نوشته شده توسط : seoinja

عمل زیبایی بینی در بیمارانی که سابقه ضربه، شکستگی، مشکل تنفسی (انحراف داخلی) از راه بینی و از لحاظ ظاهری داری قوز بینی، انحراف، ناقرینگی پره های بینی، افتادگی نوک بینی، پهنی نوک بینی و استخوان بینی دارند، توصیه میشود. این عمل در کنار جراحی بلفاروپلاستی (پلک بالا) از پرطرفدار ترین اعمال جراحی هستند. زیبایی و آراستگی چهره ما عاملی است که اعتماد به نفس ما را تا حد زیادی تحت تاثیر قرار می دهد. کارهای مختلفی هستند که می توانند باعث افزایش زیبایی و جذابیت چهره ما شوند. انواع آرایش ها از زمان های قدیم برای زیبا جلوه کردن و پوشاندن نقص های چهره به کار می رفته است. اما برخی نقص های چهره ما به گونه ای نیستند که بتوان با لوازم آرایشی آن ها را پوشاند یا اگر هم بشود به صورت موقتی امکان پذیر است. یکی از این ویژگی ها، اندازه و شکل بینی ما است. بینی یک عضو بسیار تاثیرگذار در زیبایی چهره است. نقص های این عضو چیزی نیست که بتوان به راحتی مخفی کرد. اما یک راه حل مناسب برای رفع این نواقص وجود دارد و آن عمل زیبایی بینی است.

عمل زیبایی بینی

عمل بینی نیمه فانتزی 

عمل بینی نیمه فانتزی ، چیزی بین این دو است، به این معنی که نه بینی شما بسیار طبیعی به نظر میرسد و نه به شکل فانتزی، مصنوعی سربالا و عروسکی میشود. تمام مدل های بینی بسته به چهره فرد باید انتخاب گردد و اصولا مگر در برخی نکات جرئی ارجحیتی بر هم ندارند. نوع مدل بینی عمل شده شما، بستگی کاملی به جلسه مشاوره و آنالیز کلی چهره شما دارد.

عمل زیبایی بینی بزرگترین و موثرترین تغییرها را بر روی ساختمان بینی شما اعمال می کند و با این تغییر زیبایی و تناسب چهره شما را دوچندان می کند. اما این تنها مزیت عمل زیبایی بینی نیست. 

انجام عمل زیبایی بینی چه فایده ای دارد؟

نکاتی که قبل از انجام عمل بینی باید به آنها توجه کنید

عمل زیبایی بینی با اینکه خطرناک به شمار نمی رود اما حساسیت های خودش را دارد. بینی عضو مهمی است و هرگونه صدمه به آن، آسیب زیادی به کیفیت زندگی شما وارد خواهد کرد. بنابراین نباید بینی خود را به دست هر کسی بسپارید و باید جراح خود را با دقت انتخاب کنید. 

عمل زیبایی بینی

همچنین برای گرفتن بهترین نتیجه از جراحی زیبایی بینی باید ب توصیه های پزشک با دقت گوش کنید و پرهیزها و مراقبت های قبل و بعد از عمل را به خوبی رعایت کنید. به یاد داشته باشید تنها با انجام این مراقبت ها می توان نتیجه عمل بینی را تثبیت کرد. همچنین عمل زیبایی بینی عوارضی دارد که برای بهبود سریعتر و کاهش تاثیر عوارض باید با تغذیه درست، پرهیز از دخانیات و عدم انجام فعالیت های سنگین از خود مراقبت کنید. برای دانستن نکات بیشتر درباره عمل زیبایی بینی می توانید به وبسایت دکتر تهران بیوتی مراجعه کنید.

عمل اصلاحی بینی

اگرچه نوع جراحی زیبایی با جراحی درمانی و اصلاحی فرق دارد اما معمولا این امکان فراهم است که تغییرات اصلاحی مربوط به عملکرد بینی نیز همزمان با عمل زیبایی بینی روی بینی اجرا شود. عملی که توسط جراح ماهر انجام شود می تواند همزمان قیافه و عملکرد بینی را بهبود ببخشد و از هرگونه مشکل تنفسی در آینده جلوگیری کند.

عمل زیبایی بینی

زیبایی چهره با عمل بینی

بینی اشخاص مختلف از نظر اندازه و شکل با یکدیگر متفاوت است. بینی عضوی است که در مرکز صورت قرار گرفته و بسیار جلب توجه می کند. تناسب و تقارن چهره تا حد زیادی به بینی وابسته است. بنابراین ذره ای تغییر در بینی می تواند بسیار جلب توجه کند و در احساس دیگران نسبت به چهره شما تاثیرگذار باشد. عمل زیبایی بینی می تواند فرم بینی هایی را که نامتناسب و بیش از اندازه بزرگ هستند را تغییر دهد تا تناسب خود را پیدا کنند. این تغییر در زیبایی شما بسیار موثر خواهد بود و اعتماد به نفس شما را افزایش خواهد داد.

دکتر تهران بیوتی با بیش از 20 سال سابقه در حوزه خدمات جراحی زیبایی. مجهز ترین و به روز ترین تیم تخصصی جراحی زیبایی در تهران.

 



:: برچسب‌ها: عمل زیبایی بینی ,
:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : seoinja

یکی از مشکلاتی که به دنبال معامله ملک، خریداران را با مشکل مواجه می کند، عدم حضور مالکان در دفتر خانه ها برای الزام به تنظیم سند رسمی جهت انتقال به خریدار می باشد. این مورد در حالی است که فروشنده بخش زیادی از مبلغ ملک را دریافت کرده است و به دلیل بالا رفتن ارزش ملک یا عدم توانایی مالک به پرداخت بدهی بانکی، در مواردی که ملک در رهن بانک قرار دارد، برای الزام به تنظیم سند رسمی حاضر نمی شود.

الزام به تنظیم سند رسمی

هنگامی که خریدار و فروشنده قصد انجام معامله‌ ای را دارند و ملکی قرارا است معامله شود، اما هنوز مقدمات لازم را فراهم نکرده ‌اند، در این بین قراردادی منعقد می کنند و در آن، دو طرف تعهد می‌ کنند که معامله را با شرایط معین و در مدت زمان مشخص انجام دهند. 

در این قسمت نکاتی قابل ذکر می باشد که دو طرف باید به آنها توجه داشته باشند. خریدار باید قبل از طرح دادخواست الزام به تنظیم سند رسمی باید اطمینان حاصل کند که ملک مورد معامله، در رهن یا بازداشت نباشد، زیرا دادگاه رای به انتقال ملکی که در رهن دیگری باشد رای نخواهد داد. در این حالت باید فک رهن ملک مورد معامله را از دادگاه بخواهد.

چگونگی الزام به تنظیم سند رسمی برای ملک مشاع

در ملک مشاع هیچ یک از شرکای نمی توانند قبل از تفکیک ملک، برای سهم خود درخواست تنظیم سند رسمی کنند بنابراین بهتر است شرکا ابتدا سهمشان را  تفکیک کنند سپس اقدام به تنظیم سند رسمی نمایند. همچنین اگر یکی از شرکا اقدام به فروش سهم مشاع خود کند، خریدار می تواند او را ملزم به تنظیم سند رسمی به نحو مشاع در محدوده سهم فروخته شده کند.

الزام به تنظیم سند رسمی

مزایای الزام به تنظیم سند رسمی توسط وکیل چیست؟

شماره 1- وکیل توانایی این را دارد، در شرایطی که فروشنده حاضر به انتقال سند نمی شود، با حضور مامور دادگاه سند رسمی را به نام خریدار کند.

 شماره 2- وکیل توانایی دریافت خسارتی که در قرارداد پیش بینی شده است را دارد.

شماره 3- وکیل می تواند فک رهن ملکی که در رهن است را از فروشنده بخواهد.

شماره 4- با حضور وکیل، دیگر نیازی به حضور وکیل در دادگاه نخواهد بود.

برای دادخواست الزام به تنظیم سند رسمی، رعایت برخی از نکات ضروری می باشد. از جمله این نکات، توجه به در رهن یا بازداشت بودن ملک، پلاک ثبتی و... می باشد. 

چگونگی طرح دعوا الزام به تنظیم سند رسمی

پس از تنظیم مبایعه نامه طرفین قرارداد متعهد می‌شوند که در تاریخ مشخص‌ شده در مبایعه ‌نامه به ترتیب جهت تنظیم سند رسمی انتقال و پرداخت باقیمانده مبلغ معامله در دفتر اسناد رسمی حاضر شوند. در صورتی که فروشنده از حضور در دفتر خانه جهت انتقال سند خودداری کند، خریدار می‌تواند با حضور در دفترخانه در‌‌ همان تاریخ و تهیه باقی مبلغ معامله از سردفتر تقاضا کند که گواهی عدم حضور صادر کند. در این گواهی درج می‌شود که در تاریخ مقرر شده در مبایعه ‌نامه خریدار در دفترخانه حاضر شده و فروشنده بدون هرگونه علت موجهی از حضور امتناع کرده است.

شهرداد با تقسیم بندی وکلا به حوزه های مختلف تخصصی و احراز کفایت علمی و تجربی وکلای مربوطه پل ارتباطی بین وکلای برگزیده و مردم خواهد شد تا بدین وسیله فناوری نوین را در خدمت جامعه ایرانی قرار دهد.

اگر چه شرکت گام‌های بلندی را برای تحقق اهداف خود برداشته است؛ این شما عزیزان خواهید بود که با بازخورد و انعکاس نقطه نظرات خود ما را در هر چه بهتر کردن خدمات شهرداد یاور و رهنمون خواهید بود.

 



:: برچسب‌ها: الزام به تنظیم سند رسمی ,
:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : seoinja

همانطور که می دانید رشد کسب و کارها در فضای آنلاین روبه رشد است و تمام مشاغل برای ورود به این دنیا نیاز به یک فضایی برای معرفی و نشان دادن خودشان دارند. فضایی که شما به عنوان ویترین محصولات یا خدماتتان از آن استفاده می کنید دامنه است. دامنه سایت نشان دهنده فعالیت شماست. اولین نکته که کاربر را به سایت شما جلب می کند نام دامنه است. اما برای خرید یک دامنه خوب که تمام نکات خوب بودن را داشته باشد به کجا مراجعه می کنید. بهترین پیشنهاد مراجعه به سایت هایی هستند که مزایده دامنه برگزار می کنند. یکی از معتبرترین سایت هایی که مزایده دامنه ایجاد می کند سایت نام است. 

 

سایت نام به این گونه عمل می کند که اگر شما دارای یک دامنه ای هستید که آن را با خلاقیت خود طراحی و خریداری کرده اید و الان تصمیم دارید آن را بفروشید می توانید به نام مراجعه کنید و در مزایده دامنه شرکت کنید و دامنه خود را با بالاترین قیمت به فروش برسانید. 

یا اینکه شما دنبال خرید دامنه و به دنبال آن طراحی سایت هستید؟ می توانید به نام مراجعه کنید و و وارد صفحه مزایده دامنه شوید. دامنه ای که بیانگر فعالیت و خدمات شماست را انتخاب کنید. در مزایده دامنه نام از تعداد بسیار زیادی دامنه که بسیار خلاقانه و جالب است تشکیل شده است. حتی می توانید از این دامنه ها ایده بگیرید و دامنه مخصوص خود را انتخاب کنید.

یکی از بزرگترین و چالش برانگیزترین مراحل در طراحی سایت انتخاب دامنه آن می باشد. نام این مشکل را برطرف کرده است. نام صفحه ای به نام مزایده دامنه دارد که لیست تمام دامنه های ویژه را در خود جای داده است. مزایده دامنه کار را بسیار راحت کرده است و شما با کمک آن می توانید از اتلاف وقت جلوگیری کنید. دامنه های متفاوت با قیمت های مختلفی در دسترس شماست و می توانید به راحتی و بدون دغدغه آن را خریداری کنید و زمان خود را به طراحی سایت اختصاص دهید. 

نام یکی از معتبرترین ها در این زمینه است که شما می توانید دامنه های خاص و یونیک را در آن جا پیدا کنید. 

احتمالا برای شما هم پیش آمده برای انتخاب دامنه ساعت ها وقت صرف کرده اید و چند مورد در ذهنتان نگه داشته اید. وقتی که درخواست خرید دامنه اینترنتی می زنید می بینید که این دامنه از قبل پر شده است. در این حالت پیشنهاد می کنیم که به سایت نام مراجعه کنید و ببینید که دامنه مورد نظرتان در صفحه مزایده دامنه وجود دارد یا خیر. آن را با خیال راحت خریداری کنید.

دامنه سایت چیست؟

در فضای کسب و کار سنتی برای معرفی محصولات یا خدماتتان نیاز به یک فضایی هستید که بتوانید آن را به نمایش بگذارید. با پیشرفت تکنولوژی و ورود کسب و کارها در فضای آنلاین این مکان تغییر پیدا کرده است. برای معرفی خودتان، برندتان، محصول و خدماتتان نیاز به یک سایت دارید. در واقع سایت یک ویترین برای نمایش شما در دنیای دیجیتال است. 

مشتری ها و کاربران از طریق اسم دامنه می توانند شما را جستجو کنند و به خدمات شما دست پیدا کنند.

سعی کنید دامنه سایتتان متناسب یا زمینه فعالیتتان و عبارتی کوتاه باشد تا در ذهن مخاطب قرار گیرد.

املا و هجی دامنه سایتتان راحت، قابل فهم و یکتا باشد. نام دامنه باید قابل فهم باشد تا در صورت بیان شفاهی آن راحت انتقال یابد.

انتخاب نام دامنه در رتبه بندی سایت و بهبود سئو آن تاثیر بسیار زیادی دارد.

 مزایده دامنه سایت چیست؟

اما دامنه های مرتبط با فعالیت که شامل عبارت کوتاهی است قیمت بالایی دارند. در برخی موارد این قیمت ها به گونه ای است که بسیاری از افراد به دنبال ثبت سایت نمی روند. 

در این بین سایت هایی مانند nam.ir وجود دارد که شما می توانید لیست دامنه های عالی با پیشنهاد قیمت را مشاهده کنید. در واقع این سایت یک پلتفرم خرید دامنه IR سایت است. شما سایتی دارید که زیرکانه و خلاقانه انتخاب شده و  بسیار خاص است می توانید در مزایده دامنه شرکت کنید و آن را با بالاترین پیشنهاد بفروشید. یا اگر شما جزء افرادی هستید که می خواهید سایتی فوق العاده با دامنه یونیک طراحی کنید می توانید در مزایده دامنه این سایت شرکت کنید و دامنه ای با قیمت مناسب خریداری کنید.

اولین قدم برای یک کسب و کار آنلاین انتخاب دامنه است، بنابراین پیشنهاد می شود آن را به خوبی انتخاب کنید. می توانید به سایت nam.ir مراجعه کنید و دامنه های مناسب را مشاهده کنید، ایده بگیرد، در مزایده دامنه شرکت کنید و دامنه ای مناسب انتخاب کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : seoinja

امنیت و آرامش بیشترین سهم را در اولویت زندگی همه افراد دارا میباشد. برای دستیابی به چنین اهدافی تا‌کنون اقداماتی زیادی انجام شده است. یکی از آن‌ها طراحی و تولید چشمی دیجیتال در جهت رفاه بیشتر است. چنانکه که در حال حاضر محبوبیت خاصی در جامعه پیدا کرده‌اند. از این‌رو  در این مقاله قصد داریم به شرح مختصری از چشمی دیجیتال و کاربرد ها و مزایای آن بپردازیم.

چشمی دیجیتال

معرفی کلی چشمی دیجیتال 

چشمی دیجیتال یکی دیگر از انواع محصولات حفاظتی ساختمان است که با ویژگی های خاص و کاربردی خود، تبدیل به یک محصول جالب توجه و محبوب شده است. در ابتدا چشمی درب دیجیتال به عنوان آپشنی لوکس و اضافی برای ساختمانهایی که هزینه زیادی می کنند استفاده می شد اما به مرور با تکمیل قابلیتها روز به روز به وسیله ای تبدیل شده است که نیاز هر واحد ساختمانی می باشد. عملکرد کلی این چشمی درست همانند همان فرمت قدیمی چشمی درب ساختمان است، یک حفره کوچک (دوربین) که بر پشت درب قرار گرفته و به شما این امکان را می دهد که متوجه شوید چه کسی در بیرون از واحد، درب خانه شما را به صدا درآورده است.

تفاوت چشمی دیجیتال با چشمی های قدیم در این است که همه اطلاعات به شکل دیجیتال در آمده و شما می توانید تصویری بزرگ تر و با کیفیت تر را در اختیار داشته باشید، به علاوه این که می توانید از تصویر پشت درب واحد خود، تصویر نیز ذخیره کنید. این چشمی درب آپارتمان دارای صفحه نمایش هستند که می توانند ابعاد مختلف تا 5 اینچ داشته باشند.

چشمی دیجیتال

چند نکته مهم راجع به چشمی دیجیتال

  • چشمی دیجیتال را می‌توان روی انواع درب ها نصب کرد

  • دید بسیار واضح و قدرتمندی دارد و برخلاف چشمی های قدیمی که دید محدودی داشتند به راحتی می توانید فرد پشت درب را مشاهده کنید.

  • سیستم چشمی دیجیتال به‌گونه‌ای طراحی‌شده که کاربر می‌تواند با فعال کردن گزینه ذخیره تصاویر، هرزمان که در خانه نباشد، تصویر یا تصاویر افرادی که پشت در ایستاده بودند یا تردد می‌کردند را ذخیره کند

  • می‌توانید از گزینه زنگ چشمی دیجیتال استفاده کنید و زنگ‌های متنوعی داشته باشید

  • امکان ثبت ساعت و تاریخ را برای شما فراهم کرد

  • حس‌گرهای حرکتی چشمی دیجیتال شما را از حضور طولانی یا تردد فرد حتی بدون زنگ زدن نیز باخبر می‌کند.



چشمی دیجیتال

قابلیت های چشمی دیجیتال 

  • قابلیت ضبط عکس و فیلم از رفت آمدهای مشکوک 

  • قابلیت گرفتن عکس و فیلم از کسانی که زنگ درب خانه شما به صدا در می آورند تا در صورت نبود شما بفهمید چه کسانی به خانه شما آمده اند و شما خانه نبوده اید.

  • ثبت عکس های اچ دی و با کیفیت بالا 

  • ثبت زمان و تاریخ عکسبرداری و فیلمبرداری

  • قابلیت زوم کردن عکسهای گرفته شده 

  • وسعت دید بیشتر نسبت به چشمی های معمولی

  • یکی دیگر از ویژگی های جالب چشمی های دیجیتال دید در شب است حتی اگر کسی در تاریکی زنگ خانه شما را بزند شما می توانید او را شناسایی کنید. این قابلیت از طریق حسگر مادون قرمز می باشد که موجب گرفتن عکس هایی با کیفیت مطلوب در تاریکی می گردد.

  • نصب راحت چشمی بدون نیاز به سیم کشی و منبع تغذیه خارجی

  • فراهم کردن ظاهری زیبا و لاکچری به درب خانه شما

  • چشمی های دیجیتال ظرفیت شارژ بالایی دارند و در هنگام کمبود شارژ اعلام هشدار می کنند. پس از هر بار شارژ تا چند روز نیازی به شارژ مجدد ندارند و از طریق شارژر به راحتی قابل شارژ کردن هستند.

  • اکثر چشمی های دیجیتال حافظه ای بین ۲ تا ۸ گیگابایت دارند و دارای صفحه نمایشگر لمسی که انتقال فیلم و عکس را راحت میکند هستند..

  • قابلیت جابجایی صفحه نمایش چشمی درب دیجیتال به نقطه های مورد نظر شما

  • این چشمی های دیجیتال قابلیت تغییر زنگ درب و کم و زیاد کردن صدای آن را دارند.

  • دارای کیفیت بالایی هستند

  • غالباً همراه با ضمانت یک ساله به فروش می رسند.  

 

برای مشاهده چشمی های دیجیتال متنوع میتوانید از فروشگاه کارن دیدن کنید.



:: برچسب‌ها: چشمی دیجیتال ,
:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : seoinja

رینوپلاستی که معمولاً به عنوان "عمل بینی" شناخته می شود ، یک گزینه محبوب برای بیمارانی است که از اندازه یا شکل بینی خود ناراضی هستند. علاوه بر مزایای زیبایی شناخته شده در این روش ، با این حال ، رینوپلاستی کاربردهای بسیار متنوعی دارد ، مانند بهبود عملکرد بینی پس از آسیب دیدگی یا بیماری یا کمک به مشکلات تنفسی که خواب و توانایی ورزش را تحت تأثیر قرار می دهد.

هدف از رینوپلاستی اصلاح بینی و ظاهر و عملکرد دلخواه بیمار با در نظر گرفتن نوع پوست و کل ساختار چهره است. جراحان پلاستیک ما با ترکیب علم و هنر رینوپلاستی نتایج اثر و ماندگاری به بیماران می دهند.

رینوپلاستی

حقایقی سریع درباره جراحی زیبایی بینی

به طور کلی ، نامزدهای رینوپلاستی باید به صورت رو به رشد انجام شوند. به عنوان مثال رشد صورت در نوجوانان و جوانان می تواند با گذشت زمان بر ظاهر و عملکرد بینی تأثیر بگذارد. موارد استثنا در مورد بیماران اطفالی است که نقص مادرزادی در صورت دارند ، مانند شکاف کام. علاوه بر این ، بیماران باید از سلامتی كلی برخوردار باشند و نباید سیگار بکشند زیرا سیگار کشیدن می تواند منجر به ضعف جریان ضربه شود و خطر آسیب به بافت را افزایش دهد. رینوپلاستی برای نوجوانانی که این روش را درک کرده و رضایت کامل والدین را دارند ، امکان پذیر است. در حالت ایده آل ، دختران قبل از انجام عمل باید حداقل 15 یا 16 سال داشته باشند. پسران باید حداقل 17 یا 18 سال داشته باشند. در صورت ترکیب با سپتوپلاستی (صاف کردن تیغه بینی) ، این روش می تواند علاوه بر اعتماد به نفس بیمار بلکه تنفس را نیز بهبود بخشد.

رینوپلاستی

قبل از رینوپلاستی ، جراح باید اطمینان حاصل کند که بیمار روش و خطرات و مزایای آن را کاملاً درک می کند. در حالی که رینوپلاستی یک روش ایمن است ، اما مهم است که جراحی توسط یک متخصص انجام شود. در UT Southwestern ما از تصویربرداری سه بعدی قبل از جراحی استفاده می کنیم تا به بیماران نشان دهیم که بینی آنها بعد از جراحی چگونه است. جراح پلاستیک می تواند مدل های بینی را همانطور که قبل از جراحی به نظر می رسد در کنار ظاهر مورد انتظار بعد از جراحی چاپ کند. این یک ابزار آموزشی است و تضمینی برای نتایج آن نیست. با این حال ، این می تواند به بیماران و تیم جراحی پلاستیک کمک کند تا اهداف جراحی را بهتر بیان کنند. ما دریافته ایم که توانایی تجسم نتایج پیش بینی شده به بیماران کمک می کند تا از انجام عمل جراحی راحت تر باشند. ما همچنین این گزینه را داریم که مدلهای چاپ سه بعدی را ارائه دهیم که بتوانند نتایج قبل و بعد را نشان دهند.

جمع بندی

کلینیک دکتر تهران بیوتی دارای بیشترین سابقه در زمینه جراحی بینی در ایران است که بهترین پزشکان عمل زیبایی بینی را در تیم خود دارد. عمل بینی در این مجموعه به دو روش باز و بسته انجام می شود. نمونه کارهای عمل بینی گوشتی و عمل بینی استخوانی در بخش نمونه کار قرار داده شده که می توانید تصاویر قبل و بعد از جراحی را مشاهده نمایید. همچنین برای اطلاع از هزینه عمل بینی می توانید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید و یا در منوی سایت روی گزینه هزینه عمل بینی کلیک کنید.

 


:: برچسب‌ها: رینوپلاستی ,
:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : seoinja

زیبایی مهم ترین معیاری است که از دیرباز به آن توجه زیادی میشده است. انسان زیبایی را دوست دارد و برای رسیدن به معیار های زیبایی تلاش زیادی میکند البته نباید این نکته را فراموش کرد که همه ی ما زیبا هستیم و تلاش ما برای زیباتر شدن است. یکی از راه های افزایش زیبایی آرایش کردن میباشد آرایش مو و صورت مهارت هایی هستند که شاید هرکسی به آن ها تسلط نداشته باشد.

اما چه میشد اگر میتوانستیم یک آرایشگر آنلاین داشته باشیم. آرایشگری که همه خدمات آرایشی و زیبایی که در آرایشگاه ها به ما ارائه میدهند را در منزل به ما ارائه دهد. حتی فکر کردن به این موضوع هم جذاب است پس با مای بانیکس همراه باشید تا از مزیت های خدمات آرایشگر در منزل برای شما بگوییم.

همانطور که میدانیم این کارها نه فقط برای زیبایی بلکه برای افزایش اعتماد به نفس و شادابی و نشاط در میان روزمرگی های زندگی مان بسیار مفید است. وگرنه ممکن است در مشغله های زندگی گم شویم و روحمان پژمرده شود.

این روز ها با توجه به اینکه اکثر خانم ها شاغل هستند چه داخل منزل و چه خارج از منزل، مشغله ها آنقد زیاد شده که شاید کمتر کسی وقت آن را داشته باشد که بتواند به بطور منظم به آرایشگاه برود تا بتواند از خدمات زیبایی استفاده کند.

اما چگونه میتوان در میان تمام این شلوغی ها وقت برای رفتن به آرایشگاه پیدا کرد؟

تازه وقتی با این شلوغی آرایشگاه ها میتوان از آن ها وقت گرفت باید ساعت ها در آرایشگاه در نوبت نشست و منتظر ماند و این خود به تنهایی باعث هدر رفتن وقت ارزشمند ما میشود.

اما خبر خوش این است که مای بانیکس برای این مشکل یه راه حل خوب دارد و آن هم داشتن یک آرایشگر آنلاین است. نه اشتباه نکنید لازم نیست این آرایشگر با شما زندگی کند. شما میتوانید به راحتی از طریق اپلیکیشن مای بانیکس درخواست یک آرایشگر بدهید تا به منزل شما بیاید و خدمات زیبایی مورد نیاز شما را برایتان انجام دهد.

اینگونه دیگر نه وقتتان در سالن های آرایشی تلف میشود، نه در ترافیک های سرسام آور میمانید و نه مجبور میشوید به دلیل مشغله هایتان در رسیدگی به زیبایی خود کوتاهی کنید.

خدمات آرایشی

 اپلیکیشن مای بانیکس با آرایشگاه های آنلاین بسیار زیادی در ارتباط میباشد که میتواند انواع خدمات مورد نیاز شما را در اختیارتان قرار دهد خدماتی مانند :

  • کوتاهی مو

  • خدمات ناخن

  • براشینگ

  • ویتامینه مو

  • پاکسازی

  • لایه برداری پوست

  • شینیون

  • رنگ

  • مش

  • بالیاژ و آمبره

  • اصلاح ابرو و صورت

تمام این خدمات را شما میتوانید در منزل خود داشته باشید و نیازی به رفتن به سالن های آرایشی نداشته باشید.

در نهایت اینکه دیگر رسیدگی به خود و داشتن ظاهر زیبا و آراسته کار سخت و وقت گیری نمیباشد و شما میتوانید به راحتی با آرایشگر آنلاین به تمام کار های زیبایی خود رسیدگی کنید. ما در مای بانیکس تمام تلاش خود را کرده ایم که بهترین خدمات آرایشی را بوسیله ارتباط با بهترین آرایشگاها در اختیار شما قرار دهیم. پس به تیم ما بپیوندید.

 



:: برچسب‌ها: خدمات آرایشی و زیبایی ,
:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : seoinja

عمل بینی از مواردی است که تاثیر فوق العاده چشمگیری روی زیبایی چهره دارد. از آنجایی که بینی نقش مهمی روی زیبایی چهره دارد، با تغییر بینی می توان جلوه ی بسیار زیبایی به صورت بخشید. به خاطر همین تاثیر شگفت انگیز، افراد بسیاری به این جراحی روی آورده اند. در نتیجه این استقبال از جراحی بینی، در کنار رونق کلینیک های جراحی زیبایی قانونی و متعارف، افراد شیادی با تبلیغات دروغین سعی در جذب افراد داشته اند. امروزه جراحان بسیاری هستد که عمل بینی را به شکل اصولی و نتیجه بخش انجام می دهند. اما افرادی نیز هستند که با القای تبلیغات غیرواقعی و ادعاهای نادرست اقدام به جذب مشتری می کنند. یکی از این ادعاها، عمل بینی با لیزر بوده است. اما حقیقت عمل بینی با لیزر چیست و آیا واقعا چنین کاری شدنی است؟ در ادامه به این سوال پاسخ خواهیم داد. پس با ما همراه باشید.

عمل بینی با لیزر

آیا عمل بینی با لیزر امکان دارد؟

ادعایی که مدتی رواج پیدا کرده بود، این بود که می توان بینی را بدون انجام جراحی، تنها با استفاده از لیزر و با عوارض بسیار کم تغییر داد. این ادعا از اساس دروغ است و نمی تواند حقیقت داشته باشد. لیزر ابزاری نیست که بتواند ساختمان بینی را به تنهایی تغییر دهد. برای هر عمل بینی باید تغییرات مختلفی روی بخش های بینی اعمال شود تا در نهایت فرمی که مد نظر جراح است پدید آید. ایجاد این فرم، نیازمند برش های مختلفی در بافت بینی است. بنابراین می توان نتیجه گرفت هیچ لیزری وجود ندارد که این تغییرات را به خودی خود اعمال کند و فرم بینی را به حالت مطلوب برساند.

لیزر چه کاربردی در عمل بینی دارد؟

با وجود اینکه اکثر ادعاهای مطرح شده درباره عمل بینی با لیزر دروغ است اما لیزر چندان بی استفاده هم نیست. یکی از کاربردهای لیزر، استفاده به عنوان ابزار برش است. انواعی از لیزر می توانند در جراحی برای برش بافت به کار بروند. بنابراین در عمل بینی نیز می توان از این لیزرها به عنوان ابزار برش استفاده کرد. اما باید توجه کرد این کاربرد با چیزی که ادعا می شود تفاوت دارد. در صورت استفاده از لیزر نیز عوارض و عواقبی برای عمل بینی وجود دارد و هیچگاه این جراحی بدون عوارض نخواهد بود.

در صورت استفاده از لیزر نیز باید همچنان مراقبت های عمل بینی را به طور جدی رعایت کرد تا از آسیب های احتمالی جلوگیری شود و تاثیر عمل بینی حفظ شود.

عمل بینی با لیزر

نتیجه گیری

امروزه ادعاهای مختلفی درباره عمل بینی وجود دارد. مهم این است که هشیارانه به این ادعاها نگاه کنید و هر تبلیغی را به راحتی باور نکنید. فناوری هنوز به جایی نرسیده است که لیزر بتواند به تنهایی بینی را تغییر دهد. برای هر تغییر کوچکی روی بینی لازم است جراحی انجام شود و تغییرات توسط یک جراح ماهر و در شرایط استاندارد اعمال شود. اگر شما نیز می خواهید یک جراحی بینی موفق و مطمئن را تجربه کنید، پیشنهاد می کنیم به وبسایت دکتر تهران بیوتی مراجعه کنید و از مشاوره تلفنی متخصصان این مجموعه استفاده کنید.

 



:: برچسب‌ها: عمل بینی , عمل بینی با لیزر ,
:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : seoinja

همه انسان ها موجود در کره زمین به زیبا و آراسته بودن علاقه دارند و برای آن می کوشند. اما خانم ها برای اینکه زیبا شوند بیشتر زمان و انرژی می گذارند. مخصوصا امروزه که خانم ها کار می کنند و به فعالیت های اجتماعی مشغول هستند. البته که موفقیت در زمینه های اجتماعی و کار فقط به زیبا بودن محدود نمی شود ولی اینکه یک خانم آراسته و زیبا برسد، می تواند باعث افزایش اعتماد به نفس در آن ها شود.

با اینکه خانم ها خودشان استادی هستند در زیبا کردن خودشان اما برای انجام یک سری روش های زیبایی ناگزیر هستند که به سالن های آرایشی و زیبایی مراجعه کنند. خدمات آرایشی در منزل یک دری جدید به روی خانم ها گشوده است.

خدمات آرایشی در منزل

کارهایی که خانم ها در آرایشگاه انجام می دهند.

خانم ها برای زیباتر کردن ظاهر خود به سالن های آرایشی مراجعه می کنند تا ابروهای خود را مرتب و کوتاه نمایند، موهای خود را کوتاه کنند و رنگ، مش و هایلایت کنند.

برای انجام خدمات ناخن، طراحی و کاشت به سالن های زیبایی مراجعه می کنند.

حتی امروزه سالن های زیبایی خدمات خود را گسترش داده اند و به سالن های اسپای تبدیل شده اند که می توانند ماساژ دهند و خدمات پدیکور انجام دهند و موجب آرامش خانم ها گردند.

اما رفتن به آرایشگاه ها و سالن های زیبایی در طولانی مدت یک عمل فرسایشی محسوب می شود و موجب خستگی خانم ها خواهد شد.

مشکلات رفتن به سالن زیبایی

خانم ها برای رفتن به سالن زیبایی مجبور هستند زمان زیادی را برای آن صرف کنند. وقت گرفتن از سالن زیبایی و منتظر شدن تا نویت آن ها برسد بسیار زمان گیر است و موجب تلف شدن وقت شان می شود. 

این خانم ها، خانه دار هستند، شاغل هستند کودک دارند و یا هر مسئله دیگری که باعث می شود زمان خانم ها ارزش مند باشد. به خدمات آرایشی در منزل کمی فکر کنید.. شاید بتواند کمی از تلف شدن وقت شما را صرفه جویی نماید.

واقعا این همه مسئله و مشکل برای زیبا شدن ارزش آن را دارد؟ روش دیگری هست که بتوان راحت تر آراسته شوند؟

خدمات آرایشی در منزل

خوشبختانه پیشرفت تکنولوژی و دنیای وب در این موضوع هم به داد خانم ها رسیده است. خدمات آرایشی در منزل راهکاری است که توسط بسیاری از سایت ها و اپلیکیشن ها ارائه می شود و خانم ها می توانند با مراجعه به آن خدمات آرایشی در منزل دریافت نمایند. 

 

سالن های محبوب که می توانند خدمات درست و صحیحی را به مشتریان خود ارائه دهند همیشه شلوغ است. پیدا کردن جای پارک و ماندن در ترافیک یکی از معضلاتی است که خانم ها برای رفتن به سالن های زیبایی با آن روبرو هستند. کمی به خدمات آرایشی در منزل فکر کنید.. آیا این مشکل را برطرف نمی کند؟

نگرانی از این بابت که آیا محیط آرایشگاه و سالن زیبایی تمیز و ضدعفونی شده است و نمی تواند باعث انتقال بیماری شود هم یک مسئله دیگری است که خانم ها با آن دست و پنجه نرم می کنند.

یکی از معتبرترین اپلیکیشن های موجود بانیکس است که می توانید به آن مراجعه نمایید. رزرو اینترنتی آرایشگاه را انتخاب نمایند و از گزینه آرایشگر در محل کم بگیرند. 

این روشی ساده و آسان و البته مقرون به صرفه است که موجب می شود خانم ها با خیال آسوده و سریع تر به زیبایی و آراستگی مورد نظر خود برسند.

 


:: برچسب‌ها: خدمات آرایشی در منزل ,
:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : seoinja

این روزها استفاده از ریمل محبوبیت زیادی پیدا کرده است. ریمل ها انواع مختلفی دارند. بعضی از آنها مژه را بلند تر می کنند. انواع دیگر ریمل هستند که حالت دهنده هستند و نوع محبوب دیگری هم هست به نام ریمل حجم دهنده.

این روزها خرید ریمل حجم دهنده بسیار زیاد شده است. البته با توجه به کارایی و تاثیر فوق العاده ای که ریمل حجم دهنده روی زیبایی چشم ها دارد ، این افزایش محبوبیت خیلی هم بیراه نیست. 

در این مقاله با روبی سان همراه باشید تا با ریمل حجم دهنده و نحوه استفاده از آن بیشتر آشنا شوید.

انواع ریمل در بازار کدام است؟

ریمل چشم یک ابزار مهم در صنعت آرایش است، که باعث ضخیم­تر شدن، تیره تر شدن، فر شدن و بلندتر شدن مژه های شما می­شود و جذابیت چهره شما رو چندین برابر می­کند، امروزه ریمل­های متنوع با کاربردهای خاص در بازار وجود دارد که نوع پرطرفدار آن ریمل حجم دهنده (Volumizing mascara) است.

نکات خرید ریمل حجم دهنده چیست؟

همانطور که از اسمش پیداست، باعث افزایش حجم مژه می­شود. ریمل حجم دهنده به شما کمک می­کند که میکاپ­تان متفاوت به نظر برسد. اگر­چه شما قبل از خرید ریمل حجم دهنده باید به نکاتی مثل حالت پلک و مژه های خود دقت کنید، به زبان ساده تر نیاز چشم­ خود را بشناسید.

به عنوان مثال، خرید ریمل حجم دهنده برای افرادی که پلک صاف و بی حالت دارند پیشنهاد نمی­شود. این افراد بهتر است از خرید ریملحجم دهنده صرف­ نظر کنند و از ریمل­های حالت دهنده استفاده کنند. 

ولی گاهی اوقات شما می خواهید برای یک مهمانی ویژه آماده شوید که در آن بدرخشید، و از مژه مصنوعی استفاده می­کنید و حاضر هستین برای آن پول زیادی پرداخت کنید، اما بعد از اینکه بخواهید از پلک خود جدا کنید ممکن است تعداد زیادی از مژه­ های شما به آن بچسبند و کنده شوند. ولی با خرید ریمل حجم دهنده و استفاده از آن فقط برای یکبار از این مشکلات در امان میماند.

فرمولاسیون ریمل ها چگونه است؟

ریمل­ها از نظر نوع ساختار با هم متفاوت هستند. بعضی از آن­ها مقاوم دربرابر آب هستند(water-resistant) ، بعضی ها ضد آب یا همان(waterproof) هستند و بعضی­ها حجم دهنده اند که فرمولاسیونهای متفاوتی از یکدیگر دارند.که برای پاک کردن فرمولاسیونهای ضد آب باید از پاک کننده هایی که بر پایه روغن هستند استفاده شود.

نحوه درست ریمل زدن چگونه است؟

قبل از هر چیزی باید به مژه­های خود توجه کنید. برای آنکه بخواهید چشمانی درشت تر داشته باشید باید قبل از استفاده از ریمل چشم، تکنیک آن را بدانید.

اولین گام برای افرادی که میخواهند مژه­های فر و کشیده داشته باشند، یا افرادی که موهای صاف دارند، باید ابتدا از فرمژه استفاده کنند. دقت کنید که هرگز پایان کار از فرمژه استفاده نکنید چرا که باعث بهم چسبیدن و نامرتب شدن مژه هایتان می شود. استفاده درست از این ابزار می تواند تفاوتی در آرایش شما ایجاد کند.

در گام بعدی نگاه خود را به سمت بالا انداخته و فرچه ریمل خود را به صورت چرخشی از ریشه به سمت نوک مژه­ها بکشید و یا میتوانید به صورت زیکزاکی(چپ­،راست) انجام دهید.

توجه کنید که مانده موادی که بر روی فرچه ریمل وجود دارد را داخل تیوپ ریمل بریزید و یا روی یک دستمال بمالید.

 

مزایای خرید ریمل حجم دهنده

وقتی صحبت از یک ریمل خوب می­شود یعنی اینکه نیاز و خواسته ما را برآورده کند. یکی از مزایای ریمل حجم دهنده این است که باعث حجم دادن و بلند کردن مژه­ها شود، چون فرچه آن کمی متفاوت است. به طوری که تعداد دندانه های آن بیشتر، ریز و درشت است که به اصطلاح(خورده مژه) میگویند.

که باعث می­شود مژه ها دانه به دانه شانه شوند و در نهایت همان افزایش حجم و طولی که شما انتظار دارید را به چشم هایتان بدهد. ناگفته نماند که کیفیت و مایع ریمل هم بسیار حائز اهمیت است، که باعث ماندگاری بالا و طبیعی جلوه کردن صورتتان می شود و از سلامت و تاریخ انقضاء محصول هم غافل نشوید.

با خرید ریمل­ حجم دهنده از فروشگاه اینترنتی روبی سان یک خرید تکرار نشدنی را تجربه کنید. در فرمولاسیون ساخت ریمل حجم دهنده روبی سان از مواد مرغوب و با کیفیت استفاده شده است تا چشم ها و مژه ها دچار هیچ گونه آسیبی نشوند.

 




 



:: برچسب‌ها: خرید ریمل حجم دهنده ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : seoinja

در پاسخ به سوال تتر چیست باید بگوییم که تتر یک نوع ارز دیجیتال پایدار یا همان استیبل کوین می باشد که بعد از بیت کوین و اتریوم، به عنوان سومین ارز دیجیتال پرطرفدار در دنیا به شمار می‌رود. تراکنش‌های تتر نسبت به میانگین تراکنش‌های پی پال و اتریوم افزایش یافته است و اکنون در صدر جدول نقل و انتقالات ارز دیجیتال قرار گرفته است.

ارز دیجیتال تتر از سال 2015 ایجاد شد و در آن زمان در قالب دو توکن USDT و EURT به عنوان دلار تتر و یورو تتر عرضه شد و هر کدام از این‌ها ارزش دقیقاً معادل یک دلار و یک یورو دارند.. در واقع تتر معادل ارز دیجیتال‌های قدیمی است. در ابتدا ارز تتر بر روی شبکه بلاکچین بیت کوین توسعه داده شده بود اما در ادامه، تتر روی ارزهای دیجیتال دیگر مانند بلاکچین اتریوم نیز توسعه یافت. نحوه خرید تتر چگونه اس؟

انواع دلار تتر

4  نوع مختلف از دلار تتر وجود دارد:

  1. دلار تتر بر اساس پروتکل ERC۲۰ مبتنی بر اتریوم (USDT-ERC 20)

  2.  دلار تتر بر اساس بر پروتکل Omni Layer مبتنی بر بیت‌کوین.( USDT-Omni)

  3.  دلار تتر بر اساس پروتکل TRC۲۰ مبتنی بر بلاکچین ترون.( USDT-TRON)

  4.  دلار تتر مبتنی بر شبکه‌ای او اس.( USDT-EOS)

مهم ترین مزیت تتر

تتر محبوب‌ترین ارز دیجیتال ثابت در دنیاست و برخلاف رمزارز‌های دیگر با ثبات و کم نوسان می‌باشد. از این نظر سرمایه‌ گذاری روی تتر برای افرادی که تازه کار و غیر حرفه‌ای هستند، یک گزینه مناسب است آن هم با توجه به اینکه نقل و انتقالات پول بین المللی در ایران با دشواری همراه است. علاوه بر این‌ها، انتقال وجه در تتر کم هزینه‌تر از روش‌های سنتی است همچنین با موانع کمتری رو به رو می‌باشد.

مهمترین مزیت تتر

آیا تتر دلار برای ایران از امنتیت کافی برخورددار است؟

درست است که پشتوانه تتر دلار آمریکا است اما پشتوانه تمام تترهایی که در دنیا وجود دارد، نمی‌توان گفت دلار آمریکا می‌باشد. در سال 2018 بین شرکت بیت فاینکس با سایر کشورها درگیری‌های حقوقی به وجود آمد از آنجایی که اکثر مدیران این شرکت در تتر کار می‌کردند این جریان باعث شد دادگاه نیویورک حدود 851 میلیون دلار از دارایی‌های شرکت بیت فاینکس مسدود شود. پس از این اتفاقات شرکت تتر این میزان مبلغ را به شرکت فاینکس وام داد. 

با وجود اینکه بیت کوین از تتر معروف‌تر است اما کاربرد زیادی در معاملات دارد و گزینه خوبی برای ایرانی‌هایی است که نیاز به تتر دارند. ارز تتر ثابت است و مانند بیت کوین در نوسان نیست. اگر شما امسال در معامله خود 20 بیت کوین در نظر گرفته باشید، اصلاً معلوم نیست که تا دو سال دیگر بتوانید 20 بیت کوین جمع کنید چون ثابت نیست و همیشه در نوسان است.

امنیت تتر

دلیل پیشرفت سریع تتر چیست؟

با توجه به گستردگی روز افزون اینترنت، افراد زیادی تمایل دارند تا پرداختی‌ها و امور مالی و اقتصادی خود را به صورت آنلاین انجام دهند. این شرایط اقتصادی فعلی که بر جامعه حاکم است باعث رشد سریع ارز دیجیتال تتر شده است. مردم به مرور زمان از روش‌های پرداخت سنتی دور می‌شوند و به این ترتیب سودآوری و ثبات ارز دیجیتال تتر بیشتر مورد توجه عموم قرار می‌گیرد.

نتیجه گیری

بهترین روش برای به دست آوردن ارزهای دیجیتال مراجعه به صرافی های ارز دیجیتال در ایران است. تترلند مرجع خرید تتر در ایران است. این صرافی، به صورت تخصصی روی خرید و فروش تتر کار می کند. با خیال راحت، با کمترین میزان کارمزد می توانید از این سایت تتر خریداری کنید یا تترهای خود را به فروش برسانید.



:: برچسب‌ها: تتر چیست ,
:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 دی 1399 | نظرات ()