قیمت ایزوگام بیشتر است یا قیرگونی؟
نوشته شده توسط : seoinja

برای مقایسه قیمت ایزوگام و قیمت قیرگونی بهتر است که ابتدا در مورد کاربردهای این دو عایق اطلاعاتی کسب کنیم. عوامل زیادی روی عایق کاری ساختمان شما تاثیرگذارند. در این مقاله از ایزوگام ایران به تمامی خصوصیات و مزیت‌های استفاده از ایزوگام و قیرگونی اشاره می‌کنیم. سپس قیمت هرکدام برای سطوح مختلف را ذکر می‌کنیم تا با خیالی آسوده اقدام به عایق کاری ملک و مسکن خود کنید.

ایزوگام چیست؟

پوششی از جنس قیر و الیاف‌های مصنوعی که مقاومت بالایی را ایزوگام گویند؛ به سطوحی که در نظرمان است با حرارت دادن رول‌ها آن‌ها را به سطوح می‌چسبانیم. ایزوگام از چندین لایه مختلف تشکیل شده است. این لایه‌‌ها موجب افزایش مقاومت می‌شود.

ایزوگام از لایه‌های پلی اتیلن، پودر معدنی، فویل آلومینیوم، بافت یا تیشو و مواد افزودنی تشکیل می‌شود. گرچه لایه‌ها بسته به نوع محصول می‌توانند متفاوت باشند اما همیشه تعداد لایه‌های تشکیل دهنده ایزوگام، استحکام آن را تعیین می‌کند.

قیمت ایزوگام طرح دار

کاربرد قیرگونی 

قیرگونی از روش‌های قدیمی برای عایق کردن مورد استفاده قرار می‌گیرد. در گذشته از این عایق رطوبتی در پشت بام‌ها استفاده می‌شد اما کم‌کم ایزوگام جای آن را گرفت. اما امروزه همچنان از قیرگونی در سرویس‌های بهداشتی استفاده می‌شود. قیر از فراورده‌های نفتی و سیاه رنگ که چسبندگی این ماده باعث استفاده از آن در عایق بندی‌ها می‌شود.

قیمت ایزوگام چقدر است؟

قیمت ایزوگام وابسته به عوامل مختلفی است. گاهی نوع قیر که ممکن است پلیمری یا دمیده باشد، در قیمت ایزوگام تغییر ایجاد می‌کند. همچنین مواردی مثل ضخامت و لایه‌ها نیز موثر هستند اما توجه داشته باشید وزن هر رول ایزوگام نباید از 40 کیلوگرم کمتر و ضخامت آن نباید از 4 میلی‌متر کمتر شود. یکی از اجزای تشکیل‌دهنده ایزوگام الیاف تیشو هستند. هرچه کیفیت و مقدار الیاف پلی استری و مصنوعی بیشتر باشد، هزینه ایزوگام بالاتر می‌رود.

روکش آلومینیومی ایزوگام مزیت‌های مهم و اساسی جهت حفظ استحکام ایزوگام دارد. این روکش نیز در هزینه ایزوگام تاثیرگذار است. با توجه به مقدار ایزوگام مورد نیاز و کیفیت آن هزینه تغییر می‌کند. برای اطلاع از قیمت مرغوب‌ترین ایزوگام‌های مناسب جهت عایق‌کاری پشت بام، سطوح صاف و یا شیب‌دار، کف و دیواره‌های استخر و غیره می‌توانید با ایران ایزوگام تماس بگیرید.

قیمت قیرگونی سرویس بهداشتی

قیمت قیرگونی

قیمت قیرگونی در شرایط متفاوت و سطح مقطع‌های مختلف، فرق می‌کند. برای مثال قیمت قیرگونی تک لایه ساختمان برای هر متر حدود 50 هزار تومان است و برای قیرگونی دو لایه و سه لایه به ترتیب 65 و 80 هزار تومان می‌باشد. توجه کنید که قیمت اجرای قیرگونی با توجه به سطح شما متفاوت است. در واقع برای متراژهای بالای 200 متر مربع قیمت اجرا کم می‌شود و برای متراژهای پایین 100 متر مربع این قیمت بیشتر می‌شود.

مقایسه قیرگونی و ایزوگام

باید در نظر داشته باشید استفاده از قیرگونی متقاضیان کمتری نسبت به ایزوگام دارد. ایزوگام از عایق‌های مطمئن و جدیدی است که در اغلب موارد به افراد توصیه می‌شود. اما قیرگونی هنوز روش قابل استفاده‌ای است و برای جلوگیری از انوع پوسیدگی از آن استفاده می‌شود. اگر قصد عایق‌کاری پروژه و یا منزل خود را دارید می‌توانید با متخصصان ایزوگام ایران مشورت کنید تا از بهترین خدمات ایزوگام و قیرگونی بهره ببرید.





:: برچسب‌ها: قیمت قیرگونی , قیمت ایزوگام ,
:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: