عمل بینی طبیعی
نوشته شده توسط : seoinja

عمل بینی طبیعی یا همان نچرال رینوپلاستی، نوعی جراحی زیبایی بینی است که اخیرا طرفداران زیادی پیدا کرده است. در این عمل، شکل بینی فرد از حالت قوز دار یا گوشتی خارج میشود ولی به اندازه عمل بینی فانتزی، کوچک نمیشود. در این عمل حالت طبیعی بینی حفظ شده و مشکلات ظاهری و داخلی از جمله انحراف داخلی بینی زیباجو برطرف میگردد.

سایز سوراخ های بینی

در عمل بینی طبیعی، بر خلاف عروسکی که پزشک برای فانتزی شدن صورت و بینی، سوراخ های بینی را جمع میکند و این تنگی، خود باعث مشکلات تنفسی و جراحی بینی ترمیمی میگردد، سعی میشود تا حد امکان سوراخ های بینی بصورت طبیعی باز نگه داشته شوند تا عبور هوا از میان پره ها مشکل نباشد.

این عمل نیز مانند عمل نیمه فانتزی و عمل بینی عروسکی، با بیهوشی آغاز میگردد. طی این عمل پوست روی بینی فرد کاملا برداشته میشود و تغییراتی که مد نظر است با تراشیدن غضروف و استخوان قوس میانی بینی بدست می آیند. در عمل بینی طبیعی زاویه نوک لب بالا با بینی 90 تا 95 درجه زده می شود، در صورتی که در عمل های فانتزی این زاویه به 100 درجه به بالا هم میرسد.

عمل بینی طبیعی

 

عمل بینی نیمه فانتزی و فانتزی بیشتر در جوانانی که سن پایین تری دارند، رواج دارد؛ در صورتی که جراحی زیبایی بینی طبیعی روشی است که با رفع ایرادات ظاهری زیباجو، پزشک سعی در تغییر اندک در ظاهر فرد است. در این عمل برای رفع ایرادات ظاهری و قوز دماغ فرد تلاش میشود ولی قوس و انحنای بینی زیاد داده نمیشود و بینی حالت طبیعی خود را از دست نمیدهد. پزشک جراح در عمل بینی طبیعی چند نکته را در نظر میگیرد تا حداکثر طبیعی بودن را در بینی اعمال کند:

یکی از بهترین و رایج ترین عمل جراحی زیبایی  که در ایران  انجام میشود عمل زیبایی بینی به روش طبیعی است که بیشتر مردم جامعه ایران بخصوص بیشتر بین آقایان عمل بینی طبیعی رواج دارد ،یعنی بیشتر آقایان که بینی استخوانی و یا گوشتی دارند بینی شان بیشتر به سبک طبیعی عمل میکنند .

در واقع قبل از اینکه شما تصمیم بگیرید که بینی خود را عمل زیبایی انجام دهید، اول از همه ابتدا باید به یک مشاورو متخصص جراح بینی با تجربه و خوب مراجعه کنید تا با توجه به مشاوره ها و تجربه های متخصص بدانید که فرم چهره ی شما چه شکلی است و کدام فرم عمل جراحی بینی با چهره شما همخوانی بیشتری دارد .و اینکه آیا بینی شما استخوانی است یا گوشتی؟

دومین مرحله ی که شما باید بعد از تصمیم به عمل جراحی بینی خود انجام دهید تحقیق و بررسی و مطالعه درباره ی مزایا و معایب عمل بینی تان است که باید حتما خیلی با دقت انجام دهید و در مرحله ی بعدی باید با تحقیق و سرچ در اینترنت و وب سایت ها و همچنین با پرسش از افرادی که عمل بینی انجام داده اند بتوانید یک دکتر و متخصص جراح بینی باتجربه و حرفه را بشناسید و به مراجعه کرده و حتما قبل عمل یک جلسه ی مشاوره با دکتران نیز داشته باشید.و در جلسه ی مشاوره حتما از هدف خود از عمل بینی تان و همچنین از انتظاراتتان از نتیجه ی بعد از عمل و شکل بینی تان با متخصص خود صحبت کنید.

نکته ی که صد درصد قابل توجه شما است هزینه ی عمل بینی تان است که معمولا هر دکتر برای خودش یک مصوبه ی خاص دارد ،و اگر به دکترها و متخصصان جراحی بینی زیادی مراجعه کنید متوجه میشوید که هر دکتری یک قیمت متفاوتی را به شما می گوید .

اما ما به شما توصیه میکنیم که ابتدا دکتر متخصص تان را براساس سابقه کاری و تجربه و مشاهده ی  نمونه کارهای انجام داده  اش انتخاب کنید و سپس هزینه را در مرحله ی بعد قرار دهید. 



بهترین نتیجه پس از عمل 

 جراحی بینی طبیعی کار آسانی نیست و باید توسط کسی انجام شود که دارای مهارت کافی در این زمینه باشد و از دانش علمی لازم نیز برخوردار باشد تا بینی بیمار را به شکل طبیعی عمل کند.

نتیجه عمل بینی طبیعی باید به‌ گونه‌ای باشد که اگر کسی  بینی بیمار را دید متوجه نشود که او اقدام به جراحی زیبایی بینی کرده است. بنابراین برای اینکه بیمار جراحی بینی داشته باشد باید در مورد جراحی که می‌خواهد بینی او را عمل کند به‌ اندازه کافی تحقیق کند و فقط برای کوچک کردن بینی نزد جراح نرود بلکه باید علاوه بر کوچک‌تر کردن بینی به طبیعی بودن بینی هم توجه داشته باشد. با این‌ حال خیلی‌ها هستند که بدون توجه به  طبیعی بودن بینی و فقط برای کوچک کردن بینی نزد جراح می‌روند.

عمل بینی طبیعی

چرا عمل بینی طبیعی انجام می شود؟

همانطور که می‌دانید جراحی بینی بنا به یکی از دلایل زیبایی و یا درمانی انجام می‌شود. معمولا افرادی که در سیستم تنفس خود مشکل دارند، بیشتر به دلایل درمانی سراغ این جراحی بینی رفته و قصد تغییر زیادی در ساختار بینی خود را ندارند. در حالی که بیشتر افراد، بنا به دلایل زیبایی بینی خود  قصد انجام این عمل جراحی را دارند. جراحی بینی های استخوانی یکی از انواع جراحی بینی است که معمولاً هدف از انجام آن، ایجاد تغییرات گسترده در ساختار بینی نیست. عمل بینی استخوانی بیشتر به سبک طبیعی راحت تر و زیباتر است و کسانی که بینی استخوانی دارند معمولا این روش را برای جراحی بینی خود انتخاب می کنند.

اما در روش عمل طبیعی بینی، هدف تنها ایجاد یک تغییر کوچک و یا حل یک مشکل پزشکی است. بنابراین، تغییری در ساختار اصلی بینی ایجاد نمی‌شود، خصوصاً پره‌های بینی؛ چرا که در سال‌های اولی که جراحی بینی به صورت گسترده در سطح ایران انجام می‌شد، به دلیل مهارت پایین بسیاری از پزشکان، برای ایجاد تغییرات مورد نظر فرد، پره‌های بینی دچار تغییرات زیادی می‌شد. این تغییرات گاهی به اندازه‌ای زیاد بود که نه تنها ظاهر بینی و چهره ی فرد را دستخوش تغییرات زیادی می‌کرد، بلکه سیستم تنفسی فرد را نیز دچار مشکل میکرد.

دکتر تهران بیوتی  با بیش از 20 سال سابقه در حوزه خدمات جراحی زیبایی. مجهز ترین و به روز ترین تیم تخصصی جراحی زیبایی در تهران.









:: برچسب‌ها: عمل , بینی , طبیعی ,
:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
عمل بینی ترمیمی در تاریخ : 1399/10/15/1 - - گفته است :

عمل بینی ترمیمی چقدر بعد از عمل اول باید انجام شود؟


/weblog/file/img/m.jpg
hesamm در تاریخ : 1399/10/14/7 - - گفته است :

عالب بود، عمل بینی استخوانی چجوری انجام میشه، فرقی با بقیه عمل ها داره؟



نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: