نوشته شده توسط : seoinja

چشمی دیجیتال چیست و چه کاربردی دارد؟




چشمی دیجیتال

همانطور که از اسم آن پیداست چشمی برای دیدن افراد پشت درب استفاده میشود. چشمی های دیجیتال که امروزه جایگزین چشمی های معمولی شده اند با تکنولوژی که دارند به صاحب خانه این امکان را میدهد تا افراد پشت درب را با وضوح بیشتری ببیند و حتی در صورت نیاز امکان عکس برداری از شخص پشت درب را نیز دارد.

در واقع این چشمی ها به صورت یک دوربین مدار بسته هستند. که برای مشاهده پشت درب منزل یا محل کار استفاده میشوند و بر روی همه نوع درب هایی هم قابل نصب میباشند. در بازار انواع مختلفی از چشمی دیجیتال وجود دارد. که شما با توجه به کاربرد و بودجه خود میتوانید دست به انتخاب بزنید اما داشتن کمی اطلاعات اولیه در این زمینه هم خوب است.

باتوجه به پیشرفت روز افزون تکنولوژی این روز ها همه چیز به سمت هوشمند شدن حرکت میکند حتی چشمی درب ها هم ازین قاعده مستثنی نمانده است. چشمی دیجیتال یک نوع چشمی است که با توجه به تکنولوژی پیشرفته آن فواید و قابلیت های زیادی نسبت به چشمی های معمولی و قدیمی دارد.

همانطور که میدانید پیشرفت تکنولوژی باعث شده زندگی همه ما روز به روز آسان تر شود. اما شاید با خود بگویید دیگر به چشمی دیجیتال چه نیازی است. پس با کارن در این مقاله همراه باشید تا به شما بگوییم چشمی دیجیتال چیست و چه فوایدی داری.

 

انواع چشمی دیجیتال

  • چشمی دیجیتال مدل DB-43HD : این نوع از چشمی دیجیتال یک شارژر و دو باطری دارد. نمایشگر آن بسیار با کیفیت و دارای سنسور حرکتی است. قابلیت نشان دادن تصویر با وضوح بالا در تاریکی را به دلیل داشتن چراغ های ال ای دی دارد. زاویه لنز آن 120 درجه است و فیلم و عکس را به صورت خودکار ذخیره سازی میکند.

  • چشمی دیجیتال مدل Ismarteye : این چشمی پر فروش ترین مدل در بازار است به دلیل اینکه میتواند به سیم کارت متصل شود و با مراجعه کننده تماس بگیرد. دارای سنسور حرکتی و حرارتی است و در شب هم تصویر را با وضوح بالا نشان میدهد.

  • چشمی دیجیتال EXITEC : این چشمی دارای سنسور حرکتی، مادون قرمز، منو فارسی، و حافظه جانبی میباشد.

 

مزایای چشمی دیجیتال :

  1. کیفیت چشمی های دیجیتال نسبت به چشمی های ساده بیشتر است و وضوح تصویر آن ها بالا تر است.

  2. قابلیت  عکس برداری  دارد.

  3. قابلیت اتصال به تلفن همراه و نشان دادن عکس شخصی که به درب منزل آمده را دارد.

  4. دارای ضمانت است

  5. امکان دید خیلی باز تر است نسبت به چشمی های معمولی

  6. قابلیت زوم کردن دارد

  7. نیاز به برق و سیم کشی ندارد

  8. به دلیل داشتن مادون قرمز دارای دید در شب است

  9. براحتی میتوان آن را شارژ کرد

  10. دارای ظاهری زیبا است

جمع بندی

با توجه به نکاتی که ذکر کردیم. چشمی دیجیتال یک قفل امنیتی خیلی مفید برای محافظت از منزل شما است که شما میتوانید با خرید و نصب آن بر روی درب منزل یا محل کارتان به راحتی رفت آمد ها را کنترل کنید. البته خرید یک چشمی دیجیتال باکیفیت نیاز به جستجوی فراوان دارد و فروشگاه کارن به شما این اطمینان را میدهد که با خرید یک چشمی دیجیتال با کیفیت میتوانید امنیت خانه هایتان را تضمین کنید.



:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : seoinja

عمل بینی طبیعی یا همان نچرال رینوپلاستی، نوعی جراحی زیبایی بینی است که اخیرا طرفداران زیادی پیدا کرده است. در این عمل، شکل بینی فرد از حالت قوز دار یا گوشتی خارج میشود ولی به اندازه عمل بینی فانتزی، کوچک نمیشود. در این عمل حالت طبیعی بینی حفظ شده و مشکلات ظاهری و داخلی از جمله انحراف داخلی بینی زیباجو برطرف میگردد.

سایز سوراخ های بینی

در عمل بینی طبیعی، بر خلاف عروسکی که پزشک برای فانتزی شدن صورت و بینی، سوراخ های بینی را جمع میکند و این تنگی، خود باعث مشکلات تنفسی و جراحی بینی ترمیمی میگردد، سعی میشود تا حد امکان سوراخ های بینی بصورت طبیعی باز نگه داشته شوند تا عبور هوا از میان پره ها مشکل نباشد.

این عمل نیز مانند عمل نیمه فانتزی و عمل بینی عروسکی، با بیهوشی آغاز میگردد. طی این عمل پوست روی بینی فرد کاملا برداشته میشود و تغییراتی که مد نظر است با تراشیدن غضروف و استخوان قوس میانی بینی بدست می آیند. در عمل بینی طبیعی زاویه نوک لب بالا با بینی 90 تا 95 درجه زده می شود، در صورتی که در عمل های فانتزی این زاویه به 100 درجه به بالا هم میرسد.

عمل بینی طبیعی

 

عمل بینی نیمه فانتزی و فانتزی بیشتر در جوانانی که سن پایین تری دارند، رواج دارد؛ در صورتی که جراحی زیبایی بینی طبیعی روشی است که با رفع ایرادات ظاهری زیباجو، پزشک سعی در تغییر اندک در ظاهر فرد است. در این عمل برای رفع ایرادات ظاهری و قوز دماغ فرد تلاش میشود ولی قوس و انحنای بینی زیاد داده نمیشود و بینی حالت طبیعی خود را از دست نمیدهد. پزشک جراح در عمل بینی طبیعی چند نکته را در نظر میگیرد تا حداکثر طبیعی بودن را در بینی اعمال کند:

یکی از بهترین و رایج ترین عمل جراحی زیبایی  که در ایران  انجام میشود عمل زیبایی بینی به روش طبیعی است که بیشتر مردم جامعه ایران بخصوص بیشتر بین آقایان عمل بینی طبیعی رواج دارد ،یعنی بیشتر آقایان که بینی استخوانی و یا گوشتی دارند بینی شان بیشتر به سبک طبیعی عمل میکنند .

در واقع قبل از اینکه شما تصمیم بگیرید که بینی خود را عمل زیبایی انجام دهید، اول از همه ابتدا باید به یک مشاورو متخصص جراح بینی با تجربه و خوب مراجعه کنید تا با توجه به مشاوره ها و تجربه های متخصص بدانید که فرم چهره ی شما چه شکلی است و کدام فرم عمل جراحی بینی با چهره شما همخوانی بیشتری دارد .و اینکه آیا بینی شما استخوانی است یا گوشتی؟

دومین مرحله ی که شما باید بعد از تصمیم به عمل جراحی بینی خود انجام دهید تحقیق و بررسی و مطالعه درباره ی مزایا و معایب عمل بینی تان است که باید حتما خیلی با دقت انجام دهید و در مرحله ی بعدی باید با تحقیق و سرچ در اینترنت و وب سایت ها و همچنین با پرسش از افرادی که عمل بینی انجام داده اند بتوانید یک دکتر و متخصص جراح بینی باتجربه و حرفه را بشناسید و به مراجعه کرده و حتما قبل عمل یک جلسه ی مشاوره با دکتران نیز داشته باشید.و در جلسه ی مشاوره حتما از هدف خود از عمل بینی تان و همچنین از انتظاراتتان از نتیجه ی بعد از عمل و شکل بینی تان با متخصص خود صحبت کنید.

نکته ی که صد درصد قابل توجه شما است هزینه ی عمل بینی تان است که معمولا هر دکتر برای خودش یک مصوبه ی خاص دارد ،و اگر به دکترها و متخصصان جراحی بینی زیادی مراجعه کنید متوجه میشوید که هر دکتری یک قیمت متفاوتی را به شما می گوید .

اما ما به شما توصیه میکنیم که ابتدا دکتر متخصص تان را براساس سابقه کاری و تجربه و مشاهده ی  نمونه کارهای انجام داده  اش انتخاب کنید و سپس هزینه را در مرحله ی بعد قرار دهید. 



بهترین نتیجه پس از عمل 

 جراحی بینی طبیعی کار آسانی نیست و باید توسط کسی انجام شود که دارای مهارت کافی در این زمینه باشد و از دانش علمی لازم نیز برخوردار باشد تا بینی بیمار را به شکل طبیعی عمل کند.

نتیجه عمل بینی طبیعی باید به‌ گونه‌ای باشد که اگر کسی  بینی بیمار را دید متوجه نشود که او اقدام به جراحی زیبایی بینی کرده است. بنابراین برای اینکه بیمار جراحی بینی داشته باشد باید در مورد جراحی که می‌خواهد بینی او را عمل کند به‌ اندازه کافی تحقیق کند و فقط برای کوچک کردن بینی نزد جراح نرود بلکه باید علاوه بر کوچک‌تر کردن بینی به طبیعی بودن بینی هم توجه داشته باشد. با این‌ حال خیلی‌ها هستند که بدون توجه به  طبیعی بودن بینی و فقط برای کوچک کردن بینی نزد جراح می‌روند.

عمل بینی طبیعی

چرا عمل بینی طبیعی انجام می شود؟

همانطور که می‌دانید جراحی بینی بنا به یکی از دلایل زیبایی و یا درمانی انجام می‌شود. معمولا افرادی که در سیستم تنفس خود مشکل دارند، بیشتر به دلایل درمانی سراغ این جراحی بینی رفته و قصد تغییر زیادی در ساختار بینی خود را ندارند. در حالی که بیشتر افراد، بنا به دلایل زیبایی بینی خود  قصد انجام این عمل جراحی را دارند. جراحی بینی های استخوانی یکی از انواع جراحی بینی است که معمولاً هدف از انجام آن، ایجاد تغییرات گسترده در ساختار بینی نیست. عمل بینی استخوانی بیشتر به سبک طبیعی راحت تر و زیباتر است و کسانی که بینی استخوانی دارند معمولا این روش را برای جراحی بینی خود انتخاب می کنند.

اما در روش عمل طبیعی بینی، هدف تنها ایجاد یک تغییر کوچک و یا حل یک مشکل پزشکی است. بنابراین، تغییری در ساختار اصلی بینی ایجاد نمی‌شود، خصوصاً پره‌های بینی؛ چرا که در سال‌های اولی که جراحی بینی به صورت گسترده در سطح ایران انجام می‌شد، به دلیل مهارت پایین بسیاری از پزشکان، برای ایجاد تغییرات مورد نظر فرد، پره‌های بینی دچار تغییرات زیادی می‌شد. این تغییرات گاهی به اندازه‌ای زیاد بود که نه تنها ظاهر بینی و چهره ی فرد را دستخوش تغییرات زیادی می‌کرد، بلکه سیستم تنفسی فرد را نیز دچار مشکل میکرد.

دکتر تهران بیوتی  با بیش از 20 سال سابقه در حوزه خدمات جراحی زیبایی. مجهز ترین و به روز ترین تیم تخصصی جراحی زیبایی در تهران.







:: برچسب‌ها: عمل , بینی , طبیعی ,
:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : seoinja

پودر سنگ، آرد سنگ و یا خاک سفید یکی از مهم ترین و پر کاربرد ترین مصالح در ساختمان سازی و صنایع مختلف است که افراد زیادی از صنایع و مشاغل مختلف نیاز به خرید پودر سنگ دارند در این مقاله ما سعی می کنیم طرز تهیه و موارد مصرف پودر سنگ و انواع مختلف آن را برای شما شرح دهیم، با ما همراه باشید.

خرید پودر سنگ

طرز تهیه پودر سنگ ؟

پودر سنگ که به آن آرد سنگ و یا در زبان انگلیسی به آن Rock Flour هم می گویند از خرد شدن و فرسایش سنگ ها و تبدیل آنها به پودر چه به صورت طبیعی و چه به صورت صنعتی به وجود می آید.

به صورت طبیعی در شرایطی که طی گذر زمان آب لابه لای سنگ ها رسوخ کند و در اثر یخ زدگی باعث ترکیدن و خرد شدن سنگ ها شود و یا در اثر نوع دیگری از فرسایش که لایه های زمین و سنگ های مختلف روی هم ساییده شوند پودر سنگ به وجود می آید.

و به صورت صنعتی کانی های مختلف را مثل سنگ آهک، کربنات کلسیم، گرانیت ، سنگ آهن، سنگ نقره و غیره با استفاده از ماشین آلات و ابزار های صنعتی ریز و خرد می کنند و تبدیل به پودر سنگ می کنند.و یا در کارخانه های سنگ بری هنگام استخراج، فراوری یا صیقل دهی سنگ ها مقدار زیادی ضایعات سنگ و پودر سنگ تولید می شود که تبدیل این ضایعات به پودر سنگ و استفاده از آن ها هم به نفع محیط زیست است و هم باعث جلوگیری از هدر رفت منابع می شود و هم نفع اقتصادی دارد. 

خرید پودر سنگ در چه مواردی کاربرد دارد ؟

  • در مجسمه سازی به دلیل اینکه از قابلیت شکل پذیری خوبی برخوردار است و هم اینکه بعد از خشک شدن ترک بر نمی دارد استفاده می شود.

  • در صنایعی مثل موزاییک سازی و بلوک زنی و بتن سازی و کاشی سازی و سرامیک و چینی های بهداشتی مصرف می شود.

  • برای تولید سنگ های آنتیک و مصنوعی استفاده می شود. این نوع سنگ ها در طبیعت وجود ندارد و به صورت دست ساز تولید می شود. این سنگ ها علاوه بر اشکال و طراح های مختلف و زیبایی که دارد جلوی استخراج بی رویه سنگ از منابع طبیعی را می گیرد.

  • در تهیه دوغاب و استفاده از آن برای بندکشی بین کاشی ها و سرامیک ها کاربرد دارد.

  • در ساختمان سازی با مصالحی مثل گچ، سیمان و سیمان سفید ترکیب می شود و به دلیل چسبندگی زیادی که دارد باعث استحکام سازه می شود.

  • خرید پودر سنگ در کارخانجات تولید نوشابه گازدار انجام میشود زیرا به کمک آن می توان گاز دی اکسید کربن تولید کرد.

  • در کشاورزی برای تنظیم ph خاک نیز استفاده می شود که برای رشد گیاهان بسیار مهم است.

  • شاید جالب باشد بدانید که خرید پودر سنگ و یا همان خاک سفید برای تولید شیره انگور به کار می رود.چون که این خاک با خاصیت قلیایی که دارد از اسیدی شدن انگور جلوگیری می کند.

  • برای ضدعفونی و تصفیه آب فاضلاب ها

  • در تولید کاغذ و مقوا

  • وغیره.

خرید پودر سنگ

در ایران معادن زیادی وجود دارد که انواع پودر سنگ از آنها به دست می آید ؟

  • پودر سنگ جوشقان

  • پودر سنگ قم

  • پودر سنگ الیگودرز

اگر برای هرکدام از مصارفی که در بالا ذکر شد  نیاز به خرید پودر سنگ دارید می توانید با مراجعه به سایت پودرسازان اطلاعات بیشتری درباره قیمت ،انواع و مشخصات این محصول به دست آوردید.  





 



:: برچسب‌ها: پودر سنگ , خرید پودر سنگ ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : seoinja

در سال های قبل ، اصطلاحا به خانم هایی که آرایش می کردند ، می گفتند که هفت قلم آرایش کردند. امروزه با توجه به تنوع ابزارهای آرایشی ، از هفت قلم هم بیشتر نیاز خواهید داشت.

شما برای اینکه یک آرایش کامل و شیکی داشته باشید باید از همه لوازم آرایش تان به خوبی، به درستی و به اندازه استفاده کنید. کانسیلر جامد یا مایع هم یکی از همان هفت قلم آرایش است که جدیدا استفاده زیادی دارد. 

استفاده از کرم پودر بسیار محبوب و زیاد شده است. کرم پودر به عنوان بیس آرایش صورت است که با پخش کردن آن روی صورت تمام لکه ها و کک و مک های قهوه ای پوست محو می شوند و در نتیجه آرایشی بسیار تمیزی به شما می دهد. 

کرم پودر پوشش خوبی دارد اما در برخی مواقع ، لکه هایی وجود دارند که تیره تر هستند و نیاز به یک کاور خوب دارند.چرا که بعد از اتمام آرایش این لکه ها خودنمایی می کنند و بر اعتماد بنفس خانم ها تاثیر منفی می گذارد. 

برای حل این مشکل ، در این مقاله همراه روبی سان باشید تا راه حل آن را به شما آموزش دهیم.

چرا کانسیلر به بازار عرضه شد؟

با توجه به این نیازی که بین خانم ها احساس شد کرم پودری بسیار فشرده که میزان کاور بالایی داشت وارد بازار شد. این کرم پودر فشرده کانسیلر داشت. در ابتدا با هدف پوشاندن سیاهی ناحیه چشم به بازار معرفی شد اما با توجه به میزان پوشانندگی بالایی که داشت برای کاور کردن لکه های قهوه ای صورت هم استفاده شد. 

چرا پوشش دهی کانسیلر بیشتر از کرم پودر است؟

همان طور که می دانید در کرم پودرها هر چه میزان رنگدانه هاش بیشتر باشد میزان کاور بالاتری دارد. بنابراین رنگدانه های موجود در کانسیلر زیاد است و می تواند از پس لکه های نازیبا صورت بربیاید.

انواع کانسیلر کدامند؟

کانسیلر دارای انواع مختلفی است که شما با توجه به میزان ماندگاری و کاوری که ایجاد می کند می توانید انتخاب کنید.

کانسیلرهای موجود در بازار با حالت کانسیلر جامد استیکی و مدادی، کانسیلر مایع، کانسیلر کرمی و کانسیلر پودری می باشند. 

میزان پوشش دهی انواع کانسلر چگونه است؟

بالاترین میزان پوشانندگی کانسیلر متعلق به کانسیلر کرمی است. این کانسیلر (Concealer) به مدت زمان بیشتری روی پوستتان می ماند. در طول روز به تمدید کانسیلر نیازی نخواهید داشت. 

اما در مقابل کمترین میزان پوشانندگی مربوط به کانسیلر استیکی است. این نوع کانسیلر سبک است و هم چنین مدت کمی روی صورتتان می ماند. 

چه نوع کانسیلری برای انواع پوست مناسب است؟

کانسیلر مایع و کرمی بهترین گزینه برای افرادی که پوست نرمال و خشکی دارند است.

 اما کانسیلر استیکی برای افراد با پوست خشک گزینه مناسبی نخواهد بود. کانسیلر استیکی چربی کمی دارد و در صورت استفاده افراد با پوست خشک روی صورتشان پوسته پوسته می شود.

اگر پوست چرب و مختلط دارید بهتر است از کانسیلر استیکی استفاده کنید.

 

جمع بندی

استفاده کاربردی و مناسب از ابزار آرایشی به شما در داشتن چهره ای زیبا کمک می کند. علاوه بر زیبایی ، داشتن پوست سالم بسیار مهم است. 

استفاده از کانسیلر نامرغوب باعث ایجاد سیاهی در زیر چشم ها می شود و لکه های پوستی را تشدید می کند. 

برای تهیه کانسیلر مرغوب ، حتما از برندهای آرایشی معتبر خرید انجام دهید. یکی از برندهای معتبر از کشور ایتالیا، برند روبی سان است که انواع لوازم آرایشی مرغوب و با کیفیت را دارد. 

در تهیه محصولات روبی سان ، از مواد اولیه طبیعی و با کیفیت استفاده شده تا علاوه بر زیبایی، سلامت را به پوست شما هدیه دهد.



 



:: برچسب‌ها: خرید کانسیلر مناسب ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : seoinja

عمل بینی ترمیمی زمانی لازم است که عمل اول به درستی پیش نرفته باشد. در این زمان نیازمند به ترمیمی می شوید. 

اصطلاح "جراحی پلاستیک" از کلمه یونانی "plastikos" گرفته شده است که به معنی قالب یا شکل دادن است. رشته های جراحی پلاستیک را می توان به دو دسته اصلی تقسیم کرد: روش های ترمیمی و اقدامات زیبایی. به طور کلی هر دو به عنوان زیرمجموعه های جراحی پلاستیک در نظر گرفته می شوند.

جراحی پلاستیک ترمیمی

جراحی ترمیمی برای بازگرداندن عملکرد و ظاهر طبیعی و اصلاح ناهنجاری های ایجاد شده در اثر نقایص مادرزادی ، ضربه یا شرایط پزشکی از جمله سرطان انجام می شود. بعنوان مثال می توان به ترمیم شکاف لب و کام ، بازسازی پستان پس از جراحی لامپکتومی یا ماستکتومی برای سرطان پستان و جراحی ترمیمی پس از جراحات سوختگی اشاره کرد. به طور معمول ، جراحی ترمیمی از نظر پزشکی ضروری تلقی می شود و بیشتر برنامه های بیمه درمانی آن را پوشش می دهد.

جراحی زیبایی پلاستیک

جراحی زیبایی برای بهبود ظاهر زیبایی کلی با تغییر شکل و تنظیم آناتومی طبیعی انجام می شود تا از نظر بصری جذاب تر شود. برخلاف جراحی ترمیمی ، جراحی زیبایی از نظر پزشکی ضروری نیست. افزایش پستان ، لیفت پستان ، لیپوساکشن ، جراحی ابدومینوپلاستی (تاک مچ) و لیفت صورت از نمونه های معروف اقدامات جراحی زیبایی است.

عمل بینی ترمیمی

شباهت عمل زیبایی و ترمیمی

در واقع ، اغلب بین جراحی های پلاستیک ترمیمی و زیبایی همپوشانی قابل توجهی وجود دارد ، زیرا آنها بسیاری از اصول اساسی جراحی را دارند. بدون توجه به نوع جراحی پلاستیک که انجام می شود ، هدف نهایی همیشه باید به حداکثر رساندن نتیجه زیبایی تا حد امکان باشد. صرف نظر از اینکه برنامه جراحی پلاستیک در حال برنامه ریزی است ، برای بیماران بسیار مهم است که نتیجه زیبایی پیش بینی شده را پیش از موعد با جراح خود در میان بگذارند تا اطمینان حاصل شود که انتظارات مناسب برآورده می شود.

مرزهایی که بین جراحی های زیبایی و ترمیمی صورت می گیرد در مورد پوشش های بیمه ای بیشتر نامشخص است. بسته به شرایط خاص بیمار ، برخی شرایط خاص را می توان "ترمیمی" یا "آرایشی" دانست. یک مثال کامل ، جراحی زیبایی بینی (جراحی بینی) است که اغلب برای بهبود ظاهر بینی انجام می شود اما ممکن است برای بازگرداندن تنفس طبیعی بینی و ظاهر طبیعی پس از شکستگی بینی نیز لازم باشد.

صرف نظر از نوع جراحی پلاستیک ، بیماران باید تکالیف خود را انجام دهند و اطمینان حاصل کنند که جراح آنها توسط هیئت مدیره جراحی پلاستیک آمریکا تایید شده است.

در ایالات متحده ، برای انجام آموزش رسمی جراحی پلاستیک در یک برنامه معتبر ، به پزشکی که به عنوان "جراح زیبایی" تبلیغ می کند نیازی نیست. این پزشک ممکن است در واقع در هر تخصص پزشکی آموزش دیده باشد و اکنون مایل به انجام جراحی زیبایی است. حتی برای روشهایی مانند افزایش پستان ، آموزشهایی که این افراد انجام داده اند می تواند به اندازه یک دوره آخر هفته باشد.

با انتخاب یک جراح پلاستیک دارای مجوز از طرف جراحی پلاستیک آمریکا ، می توانید مطمئن باشید که جراح شما آموزش های لازم را به پایان رسانده و تجربه و تخصص لازم برای انجام ایمن جراحی را دارد.

نظرات بیان شده در این وبلاگ از نظر نویسنده است و لزوماً نظرات انجمن جراحان پلاستیک آمریکا را منعکس نمی کند.



:: برچسب‌ها: عمل , بینی , ترمیمی ,
:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : seoinja

از ریمل به عنوان یک ابزار آرایشی برای زیباتر کردن چشم ها استفاده می شود. استفاده از ریمل باعث مشکی تر کردن و حجیم تر کردن مژه ها تضاد رنگی بین مژه های مشکی و سفیدی چشم ایجاد می کند و این باعث افزایش گیرایی و جذابیت چشم خواهد شد.

ریمل با ریمل مانند یک چاقو دو لبه عمل میکند. می تواند به چشم ها زیبایی بخشد و شما را خاص کند یا اینکه به چشم و مژه هایتان آسیب بزند و از زیبایی شما هم بکاهد. در این مقاله همراه ما باشید ؛ اگر به سلامت خود اهمیت می دهید.

تا چه مدت از ریمل استفاده کنیم؟

ریمل کمترین مدت زمان انقضاء را داراست. از زمانی که شما درب محفظه ریمل را باز می کنید تنها چهار ماه فرصت دارید که از آن استفاده کنید. کمترین مدت زمانی که یک لوازم آرایشی می تواند فاسد شود متعلق به ریمل است.

چرا تاریخ انقضا ریمل کم است؟

 زمانی که برس ریمل را خارج می کنید به دلیل مرطوب بودن خیلی سریع آلودگی محیط را به خود جذب می کند. از طرفی محیط داخلی محفظه هم تاریک است و مرطوب و محل خوبی برای رشد باکتری و میکروب است. این باکتری و آلودگی خیلی راحت می تواند به چشم منتقل شود و به آن آسیب بزند.

روش تشخیص ریمل فاسد و تاریخ مصرف گذشته

ریمل باید پوشانندگی خوبی داشته باشد و به راحتی هم از روی مژه ها پاک شود. ریملی که برای پاک شدن شما را به زحمت و دردسر می اندازد قطعا ریمل مناسبی نیست و کیفیت لازم را ندارد. 

اگر ریملی که استفاده می کنید و چشم هایتان دچار سوزش و خارش شد، ملتهب و قرمز شد بدانید که یا اینکه ریملی که خریداری کرده اید مناسب چشم هایتان نیست یا اینکه فاسد شده است و تاریخ انقضاء آن گذشته.

 اگر ناخودآگاه و بدون قصد و اراده از چشم هایتان اشک جاری شد و به نورهای مختلف حساسیت پیدا کرد هم بهتر است به کیفیت و استاندارد بودن ریمل شک کنید.

به طور تیتروار آسیب های ریمل فاسد عبارتند از:

  1. خشک چشم و حساسیت به نور

  2. سرازیر شدن اشک از چشم

  3. خارش و سوزش چشم

  4. قرمزی و التهاب چشم

  5. ریزش مژه و کوتاه شدن آن ها

انواع ریمل ها کدامند؟

ریمل ها بر اساس مواد تشکیل دهنده بر پایه آب و بر پایه روغن تشکیل شده اند.

ریمل هایی که بر پایه روغن هستند به راحتی با آب پاک نمی شوند. به این نوع ریمل ها ضد آب گفته می شود. این نوع وسیله آرایشی خیلی سخت از روی چشم پاک می شود و برای پاک کردن آن باید از  پاک کننده های قوی آرایشی استفاده کنید. 

این نوع ریمل در کل می تواند به چشم و بیشتر به مژه ها آسیب بزند. به دلیل فشارهای زیادی که به مژه وارد می کنید مژه ها می شکنند و دچار ریزش می شوند. در واقع باعث خشکی مژه می شود و در صورت استفاده مداوم مزه ها را ضعیف می کند و با کوچکترین فشاری می شکند.

ریمل هایی که بر پایه آب هستند خیلی راحت آلودگی محیط را جذب میکند و درون محفظه رشد می کند. زمانی که براش ریمل را روی مژه هایتان می کشید این آلودگی را به چشم منتقل خواهید کرد.

جمع بندی

ریمل یکی از ابزارهای آرایشی است که برای زیباتر و جذاب تر شدن چشم ها استفاده می شود. حالا در نظر بگیرید ریملی که در دست دارید فاسد شده باشد. تمام آسیب هایی که در بالا مطرح شد می تواند شدیدتر شود و آسیب های جبران ناپذیری را ایجاد نماید.

پس برای محافظت از چشم ها و مژها هایتان ، توصیه می شود که حتما از فروشگاه های معتبر و برند های اورجینال، خرید ریمل را انجام دهید.

خرید ریمل از برندهای معتبر و معروف میتواند خیالتان را از بابت آسیب های احتمالی راحت کند. یکی از بهترین برندهایی که می توانید با خیال راحت از اصالت کالا و با قیمت مناسب لوازم آرایشی تان را خرید نمایید روبی سان است. در ساخت ریمل های روبی سان از مواد طبیعی و آبرسان مثل عسل استفاده شده است تا علاوه بر زیبایی ، از سلامت شما محافظت نماید. 







 



:: برچسب‌ها: ریمل فاسد , تشخیص ریمل سالم ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : seoinja

در فرآیند ساخت سازه ها مصالح و مواد مختلفی به کار می رود. موادی مانند تیرآهن، میلگرد و انواع بلوک ها و آجر ها از این دست هستند. اما یکی از مهم ترین مصالحی که در هر ساخت و سازی به کار برده می شود سیمان است. سیمان نیز خود انواع مختلفی دارد که یکی از معروفترین آن ها سیمان سفید است. سیمان سفید با سیمان تفاوت هایی دارد اما پایه مواد تشکیل دهنده آن ها یکی است. فروش سیمان سفید بیشتر به جهت استفاده در نمای ساختمان ها و بنا ها است.

فروش سیمان سفید

ویژگی‌های سیمان سفید

سیمان خاصیت چسبانندگی دارد و به استفاده از آن می‌توان قطعات درشت مانند سنگدانه‌ها و آجرها را به یکدیگر چسباند. این ماده در صنعت ساختمان سازی نقش مهمی دارد و هر جا که بنایی ساخته می‌شود، سیمان هم استفاده می‌شود. ملات‌های گچی، قیر، آهک و... از انواع سیمان محسوب می‌شوند. جالب است بدانید که در گذشته از گل به عنوان سیمان استفاده می‌شد و در واقع گل اولین سیمان مورد استفاده بشر بود.

سیمان از ترکیب رس، آلومینات آهک و سیلیکات ساخته می‌شود. این ماده در ترکیب و مجاورت با آب به شدت سفت و سخت می‌شود و اگر با شن و ماسه مخلوط شود، بتن به موجود می‌آورد و بتن به عنوان اصلی‌ترین مصالح ساختمانی شناخته می‌شود. در حال حاضر فروش سیمان سفید به یکی از شکل‌های سیمان پرتلند، سیمان سرباره، سیمان پوزولانی، سیمان بنایی، سیمان نسوز، سیمان سفید، سیمان رنگی و سیمان انبساطی و... رواج دارد.

سیمان سفید

کاربردهای سیمان

تولید بتن

سیمان  به طور تنها و خالص هم مورد استفاده قرار می گیرد اما کاربرد اصلی آن م به صورت ترکیبی در ملات و بتن در سنگدانه ها است.  بتن از ترکیب سیمان با آب ساخته می شود. میزان استحکام بتن به میزان آبی که داخل آن است بستگی دارد، هر چقدر آب آن کمتر باشد بتن ساخته شده محکم تر است. از سیمان بتن برای ساختمان سازی استفاده می شود. جالب است بدانید که در کشورهای پیشرفته سالانه مصرف سیمان آنها یک تن افزایش می یابد.

سیمان ساختمانی

شاید دقت کرده باشید که سیمان به رنگ های متفاوتی وجود دارد. این سیمان های رنگی از پودر سنگ های رنگی ساخته شده اند؛ مثلا سیمان سفید از پودر سنگ سفید و سیمان تیره از سیمان معمولی ساخته شده است.

سیمان پرتلند

سیمان پرتلند، ماده ای ضد آب است که معمولا به رنگ سفید و خاکستری تولید می شود و می تواند از نشتی آب جلوگیری کند. سیمان پرتلند کاربردهای زیادی دارد مانند تولید موزائیک، آجر، بلوک، تیر سقف و محصولات دیگر که با فشار در قالب فرم می گیرند. از معایب این نوع سیمان می توان به عدم جلوگیری از بخار آب اشاره کرد.

فروش سیمان سفید

استفاده در بنایی

نوعی از این ماده به نام سیمان بنایی وجود دارد که در کارهای بنائی و ملاتی که در این موارد درست می شوند کاربرد دارد. هر کارخانه ای که سیمان بنائی می سازد فرمول خاص و مخفی دارد.

نکته مهم برای نگهداری و فروش سیمان سفید

سیمان یک ماده سفت و سخت است که اجزای ساختمان را مستحکم می سازد. ولی احتمال فاسد شدن این ماده نیز وجود دارد. فاسد شدن سیمان بر اثر جذب رطوبت است که به این اتفاق هیدراته شدن می گویند. البته جذب برخی مواد خاص نیز می تواند باعث فاسد شدن آن شوند که به این فرآیند کربناته شدن گفته می شود.

اگر کار شما فروش سیمان سفید و سیمان است، بهتر است در نگه داری این ماده دقت زیادی کنید. سیمان باید در محل دور از رطوبت و جدا از مواد شیمیایی نگه داری شود تا دچار فاسد شدن نشود و کیفیت آن حفظ شود. 

 



:: برچسب‌ها: سیمان سفید , فروش سیمان سفید ,
:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : seoinja

ما در دنیایی زندگی می کنیم که تقریبا همه کارها با استفاده از اینترنت و دنیای وب انجام می شود. از جستجو کردن نیازها بگیرید تا سفارش غذا و گرفتن تاکسی تلفنی. سایت های زیادی خدمات آنلاین انجام می دهند و لازمه تمام این خدمات این است که کاربران باید در ابتدا در سایت ثبت نام کنند. برای ثبت نام باید اطلاعات زیادی نظیر ایمیل، شماره تلفن، نام و نام خانوادگی و غیره را وارد کنید. چالشی که بسیاری از سایت ها برای ثبت نام کاربران با آن رو به رو هستند، احراز هویت آنلاین است. با طراحی سامانه احراز هویت امتا این چالش برطرف شده است.

در این مقاله قصد داریم صفر تا صد سامانه احراز هویت امتا را برای شما بازگو کنیم پس با ما همراه باشید.

سامانه احراز هویت امتا

احراز هویت دیجیتال با چه روش هایی انجام می شود؟

  • احراز هویت آنلاین با رمز عبور

یکی از قدیمی ترین روش های احراز هویت دیجیتال، استفاده از رمز عبور است؛ به طوری که هر کاربر برای خودش یک رمز عبور انتخاب می کند و هنگام ورود به سایت از آن استفاده می کند.

  • استفاده از توکن

توکن یک ابزار الکترونیکی است که از آن برای تولید رمز دوم یا رمز یکبار مصرف استفاده می شود. اساس کار توکن به این صورت است که کاربر با هر بار ورود به توکن یه رمز یکبار مصرف دریافت می کند. این رمز، یک رمز منحصر به فرد است و هیچ کس این پسورد را ندارد.

  • احراز هویت با پیامک

از طریق پیامک یک رمز یکبار مصرف که مدت زمان خاصی برای استفاده دارد به گوشی تلفن همراه شما ارسال می شود. بانک ها از سال پیش برای احراز هویت دیجیتال برای کارت های بانکی، از احراز هویت پیامکی استفاده می کنند که روش بسیار کارآمدی است.

  • سامانه احراز هویت امتا

سامانه ای که چندین سال است برای تشخیص کاربران ایجاد شده و کسب و کارهای آنلاین زیادی از سامانه امتا استفاده می کنند. در ادامه به توضیح نحوه کار سامانه احراز هویت امتا می پردازیم.

احراز هویت آنلاین

 

نحوه کار سامانه احراز هویت امتا به چه صورت است؟

این سامانه برای اولین بار برای شرکت های سایپا و ایران خودرو طراحی شد اما در پی موفقیت های این سامانه، سایت های اینترنتی دیگر در حوزه های متفاوت از آن استفاده می کنند. ساز و کار این سامانه این است که برای ورود و ثبت نام کاربر، سامانه به منابع اطلاعاتی حاکمیتی متصل می شود و اطلاعات هر شخص را دریافت می کند و به این ترتیب هر شخص تنها یک بار می تواند ثبت نام کند و تنها صاحب حساب می تواند وارد این سامانه شود. 

 نحوه کار سامانه احراز هویت امتا به این صورت است که کاربر دیگر نیازی نیست برای ورود به هر سایتی یک رمز عبور منحصر به فرد و متفاوت را به خاطرش بسپارد. با این سامانه کاربران می توانند یک رمز را داشته باشند. کسب و کارهای آنلاین هم با استفاده از این سامانه می توانند احراز هویت دیجیتال کاربرانشان را به راحتی و در فضایی امن انجام بدهند.

کسب و کارها بر اساس نوع محصول یا خدماتی که ارائه می دهند میزان دسترسی که به اطلاعات مشتریان دارند را اعلام می کنند و در صورتی که مرکز توسعه تجارت الکترونیک این سطوح دسترسی را تایید کند در فهرست دسترسی های اطلاعاتی مجاز آنان قرار می گیرد.

یکی از قابلیت های پیشرفته در سامانه احراز هویت امتا این است که هر سایتی بسته به نوع کالا، خدمات و میزان فعالیتش می تواند برای کاربران انواع رمز عبور مانند رمز ایستا، OTP ، امضای الکترونیکی و پیامک ارزش افزوده را می توانند پیاده سازی کنند.

نتیجه گیری

برای اطلاعات بیشتر درباره سامانه احراز هویت امتا و خرید و فروش سیم کارت و دامنه اینترنتی می توانید به سایت معتبر رند مراجعه نمایید.






:: برچسب‌ها: سامانه احراز هویت امتا , احراز هویت آنلاین , احراز هویت دیجیتال , ,
:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : seoinja

ازدواج همیشه به صورت دائمی نیست و ممکن است موقتی باشد. معمولا بیشتر افراد ازدواج دائمی را دیده و در آن شرکت کرده اند، به همین دلیل با عقد موقت آشنایی ندارند. از آنجا که در کشور ما ازدواج موقت نیز مانند ازدواج دائم دارای جایگاه است، دانستن شرایط و احکامی که قانون مدنی برای آن واجب دانسته است نیز ضروری به نظر می‌رسد. در این مقاله قصد داریم به مفهوم عقد موقت پرداخته شده و مسائلی مانند مهریه، نفقه و پایان این نوع ازدواج را بررسی کنیم. با ما همراه باشید.

شرایط عقد موقت

  • برخلاف نکاح دائم که اگر در آن مهر تعیین نشود آن نکاح نافذ است، در نکاح موقت مهر لزوماً باید تعیین گردد وگرنه آن نکاح باطل محسوب می‌شود.
  • عقد موقت نیز مانند نکاح دائم تنها زمانی صحیح است که نشان‌دهنده قصد جدی طرفین آن بر ازدواج باشد. ماده 1075 قانون مدنی در این خصوص گفته است ازدواج موقت نکاحی است که برای مدت معینی واقع می‌شود. اگر که به هنگام برقراری نکاح، مدت آن معلوم نشود و مشخص شود که قصد طرفین آن نکاح موقت بوده است، در این صورت عقد باطل است.

عقد موقت

  • نفقه که به معنای تمام نیازهای متعارف زن از جمله مسکن، لباس، غذا، هزینه‌های بهداشتی و درمانی و بسیاری موارد دیگر است، تعهدی است بر گردن مرد که ریشه در قانون دارد و بر اساس ماده 1106 قانون مدنی تکلیف شوهر پرداخت نفقه به زن است و این حق در نکاح دائم قابل اسقاط نیست و هر قراردادی مخالف آن باطل است. اما برعکس در نکاح موقت، شوهر تکلیفی به پرداخت نفقه ندارد مگر آنکه شرط شود یا آن که از اوضاع و احوال اینگونه برآید که مرد باید به زن نفقه بدهد. به طور مثال اگر که مدت این نکاح طولانی باشد، اینگونه به نظر می‌رسد که مرد باید نفقه زن را بپردازد.

ازدواج موقت

  • عده مدت زمان مشخص شده توسط قانون است که تا انقضای آن، زنی که نکاحش به هر دلیلی اعم از طلاق یا فوت شوهر و یا ... باطل شده است، نمی‌تواند مجدداً ازدواج کند. پس از اتمام ازدواج موقت بر اساس هر کدام از دلایلی که ذکر شد، عده آن برای زنی که حامله نباشد دو طهر است و اگر که زن بر اساس سن خود عادت زنانگی نداشته باشد در آن صورت این عده زمانش 45 روز است. عده زنی که شوهرش فوت شده است چه در عقد دائم و چه در عقد منقطع چهار ماه و ده روز است مگر آن که زن حامله باشد که در آن صورت باز هم تا پایان حاملگی و زمان وضع حمل باید عده را نگه دارد.
  • بحث طلاق نیز در نکاح موقت بسیار بحث برانگیز است. در این نوع نکاح طلاق اجرا نمی‌شود و جدایی طرفین به حالت‌های مختلف دیگری متصور است. این حالت‌ها عبارتند از انقضای مدت نکاح، بذل مدت، فسخ نکاح و فوت. پس در حقیقت طلاق ویژه نکاح دائم است و در خصوص نکاح موقت واژه طلاق صحیح نمی‌باشد.

امیدواریم مطالب گفته شده برای شما مفید و کاربردی بوده باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد عقد موقت و دیگر موضوعات مربوط به ازدواج پیشنهاد می کنیم به شهرداد مراجعه کرده و اپلیکیشن حقوقی رایگان این مجموعه را دانلود کنید.



:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : seoinja

لباس کار را می توان جزو مهمترین لوازم ایمنی در محیط های کار دانست. از آنجا که هر محیطی خطرات خود را دارد، لباس کار مخصوص برای آن محیط نیز وجود دارد که شما می توانید با تهیه و استفاده از آن، ایمنی کار خود را بالا ببرید. از آنجا که کیفیت در این زمینه حرف اول را می زند، به همین دلیل خرید لباس کار خارجی اصل در حال حاضر بسیار بالاست. 

لباس کار خارجی اصل

لباس کار به خاطر تنوع بسیار بالا انواع مختلفی دارد که در ادامه به برخی از آنها اشاره می کنیم

  • لباس کار آشپزی
  • لباس کار آتش نشانی
  • لباس کارگری
  • لباس تعمیرکاری
  • لباس کار آزمایشگاهی
  • لباس کار مهندسی
  • لباس کار زنانه
  • لباس کار صنعتی
  • لباس کار یکسره ترگال
  • لباس کار ضد گاز
  • لباس کار ضد مایعات

موارد مهم در خرید لباس کار

  • جنس پارچه
  • دوخت پارچه
  • زیپ پارچه در صورت امکان
  • ساز پارچه

لباس کار

 

ویژگی های لباس کار خارجی اصل

اول باید بدانید که لباس کار می تواند یک تکه باشد یعنی فقط لباس باشد، یا اینکه دو تکه باشد (لباس و شلوار). در خرید لباس کار باید به ساخت و ساز و نحوه دوخت پارچه دقت کنید. در شلوار کار درزهای اصلی دوخته شده و درزهای ضخیم شده از جدا شدن شلوار بعد از کش و قوس کردن کمک می کند. هر چقدر این محصول بهتر و تمیزتر دوخته شود دوام عمر آن نیز بیشتر می شود. 

در لباس کار خارجی اصل، حلقه های کمربند اضافی وجود دارند که برای تحمل وزن ابزارآلات کارگران ساخته شده اند. همچنین حلقه چکش هم برای شلوار کار ساخته شده تا کارگر در حین کار چکش را در کنار خود نگه دارد.

دلایل خرید لباس کار خارجی اصل

  • برای مصرف شخصی 
  • برای کارگران کارخانه 
  • برای کارکنان سازمان
  • برای بالا بردن امنیت فردی
  • برای کارهای حساس آزمایشگاه

خرید لباس کار خارجی اصل

 

نکات ایمنی لباس کار خارجی اصل

  • سایز لباس کار باید کاملا متناسب باشد. کارگر باید در البسه کار کاملا راحت باشد و پوشیدن لباس خیلی سریع انجام شود. 
  • لباس کار خارجی اصل در برابر لکه ماندگاری زیادی دارد و به راحتی کثیف نمی شود.
  • در خرید لباس کار باید دقت کنید که دید بالایی داشته باشد تا متناسب با شرایط روشنایی باشد.
  • جنس پارچه باید قابل شستشو باشد و با تماس با آب رنگش را از دست ندهد. 
  • نوع و جنس لباس کار باید به توجه به شرایط آب و هوایی منطقه، نوع کار و همین طور مقررات محل کار تعیین شود، مثلا لباس کار کارگران معدن با لباس کار کارمندان یک اداره تفاوت دارد.
  • باید مطمئن شوید که نقطه حساس کار در برابر استفاده شدید مقاوم است
  • لباس کار باید در برابر آتش و اشتعال مقاوم باشد.

برای خرید انواع لوازم ایمنی، ازجمله لباس کار خارجی اصل می توانید به فروشگاه های اینترنتی معتبر مانند یونکس مراجعه کرده و پس از انتخاب محصول دلخواه خود، خرید خود را ثبت نمایید.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آذر 1399 | نظرات ()