مشاوره با وکیل آنلاین در اپلیکیشن وکیل
نوشته شده توسط : seoinja

وکیل در قوانین قضائی ایران فردی است که موکل با عقد قرارداد وکالت، قسمتی از اختیارات خود را به وی واگذار می‌کند. این فرد ممکن است وکیل معتبر دادگستری باشد و یا نباشد و برای موارد مانند خرید و فروش انجام گیرد. اما برای حضور در محضر دادگاه و دفاع از حقوق شاکی یا خواهان یک پرونده نیاز به وکیل خواهید داشت. البته وکلا همیشه برای موارد مربوط با دادگاه به موکلان خود فعالیت نمی‌کنند و گاهی نیز ممکن است برای مشورت و اطلاع از مناظر حقوقی یک وضعیت خاص نیز ممکن است به دیگران کمک برسانند. وکیل آنلاین هم از این زمره افراد است.

مشاوره با وکیل آنلاین

نکته‌ای که باید در گرفتن وکیل آنلاین مورد توجه قرار بگیرد، بهتر است وکیلی را انتخاب کنید که در زمینه‌ها و پرونده‌های مختلفی مهارت داشته باشد و تجربیات زیادی در همه موضوعات داشته باشد. این موضوع را می‌توان تحت عنوان تخصص گرایی نیز قرار داد.

لازم به ذکر است بدانید که وکیل آنلاین می‌تواند حتی به شما مشاوره حقوقی آنلاین بدهد. البته این مشاوره حقوقی باید ویژگی‌های خاصی را داشته باشد.

اپلیکیشن وکیل انلاین

مزایای مشاوره با وکیل آنلاین

از مزیت‌های استفاده از خدمات آنلاین می‌توان به صرفه‌جویی در وقت و یا راحتی در انجام کارها اشاره کرد. اما استفاده از مشاوره حقوقی در اپلیکیشن وکیل در مسائل و تصمیمات مهم به صورت آنلاین، شامل فایده‌های زیادی می‌باشد که در ادامه توضیح می‌دهیم.

دسترسی ۲۴ ساعته

در بسیاری از مواقع افراد نیاز به دسترسی سریع به وکیل دارند و برای تصمیم‌گیری سریع باید با فردی مطمئن مشورت کنند. وکیل آنلاین این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد که در هر ساعتی از شبانه روز با افراد مورد تایید و خبره ارتباط برقرار کنید.

هزینه مناسب

باید این مسئله را در نظر بگیرید که هنگام مشاوره تلفنی و یا استفاده از فضاهای مجازی مانند واتساپ، اینستاگرام و غیره ملزم به پرداخت هزینه کمتری هستید. در واقع مانند شرایط حضوری، به شما زمان داده می‌شود و هزینه مطابق مقدار وقتی که صرف حل مشکل شما شده، تعیین می‌شود.

غیرحضوری بودن

با توجه به شرایط کرونایی اکنون، اکثر افراد استفاده از خدمات آنلاین مانند اپلیکیشن وکیل را ترجیح می‌دهند. علاوه بر کاهش خطر گسترش ویروس کرونا، ممکن است محل زندگی شما از موسسه رفع مشکلات حقوقی شما دور باشد. در نتیجه شما بدون پرداخت هزینه رفت و آمد، برای رفع مشکلات حقوقی خود اقدام می‌کنید. و یا ممکن است در شرایط روحی خاصی به سر ببرید و امکان خروج از خانه در موقعیت‌های خاص را نداشته باشید.

وکیل آنلاین چت رایگان

سهولت انجام امور حقوقی

قطعا یک مشاور حقوقی در اپلیکیشن وکیل ماهر کارهای حقوقی را برای شما تا حدودی آسان می‌کند. اما جدای از آن با پیش بردن امور خود به صورت آنلاین از بخشی از فضاهای ادارای فاصله می‌گیرید. همچنین از تنش‌های موجود در دفاتر حقوقی دور می‌مانید.

از کدام اپلیکیشن وکیل استفاده کنیم؟

بیش از ده سال است که طراحی و ساخت اپلیکیشن‌های مختلف به یکی از بزرگ‌ترین صنایع مرتبط با آی‌تی در سطح جهانی مبدل شده و دیگر تقریباً برای هر نیازی که انسان عصر اینترنت با آن رو به است، یک اپ وجود دارد. اپلیکیشن وکیل نیز یکی از همین دسته‌هاست که چند سالی است باب شده است.

در یک اپلیکیشن وکیل شما می‌توانید از اعتبار و حسن سابقه‌ی یک وکیل اطمینان پیدا کرده و بدون نگرانی اقدام به مشاوره گرفتن از یک وکیل آنلاین خبره کنید. پیشنهاد ما به شما استفاده از اپلیکیشن وکیل شهرداد است. مجموعه شهرداد سال‌هاست که در این زمینه فعالیت دارد و مورد اعتماد همگان است.





:: برچسب‌ها: اپلیکیشن وکیل , وکیل آنلاین ,
:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: