همه چیز درباره رینوپلاستی
نوشته شده توسط : seoinja

رینوپلاستی که معمولاً به عنوان "عمل بینی" شناخته می شود ، یک گزینه محبوب برای بیمارانی است که از اندازه یا شکل بینی خود ناراضی هستند. علاوه بر مزایای زیبایی شناخته شده در این روش ، با این حال ، رینوپلاستی کاربردهای بسیار متنوعی دارد ، مانند بهبود عملکرد بینی پس از آسیب دیدگی یا بیماری یا کمک به مشکلات تنفسی که خواب و توانایی ورزش را تحت تأثیر قرار می دهد.

هدف از رینوپلاستی اصلاح بینی و ظاهر و عملکرد دلخواه بیمار با در نظر گرفتن نوع پوست و کل ساختار چهره است. جراحان پلاستیک ما با ترکیب علم و هنر رینوپلاستی نتایج اثر و ماندگاری به بیماران می دهند.

رینوپلاستی

حقایقی سریع درباره جراحی زیبایی بینی

به طور کلی ، نامزدهای رینوپلاستی باید به صورت رو به رشد انجام شوند. به عنوان مثال رشد صورت در نوجوانان و جوانان می تواند با گذشت زمان بر ظاهر و عملکرد بینی تأثیر بگذارد. موارد استثنا در مورد بیماران اطفالی است که نقص مادرزادی در صورت دارند ، مانند شکاف کام. علاوه بر این ، بیماران باید از سلامتی كلی برخوردار باشند و نباید سیگار بکشند زیرا سیگار کشیدن می تواند منجر به ضعف جریان ضربه شود و خطر آسیب به بافت را افزایش دهد. رینوپلاستی برای نوجوانانی که این روش را درک کرده و رضایت کامل والدین را دارند ، امکان پذیر است. در حالت ایده آل ، دختران قبل از انجام عمل باید حداقل 15 یا 16 سال داشته باشند. پسران باید حداقل 17 یا 18 سال داشته باشند. در صورت ترکیب با سپتوپلاستی (صاف کردن تیغه بینی) ، این روش می تواند علاوه بر اعتماد به نفس بیمار بلکه تنفس را نیز بهبود بخشد.

رینوپلاستی

قبل از رینوپلاستی ، جراح باید اطمینان حاصل کند که بیمار روش و خطرات و مزایای آن را کاملاً درک می کند. در حالی که رینوپلاستی یک روش ایمن است ، اما مهم است که جراحی توسط یک متخصص انجام شود. در UT Southwestern ما از تصویربرداری سه بعدی قبل از جراحی استفاده می کنیم تا به بیماران نشان دهیم که بینی آنها بعد از جراحی چگونه است. جراح پلاستیک می تواند مدل های بینی را همانطور که قبل از جراحی به نظر می رسد در کنار ظاهر مورد انتظار بعد از جراحی چاپ کند. این یک ابزار آموزشی است و تضمینی برای نتایج آن نیست. با این حال ، این می تواند به بیماران و تیم جراحی پلاستیک کمک کند تا اهداف جراحی را بهتر بیان کنند. ما دریافته ایم که توانایی تجسم نتایج پیش بینی شده به بیماران کمک می کند تا از انجام عمل جراحی راحت تر باشند. ما همچنین این گزینه را داریم که مدلهای چاپ سه بعدی را ارائه دهیم که بتوانند نتایج قبل و بعد را نشان دهند.

جمع بندی

کلینیک دکتر تهران بیوتی دارای بیشترین سابقه در زمینه جراحی بینی در ایران است که بهترین پزشکان عمل زیبایی بینی را در تیم خود دارد. عمل بینی در این مجموعه به دو روش باز و بسته انجام می شود. نمونه کارهای عمل بینی گوشتی و عمل بینی استخوانی در بخش نمونه کار قرار داده شده که می توانید تصاویر قبل و بعد از جراحی را مشاهده نمایید. همچنین برای اطلاع از هزینه عمل بینی می توانید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید و یا در منوی سایت روی گزینه هزینه عمل بینی کلیک کنید.

 




:: برچسب‌ها: رینوپلاستی ,
:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: