نکاتی درباره عمل بینی با قالب کنترلی
نوشته شده توسط : seoinja

مهمترین و اصلی ترین نگرانی که هر فرد دارد این است که بعد از عمل بینی فرم و شکل ظاهری بینی به چه شکلی خواهد بود آیا همان فرمی و چهره ای است که می خواهد؟

گاهی اوقات افراد به دلیل ترس و نگرانی از جراحی بینی منصرف می شوند. اما روش های جدید برای همین موضوع ابداع شده است که نگرانی های مراجعین را به حداقل برسانند و خواسته داوطلبان را به همان شکلی که می خواهند رفع کنند. هرچقدر جراح بتواند جراحی را برای داوطلب توصیف و پیش بینی کند، داوطلب با خیال راحت و آسوده وارد اتاق عمل می شود و بیشتر به متخصص اعتماد می کند که یکی از این روش ها، عمل بینی با قالب کنترلی محسوب می شود. این روش یکی از بهترین راه ها برای بهتر شدن فرایند جراحی و اعتماد بیشتر داوطلب به متخصص است.

عمل بینی با قالب کنترلی چیست؟

قالب کنترلی از جنس پلاستیک است که کار اصلی آن کنترل فرم بینی است که به آن عمل بینی با قالب کنترلی می گویند. اما در این نوع روش کار به گونه ای است که در ابتدا از داوطلب اسکن 3 بعدی میگیرند و چهره وی را در نرم افزار بازسازی می کنند تا بتوانند بر روی بینی تغییرات دیجیتالی انجام دهند تا خود داوطلب متوجه شود که بعد از عمل به چه شکلی خواهد شد. هنگامی که مورد تایید قرار گرفت قالبی را بر اساس بینی داوطلب طراحی میکنند که فقط مختص به خودش است. 

اما کاربرد قالب کنترلی این گونه است که بعد از هر عمل جراحی قالب متخصص با بینی حال حاضر داوطلب مقایسه می کند تا متخصص متوجه شود که فرم بینی شما همان شکلی است که می خواهد یا هنوز ادامه دارد. اگر همان شکل قالب نبود جراحی ادامه دارد و دوباره جراح تغییرات را بر روی بینی انجام می دهد.

C:\Users\79ehs\OneDrive\Desktop\عمل بینی.jpg

فواید عمل بینی با قالب کنترلی چیست؟

  • یکی از مدرن ترین و باارزش ترین روش ها برای جراحی بینی اسکن و طراحی سه بعدی بینی محسوب می شود.

  • در جلسه ای که برای مشاوره رفته اید، می توانید تغییرات را بر روی چهره بینی جراحی شده خود را ببینید.

  • طراحی بر اساس نظر پزشکان و سلیقه داوطلب انجام می شود.

نتیجه

از آنجا که در همه جایی می توانید پیشرفت تکنولوژِی و پیشرفت در هر زمینه را مشاهده کنید و این موضوع در زمینه پزشکی مستثنی نیست. در این زمینه می توان به عمل بینی با قالب کنترلی اشاره کرد که خیلی از دغدغه های متخصصین و مراجعین را کاسته است. 





:: برچسب‌ها: عمل بینی , عمل بینی با قالب کنترلی ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: