نقش هنر جراح در عمل بینی
نوشته شده توسط : seoinja

از اواخر دهه هفتاد که اولین بار عمل بینی در ایران انجام شد، مهمترین چالشی که شخص برای انجام عمل بینی با آن روبرو بوده، انتخاب جراح پلاستیک یا جراح زیبایی بینی زبردست است. افراد زیادی بدون اینکه اطلاعی از شرایط عمل بینی، اقدامات قبل  و بعد از آن و حتی نوع بینی خود داشته باشند، پیوسته راجعبه یک پزشک ماهر و جراح هنرمند پرس و جو می کنند. اما آیا اگر یک جراح پلاستیک عمل زیبایی بینی یکی از آشنایان ما را به نحو احسن انجام داد، حتما عمل بینی ما را هم همان گونه انجام می دهد؟ پاسخ قطعی به این سوال خیر است. ممکن است بینی آشنای شما یک بینی استخوانی با حداقل مشکلات بوده و بینی شما یک بینی گوشتی با انحراف غضروفی و تجمع زیادی چربی است که نیاز به اصلاح و تقویت غضروفی به طور همزمان دارد و اگر این کار درست انجام نشود بعد از 12 ماه، پروسه ی نزدیک شدن به شکل اصلی دوباره استارت می خورد. نتیجه اینکه با یک مورد، آن هم مورد غیر مشابه هرگز درباره سپردن خود به دست یک جراح تصمیم گیری نکنید. اگر متوجه مفهوم سه سطر بالا نشدید نگران نباشید در ادامه آنها را توضیح می دهیم.

عمل بینی

بینی استخوانی آسانتر از بینی گوشتی 

نوع بینی شما تعیین کننده ی میزان کار برای جراح است؛ یک ساختمان را در نظر بگیرید که اسکلت اصلی آن موجود است و نیاز به دیوارکشی دارد. حال این ساختمان را با بنای دیگری مقایسه کنید که هنوز در مرحله ی تخریب است و پی ریزی و اسکلت بندی آن هم انجام نشده است؛ کدامیک بیشتر کار می برد؟ برای اتمام کدام یک از آنها باید بیشتر هزینه کنید. عمل بینی هم به همین صورت است. یک بینی استخوانی با پوست نازک و غیر چرب و غضروف مستحکم، فقط نیاز به اصلاح غضروف (رفع قوز) دارد ولی یک بینی گوشتی با پوست کلفت و تجمع چربی و غضروفی که با دست هم می توان ضعیف بودن آن را حس کرد، نیاز به اصلاح کلی و تقویت غضروفی با پیوند دارد و کار برای عمل بینی پیچیده تر می شود. اگر شک دارید که بینی شما در کدام گروه قرار دارد، احتمالا بینی شما ترکیبی از هر دو مورد است. در نژاد ما افراد که بینی شان عضو دسته سوم باشد، کم نیستند ولیکن اسمی برای این دسته در نظر نگرفته اند.

عمل بینی طبیعی

تشخیص جراح خبره برای انجام عمل بینی

یک جراح با تجربه و هنرمند باید خلاقیت بالا و تجربه موفق در انجام عمل بینی برای هر نوع بینی را داشته باشد. پس اگر آلبومی از بیماران پزشک در اختیارتان قرار گرفت بیشتر به عکس های قبل از عمل توجه کنید تا عکس های بعد از آن؛ چه بسا شما محو هنر پزشک و زیبایی بیماران بعد از عمل شوید و به یکسان بودن مشکل همه ی آن ها قبل از انجام عمل بینی دقت نکنید. پیشنهاد ما در این قسمت مجموعه دکتر تهران بیوتی است. می توانید یک وقت مشاوره ی رایگان با پزشکان خوش اخلاق مجموعه بگیرید و از این فرصت تکرار نشدنی استفاده کنید.

منبع: drtehranbeauty 





:: برچسب‌ها: عمل بینی , عمل بینی گوشتی , عمل بینی استخوانی ,
:: بازدید از این مطلب : 333
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: