تتر چیست؟
نوشته شده توسط : seoinja

در پاسخ به سوال تتر چیست باید بگوییم که تتر یک نوع ارز دیجیتال پایدار یا همان استیبل کوین می باشد که بعد از بیت کوین و اتریوم، به عنوان سومین ارز دیجیتال پرطرفدار در دنیا به شمار می‌رود. تراکنش‌های تتر نسبت به میانگین تراکنش‌های پی پال و اتریوم افزایش یافته است و اکنون در صدر جدول نقل و انتقالات ارز دیجیتال قرار گرفته است.

ارز دیجیتال تتر از سال 2015 ایجاد شد و در آن زمان در قالب دو توکن USDT و EURT به عنوان دلار تتر و یورو تتر عرضه شد و هر کدام از این‌ها ارزش دقیقاً معادل یک دلار و یک یورو دارند.. در واقع تتر معادل ارز دیجیتال‌های قدیمی است. در ابتدا ارز تتر بر روی شبکه بلاکچین بیت کوین توسعه داده شده بود اما در ادامه، تتر روی ارزهای دیجیتال دیگر مانند بلاکچین اتریوم نیز توسعه یافت. نحوه خرید تتر چگونه اس؟

انواع دلار تتر

4  نوع مختلف از دلار تتر وجود دارد:

  1. دلار تتر بر اساس پروتکل ERC۲۰ مبتنی بر اتریوم (USDT-ERC 20)

  2.  دلار تتر بر اساس بر پروتکل Omni Layer مبتنی بر بیت‌کوین.( USDT-Omni)

  3.  دلار تتر بر اساس پروتکل TRC۲۰ مبتنی بر بلاکچین ترون.( USDT-TRON)

  4.  دلار تتر مبتنی بر شبکه‌ای او اس.( USDT-EOS)

مهم ترین مزیت تتر

تتر محبوب‌ترین ارز دیجیتال ثابت در دنیاست و برخلاف رمزارز‌های دیگر با ثبات و کم نوسان می‌باشد. از این نظر سرمایه‌ گذاری روی تتر برای افرادی که تازه کار و غیر حرفه‌ای هستند، یک گزینه مناسب است آن هم با توجه به اینکه نقل و انتقالات پول بین المللی در ایران با دشواری همراه است. علاوه بر این‌ها، انتقال وجه در تتر کم هزینه‌تر از روش‌های سنتی است همچنین با موانع کمتری رو به رو می‌باشد.

مهمترین مزیت تتر

آیا تتر دلار برای ایران از امنتیت کافی برخورددار است؟

درست است که پشتوانه تتر دلار آمریکا است اما پشتوانه تمام تترهایی که در دنیا وجود دارد، نمی‌توان گفت دلار آمریکا می‌باشد. در سال 2018 بین شرکت بیت فاینکس با سایر کشورها درگیری‌های حقوقی به وجود آمد از آنجایی که اکثر مدیران این شرکت در تتر کار می‌کردند این جریان باعث شد دادگاه نیویورک حدود 851 میلیون دلار از دارایی‌های شرکت بیت فاینکس مسدود شود. پس از این اتفاقات شرکت تتر این میزان مبلغ را به شرکت فاینکس وام داد. 

با وجود اینکه بیت کوین از تتر معروف‌تر است اما کاربرد زیادی در معاملات دارد و گزینه خوبی برای ایرانی‌هایی است که نیاز به تتر دارند. ارز تتر ثابت است و مانند بیت کوین در نوسان نیست. اگر شما امسال در معامله خود 20 بیت کوین در نظر گرفته باشید، اصلاً معلوم نیست که تا دو سال دیگر بتوانید 20 بیت کوین جمع کنید چون ثابت نیست و همیشه در نوسان است.

امنیت تتر

دلیل پیشرفت سریع تتر چیست؟

با توجه به گستردگی روز افزون اینترنت، افراد زیادی تمایل دارند تا پرداختی‌ها و امور مالی و اقتصادی خود را به صورت آنلاین انجام دهند. این شرایط اقتصادی فعلی که بر جامعه حاکم است باعث رشد سریع ارز دیجیتال تتر شده است. مردم به مرور زمان از روش‌های پرداخت سنتی دور می‌شوند و به این ترتیب سودآوری و ثبات ارز دیجیتال تتر بیشتر مورد توجه عموم قرار می‌گیرد.

نتیجه گیری

بهترین روش برای به دست آوردن ارزهای دیجیتال مراجعه به صرافی های ارز دیجیتال در ایران است. تترلند مرجع خرید تتر در ایران است. این صرافی، به صورت تخصصی روی خرید و فروش تتر کار می کند. با خیال راحت، با کمترین میزان کارمزد می توانید از این سایت تتر خریداری کنید یا تترهای خود را به فروش برسانید.





:: برچسب‌ها: تتر چیست ,
:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: