همه چیز درباره رپورتاژ آگهی
نوشته شده توسط : seoinja

 

هرفعالیتی که شما نگاه بیزینسی به آن دارید، قطعا نیاز دارد تا با معرفی به مردن معروف شود. فرآیند جذب مخاطب از طریق معرفی خدمت و محصول شماست که آغاز می شود و حتی اگر مخاطب و خریدار مورد نظر شما نیاز را در خود احساس کند ولی با محصول شما آشنایی نداشته باشد، امکان موفقیت تجارت شما بسیار کم و کم خواهد شد. رپورتاژ آگهی در همین زمان وارد شده و یک راه حل اساسی به شما ارائه می دهد. تبلیغات تلویزیونی شاید بهترین راه برای معرفی محصول شما به همه ی مردم باشد که از این بین تعدادی به مشتری شما تبدیل خواهند شد، اما هزینه تبلیغات تلویزیونی چقدر است؟ با یک جستجوی ساده به این نتیجه خواهید رسید که هزینه های آگهی تلویزیون برای شما غیر قابل تامین است و شاید حتی از نظر بازاریابی این تصمیم برای استارتاپ شما زود باشد؛ پس برای جذب مشتری و مخاطب باید چه کنید. 

 

رپورتاژ آگهی به چه معناست و روند کار آن چگونه است؟

رپورتاژ یک اصطلاح فرانسوی است، اولین بار به آگهی های معرفی محصول و خدماتی گفته می شد که در یک قسمت خاص از روزنامه ها چاپ می شدند. پیشرفت اینترنت و دسترسی همگانی به این شبکه باعث شد که رسانه ها قدرت خود را از روی کاغذ به این بستر منتقل کنند و علاوه بر بخش های خبری، بخش تبلیغات آن ها نیزانلاین گردد. رپورتاژ آگهی در واقع ترکیبی خبر و تبلیغ است.

رپورتاژ آگهی

 در این فرآیند یک مرجع خبری معتبر یک صفحه را در میان صفحات اخبار و مطالب روزانه اش به شما اختصاص می دهد. شما با تهیه یک محتوای مناسب ضمن معرفی کامل کسب و کار محصول خود، نیازها و تفاوت هایی که ایجاد می کند را در این رپورتاژ آگهی ذکر کرده و در قسمتی از آن یک راه تماس و ارتباط به محل کسب و کار خود ایجاد می کنید. در تبلیغات کاغذی این راه تماس معمولا شماره تلفن محل کار شما بود ولی وقتی بحث رپورتاژ آگهی به میان می آید و این کار در بستر اینترنت انجام می شود، بهتر است که این اتصال به سایت شما ایجاد شود.

 

چگونه یک رپورتاژ آگهی تهیه کنیم؟

 

رپورتاژ آگهی

تهیه محتوای رپورتاژ آگهی امری تخصصی است. اما به طور کلی باید روند مطلب را به صورت زیر در نظر داشته باشید:

فرض کنید شما فروشنده ی 50 محصول مختلف هستید، اگر قصد دارید از فروش اینترنتی استفاده کنید، به یک دسته بندی برای این محصولات نیاز دارید. در رپورتاژ آگهی از همین دسته بندی ها استفاده کرده و به توصیف آنها می پردازند؛ خواندن ریز توضیحات مربوط به هر کدام از 50 محصول شما قطعا از صبر و حوصله ی همه ی مخاطبین سایت مرجع خارج است، پس در رپورتاژ آگهی باید محتوای شما هم جذابیت خبری و همگانی داشته باشد و هم تفاوت های محصولات شما را با دیگر محصولات متذکر شود. در یک جمله مطلبی باشد که همه آن را خواهند خواند و در این بین روی مخاطب هدف شما تاثیر گذار واقع شده، او را برای کسب اطلاعات بیشتر یا خرید به سمت سایت شما سوق می دهد. ایران رپورتاژ آماده است تا خدمات کمپین رپورتاژ آگهی شما را در بهترین سایت های ایران با معقول ترین هزینه انجام دهد.

 





:: برچسب‌ها: رپورتاژ آگهی ,
:: بازدید از این مطلب : 249
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: