عمل بینی به روش بسته
نوشته شده توسط : seoinja

عمل بینی به روش بسته یکی از روش‌های عمل بینی است که جدیدا توسط متخصصان انجام می‌شود. بسیاری از افراد به علت اینکه در این عمل روش تهاجمی کمتر است و جای اسکار روی لایه بیرونی بعد از عمل نمی‌ماند، متقاضی آن هستند. اما باید در نظر داشت که دسترسی پزشک به تمام قسمت‌های بینی سخت است و این عمل نیاز به مهارت بسیار زیادی دارد تا تغییرات همانطور که شما می‌خواهید، باشند.

مزایای عمل بینی به روش بسته

هر روش جدیدی که ابداع می‌شود مزایا و معایب خودش را دارد. مزایای این عمل نیز به اندازه‌ای است که تعدادی از افراد آن را انتخاب کنند و تعدادی از پزشکان آن را به بیماران خود تجویز کنند. از سری مزایای عمل بینی به روش بسته می‌توان به اینکه ساختار بینی دچار تهاجم جدی نمی‌شود و ساختار خود را نگه می‌دارد، اشاره کرد.

از طرفی مدت زمان انجام این عمل و دوره نقاهت آن کوتاه‌تر هستند. در دوره نقاهت هم حساسیت‌ها روی مراقبت‌های بعد از عمل کمتر است. همچنین اگر مشکلی بعد از عمل وجود داشته باشد و شما قصد ترمیم داشته باشید، کارتان راحت‌تر است. 

جراحی بینی به روش بسته

معایب عمل بینی به روش بسته

از معایب این روش می‌توان به این مورد اشاره کرد که دست جراح برای ایجاد تغییرات اساسی کوتاه است. در واقع جراح دید کمتری نسبت به کل بینی دارد و صرفا از روی تجربه خود باید نتیجه نهایی را شکل دهد. پس انتخاب متخصص در این روش اهمیت بسیار زیادی دارد.

عمل بینی به روش بسته بهتر است یا باز؟

این که کدام روش نتیجه بهتری دارد به مهارت متخصص، تشخیص او و شرایط جسمانی شما بستگی دارد. عمل بینی به روش بسته برای بینی‌های استخوانی نتیجه بهتری دارد. زیرا در عمل بینی گوشتی ممکن است نیاز شود برای تقویت بافت غضروفی از غضروف‌های دیگر بدن استفاده شود تا به استحکام برسد. در کل بهتر است برای تصمیم‌گیری در مورد مسائل تخصصی با پزشک خود مشورت کنید.

عمل بینی بدون تامپون

یکی از روش‌هایی که برای تثبیت فرم بینی و بالا بردن استحکام آن انجام می‌شود گذاشتن تامپون است. عمل بینی بدون تامپون به خاطر آسان کردن یک سری از مراقبت‌های بعد از عمل بینی، محبوبیت بسیاری پیدا کرده است. تامپون وظیفه فشار دادن بینی به دیواره را بر عهده دارد تا اتصال سریع‌تر انجام شود. از طرفی از برخی عوارض بعد از عمل هم جلوگیری می‌کند.

عمل بینی بدون تامپون در تهران

مزایای عمل بینی بدون تامپون

وجود تامپون در داخل حفره‌های بینی مسیر تنفس را مسدود می‌کند و تا مدتی فرد مجبور است از طریق دهان نفس بکشد. از طرفی تامپون ترشحات بینی را جذب می‌کند در نتیجه فرد احساس خشکی و گرفتگی پیدا می‌کند. یکی از مهم‌ترین مزایای استفاده نکردن از تامپون، تحمل نکردن درد بیرون کشیدن آن است. این احساس برای خیلی‌ها ناخوشایند است و ترجیح می‌دهند عمل بینی بدون تامپون انجام دهند.

معایب عمل بینی بدون تامپون

باید درنظر داشت که استفاده از تامپون فوایدی دارد و اگر نباشد معایبی ایجاد می‌کند. تامپون سرعت بهبودی بینی را افزایش می‌دهد و ساختار بینی راحفظ می‌کند. فشاری که تامپون به بینی وارد می‌کند از خونریزی مویرگ‌ها نیز جلوگیری می‌کند.

درمقابل برای این‌که تمامی این موارد رعایت شود، جایگزین‌هایی برای تامپون گذاشتند تا بیمار اذیت نشود. استنت یکی از جایگزین‌هاید تامپون است که خارج کردن آن از بینی راحت است و درد زیادی ندارد. امروزه با توجه به جایگزین‌های مناسب تامپون کمتر کسی از آن استفاده می‌کند. شما ‌می‌توانید با مشورت با جراح خود در مورد استفاده نکردن از تامپون تصمیم بگیرید تا بعد از عمل مجبور به تحمل سختی‌های زیادی نباشید.

 





:: برچسب‌ها: عمل بینی به روش بسته , عمل بینی بدون تامپون ,
:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: