خرید یک دامنه خوب برای سایت
نوشته شده توسط : seoinja

همانطور که می دانید رشد کسب و کارها در فضای آنلاین روبه رشد است و تمام مشاغل برای ورود به این دنیا نیاز به یک فضایی برای معرفی و نشان دادن خودشان دارند. فضایی که شما به عنوان ویترین محصولات یا خدماتتان از آن استفاده می کنید دامنه است. دامنه سایت نشان دهنده فعالیت شماست. اولین نکته که کاربر را به سایت شما جلب می کند نام دامنه است. اما برای خرید یک دامنه خوب که تمام نکات خوب بودن را داشته باشد به کجا مراجعه می کنید. بهترین پیشنهاد مراجعه به سایت هایی هستند که مزایده دامنه برگزار می کنند. یکی از معتبرترین سایت هایی که مزایده دامنه ایجاد می کند سایت نام است. 

 

سایت نام به این گونه عمل می کند که اگر شما دارای یک دامنه ای هستید که آن را با خلاقیت خود طراحی و خریداری کرده اید و الان تصمیم دارید آن را بفروشید می توانید به نام مراجعه کنید و در مزایده دامنه شرکت کنید و دامنه خود را با بالاترین قیمت به فروش برسانید. 

یا اینکه شما دنبال خرید دامنه و به دنبال آن طراحی سایت هستید؟ می توانید به نام مراجعه کنید و و وارد صفحه مزایده دامنه شوید. دامنه ای که بیانگر فعالیت و خدمات شماست را انتخاب کنید. در مزایده دامنه نام از تعداد بسیار زیادی دامنه که بسیار خلاقانه و جالب است تشکیل شده است. حتی می توانید از این دامنه ها ایده بگیرید و دامنه مخصوص خود را انتخاب کنید.

یکی از بزرگترین و چالش برانگیزترین مراحل در طراحی سایت انتخاب دامنه آن می باشد. نام این مشکل را برطرف کرده است. نام صفحه ای به نام مزایده دامنه دارد که لیست تمام دامنه های ویژه را در خود جای داده است. مزایده دامنه کار را بسیار راحت کرده است و شما با کمک آن می توانید از اتلاف وقت جلوگیری کنید. دامنه های متفاوت با قیمت های مختلفی در دسترس شماست و می توانید به راحتی و بدون دغدغه آن را خریداری کنید و زمان خود را به طراحی سایت اختصاص دهید. 

نام یکی از معتبرترین ها در این زمینه است که شما می توانید دامنه های خاص و یونیک را در آن جا پیدا کنید. 

احتمالا برای شما هم پیش آمده برای انتخاب دامنه ساعت ها وقت صرف کرده اید و چند مورد در ذهنتان نگه داشته اید. وقتی که درخواست خرید دامنه اینترنتی می زنید می بینید که این دامنه از قبل پر شده است. در این حالت پیشنهاد می کنیم که به سایت نام مراجعه کنید و ببینید که دامنه مورد نظرتان در صفحه مزایده دامنه وجود دارد یا خیر. آن را با خیال راحت خریداری کنید.

دامنه سایت چیست؟

در فضای کسب و کار سنتی برای معرفی محصولات یا خدماتتان نیاز به یک فضایی هستید که بتوانید آن را به نمایش بگذارید. با پیشرفت تکنولوژی و ورود کسب و کارها در فضای آنلاین این مکان تغییر پیدا کرده است. برای معرفی خودتان، برندتان، محصول و خدماتتان نیاز به یک سایت دارید. در واقع سایت یک ویترین برای نمایش شما در دنیای دیجیتال است. 

مشتری ها و کاربران از طریق اسم دامنه می توانند شما را جستجو کنند و به خدمات شما دست پیدا کنند.

سعی کنید دامنه سایتتان متناسب یا زمینه فعالیتتان و عبارتی کوتاه باشد تا در ذهن مخاطب قرار گیرد.

املا و هجی دامنه سایتتان راحت، قابل فهم و یکتا باشد. نام دامنه باید قابل فهم باشد تا در صورت بیان شفاهی آن راحت انتقال یابد.

انتخاب نام دامنه در رتبه بندی سایت و بهبود سئو آن تاثیر بسیار زیادی دارد.

 مزایده دامنه سایت چیست؟

اما دامنه های مرتبط با فعالیت که شامل عبارت کوتاهی است قیمت بالایی دارند. در برخی موارد این قیمت ها به گونه ای است که بسیاری از افراد به دنبال ثبت سایت نمی روند. 

در این بین سایت هایی مانند nam.ir وجود دارد که شما می توانید لیست دامنه های عالی با پیشنهاد قیمت را مشاهده کنید. در واقع این سایت یک پلتفرم خرید دامنه IR سایت است. شما سایتی دارید که زیرکانه و خلاقانه انتخاب شده و  بسیار خاص است می توانید در مزایده دامنه شرکت کنید و آن را با بالاترین پیشنهاد بفروشید. یا اگر شما جزء افرادی هستید که می خواهید سایتی فوق العاده با دامنه یونیک طراحی کنید می توانید در مزایده دامنه این سایت شرکت کنید و دامنه ای با قیمت مناسب خریداری کنید.

اولین قدم برای یک کسب و کار آنلاین انتخاب دامنه است، بنابراین پیشنهاد می شود آن را به خوبی انتخاب کنید. می توانید به سایت nam.ir مراجعه کنید و دامنه های مناسب را مشاهده کنید، ایده بگیرد، در مزایده دامنه شرکت کنید و دامنه ای مناسب انتخاب کنید.

 





:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: