همه چی راجع به عمل بینی گوشتی
نوشته شده توسط : seoinja

احتمالا از بعضی افراد شنیده اید که وقتی در مورد فرم بینی خود صحبت میکنند کلمه ی استخوانی یا گوشتی را به کار می برند. متخصصان زیبایی بینی، بینی های مراجعی را که برای عمل آمده اند، به دو دسته عمل بینی گوشتی و استخوانی. بینی های استخوانی، بافت و غضروف محکم و مستحکمی از ویژگی های این بینی به حساب می آید و مشکل رایج این نوع بینی، قوز روی بینی یا به اصطلاح بینی عقابی است. پوست این مدل بینی معمولا بسیار نازک است و غدد چربی فعال اندکی دارد. نقطه ی مقابل آن بینی گوشتی است. اما ویژگی بینی گوشتی که قرار است روی آن تمرکز کنیم را در ادامه به صورت کامل مطالعه خواهید کرد.

ویژگی های عمل بینی گوشتی

مدتهاست که در ذهن همه کسانی است که تصمیم به جراحی بینی گوشتی خود گرفته اند. این تصور ایجاد می شود که عمل بینی گوشتی برگشت پذیر است. یا این عمل بسیار دشوار است یا ابهامات دیگری در مورد این نوع جراحی وجود دارد.

در اینجا می خواهیم به شما اطمینان دهیم که روش ها و تکنیک های جراحی بینی بسیار پیشرفته است .. که همه این کاستی ها را پوشش می دهد.

با این حال ، در گذشته ، به دلیل سنتی بودن این عمل ، واقعاً شکل بینی بعد از عمل تغییر کرد. اما امروزه با روش های جدیدی که در این عمل به کار گرفته می شود ، جراحان زیبایی این اطمینان را برای بیماران ایجاد کرده اند که شکل بینی بعد از عمل به حالت قبل از عمل خود باز نمی گردد.

در صورت تشخیص جراح ، باید چربی زیر بینی برداشته شود تا بینی نازک تر و بهتر شود و عمل بینی موفقیت آمیزی داشته باشد. اگر برداشتن چربی با دقت ، حوصله و یکنواخت انجام نشود ، می تواند منجر به تغییر شکل در ناحیه بینی شود و اگر این کار با دقت انجام نشود و برعکس آن یعنی بیش از حد برداشته شود، خون رسانی به نوک بینی را مختل می کند و عوارض جانبی بدی برای بیمار دارد.

 

به خاطر داشته باشید که انتخاب یک جراح مجرب و حرفه مهمتر از خود عمل محسوب می شود زیرا درصد خطای پزشکی را می تواند به صفر برسناد و مشکلات جدیدی به وجود نیاید و از این جهت تجربه خوبی از جراحی را برای شما ایجاد می کند.

نتیجه

اگر  شما بینی گوشتی دارید و به فکر عمل بینی گوشتی هستید تا همه موارد بالا را در یک کلینیک پیدا کنید، پیشنهاد ما به شما کلینیک عمل بینی است تا بعد از عمل دیگر مشکلات خطای پزشکی را نداشته باشید.





:: برچسب‌ها: عمل بینی گوشتی , عمل بینی ,
:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: