چگونه از قفل دیجیتال برای امنیت بیشتر کمک بگیریم
نوشته شده توسط : seoinja

زمانی نبوده است که آدم های روی این کره خاکی حس نیاز به امنیت نداشته باشند. هرچه علم بشر پیشرفت بیشتری کرد، استفاده از قدرت آن برای افزایش امنیت نیز بیشتر شد؛ قفل دیجیتال حاصل جدید دانش الکترونیکی و کامپیوتر است که در آن پیشرفت های برقی و کامپیوتری به کمک قفل مکانیکی قدیمی آمدند تا بتواند در برابر سارقین که زبر دست و با انگیزه ی فراوان، با بهره گیری از تکنولوژی روز موفق شود. 

این که چرا تاکنون استفاده از قفل دیجیتال همه گیر نشده، با توجه به قیمت مناسب این قفل ها عجیب به نظر می رسد. قفل دیجیتال ترکیب قفل های کامپیوتری و پسوردی با قفل های الکترونیکی و مغناطیسی است؛ پدیده ای که به تکامل رسیده و بدون شک اگر باز هم فرصت پیشرفتی وجود داشته باشد، شرکت سامسونگ به عنوان شرکت برتر این تکنولوژی، از این دستاورد ها برای پیشروی در صنعت قفل دیجیتال استفاده خواهد کرد.

 

قفل دیجیتال و امنیت محیط

مهمترین مسئله این است که قفل دیجیتال سوالات شما را بی پاسخ نمی گذارد. پیش بینی شما این است که روز حادثه کسی در شرکت نبوده است. ولی وقتی شرکت شما از کلیدهای مکانیکی استفاده می کند، احتمالا دوربین مدار بسته هم نتواند کمک صد در صدی داشته باشد چرا که ممکن است آن را غیر فعال کرده باشند یا از دید آن به طریقی مخفی شده باشند. 

قفل دیجیتال

حال شرایطی را در نظر بگیرید که برای ورود هر شخص کارتی تعریف شده که قفل دیجیتال ورود و خروج وی را با استفاده از آن کارت ثبت می کند، این کار باعث می شود که شما همیشه یک لیست ورود و خروج بر اساس نام پرسنل داشته باشید؛ چه ابزاری می توانست سطح نظارت و کنترل نسبت به شرکت برای شما ایجاد کند. البته قفل دیجیتال برای منازل مسکونی هم کاملا قابل استفاده است و حتی می توان برای درب های داخلی از دستگیره دیجیتال استفاده کرد و فضا را به شدت لوکس و زیبا نمود. قفل دیجیتال در برابر آتش سوزی، سرقت، فشار بیش از حد برای شکستن و ... هر کدام واکنش هوشمندانه ی  ویژه ای پیش بینی کرده است و شما با یک قفل منفعل مکانیکی روبرو نخواهید بود.

قفل دیجیتال سامسونگ

روش های خرید قفل دیجیتال

خرید قفل دیجیتال مثل تعویض یا خرید قفل های قدیمی به سادگی و بدون فکر انجام نمی شود و بیشتر به خرید گوشی موبایل شباهت دارد؛ بررسی هایی که باید قبل از خرید انجام دهید و امکاناتی که هر کدام از این مدل های مختلف قفل دیجیتال برای شهروندان ارائه می کنند، کمک خواهد کرد تا شما امنیت مد نظر خود را کاملا در محیط پیاده سازی کنید. شرکت آریا به آدرس اینترنتی samsunglock.support ارائه دهنده ی قفل دیجیتال سامسونگ و برند های دیگر و همچنین خدمات و پشتیبانی قفل دیجیتال است. پس به هیچ وجه نگران مشکلاتی که هنوز پیش نیامده نباشید و با آرامش خاطر قفل دیجیتال خود را تهیه کنید.



 

 





:: برچسب‌ها: قفل دیجیتال , قفل دیجیتال سامسونگ ,
:: بازدید از این مطلب : 255
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: