مهمترین مسئله قبل از عمل زیبایی بینی چیست؟
نوشته شده توسط : seoinja

این روزها اگر کمی به اطراف خود توجه کنیم می بینیم که داشتن چهره ای زیبا خواسته اکثریت مردم است و برای رسیدن به این زیبایی راه های مختلفی را امتحان می کنند. در حال حاضر بر خلاف گذشته کمتر کسی پیدا می شود که نسبت به تیپ و استایل خود بی تفاوت باشد. افراد برای داشتن پوششی خاص از لباس های مارک استفاده می کنند و برای دستیابی به چهره ای جذاب معمولا عمل زیبایی بینی را انتخاب می کنند که موثرترین راه است. همانطور که می دانید بینی در مرکز صورت قرار دارد و کانون توجهات روی این بخش از چهره است. در صورت وجود کوچک ترین نا هماهنگی یا مشکل در این بخش باعث می شود زیبایی اجرای دیگر صورت مانند چشم ها، لب، گونه ها و... به چشم نیایند. پس می توان علت محبوبیت عمل زیبایی بینی در ایران و جهان را همین مسئله دانست.

قبل از انجام عمل زیبایی بینی باید بدانید که بینی شما از نوع گوشتی است یا استخوانی. نحوه جراحی هر یک از این دو نوع بسیار متفاوت است. برای مثال عمل بینی گوشتی نسبت به عمل بینی استخوانی دشوارتر است. بینی های گوشتی دارای غدد چربی زیاد، پوستی ضخیم، غضروف انعطاف پذیر و... می باشند. اما بینی های استخوانی کاملا برعکس بینی های نوع گوشتی هستند. این نوع بینی ها دارای غضروف محکم و پوست ظریف و نازک می باشند.

عمل زیبایی بینی

مدل های ایده ال برای عمل زیبایی بینی های گوشتی و استخوانی

اگر بینی شما گوشتی است توصیه می کنیم سمت مدل های عروسکی و فانتزی نروید. چون این نوع بینی ها با توجه به نرم بودن غضروف، نمی توان بیشتر از یک حدی آن ها را کوچک کرد زیرا احتمال برگشت به حالت قبل عمل پس از مدتی وجود دارد. پس بهترین مدل عمل زیبایی بینی برای افرادی که بینی گوشتی دارند، مدل طبیعی است. اما بینی های استخوانی می توانند بدون هیچ محدودیتی عمل زیبایی بینی عروسکی، فانتزی، نیمه فانتزی و... انجام دهند.

مدل های عمل زیبایی بینی

نکته بسیار کلیدی قبل از عمل زیبایی بینی

به نظر شما عامل تعیین کننده در نتیجه عمل زیبایی بینی چیست؟ شما مدل دلخواه خود را انتخاب می کنید. تمامی مواردی که قبل از عمل زیبایی بینی باید دانست را رعایت می کنید. اما در نهایت همه چیز به مهارت دستان پزشک کلینیکی که شما انتخاب کرده اید بستگی دارد! در صورت نداشتن تجربه و مهارت کافی می توان گفت احتمال اینکه نتیجه عمل زیبایی بینی شما عالی شود بسیار پایین است. پس نباید از کنار این مسئله به آسانی عبور کنید.

جراح عمل زیبایی بینی

انتخاب جراح متخصص برای عمل زیبایی بینی

بهترین و آسان ترین راه تشخیص پزشک متخصص و با تجربه، توجه به مواردی مانند نمونه کارهای پزشک، مدرک، سطح رضایت مشتریان قبلی و همچنین میزان محبوبیت پزشک جراح بین مردم است. کلینیک دکتر تهران بیوتی از با سابقه ترین و شناخته شده ترین کلینیک ها در تهران است که با دارا بودن پزشکانی متخصص، شناخته شده و باتجربه توانسته حسابی بین مردم محبوب شود. برای آسودگی خاطر از بابت میزان تخصص و تجربه پزشکان این مجموعه می توانید به وبسایت رسمی دکتر تهران بیوتی به نشانی drtehranbeauty.com مراجعه کرده و در بخش نمونه کارها، تمامی جراحی های این کلینیک را مشاهده نمایید. همچنین می توانید سابقه تمامی پزشکان این مجموعه را مطالعه کنید تا شناخت بیشتری با پزشکان این مجموعه پیدا کنید.

 





:: برچسب‌ها: عمل زیبایی بینی , عمل بینی , ,
:: بازدید از این مطلب : 308
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: