عمل بینی خود را کجا انجام دهیم؟
نوشته شده توسط : seoinja

وقتی کاری را به دفعات زیاد تکرار می کنید، سرعتتان افزایش می یابد و هر دفعه که می گذرد ذهنتان را کمتر درگیر می‌ کند. در مورد عمل جراحی شاید دقیقا اینطور نباشد اما وقتی شما با یک جامعه کثیر از بیماران مثلا برای عمل بینی روبرو باشید. با گذشت چندین سال دیگر به ندرت پیش می آید که مشکل یک بینی برایتان جدید باشد. استقبال شدید از عمل بینی در کشور ما باعث شده که پزشکان ما به سطحی از دانش و تجربه برسند که وقتی شخصی به دنبال جراحی زیبایی است دیگران به جای توصیه به سفر به خارج از کشور به او پزشکان مجرب داخلی معرفی می کنند. خبر این پیشرفت ها حتی به اروپا و آمریکا هم رسیده باعث شده تا مسافرانی شجاع از اقصی نقاط جهان برای عمل بینی به کشورمان سفر کنند.

عمل بینی

انواع عمل بینی از نظر فنی

  • عمل بینی باز

  • عمل بینی بسته

از لحاظ شیوه ی انجام، عمل بینی به دو دسته ی عمل باز و بسته تقسیم می شود احتمالا با شنیدن کلمه ی عمل باز به یاد عمل قلب افتاده باشید؛ عمل بینی باز بی شباهت به آن نیست و بدین صورت است که  یک برش در قسمت پایینی بینی شما ایجاد می شود و سپس کل پوست بینی شما برداشته می شود؛ برای مواردی که پزشک تغییرات زیادی را تحت نظر دارد این نوع عمل بینی مناسب تر است. در عمل بینی بسته چند برش  درون پره های بینی ایجاد می شود و از طریق همان برش ها پزشک کار خود را پیش می برد. تفاوت این دو عمل را در زمان بهبود بیمار بهتر متوجه خواهید شد.

انواع عمل بینی از نظر نوع بینی

  • عمل بینی استخوانی 

  • عمل بینی گوشتی 

از نظر نوع بینی شخص هم یک تقسیم بندی دیگر برای عمل بینی قائل شده اند که شامل دو مورد بالا می شود. اگر بینی نیاز به انجام اصلاحات روی غضروف و استخوان دارد به آن عمل بینی استخوانی میگویند؛ یعنی مثلا یک بینی عقابی را در نظر بگیرید که یا یک بینی شکسته این ها نیاز شامل عمل بینی استخوانی می شوند. در سمت دیگر برای عمل بینی گوشتی یک بینی با مشکلات ضخامت پوست و گوشت اضافه را در نظر داشته باشید که مثلا سوراخ های بینی ارتفاع مناسبی ندارند یا نوک بینی بیش از حد پایین است، در این نوع عمل پزشک باید یک ترمیم غضروفی هم انجام دهد تا به دلیل عدم قدرت کافی در غضروف ها ظاهر بینی شخص دوباره به حالت اولیه بر نگردد.

عمل جراحی بینی

عمل بینی خود را کجا انجام دهیم؟

قطعا وجود پزشکان و مشاوران متخصص عامل اول موفقیت یک عمل زیبایی است، اگر به دنبال یک مجموعه تخصصی زیبایی می گردید یا حتی قصد انجام چند عمل زیبایی همزمان را دارید و می خواهید اول یک تصور از ظاهر بعد عمل خود داشته باشید و سپس صورت خود را به دست پزشکانی حاذق و باتجربه بسپارید، drtehranbeauty این فرصت را برای شما به وجود آورده است.





:: برچسب‌ها: عمل بینی , عمل بینی باز , عمل بینی بسته ,
:: بازدید از این مطلب : 638
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: