صفر تا صد نکات عمل بینی گوشتی
نوشته شده توسط : seoinja

بینی یکی از مهمترین اجزای صورت است که در زیبایی صورت نقش بسیار مهمی دارد. این تاثیر به دلیل محل قرارگیری بینی است. بینی انسان به دلیل اینکه در مرکز چهره است می تواند تناسب و تقارن بین تمام اجزای صورت را با هم حفظ کند و چهره فرد بسیار زیباتر جلوه کند. خیلی از افراد بینی های گوشتی دارند و این مسئله اعتماد به نفس آنها را خدشه دار کرده است و آنها مجبورند سراغ عمل بینی بروند. در این مقاله می خواهیم مهم ترین نکات را درباره عمل بینی گوشتی به شما بگوییم، پس با ما همراه باشید.

فرق عمل بینی گوشتی و استخوانی

ویژگی بینی های گوشتی

در مرحله اول باید بدانید آیا بینی شما گوشتی است یا خیر؟ برای اینکه بدانید بینی شما گوشتی هست یا نه باید اول مشخصات بینی های گوشتی را بدانید.

بینی های گوشتی معمولا دارای پوست بسیار چرب و کلفت هستند

 در نوک بینی چربی زیادی انباشته شده است.

پره های بینی بزرگ هستند

غضروف نرمی دارند.

نوک بینی پهن تر و افتاده تر است.

البته بعضی اوقات به همین راحتی نمی توان بینی گوشتی را تشخیص داد. در چنین شرایطی لازم است یک آزمایش ساده بدهید تا از این بابت مطمئن شوید.

ویژگی بینی های گوشتی

عمل بینی گوشتی چگونه انجام می شود؟

عمل بینی گوشتی به دلیل ویژگی هایی که این نوع بینی دارد نسبت به عمل بینی استخوانی سخت تر و پیچیده تر است. در این نوع از جراحی، پزشک، غضروف تیغه وسط بینی را برمی دارد و در نوک بینی قرار می دهد. دلیل این کار تقویت غضروف بینی است؛ همانطور که گفتیم در بینی های گوشتی غضروف بسیار نرم است و اگر پزشک به مقدار معینی از غضروف را نتراشد غضروف دوباره به حالت اول برمی گردد و نهایتا شما به بینی دلخواه خود نخواهید رسید. از دیگر تکنیک هایی که پزشکان در عمل بینی گوشتی انجام می دهند برداشتن مقدار معینی از چربی زیر بینی است. اندازه چربی اهمیت زیادی دارد چون اگر این مقدار کم یا زیاد شود ممکن است مشکلات و خطراتی را برای بیمار به همراه داشته باشد.

روش عمل بینی گوشتی

متدهای عمل بینی گوشتی

به طور کلی عمل بینی با دو متد باز و بسته انجام می شود اما در بینی های گوشتی اکثرا پزشکان از روش باز استفاده می کنند چون دستشان بازتر است و می توانند به بافت بینی دسترسی داشته باشند و در نتیجه تغییرات بیشتری را روی بینی اعمال کنند.

در روش بسته پوست از روی بینی کنار نمی رود و جراح با استفاده از چند برش داخلی، بینی را تغییر می دهد. این متد جراحی بیشتر به درد بینی های استخوانی یا بینی هایی که سطح تغییرات کمی نیاز دارند می خورد.

مدل عمل بینی گوشتی

آیا بینی گوشتی را می توان به هر مدلی تغییر شکل داد؟

بعضی اوقات بیمارانی که بینی گوشتی دارند از پزشک معالج خود می خواهند که بینی آنها را به فرم عروسکی یا بینی فانتزی دربیاورد؛ این کار نشدنی نیست اما همان طور که پیش تر در این مقاله گفتیم غضروف بینی های گوشتی بسیار حساس است و اگر بینی خیلی کوچک بشود ممکن است دوباره غضروف به حالت اولیه برگردد. می توانید برای عمل بینی گوشتی، مدل بینی طبیعی را انتخاب کنید.

برای عمل بینی گوشتی کدام پزشک را انتخاب کنم؟

مهم ترین تصمیمی که داوطلب جراحی بینی باید بگیرد انتخاب پزشک و جراح بینی است چون این تصمیم مستقیما به فرم بینی او در آینده و مشکلات تنفسی او تاثیر می گذارد. اگر از پزشکی با تجربه و کاربلد بهره نگیرید ممکن است بی دقتی یا تجربه کم پزشک کار دست شما بدهد. پیشنهاد ما این است که با یک هزینه معقول و متوسط از یک کلینیک با تجربه که سابقه درخشانی در زمینه عمل بینی گوشتی دارند کمک بگیرید.

کلینیک دکتر تهران بیوتی قطعا یکی از بهترین انتخاب هاست. می توانید برای اطلاعات بیشتر درباره نمونه کارها، پزشکان و هزینه عمل بینی به سایت دکتر تهران بیوتی مراجعه کنید.





:: برچسب‌ها: عمل بینی گوشتی , عمل بینی ,
:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: