تا اخبار. موتورهای جستجو انواع مختلف محتوا را بر اساس قصد در اولویت قرار می دهند.

کیفیت محتوا: موتورهای جستجو مطالب مفید و آموزنده را در اولویت قرار می دهند. این اقدامات اندازه گیری ذهنی است ، اما متخصصان سئو سایت  به طور کلی این معنی را به معنای محتوایی کامل ، اصلی ، عینی و راه حل دارند.سئو سایت

طراوت مطالب: موتورهای جستجو آخرین نتایج را به شما نشان می دهند ، متعادل در برابر سایر عوامل رتبه بندی. بنابراین ، از بین دو قطعه که توسط الگوریتم دارای کیفیت یکسان ارزیابی شده اند ، جدیدترین قطعه ابتدا به نظر می رسد.

محبوبیت صفحه: Google هنوز هم از الگوریتم اصلی PageRank دهه 1990 خود استفاده می کند ، که کیفیت صفحه را با توجه به تعداد پیوندهای اشاره شده به آن و کیفیت آن پیوندها ارزیابی می کند.

 سئو اینجا

اینکه کجای لیست گوگل قرار دارید مهم نیست. چیزی که اهمیت دارد این است که برای رفتن به رتبه های بالا نبردی بین سایت های مختلف ایجاد شده است که برای رسیدن به جایگاه بالاتر نیاز دارید از روش های تخصصی و حرفه ای تری کمک بگیرید تا پیروز میدان شوید. این هدفی است که نه تنها شما بلکه هزاران رقیب شما در سر دارد. رسیدن به جایگاه رویایی رتبه یک گوگل!

هدف کاری ما با هدف ورود شما به این فضا یکسان است در نتیجه سئو اینجا به شما کمک می کند تا در فضای وب رتبه مناسبی پیدا کنید و از آن با تمام قدرت محافظت نمایید. با کمک و راهنمایی های تخصصی سئو اینجا می توانید پیروز میدان جنگ رتبه های گوگل باشید.

 


:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : seoinja

گاهی در شرایطی که یک مشکل حقوقی برای شما پیش می آید و نا آگاه از مسائل قانونی و حقوقی از همه جا ناامید می شوید و احساس می کنید هیچ راه دیگری برای شما وجود ندارد کمک گرفتن از یک مشاوره حقوقی تلفنی می تواند راه های زیادی را برای رفع مشکل جلوی پایتان قرار دهد.

 

مشاوره حقوقی تلفنی رایگان

گاهی شاید به دلایل مختلفی شما به یک مشاوره حقوقی خوب دسترسی نداشته باشید و یا وقت کافی برای مراجعه حضوری نداشته باشید و یا شاید در شهر شما مرکز مشاوره حقوقی وجود نداشته باشد در چنین شرایطی کمک گرفتن از یک مشاوره حقوقی تلفنی می تواند برای شما بسیار کارساز باشد.

چرا باید از مشاوره حقوقی تلفنی کمک بگیریم؟

در بیشتر مشکلات حقوقی، کیفری، قضایی، خانواده افراد زیادی هستند که از حق و حقوق خود غافل اند و به دلیل همین عدم اطلاع ممکن است حتی اگر مقصر هم نباشند حقشان پایمال شود و فرد مقصر از ناآگاهی آنها سوء استفاده کند و از آنجایی که مسائل حقوقی بسیار تخصصی و پیچیده هستند کسب اطلاع درآن نیازمند سال ها کسب تحصیل است و به راحتی نمی توان مانند علوم دیگر اطلاعات در مورد آن کسب کرد.

حتی اگر کسی هم در زمینه حقوقی دانش داشته باشد و یا مثلا در رشته حقوق تحصیل کرده باشد باز هم نمی تواند از پس حل مشکلات حقوقی بر بیاید زیرا که علاوه بر دانش و تحصیلات مهمترین اصلی که فردی را تبدیل به یک مشاوره حقوقی می کند داشتن سالها تجربه و حل کردن پرونده های بسیار است.

با این تفاسیر یک مشاوره حقوقی تلفنی در هر جایی که شما حضور داشته باشید می تواند با سالها تجربه و دانشی که به دست آورده است برای حل مشکلات حقوقی شما راه کارهای درست و اصولی پیشنهاد دهد.

مشاوره حقوقی تلفنی

وظایف مشاوره حقوقی تلفنی چیست؟

یک مشاوره حقوقی تلفنی باید ابتدا به صحبت های کاربر گوش دهد و شرح مشکلی که برای او پیش آمده گوش دهد و مشاوره های کلی و قدم های اولیه این که فرد باید بردارد را برای او توضیح دهد، یکی از مزیت های استفاده از مشاوره حقوقی تلفنی این است که به شایعه ها و شنیده هایی که فرد از اطرافیان می شنود پایان می دهد و همین امر در ابتدا باعث اطمینان خاطر فرد و رفع نگرانی های او می شود.

یک مشاور حقوقی تلفنی تمام راه هایی که برای رفع مشکل فرد پیش رویش وجود دارد را برای او ترسیم می کند و با اطلاع از تمام بند ها و ماده های قانون راهنمایی های صحیح به فرد ارائه می دهد و به او چگونگی تنظیم دادخواست یا شکایت را به طور صحیح و قدم به قدم می آموزد.

 

مشاوره حقوقی تلفنی شهرداد

نتیجه گیری 

با توجه به مطالب بیان شده درگیر شدن در یک مشکل حقوقی اغلب پیچیدگی های زیادی دارد و شرایط بحرانی در زندگی فرد به وجود می آورد و راهنمایی گرفتن از یک مشاور حقوقی تلفنی در ابتدای راه و قبل از هر اقدامی می تواند بسیار برای شما کاربردی باشد البته نکته حائز اهمیت این است که شما باید با مشاوره حقوقی حرفه ای و حاذقی مشورت کنید تا وقت و هزینه ای که صرف می کنید هدر نرود.

شما می توانید با گروه حقوقی شهرداد ارتباط برقرار کنید و از دانش و تجربه آنها بهره مند شوید، شهرداد برای راحتی کار و اینکه برای همه افراد امکان دسترسی به مشاوره حقوقی وجود داشته باشد اپلیکیشنی طراحی کرده است و شما می توانید با مراجعه به آن از وکیل و مشاوره ای که مورد نیازتان است وقت مشاوره حقوقی تلفنی بگیرید.



:: برچسب‌ها: مشاوره حقوقی تلفنی , مشاوره حقوقی , مشاوره حقوقی آنلاین , مشاوره حقوقی حضوری , اپلیکیشن حقوقی شهرداد ,
:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : seoinja

بهترین جراح بینی کیست؟ این سوالی است که در ذهن افرادی که در شهر تهران زندگی می کنند و قصد انجام جراحی بینی خود را دارند، ایجاد می شود. همانطور که می دانید مهارت و توانایی جراح بینی تاثیر بسزایی در نتیجه و رضایت بیمار از جراحی زیبایی بینی دارد ، به همین دلیل ما به افراد توصیه می کنیم پیش از اقدام به جراحی بینی، به خوبی درباره جراح بینی مورد نظرشان تحقیق کنند. از آن جا که جراحی بینی  یک عمل اورژانسی محسوب نمی شود ، پس فرد زمان کافی را برای جستجوی بهترین جراح بینی دارد.

بهترین جراح بینی

ویژگی های بهترین جراح بینی چیست؟

شماره 1- صبور باشد و تمامی نکات مورد نیاز در خصوص جراحی بینی را به فرد توضیح دهد و او را راهنمایی نماید.

شماره 2- توانسته باشد با جراحی بینی خوب رضایت بیماران خود را جلب کرده باشد.

شماره 3- یک جراح بینی خوب باید توانایی تجسم بینی بعد از عمل جراحی بینی را داشته باشد و به علم زیبایی شناختی آشنا باشد تا بتواند بهترین مدل بینی را با توجه به چهره فرد به او پیشنهاد دهد.

شماره 4- توانایی جراحی بینی بانوان و جراحی بینی آقایان را داشته باشد.

شماره 5- زمان کافی را برای معاینه و مشاوره بیمار بگذارد.

شماره 6- فقط به فکر منافع شخصی خود نباشد و سلامت بیمار را اولویت کار خود قرار دهد.

بهترین جراح بینی

چگونه می توانید بهترین جراح بینی را انتخاب کنید

شماره 1- پس از انتخاب جراح بینی مورد نظر، باید درباره میزان تحصیلات، سوابق کاری و میزان رضایت بیمارانش تحقیق کنید.

شماره 2- نمونه کارهای جراح بینی مورد نظرتان را در آلبومی که در مطب دارد یا در صفحه اینستاگرام و گالری تصاویر وب سایت ایشان مشاهده کنید.

شماره 3- برای انتخاب یک جراح بینی خوب و با تجربه راه های متنوعی ؛ از جمله پرس و جو از دوستان یا جستجو در گوگل وجود دارد.

شماره 4- از دیگر مواردی که فرد هنگام انتخاب بهترین جراح بینی باید بدانند ، این است که به خاطر هزینه کمتر به هر جراح بینی مراجعه نکنند، چرا که اگر فرد پس از جراحی بینی از نتیجه رضایت نداشته باشند، ممکن است مجبور به انجام جراحی ترمیمی بینی گردد.

شماره 5- پس از انتخاب جراح مورد نظر، بهتر است از ایشان کسب مشاوره کنید و درباره انتظارات تان درباره جراحی زیبایی بینی صحبت کنید.

عوارض عمل بینی 

جراحی بینی علاوه بر دست یافتن به هدف زیبایی می تواند برخی مشکلات جسمی را در راستای سلامتی بهبود بخشد. بعنوان مثال باز کردن راه های باریک بینی و اختلالات و نقایص مادرزادی و ساختاری و انحراف تیغه بینی به منظور بهبود مشکلات تنفسی و رفع نقص .

البته باید به خطرناک ترین عوارض عمل بینی نیز توجه داشت که جراحی بینی می تواند به مشکل های ظاهری و اختلال های تنفسی هم منجر شود، که نتیجه مراجعه به افراد غیر متخصص است.

بهترین جراح بینی

هر عمل جراحی در کنار محاسنی که دارد، دارای معایبی نیز هست که به ‌صورت عوارض رینوپلاستی بعد از عمل ظاهر می ‌شوند. جراحی بینی (رینوپلاستی) از عمل ‌های زیبایی به شمار می ‌رود که در صورت اجرای دقیق آن توسط یک دکتر جراح خوب و آشنایی با آناتومی بینی، می ‌تواند عوارض، خطرات، مضرات و مشکلات کمی در پی داشته باشد.

عمل جراحی زیبایی بینی یکی از رایج ‌ترین عمل‌ های جراحی انجام شده در هر سال است، اما این نوع عمل نیز دارای خطرات بالقوه مشابه سایر عمل ‌های جراحی است. با وجودی که دستیابی به ظاهر دلخواه یک هدف ایده‌ آل برای هر فرد است، حفظ سلامتی بدن نیز باید در این رابطه به‌ عنوان یک اولویت اصلی برای بیمار و جراح مورد توجه قرار گیرد.

به طور کلی عوارض عمل بینی را به دو دسته می توان تقسیم کرد:

شماره 1- آسیب دیدن عملکرد بینی یا انسداد تنفسی

شماره 2- تغییرات نامطلوب ظاهر بینی

چنانچه بعد از عمل حفرۀ داخل بینی تنگ شود و تنفس از بینی برای بیمار سخت شود انتظار می رود که بیمار از علائمی مثل تنفس دهانی،خشک شدن گلو به هنگام خواب، تنفس صدادار و کاهش حس بویایی رنج ببرد.

دکتر تهران بیوتی با بیش از 20 سال سابقه در حوزه خدمات جراحی زیبایی. مجهز ترین و به روز ترین تیم تخصصی جراحی زیبایی در تهران.



:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : seoinja

مطمئناً شما می خواهید از طریق موتورهای جستجو مانند Google ، Yahoo و Bing تا آنجا که ممکن است به سایت خود مراجعه کنید. به همین دلیل بسیاری از آنها به آژانس های بازاریابی دیجیتال مراجعه می کنند که در زمینه بهینه سازی موتور جستجو یا خدمات جستجوگرها تخصص دارند.

اینکه خدمات سئو سایت حرفه ای به چه معناست ، چه مواردی را شامل می شود و چگونه می توان اندازه گرفت ، ممکن است گیج کننده و حتی کمی مرموز باشد. به بیان ساده تر ، هدف از جستجوگرها به حداکثر رساندن تعداد بازدید کنندگان با کیفیت از سایت شما (یا صفحات خاص سایت شما) با اطمینان از اینکه سایت (یا صفحه) شما در صفحات نتیجه موتور جستجو تا حد ممکن بالا است ، برای مجموعه خاصی از کلمات کلیدی. در اینجا پنج زمینه اصلی وجود دارد که خدمات سئو سایت حرفه ای   شامل موارد زیر است:

خدمات سئو سایت حرفه ای

سئو فنی

هنگام ساختن یک وب سایت ، مهم است که فقط به محتوا و طراحی توجه نکنید ، بلکه باید به جزئیات فنی "پشت صحنه" نیز بپردازید که می تواند تأثیر زیادی بر سایت شما در جستجو بگذارد. سئو فنی شامل عناصر مختلفی است که موتورهای جستجو هنگام رتبه بندی وب سایت در نظر می گیرند ، از جمله:

  • سرعت صفحه

  • پیوندهای شکسته (داخلی و خارجی).

  • خطاهای خزش

  • موبایل دوستی.

  • دسترسی به نقشه سایت

وقتی کار به آن می رسد ، شما به شرکتی نیاز دارید که بتواند نحوه بهینه سازی یک وب سایت در پشت صحنه را توضیح دهد و توضیح دهد که چگونه هر یک از عوامل می تواند بر توانایی سایت برای ایجاد ترافیک جستجو تأثیر بگذارد.

سئو در صفحه

سئو داخلی روی تجربه کاربر و بهینه سازی محتوای صفحه برای کلمات کلیدی مرتبط متمرکز است. نوشتن محتوای عالی وب سایت به معنای ازدواج با محتوای جذاب و مرتبط برای کاربر با کلمات کلیدی غنی است که توسط موتورهای جستجو پیدا می شود.

روند بهینه سازی سئو سایت حرفه ای   در صفحه شامل موارد زیر است:

  • تحقیق درباره کلمات کلیدی مرتبط که دارای حجم جستجوی قوی هستند.

  • اطمینان از محتوای موجود در صفحه ، و قصد جستجوی کاربر را برآورده می کند.

  • ایجاد پیوندهای داخلی از صفحه ای به صفحه دیگر برای ایجاد ارتباطات محکم بین محتوا.

  • تعادل پیوندهای داخلی با پیوندهای خروجی مرتبط و معتبر.

  • اطمینان از اینکه مطالب موجود در یک صفحه برای موتورهای جستجو به خوبی سازمان یافته و ساختار یافته است.

خدمات سئو سایت حرفه ای

بهینه سازی خارج از سایت

بهینه سازی خارج از سایت در درجه اول بر ایجاد لینک از سایت های معتبر و مرتبط متمرکز است. ایجاد لینک دارای دو مزیت اصلی است: بازگشت بازدید به وب سایت و مهمتر از همه ، نشان دادن معتبر بودن وب سایت به موتورهای جستجو. پیوندهای سایت های معتبر دیگر مانند مهر تأیید آن سایت ها است که محتوای شما با ارزش است.

ایجاد لینک می تواند شامل چندین روش مختلف باشد ، از جمله دستیابی به لیست در دایرکتوری ها ، انتشار مطالب در سایت های دیگر ، پاسخ به سوالات در انجمن های اجتماعی یا انجمن های پرسش و پاسخ و موارد دیگر.

روند ایجاد لینک شامل موارد زیر است:

  • تحقیق در مورد فرصتهای ارزشمند برای ایجاد ارتباط پیوندی.

  • اولویت بندی فرصت ها بر اساس زمان ، تلاش و ارزش بازده مورد انتظار.

  • استراتژی کردن ارتباط (مانند ایمیل ، مطالب ارسالی ، بحث در انجمن ، و غیره).

  • پیگیری پیوندهای ورودی جدید.

سئو محلی

سئو سایت حرفه ای   محلی با بسیاری از تاکتیک های سئو سایت حرفه ای   فوق پیوند دارد و به ویژه برای مشاغل محلی یا منطقه ای و همچنین مشاغل دارای مکان آجر و ملات مهم است.

خدمات سئو سایت حرفه ای

سئو محلی هدف قرار گرفتن در معرض جستجو برای مشاغل شما در مکانهایی است که خدمت می کنید. به عنوان مثال ، ممکن است یک دندانپزشک محلی بخواهد در نتایج جستجو در منطقه جغرافیایی مورد استفاده خود ظاهر شود. این فراتر از نتایج جستجوی ساده است ، زیرا اهمیت یافتن در نتایج خوب در نقشه ها اهمیت بیشتری پیدا کرده است.

هدف از ایجاد سئو اینجا

اینکه کجای لیست گوگل قرار دارید مهم نیست. چیزی که اهمیت دارد این است که برای رفتن به رتبه های بالا نبردی بین سایت های مختلف ایجاد شده است که برای رسیدن به جایگاه بالاتر نیاز دارید از روش های تخصصی و حرفه ای تری کمک بگیرید تا پیروز میدان شوید. این هدفی است که نه تنها شما بلکه هزاران رقیب شما در سر دارد. رسیدن به جایگاه رویایی رتبه یک گوگل!

هدف کاری ما با هدف ورود شما به این فضا یکسان است در نتیجه سئو اینجا به شما کمک می کند تا در فضای وب رتبه مناسبی پیدا کنید و از آن با تمام قدرت محافظت نمایید. با کمک و راهنمایی های تخصصی سئو اینجا می توانید پیروز میدان جنگ رتبه های گوگل باشید.



:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : seoinja

تنظیم اظهارنامه اهمیت بالایی دارد و اظهارنامه از جمله اسناد قضایی محسوب می‌شود که افراد در برخی مسائل حقوقی خود با آن سروکار دارند. در مواردی که فردی خود را صاحب حقی می‌داند، حتما لازم نیست برای مطالبه حقوق خود اقامه دعوی کند، چرا که ممکن است از طریق درخواست شفاهی از فردی…این موضوع در حالی است که در برخی موارد باید این مطالبه را اثبات کند و چون اثبات مطالبه شفاهی به دلیل فراموشی یا انکار طرف مقابل مشکل است، بنابراین می‌تواند با تنظیم اظهارنامه و ارسال آن برای مخاطب به طور رسمی اقدام به مطالبه حق خود کند.

تنظیم اظهارنامه

البته لازم به ذکر است که مطالبه حق تنها در صورت ارسال برگ اظهارنامه از سوی مراجع قضایی اثبات می‌شود، به این معنا که مرجع قضایی، ابلاغ اظهارنامه به طرف مقابل را تصدیق و تایید می‌کند. خواهان حق، زمانی می‌تواند حق خود را از طریق اظهارنامه مطالبه کند که بر اساس توافق طرفین یا به موجب قانون یا عرف، موعد مطالبه آن حق فرا رسیده یا سپری شده باشد. در برخی موارد نیز ارسال اظهارنامه، قبل از اقامه دعوای مورد نظر، ضروری است.

چگونگی ارسال اظهارنامه

پس از تنظیم اظهارنامه جهت ارسال تمبر بر روی آن الصاق و آن را برای ابلاغ به مخاطب به دفتر دادگاه یا اداره ثبت اسناد محل تسلیم می‌کنیم. در واقع در مجتمع‌ های قضایی اظهارنامه‌ ها برای ابلاغ به دفتر مجتمع قضایی تحویل می‌شوند و 20 روز بعد جهت اخذ نتیجه، به همان جا مراجعه می‌شود. در اداره ثبت اسناد نیز دبیرخانه آن اداره یا محل خاصی در سیستم تقسیم‌ بندی کاری متصدی این امر است.

تنظیم اظهارنامه

پس از تحویل اظهارنامه در سه نسخه به مرجع فوق‌الذکر، ابلاغ اظهارنامه از طریق اداره ابلاغ مرجع قضایی مورد نظر صورت می‌گیرد به این ترتیب که یک نسخه از آن به مخاطب اظهارنامه تحویل می‌شود و در نسخه‌ های دیگر چگونگی ابلاغ اظهارنامه‌ ها و پاسخ مخاطب، به صورت کتبی قید می‌شود و در نهایت نسخه‌های مزبور به آن مرجع مزبور اعاده می‌شود. بنابراین، پس از یک هفته تا ۲۰ روز از تاریخ تحویل اظهارنامه می‌ بایست به آن مرجع مراجعه و یک نسخه از اظهارنامه را دریافت کرد. نسخه دیگر نیز در دفتر اظهارنامه بایگانی می‌شود.

چگونگی تنظیم اظهارنامه

سابقا برای تنظیم اوراق اظهارنامه در محل فروش تمبر مجتمع‌های قضایی این اوراق  در اختیار مراجعان قرارمی گردید .و چنانچه که فردی تمایل داشت برای دیگری اظهارنامه بنویسد، باید مطالب خود را در سه نسخه تنظیم می کرد. (برای هر نفر اضافی نیز ‌باید یک نسخه اضافی تنظیم شود) ولی اخیرا برای ارسال اظهارنامه قضایی برای مخاطب اشخاص ابتدا باید متن آن را تنظیم کرده و سپس با مراجعه به دفاتر خدمات قضایی و پرداخت هزینه آن اظهارنامه را به مخاطب ارسال نمایند

در نوشتن این مطالب باید کمال دقت را داشت؛ چون هر مطلبی که قید می‌شود، از آنجایی که در ‌‌نهایت، ذیل آن توسط فرد امضا خواهد شد، تحت شرایطی اقرار محسوب می‌شود و ممکن است در دعوی، طرف مقابل از آن علیه فرد استفاده کند. از طرف دیگر، باید گفت که در برخی موارد باید از ارسال اظهارنامه خودداری شود زیرا در نتیجه این اقدام، ممکن است طرف دعوی از پیگیری قضایی فرد متقاضی آگاه شده و به انجام عملیاتی اقدام ‌کند که موجب از بین رفتن حقوق مورد ادعای فرد شود.

تنظیم اظهارنامه

شهرداد

شهرداد امکانی را فراهم آورده تا علاوه بر متخصصین حقوقی، عموم افراد جامعه نیز بتوانند در هر زمان و مکان نیازهای حقوقی خود را اعم از پرسش و پاسخ حقوقی، مشاوره آنلاین و بررسی آنلاین پرونده های حقوقی، حتی قبل از مراجعه به وکیل و طرح دعوی مرتفع نمایند.

شهرداد با تقسیم بندی وکلا به حوزه های مختلف تخصصی و احراز کفایت علمی و تجربی وکلای مربوطه پل ارتباطی بین وکلای برگزیده و مردم خواهد شد تا بدین وسیله فناوری نوین را در خدمت جامعه ایرانی قرار دهد.

اگر چه شرکت گام‌های بلندی را برای تحقق اهداف خود برداشته است؛ این شما عزیزان خواهید بود که با بازخورد و انعکاس نقطه نظرات خود ما را در هر چه بهتر کردن خدمات شهرداد یاور و رهنمون خواهید بود.

 



:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : seoinja

پس از طلاق حذف نام همسر از شناسنامه ، دغدغه خیلی از مردان و زنانی است که طلاق گرفته اند و تمایل دارند در شناسنامه ایشان نامی از همسر سابق، طلاق و ازدواج قبلی نباشد. در این مورد ماده 33 قانون ثبت احوال بیان کرده است که: 

کلیه وقایع ازدواج و طلاق یا وفات زوج یا زوجه و رجوع و بذل مدت و فسخ نکاح باید در دفاتر ثبت کل وقایع ثبت شود ولی در شناسنامه به شرح زیر انعکاس خواهد یافت:

در المثنای شناسنامه مرد یا زن آخرین نکاح و طلاق با بذل مدت و در صورت تعدد زوجات آن تعداد ازدواج که به قوت خود باقی است منعکس خواهد شد. ازدواج و طلاق غیر مدخوله در المثنی شناسنامه درج نخواهد شد.

طبق نکات بالا متوجه شدیم که فقط زن و شوهرانی که بین ایشان نزدیکی واقع نشده باشد پس از طلاق می توانند در شناسنامه المثنی نام همسر قبلی و ازدواج و طلاق مربوط به آن را از بین ببرند و اقدام به حذف نام همسر از شناسنامه کنند.

آیا حذف نام همسر از شناسنامه پس از رابطه جنسی امکان پذیر است؟

در این حالت یعنی فرضی که بین زوجین رابطه جنسی برقرار باشد اداره ثبت احوال از دادن المثنی بدون ذکر نام همسر سابق خودداری می کند. اما برای حذف نام همسر از شناسنامه 2 راه را پیشنهاد می کند:

شماره 1- طرح دعوا به طرفیت ثبت احوال با خواسته الزام ثبت احوال به دادن المثنی شناسنامه و حذف نام همسر سابق از شناسنامه. دادگاه صالح همان دادگاه محل صدور شناسنامه خواهد بود. معمولا این ادعا به همراه ادعای فقدان شناسنامه طرح می گردد. با صدور حکم دادگاه و ارائه آن به ثبت احوال ُ اداره مزبور مکلف به اجرای حکم دادگاه خواهد بود.

شماره 2- زنی که خواهان حذف نام همسر سابق است باید مردی را به عنوان خواستگار خود معرفی کرده و با مراجعه به یکی از دفاتر ثبت ازدواج و طلاق گواهی سردفتر را مبنی بر خواستگاری و تمایل به عقد از سوی طرفین به ثبت احوال ارائه دهد. در این صورت ثبت احوال نسبت به دادن المثنی بدون ذکر نام همسر سابق اقدام خواهد کرد.

چنانچه زن مدخوله نباشد با گواهی پزشکی قانونی یا حکم دادگاه می توان مستقیما به ثبت احوال مراجعه و با تکمیل فرم های مربوطه تقاضای صدور المثنی نمود. در این صورت نام همسر سابق در شناسنامه درج نخواهد شد. این حکم در مورد مرد نیز جاری خواهد بود.

 

حذف نام همسر از شناسنامه

حذف نام همسر از شناسنامه در صورتی که زن یا مرد فوت کرده باشد

اگر همسر مردی فوت کند در صورت ثبت شدن ازدواج، فرد می ‌تواند با مراجعه به ادارات ثبت احوال نسبت به حذف نام همسر فوت شده از شناسنامه اش اقدام و نام همسر فوت شده را از شناسنامه اش حذف کند و نکته قابل توجه در این بین این است که؛ در این قانون اشاره‌ ای به فرزندان نشده است، چه اینکه مطابق اطلاق مقرره فوق حذف نام زن یا مرد از شناسنامه دیگری حتی در صورت وجود فرزند نیز امکان پذیر خواهد بود هرچند که نام پدر یا مادر در شناسنامه فرزندان درج خواهد شد.

لازم به ذکر است که در ازدواج موقت لزوماً مشخصات زن و مرد در شناسنامه یکدیگر ثبت نمی‌شود، ولی مشخصات فرزندان متولد و حاصل از این ازدواج در شناسنامه پدر و مادر قید می‌شود و هیچ راهی برای عدم ثبت آن وجود ندارد.

توجه به این نکته ضروری است که اطلاعات ازدواج و طلاق هر فردی با هر تعداد که باشد در سامانه سازمان ثبت احوال موجود است و حتی با حذف آن از شناسنامه نیز از این سامانه پاک نخواهد شد.

 



:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : seoinja

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که با کارفرمای خود به مشکل خورده باشید و قصد شکایت از کارفرما خود داشته باشید. اما با نحوه شکایت از کارفرما آشنایی نداشته باشید. یا حتی با خود فکر کنید که اصلا آیا شکایت از کارفرما امکان پذیر است یا خیر.

لازم است به شما بگوییم که این کار امکان پذیر است. شما می توانید در مواقعی از طریق قانونی اقدام به شکایت از کارفرما خود کنید. با شهرداد در این مقاله همراه باشید تا شما را با مراحل قانونی این مسئله به طور کامل آشنا کنیم.

چگونگی شکایت از کارفرما

کارفرما چه کسی می باشد؟

به شخصی حقیقی یا حقوقی گفته می شود که کارگر در مقابل دریافت مزد برای وی کار می کند. از جمله وظایف کارفرما این است که تمام حقوق کارگر را با توجه به مصادیقی که در قانون کار ذکر شده است از جمله پاداش، عیدی، حق بیمه تامین اجتماعی و از این دست موارد را در موعد مقرر پرداخت کند.

قرارداد کار

قرارداد کتبی یا شفاهی که به موجب آن کارگر در قبال دریافت حق السعی، کاری را برای مدت موقت یا غیرموقت برای کارفرما انجام می دهد.

اعتبار یک قرارداد کار، منوط به داشتن چند شرط است؛ در صورت عدم وجود این شرایط، قرارداد کار از درجه اعتبار ساقط خواهد بود.

کارگر چه کسی می باشد؟

کارگر به فردی گفته می شود که در قبال دریافت دستمزدی مشخص به عنوان حق الزحمه برای کارفرما کار می کند. در تعریف کارگر تفاوتی میان عنوان های خدماتی وجود ندارد و هر فردی که برای کسب مزد نزد کارفرما کار می کند به عنوان کارگر شناخته می شود.

شکایت از کارفرما بابت حقوق و دستمزد معوقه

مرجع رسیدگی به دعاوی کارگر از کارفرما جهت دریافت حقوق، مزایا و مسائل مالی معوقه، اداره کار است.

در مرحله اول کارگر باید به همراه کلیه مدارکی که ادعای وی را تایید می کند و سوابق بیمه ای خود (در صورت دارا بودن سابقه بیمه تامین اجتماعی) به اداره کار مراجعه نماید.

سپس با تنظیم فرم های دادخواست، شکایت خود را مطرح کرده و در جلسات سازش که با حضور کارفرما در محل اداره کار تشکیل می شود، شرکت نماید.

در صورت عدم سازش، رأی هیأت تشخیص اداره کار به طرفین ابلاغ شده و چنانچه طرفین و یا یکی از آنها به رای صادره، اعتراض داشته باشند، برای پیگیری مراحل شکایت خود به شورای حل اختلاف مراجعه می کنند.

مراحل ثبت درخواست شکایت از کارفرما چیست؟

در ادامه به طور خلاصه به بررسی مراحل ثبت شکایت از کارفرما می پردازیم.

  1. ابتدا کارگر باید به اداره کار مراجعه کرده و پس از دریافت نامه به کارگزاری تامین اجتماعی رفته و سوابق بیمه خود را جمع آوری کند.

  2. سپس به اداره کار مراجعه کرده و فرم دادخواست را تکمیل کرده و به همراه مدارک خود به اداره کار تحویل دهد.

  3. دریافت کردن نامه سازش از اداره کار

  4. پس از آن نامه سازش را به کارفرما تحویل داده و یا توسط اداره کار به وی ابلاغ شود

  5. حداکثر دو هفته پس از تاریخ ابلاغ جلسه سازش تشکیل می شود

  6. در صورتی که در جلسه اول سازش صورت نگیرد و یا کارفرما حضور پیدا نکند جلسه تشخیص تشکیل داده می شود و رای آن به دو طرف اعلام خواهد شد.

  7. در صورتی که دو طرف از رای داده شده ناراضی باشند مرحله بعدی رسیدگی به اعتراض آن ها در شورای حل اختلاف خواهد بود.

  8. در صورتی که رای نهایی صادره به نفع کارگر باشد و کارفرما از انجام آن سرباز زند اجراییه صادر خواهد شد. برای اجرا شدن حکم کارگر می تواند به واحد اجرای احکام حقوقی دادگاه مراجعه کند.

  9. سپس از طرف اجرای احکام دادگاه اخطاریه ای به کارفرما ابلاغ خواهد شد و به او 10 روز مهلت داده می شود تا مفاد رای صادر شده را انجام دهد. در صورتی که کارفرما باز هم از انجام حکم صادره سر باز زند. برای وصول طلب کارگر از حساب بانکی و یا اموال کارفرما اقدام خواهد شد.

چگونگی شکایت از کارفرما

جمع بندی

قانون کار در ایران در حالت همیشه حامی کارگران است. اما لازم است شما هم به هنگام بستن قرارداد با کارفرما به تمام حق و حقوق خود آگاه باشید تا در آینده دچار مشکل نشوید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید به اپلیکیشن حقوقی شهرداد مراجعه کنید.

 


:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 بهمن 1399 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 10 صفحه بعد