وکیل بانکی
نوشته شده توسط : seoinja

استفاده از وکیل بانکی بهترین گزینه برای حل مشکلات دعاوی بانکی است. در دنیای کنونی افزایش دعاوی مربوط به امور بانکی سبب پررنگ شدن نقش وکیل متخصص امور بانکی در پرونده های مربوطه شده است. قوانین و مقررات بانکی پیچیده می باشد و برای به نتیجه رسیدن در دعاوی بانکی در مراجع قضایی استفاده از وکیل متخصص امور بانکی که به تمام قوانین و مقررات پولی، بانکی تسلط داشته باشد امری ضروری است.

نقش وکیل بانکی، امروزه  در دریافتها و پرداختها و مبادلات پولی و ارزی که به بانکها سپرده شده است مشخص است با توجه به حجم مبادلات پولی یک طرف مبادلات، اشخاص معمولی هستند که در خصوص مصوبات قانونی، آیین نامه های بانک مرکزی و سایر شرایط قراردادها اطلاعات جامع و کافی ندارند و دچار مشکلات زیادی میشوند. از این رو استفاده از وکیل بانکی در قراردادهای بانکی از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وکیل بانکی

وکیل بانکی تسلط کامل بر قوانین و آیین نامه های بانک مرکزی دارد. اگر اشخاص حقوقی و حقیقی قبل از هر اقدام در مورد مسائل بانکی با وکیل امور بانکی مشورت کنند، دچار مشکل نمی شوند. درک قواعد حقوقی بانکی نیازمند به کارگیری وکیل امور بانکی متخصص و باتجربه می باشد. برای مشاوره در خصوص  مسائل و مشکلات بانکی و تنظیم قراردادهای بانکی با بهترین وکیل متخصص امور بانکی گروه حقوقی شهرداد مشورت نمایید.

دعوای مطالبه طلب از سوی بانک

این دعوا در صورتی مطرح می‌شود که وثایق و تضمینات برای مطالبات بانک کافی نباشد. در اینصورت بانک می‌تواند در مقام مطالبه طلب دادخواستی به طرفیت ضامن و مدیون اصلی مطرح نماید. این دعوا باید در دادگاه عمومی حقوقی محل انعقاد عقد یا محل پرداخت دین یا محل اقامت خوانده طرح می شود و به عنوان یک دعوای مالی محسوب و بانک مکلف است هزینه دادرسی معادل 5/3 درصد ارزش خواسته از بابت طرح این دعوا را پرداخت نماید. البته همراه دعوای اصلی مطالبه طلب، خواسته های تبعی از جمله خسارت تاخیر تادیه و هزینه های دادرسی، حق الوکاله وکیل یا وجه التزام قراردادی نیز در دادخواست قید می‌شود.

وکیل بانکی

شهرداد

با درک بایسته از وضع موجود، مهمترین رسالت خود را تحول صنعت حقوقی کشور از شیوه سنتی به روش مدرن با نوآوری بر پایه فناوری های (KIT) شرکت فن آوری هوشمند کیوان نوین دیجیتال قرار داده است.

این مهم میسر نمی گردد مگر با شناختی جامع از نیازهای اقشار حقوقی و غیرحقوقی و برنامه ریزی بهینه برای جمع آوری و سازماندهی کلیه ی منابع حقوقی کشور که با به کارگیری افرون بر یک میلیون ساعت کار کارشناسیِ تخصصی و حرفه ای حقوقی موجبات پیدایش شهرداد “یک اَبَر اَبزار حقوقی” را فراهم آورده است.

شهرداد پاسخگوی طیف وسیعی از کاربران جامعه به ویژه جامعه حقوقی، اعم از دانشگاهیان، وکلا، قضات، مشاورین حقوقی، فارغ التحصیلان حقوقی کشور است. این اَبَرابزار با ارائه اطلاعات حقوقی، جامع، سریع، صحیح و دقیق، کاربران را از سایر منابع و ابزار حقوقی بی نیاز می سازد.

شهرداد امکانی را فراهم آورده تا علاوه بر متخصصین حقوقی، عموم افراد جامعه نیز بتوانند در هر زمان و مکان نیازهای حقوقی خود را اعم از پرسش و پاسخ حقوقی، مشاوره آنلاین و بررسی آنلاین پرونده های حقوقی، حتی قبل از مراجعه به وکیل و طرح دعوی مرتفع نمایند.

شهرداد با تقسیم بندی وکلا به حوزه های مختلف تخصصی و احراز کفایت علمی و تجربی وکلای مربوطه پل ارتباطی بین وکلای برگزیده و مردم خواهد شد تا بدین وسیله فناوری نوین را در خدمت جامعه ایرانی قرار دهد.

اگر چه شرکت گام‌های بلندی را برای تحقق اهداف خود برداشته است؛ این شما عزیزان خواهید بود که با بازخورد و انعکاس نقطه نظرات خود ما را در هر چه بهتر کردن خدمات شهرداد یاور و رهنمون خواهید بود.

 





:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: