باید ها و نباید های خرید ریمل حجم دهنده
نوشته شده توسط : seoinja

این روزها استفاده از ریمل محبوبیت زیادی پیدا کرده است. ریمل ها انواع مختلفی دارند. بعضی از آنها مژه را بلند تر می کنند. انواع دیگر ریمل هستند که حالت دهنده هستند و نوع محبوب دیگری هم هست به نام ریمل حجم دهنده.

این روزها خرید ریمل حجم دهنده بسیار زیاد شده است. البته با توجه به کارایی و تاثیر فوق العاده ای که ریمل حجم دهنده روی زیبایی چشم ها دارد ، این افزایش محبوبیت خیلی هم بیراه نیست. 

در این مقاله با روبی سان همراه باشید تا با ریمل حجم دهنده و نحوه استفاده از آن بیشتر آشنا شوید.

انواع ریمل در بازار کدام است؟

ریمل چشم یک ابزار مهم در صنعت آرایش است، که باعث ضخیم­تر شدن، تیره تر شدن، فر شدن و بلندتر شدن مژه های شما می­شود و جذابیت چهره شما رو چندین برابر می­کند، امروزه ریمل­های متنوع با کاربردهای خاص در بازار وجود دارد که نوع پرطرفدار آن ریمل حجم دهنده (Volumizing mascara) است.

نکات خرید ریمل حجم دهنده چیست؟

همانطور که از اسمش پیداست، باعث افزایش حجم مژه می­شود. ریمل حجم دهنده به شما کمک می­کند که میکاپ­تان متفاوت به نظر برسد. اگر­چه شما قبل از خرید ریمل حجم دهنده باید به نکاتی مثل حالت پلک و مژه های خود دقت کنید، به زبان ساده تر نیاز چشم­ خود را بشناسید.

به عنوان مثال، خرید ریمل حجم دهنده برای افرادی که پلک صاف و بی حالت دارند پیشنهاد نمی­شود. این افراد بهتر است از خرید ریملحجم دهنده صرف­ نظر کنند و از ریمل­های حالت دهنده استفاده کنند. 

ولی گاهی اوقات شما می خواهید برای یک مهمانی ویژه آماده شوید که در آن بدرخشید، و از مژه مصنوعی استفاده می­کنید و حاضر هستین برای آن پول زیادی پرداخت کنید، اما بعد از اینکه بخواهید از پلک خود جدا کنید ممکن است تعداد زیادی از مژه­ های شما به آن بچسبند و کنده شوند. ولی با خرید ریمل حجم دهنده و استفاده از آن فقط برای یکبار از این مشکلات در امان میماند.

فرمولاسیون ریمل ها چگونه است؟

ریمل­ها از نظر نوع ساختار با هم متفاوت هستند. بعضی از آن­ها مقاوم دربرابر آب هستند(water-resistant) ، بعضی ها ضد آب یا همان(waterproof) هستند و بعضی­ها حجم دهنده اند که فرمولاسیونهای متفاوتی از یکدیگر دارند.که برای پاک کردن فرمولاسیونهای ضد آب باید از پاک کننده هایی که بر پایه روغن هستند استفاده شود.

نحوه درست ریمل زدن چگونه است؟

قبل از هر چیزی باید به مژه­های خود توجه کنید. برای آنکه بخواهید چشمانی درشت تر داشته باشید باید قبل از استفاده از ریمل چشم، تکنیک آن را بدانید.

اولین گام برای افرادی که میخواهند مژه­های فر و کشیده داشته باشند، یا افرادی که موهای صاف دارند، باید ابتدا از فرمژه استفاده کنند. دقت کنید که هرگز پایان کار از فرمژه استفاده نکنید چرا که باعث بهم چسبیدن و نامرتب شدن مژه هایتان می شود. استفاده درست از این ابزار می تواند تفاوتی در آرایش شما ایجاد کند.

در گام بعدی نگاه خود را به سمت بالا انداخته و فرچه ریمل خود را به صورت چرخشی از ریشه به سمت نوک مژه­ها بکشید و یا میتوانید به صورت زیکزاکی(چپ­،راست) انجام دهید.

توجه کنید که مانده موادی که بر روی فرچه ریمل وجود دارد را داخل تیوپ ریمل بریزید و یا روی یک دستمال بمالید.

 

مزایای خرید ریمل حجم دهنده

وقتی صحبت از یک ریمل خوب می­شود یعنی اینکه نیاز و خواسته ما را برآورده کند. یکی از مزایای ریمل حجم دهنده این است که باعث حجم دادن و بلند کردن مژه­ها شود، چون فرچه آن کمی متفاوت است. به طوری که تعداد دندانه های آن بیشتر، ریز و درشت است که به اصطلاح(خورده مژه) میگویند.

که باعث می­شود مژه ها دانه به دانه شانه شوند و در نهایت همان افزایش حجم و طولی که شما انتظار دارید را به چشم هایتان بدهد. ناگفته نماند که کیفیت و مایع ریمل هم بسیار حائز اهمیت است، که باعث ماندگاری بالا و طبیعی جلوه کردن صورتتان می شود و از سلامت و تاریخ انقضاء محصول هم غافل نشوید.

با خرید ریمل­ حجم دهنده از فروشگاه اینترنتی روبی سان یک خرید تکرار نشدنی را تجربه کنید. در فرمولاسیون ساخت ریمل حجم دهنده روبی سان از مواد مرغوب و با کیفیت استفاده شده است تا چشم ها و مژه ها دچار هیچ گونه آسیبی نشوند.

 




 





:: برچسب‌ها: خرید ریمل حجم دهنده ,
:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: