عمل انحراف بینی گوشتی با لیزر
نوشته شده توسط : seoinja

عمل زیبایی بینی روش زیبایی است که تسلط بر آن بسیار دشوار است. حفظ آناتومیک باید هدف اصلی عمل بینی باشد. به نظر ‌می‌رسد یکی از ابزارهای در حال ظهور لیزر است: تغییر شکل استخوان و غضروف لیزری ایتریوم، آلومینیوم، گارنت. مهندسان پزشکی، اشعه لیزری جدید برای انجام عمل بینی با  لیزر ایجاد کردند. همچنین امکان سنجی عمل بینی با لیزر و نتیجه زیبایی شناختی و عملکردی عمل بینی با لیزر را در مقایسه با عمل بینی کلاسیک ارزیابی کردند.

نتیجه عمل بینی با لیزر

در مجموع 50 بیمار ثبت نام و تصادفی در دو گروه قرار گرفتند: گروه اول بیماران به عمل بینی کلاسیک و گروه دوم به عمل بینی با لیزر مراجعه کردند. از پرتو لیزر برای انجام هر دو برداشتن کراور و برداشتن قوز بینی و استئوتومی استفاده شد.

در نتایج مشاهده شد که عمل بینی با لیزر یک روش ایمن و قابل تکرار است. در یک ارزیابی بالینی، تغییر شکل جانبی صلیبی در 12 درصد از جمعیت کلاسیک رینوپلاستی با غضروف ضخیم و/یا پوست نازک یک مرحله قابل مشاهده یا کشیدگی بیش از حد پوست را نشان داد، و این مورد در 12 ماه بعد از عمل بینی با لیزر وجود نداشت. -بالا میزان رضایتمندی بیماران در جمعیت عمل بینی با لیزر در مقایسه با عمل بینی استاندارد باز بیشتر بود. نویسندگان همچنین از نظر بالینی به کاهش ورم در دوره بلافاصله بعد از عمل در جمعیت رینوپلاستی با لیزر و حل سریع‌تر تورم اشاره کردند.

عمل بینی با لیزر چگونه است

تکنیک عمل زیبایی بینی با لیزر امکان پذیر و ایمن است و عارضه مهمی ندارد و نتایج زیبایی و عملکردی را می‌‌‌توان روی عمل بینی کلاسیک اضافه کرد اما با درجه بالاتری از دقت حین عمل، رضایت بیشتر بیمار، زمینه تمیزتر و خونریزی کمتر.

چرا بیماران عمل بینی با لیزر را انتخاب می‌‌‌کنند؟

بینی یکی از ویژگی‌های اصلی صورت است و ممکن است هویت زیبایی فرد را مشخص کند. از طریق عمل بینی با لیزر بیماران می‌‌‌توانند با تغییر جزئیات در ویژگی‌های بدنی بینی و همچنین بهبود عملکرد، به جزئیات دقیق برسند.

برخی از رایج‌ترین نگرانی‌هایی که در مورد عمل بینی با لیزر به آن‌ها اشاره می‌‌‌کند عبارتند از:

  • عرض و ارتفاع بینی

  • چرخش یا خمیدگی بینی

  • درجه شیب یا دست انداز در شیب

  • اندازه و شکل بینی و نوک بینی

عمل بینی با لیزر همچنین می‌‌‌تواند انحراف تیغه بینی را برطرف کند، حالتی که در آن تیغه بینی خارج از مرکز قرار دارد. این روش می‌‌‌تواند توانایی تنفس شما را به میزان قابل توجهی بهبود بخشد و در ظاهر بینی در حین عمل تغییراتی ایجاد کند.

انواع جراحی بینی گوشتی

تکنیک‌هایی که در جراحی بینی گوشتی استفاده می‌‌‌کنند شامل عمل بینی "بسته" و "باز" ​​است. تکنیک خاص مورد استفاده بستگی به نیاز بیمار دارد. جراحی بینی گوشتی بسته و یا بدون زخم نیاز به مهارت استثنایی دارد و معمولاً زمانی مورد استفاده قرار می‌‌‌گیرد که بینی متقاضی از نوع گوشتی باشد.

جراحی بینی گوشتی باز، شامل ایجاد یک برش کوچک روی کلوملا می‌‌‌شود؛ نوار نازک پوست که سوراخ‌های بینی را جدا می‌‌‌کند. زمانی استفاده می‌‌‌شود که جراحی بینی گوشتی نیاز به عمل وسیع‌تر داشته باشد و جراح را با دید مستقیم از ساختار بینی آشنا کند. زخم حاصله پس از بهبود عملاً نامحسوس است.

نتیجه جراحی بینی گوشتی

نتایج شما پس از جراحی بینی گوشتی به تدریج با کاهش تورم ظاهر می‌‌‌شود. حدود 2 تا 4 هفته طول می‌‌‌کشد تا تورم به میزان قابل توجهی کاهش یابد تا نتایج اولیه قابل مشاهده باشد. رفع تورم باقیمانده ممکن است ماه‌ها طول بکشد و نتیجه نهایی اغلب تا یک سال بعد دیده نمی‌‌‌شود.

دوره بهبودی جراحی بینی گوشتی

توصیه می‌‌‌کنیم حداقل 7 تا 10 روز بعد از جراحی بینی گوشتی از مدرسه یا مشاغلی که به فعالیت بدنی زیادی نیاز ندارند مرخصی بگیرید. حداقل 3 هفته نباید به کار یا ورزش شدید بازگردید و 4 تا 6 هفته از ورزش‌های تماسی خودداری کنید.

اکثر بیماران متوجه می‌‌‌شوند که ناراحتی در روزهای بعد از جراحی بینی گوشتی قابل کنترل است و در صورت لزوم از داروهای مسکن استفاده می‌‌‌کنند. بیماران جراحی بینی گوشتی معمولاً تا پنج روز پس از عمل از آتل استفاده می‌‌‌کنند. در بیشتر موارد، او نیازی به بسته بندی در بینی ندارد، که باعث می‌‌‌شود بهبودی راحت‌تری انجام شود.

حدود یک هفته پس از جراحی بینی گوشتی ، بیشتر تورم باید فروکش کند و بیماران می‌‌‌توانند از آتل استفاده نکنند. اکثر افراد می‌‌‌توانند در سه هفته به ورزش‌های سبک و فعالیت‌های کامل مانند وزنه برداری بعد از شش هفته بازگردند.

تقریباً بلافاصله با عمل بینی بسته و پس از چند هفته با روش باز می‌‌‌توانید نتایج نهایی خود را مشاهده کنید. در نتیجه جراحی بینی گوشتی ، می‌‌‌توانید بینی را داشته باشید که هماهنگ با سایر ویژگی‌های صورت شما باشد. اگر به دنبال بهبود ظاهر بینی خود هستید یا در تنفس مشکل دارید، ممکن است کاندید مناسبی برای عمل بینی باشید.

 





:: برچسب‌ها: جراحی بینی گوشتی بزرگ , عمل بینی با لیزر ,
:: بازدید از این مطلب : 235
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: