بهترین جراح بینی چه کسی می باشد؟
نوشته شده توسط : seoinja

بهترین جراح بینی کیست؟ این سوالی است که در ذهن افرادی که در شهر تهران زندگی می کنند و قصد انجام جراحی بینی خود را دارند، ایجاد می شود. همانطور که می دانید مهارت و توانایی جراح بینی تاثیر بسزایی در نتیجه و رضایت بیمار از جراحی زیبایی بینی دارد ، به همین دلیل ما به افراد توصیه می کنیم پیش از اقدام به جراحی بینی، به خوبی درباره جراح بینی مورد نظرشان تحقیق کنند. از آن جا که جراحی بینی  یک عمل اورژانسی محسوب نمی شود ، پس فرد زمان کافی را برای جستجوی بهترین جراح بینی دارد.

بهترین جراح بینی

ویژگی های بهترین جراح بینی چیست؟

شماره 1- صبور باشد و تمامی نکات مورد نیاز در خصوص جراحی بینی را به فرد توضیح دهد و او را راهنمایی نماید.

شماره 2- توانسته باشد با جراحی بینی خوب رضایت بیماران خود را جلب کرده باشد.

شماره 3- یک جراح بینی خوب باید توانایی تجسم بینی بعد از عمل جراحی بینی را داشته باشد و به علم زیبایی شناختی آشنا باشد تا بتواند بهترین مدل بینی را با توجه به چهره فرد به او پیشنهاد دهد.

شماره 4- توانایی جراحی بینی بانوان و جراحی بینی آقایان را داشته باشد.

شماره 5- زمان کافی را برای معاینه و مشاوره بیمار بگذارد.

شماره 6- فقط به فکر منافع شخصی خود نباشد و سلامت بیمار را اولویت کار خود قرار دهد.

بهترین جراح بینی

چگونه می توانید بهترین جراح بینی را انتخاب کنید

شماره 1- پس از انتخاب جراح بینی مورد نظر، باید درباره میزان تحصیلات، سوابق کاری و میزان رضایت بیمارانش تحقیق کنید.

شماره 2- نمونه کارهای جراح بینی مورد نظرتان را در آلبومی که در مطب دارد یا در صفحه اینستاگرام و گالری تصاویر وب سایت ایشان مشاهده کنید.

شماره 3- برای انتخاب یک جراح بینی خوب و با تجربه راه های متنوعی ؛ از جمله پرس و جو از دوستان یا جستجو در گوگل وجود دارد.

شماره 4- از دیگر مواردی که فرد هنگام انتخاب بهترین جراح بینی باید بدانند ، این است که به خاطر هزینه کمتر به هر جراح بینی مراجعه نکنند، چرا که اگر فرد پس از جراحی بینی از نتیجه رضایت نداشته باشند، ممکن است مجبور به انجام جراحی ترمیمی بینی گردد.

شماره 5- پس از انتخاب جراح مورد نظر، بهتر است از ایشان کسب مشاوره کنید و درباره انتظارات تان درباره جراحی زیبایی بینی صحبت کنید.

عوارض عمل بینی 

جراحی بینی علاوه بر دست یافتن به هدف زیبایی می تواند برخی مشکلات جسمی را در راستای سلامتی بهبود بخشد. بعنوان مثال باز کردن راه های باریک بینی و اختلالات و نقایص مادرزادی و ساختاری و انحراف تیغه بینی به منظور بهبود مشکلات تنفسی و رفع نقص .

البته باید به خطرناک ترین عوارض عمل بینی نیز توجه داشت که جراحی بینی می تواند به مشکل های ظاهری و اختلال های تنفسی هم منجر شود، که نتیجه مراجعه به افراد غیر متخصص است.

بهترین جراح بینی

هر عمل جراحی در کنار محاسنی که دارد، دارای معایبی نیز هست که به ‌صورت عوارض رینوپلاستی بعد از عمل ظاهر می ‌شوند. جراحی بینی (رینوپلاستی) از عمل ‌های زیبایی به شمار می ‌رود که در صورت اجرای دقیق آن توسط یک دکتر جراح خوب و آشنایی با آناتومی بینی، می ‌تواند عوارض، خطرات، مضرات و مشکلات کمی در پی داشته باشد.

عمل جراحی زیبایی بینی یکی از رایج ‌ترین عمل‌ های جراحی انجام شده در هر سال است، اما این نوع عمل نیز دارای خطرات بالقوه مشابه سایر عمل ‌های جراحی است. با وجودی که دستیابی به ظاهر دلخواه یک هدف ایده‌ آل برای هر فرد است، حفظ سلامتی بدن نیز باید در این رابطه به‌ عنوان یک اولویت اصلی برای بیمار و جراح مورد توجه قرار گیرد.

به طور کلی عوارض عمل بینی را به دو دسته می توان تقسیم کرد:

شماره 1- آسیب دیدن عملکرد بینی یا انسداد تنفسی

شماره 2- تغییرات نامطلوب ظاهر بینی

چنانچه بعد از عمل حفرۀ داخل بینی تنگ شود و تنفس از بینی برای بیمار سخت شود انتظار می رود که بیمار از علائمی مثل تنفس دهانی،خشک شدن گلو به هنگام خواب، تنفس صدادار و کاهش حس بویایی رنج ببرد.

دکتر تهران بیوتی با بیش از 20 سال سابقه در حوزه خدمات جراحی زیبایی. مجهز ترین و به روز ترین تیم تخصصی جراحی زیبایی در تهران.





:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: