انتخاب بهترین روش کاشت مو با کمترین هزینه
نوشته شده توسط : seoinja

زیبایی و جذابیت یکی از فاکتور هایی است که امروزه بسیار مورد توجه تمامی مردم جهان قرار گرفته است، مردم هر کاری برای داشتن چهره و هیکلی زیبا و جذاب حاضرند انجام دهند. موی سر یکی از مهم ترین فاکتورهای زیبایی در بین مردم است. متاسفانه بسیاری درگیر مشکل ریزش موی سر یا طاسی هستند. امروز ما در این مقاله می‌خواهیم به شما در انتخاب بهترین روش کاشت مو کمک کنیم، همچنین اطلاعاتی مفید درباره هزینه کاشت مو را در اختیارتان قرار دهیم.

بهترین روش کاشت مو

با پیشرفت علم و تکنولوژی روش‌های درمانی متفاوتی برای طاسی و ریزش مو ابداع شده که از انواع آن می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم :

کاشت مو به روش FIT

قبل از هر چیز بهتر است بدانید که کاشت مو به روش FIT در جهان با نام FUE  شناخته می‌شود و در زمان به وجود آمدن این روش بهترین روش برای کاشت مو به شمار می‌رفت. در این روش پزشک با استفاده از دستگاه‌های مخصوص سوراخ‌ هایی بر روی سر ایجاد می‌کند و شروع به استخراج واحدهای فولیکولی می‌کند. در این روش خونریزی در کار نیست و بدون بخیه بیمار بهبود میابد.

کاشت مو به روش FUT

برای انتخاب بهترین روش کاشت مو بهتر است با تمامی روش های ذکر شده آشنا شوید. پزشک در این روش لایه ای از پوست پشت سر یا بالای گوش شما را برمی‌دارد، فولیکول های موجود در آن را استخراج می‌کند سپس آن هارا در جا های خالی سر شما قرار می‌دهد. 

کاشت مو به روش SUT

بسیاری می‌گویند که کاشت مو به روش SUT بهترین روش کاشت مو است. این روش بر پایه و اساس روشFIT کار می‌کند، با این تفاوت که در این روش به خاطر وجود دستگاه های کاملا اتوماتیک به جای پزشک سرعت کار بالا می‌رود، تنها نکته قابل ذکر در این روش این است که حتما با جراحی که تبحر کافی در کار با این دستگاه‌ها را دارد برای کاشت مو مشاوره کنید. 

کاشت مو به روش DHI

روش DHI جدید ترین روش کاشت مو است و تقریبا هیچ ارتباطی با دیگر روش‌ها ندارد، در این روش کاشت مو طبیعی فولیکول‌ها از محلی مانند پس سر برداشت شده و گرافت‌های مو به وسیله میکرو موتور در محلی که مورد ریزش مو یا طاسی قرار گرفته ایمپلنت می‌شوند.

توجه داشته باشید که انتخاب بهترین روش کاشت مو به جنس پوست سر شما و عوامل دیگر بستگی دارد، ما نیز در بین روش های معرفی شده نگفتیم که بهترین روش کاشت مو کدام است، چرا که بسته به عواملی است و ممکن است برای هرکس متفاوت باشد. به همین دلیل به شما پیشنهاد می‌کنیم که بعد از خواندن این مقاله و کسب اطلاعات راجع به کاشت مو برای انتخاب بهترین روش کاشت مو حتما با یک مشاور در این زمینه مشورت کنید.

هزینه کاشت مو 

عوامل بسیاری برای تعیین قیمت کاشت مو موثر هستند. از جمله آنها می‌توان به روش کاشت مو مورد نظر، کلینیک انتخابی و پزشک معالج اشاره کرد. در ادامه ما به عوامل تعیین کننده هزینه کاشت مو می‌پردازیم. توجه داشته باشید که ایران یکی از کشور هایی است که در زمینه کاشت مو بسیار خوب عمل کرده و از این رو کلینیک‌ها و مراکز زیادی برای انتخاب بهترین قیمت کاشت مو وجود دارد، اما موضوعی که در اینجا حائز اهمیت است وجود مراکز و کلینیک های نامعتبر بسیار است.

قطعا اگر شما با مطالعه کافی و کسب اطلاعات و مشاوره گرفتن از یک متخصص اقدام به کاشت مو بکنید علاوه بر این که موفق به انتخاب بهترین روش کاشت مو می‌شوید، بهترین هزینه کاشت مو را هم پیدا خواهید کرد.

با توجه به گفته های ذکر شده تا کنون بهتر است یک نتیجه گیری راجع به هزینه کاشت مو داشته باشیم. اگر دقت کنید بسیاری از افراد را دیده‌ایم که بعد از کاشت مو نتیجه مورد نظر را نگرفته‌اند و از انتخاب خود پشیمان هستند. دلیل این اتفاق می‌تواند طمع کردن یا عجله داشتن بی مورد هم باشد، بدون شک کلینیک یا مرکزی که نسبت به سایر هزینه بسیار پایین تری را ارائه می‌دهد یا از دستگاه های مرغوب و به روزی در این کار برخوردار نیست یا از پزشکان ماهر محروم است. 

از آن طرف با توجه به هزینه کاشت مو در سایر کلینیک ها می‌توانید متوجه این موضوع شوید که کلینیکی که قیمت بسیار بالایی نسبت به سایر در این زمینه ارائه می‌دهد هم قابل اطمینان نیست.

کمترین هزینه کاشت مو، انتخاب درست 

با کمی صبر، خواندن چند مقاله معتبر در این زمینه، کسب اطلاعات مفید و مشورت با یک متخصص یا مشاور در این زمینه می‌توان با کمترین هزینه کاشت مو بهترین روش را با توجه به جنس پوست سر خود و موارد مشابه برای کاشت مو  انتخاب کنید. ما در کلینیک تخصصی پوست، مو و زیبایی آنیلکاشت موی سر و هزینه کاشت مو مقالات تخصصی و قابل اعتماد بسیاری در زمینه هایی نظیر هزینه کاشت مو و بهترین روش کاشت مو را در اختیار شما قرار داده ایم تا بتوانید انتخابی درست داشته باشید. 





:: برچسب‌ها: هزینه کاشت مو ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: