نوشته شده توسط : seoinja

عمل بینی به روش بسته یکی از روش‌های عمل بینی است که جدیدا توسط متخصصان انجام می‌شود. بسیاری از افراد به علت اینکه در این عمل روش تهاجمی کمتر است و جای اسکار روی لایه بیرونی بعد از عمل نمی‌ماند، متقاضی آن هستند. اما باید در نظر داشت که دسترسی پزشک به تمام قسمت‌های بینی سخت است و این عمل نیاز به مهارت بسیار زیادی دارد تا تغییرات همانطور که شما می‌خواهید، باشند.

مزایای عمل بینی به روش بسته

هر روش جدیدی که ابداع می‌شود مزایا و معایب خودش را دارد. مزایای این عمل نیز به اندازه‌ای است که تعدادی از افراد آن را انتخاب کنند و تعدادی از پزشکان آن را به بیماران خود تجویز کنند. از سری مزایای عمل بینی به روش بسته می‌توان به اینکه ساختار بینی دچار تهاجم جدی نمی‌شود و ساختار خود را نگه می‌دارد، اشاره کرد.

از طرفی مدت زمان انجام این عمل و دوره نقاهت آن کوتاه‌تر هستند. در دوره نقاهت هم حساسیت‌ها روی مراقبت‌های بعد از عمل کمتر است. همچنین اگر مشکلی بعد از عمل وجود داشته باشد و شما قصد ترمیم داشته باشید، کارتان راحت‌تر است. 

جراحی بینی به روش بسته

معایب عمل بینی به روش بسته

از معایب این روش می‌توان به این مورد اشاره کرد که دست جراح برای ایجاد تغییرات اساسی کوتاه است. در واقع جراح دید کمتری نسبت به کل بینی دارد و صرفا از روی تجربه خود باید نتیجه نهایی را شکل دهد. پس انتخاب متخصص در این روش اهمیت بسیار زیادی دارد.

عمل بینی به روش بسته بهتر است یا باز؟

این که کدام روش نتیجه بهتری دارد به مهارت متخصص، تشخیص او و شرایط جسمانی شما بستگی دارد. عمل بینی به روش بسته برای بینی‌های استخوانی نتیجه بهتری دارد. زیرا در عمل بینی گوشتی ممکن است نیاز شود برای تقویت بافت غضروفی از غضروف‌های دیگر بدن استفاده شود تا به استحکام برسد. در کل بهتر است برای تصمیم‌گیری در مورد مسائل تخصصی با پزشک خود مشورت کنید.

عمل بینی بدون تامپون

یکی از روش‌هایی که برای تثبیت فرم بینی و بالا بردن استحکام آن انجام می‌شود گذاشتن تامپون است. عمل بینی بدون تامپون به خاطر آسان کردن یک سری از مراقبت‌های بعد از عمل بینی، محبوبیت بسیاری پیدا کرده است. تامپون وظیفه فشار دادن بینی به دیواره را بر عهده دارد تا اتصال سریع‌تر انجام شود. از طرفی از برخی عوارض بعد از عمل هم جلوگیری می‌کند.

عمل بینی بدون تامپون در تهران

مزایای عمل بینی بدون تامپون

وجود تامپون در داخل حفره‌های بینی مسیر تنفس را مسدود می‌کند و تا مدتی فرد مجبور است از طریق دهان نفس بکشد. از طرفی تامپون ترشحات بینی را جذب می‌کند در نتیجه فرد احساس خشکی و گرفتگی پیدا می‌کند. یکی از مهم‌ترین مزایای استفاده نکردن از تامپون، تحمل نکردن درد بیرون کشیدن آن است. این احساس برای خیلی‌ها ناخوشایند است و ترجیح می‌دهند عمل بینی بدون تامپون انجام دهند.

معایب عمل بینی بدون تامپون

باید درنظر داشت که استفاده از تامپون فوایدی دارد و اگر نباشد معایبی ایجاد می‌کند. تامپون سرعت بهبودی بینی را افزایش می‌دهد و ساختار بینی راحفظ می‌کند. فشاری که تامپون به بینی وارد می‌کند از خونریزی مویرگ‌ها نیز جلوگیری می‌کند.

درمقابل برای این‌که تمامی این موارد رعایت شود، جایگزین‌هایی برای تامپون گذاشتند تا بیمار اذیت نشود. استنت یکی از جایگزین‌هاید تامپون است که خارج کردن آن از بینی راحت است و درد زیادی ندارد. امروزه با توجه به جایگزین‌های مناسب تامپون کمتر کسی از آن استفاده می‌کند. شما ‌می‌توانید با مشورت با جراح خود در مورد استفاده نکردن از تامپون تصمیم بگیرید تا بعد از عمل مجبور به تحمل سختی‌های زیادی نباشید.

 



:: برچسب‌ها: عمل بینی به روش بسته , عمل بینی بدون تامپون ,
:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : seoinja

ارز دیجیتال تتر از سال 2015 ایجاد شد و در آن زمان در قالب دو توکن USDT و EURT به عنوان دلار تتر و یورو تتر عرضه شد و هر کدام از این‌ها ارزش دقیقاً معادل یک دلار و یک یورو دارند.. در واقع تتر معادل ارز دیجیتال‌های قدیمی است. برای پاسخ به سوال تتر چیست و آشنایی با نحوه خرید تتر با ما همراه باشید.

 

تتر چیست

تتر یک نوع ارز دیجیتال است که بعد از بیتکوین و اتریوم، به عنوان سومین ارز دیجیتال پرطرفدار در دنیا به شمار می‌رود. تراکنش‌های تتر نسبت به میانگین تراکنش‌های پی پال و اتریوم افزایش یافته است و اکنون در صدر جدول نقل و انتقالات ارز دیجیتال قرار گرفته است.

در ابتدا ارز تتر بر روی شبکه بلاکچین بیت کوین توسعه داده شده بود اما در ادامه، تتر روی ارزهای دیجیتال دیگر مانند بلاکچین اتریوم نیز توسعه یافت. نحوه خرید تتر چگونه است؟

 نحوه خرید تتر

نحوه خرید تتر نیز به آن صورت است که شما به کمک یک واسطه یا به طور مستقیم، با احراز هویت خود نزد صرافی می‌توانید از آیفاینکس که همان شرکت اولیه‌ی مبدع تتر است، توکن خریداری نمایید. توکن‌ها برای شما به طور اختصاصی در طی این معامله «ضرب» خواهند شد و در صورت فروش مجدد آن به خود صرافی اصلی، مجدداً باطل خواهند گردید. 

همچنین می‌تواند اطمینان داشته باشید که شرکت به ازای تتر شما در صندوق مبلغ معادلی را به عنوان پشتوانه‌ی ذخیره دلاری در اختیار دارد.

نحوه خرید تتر به دو صورت سفارش محدود و سریع است. در نوع اول فرایند فروش با نرخ پیشنهادی شما و با تأخیر انجام خواهد شد و حتی امکان کنسلی معامله وجود دارد. اما در سفارش سریع با نرخ بازار و به صورت آنی می‌توانید تتر تهیه کنید.

 

نحوه خرید تتر به صورت کلی کمی طولانی‌تر از اینهاست. پس از انتخاب نوع و نحوه خرید تتر باید یک کیف پول برای خود تهیه کنید. کیف پول به دو نوع گرم و سرد تقسیم می‌شود. کیف پول سرد بر خلاف نوع دیگر دارای ماهیت فیزیکی هستند و قادرند به صورت آفلاین از دارایی شما محافظت کنند. سپس باید به یک صرافی معتبر دیجیتال مراجعه و فرآیند احراز هویت را طی کنید. 

نکته‌ای که در این مرحله باید در نظر داشته باشید تفاوت در نحوه خرید تتر با توجه به منشأ تتری است که برای خرید انتخاب نموده‌اید. تتر ممکن است از یکی از بلاکچین‌های بیت‌کوین، اتریوم یا ترون استخراج شده باشد. 

ا با توجه به ماهیت تتر، ممکن است منشأهای دیگری نیز برای تتر متصور باشیم اما این سه مهم‌ترین آن‌ها هستند. همچنین در حال حاضر جز دلار، تتر با یورو نیز امکان معامله دارد و می‌توانید این فیات معتبر را نیز در مقابل تتر پرداخت و یا دریافت نمایید.

مهم ترین مزیت تتر چیست؟

تتر محبوب‌ترین ارز دیجیتال ثابت در دنیاست و برخلاف رمزارز‌های دیگر با ثبات و کم نوسان می‌باشد. از این نظر سرمایه‌ گذاری روی تتر برای افرادی که تازه کار و غیر حرفه‌ای هستند، یک گزینه مناسب است آن هم با توجه به اینکه نقل و انتقالات پول بین المللی در ایران با دشواری همراه است.

علاوه بر این‌ها، انتقال وجه در تتر کم هزینه‌تر از روش‌های سنتی است همچنین با موانع کمتری رو به رو می‌باشد.

دلیل رشد سریع تتر چیست؟

با توجه به گستردگی روز افزون اینترنت، افراد زیادی تمایل دارند تا پرداختی‌ها و امور مالی و اقتصادی خود را به صورت آنلاین انجام دهند. این شرایط اقتصادی فعلی که بر جامعه حاکم است باعث رشد سریع ارز دیجیتال تتر شده است. مردم به مرور زمان از روش‌های پرداخت سنتی دور می‌شوند و به این ترتیب سودآوری و ثبات ارز دیجیتال تتر بیشتر مورد توجه عموم قرار می‌گیرد.

کلام آخر

نحوه خرید تتر در ایران به دلیل تحریم‌های که معاملات دلاری را کمی دشوار می‌سازد، از سایر نقاط جهان متفاوت است. اما شما می‌توانید با انتخاب یک صرافی قابل اطمینان از پس این مشکل برآیید. 

 


:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : seoinja

زیبایی و جذابیت یکی از فاکتور هایی است که امروزه بسیار مورد توجه تمامی مردم جهان قرار گرفته است، مردم هر کاری برای داشتن چهره و هیکلی زیبا و جذاب حاضرند انجام دهند. موی سر یکی از مهم ترین فاکتورهای زیبایی در بین مردم است. متاسفانه بسیاری درگیر مشکل ریزش موی سر یا طاسی هستند. امروز ما در این مقاله می‌خواهیم به شما در انتخاب بهترین روش کاشت مو کمک کنیم، همچنین اطلاعاتی مفید درباره هزینه کاشت مو را در اختیارتان قرار دهیم.

بهترین روش کاشت مو

با پیشرفت علم و تکنولوژی روش‌های درمانی متفاوتی برای طاسی و ریزش مو ابداع شده که از انواع آن می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم :

کاشت مو به روش FIT

قبل از هر چیز بهتر است بدانید که کاشت مو به روش FIT در جهان با نام FUE  شناخته می‌شود و در زمان به وجود آمدن این روش بهترین روش برای کاشت مو به شمار می‌رفت. در این روش پزشک با استفاده از دستگاه‌های مخصوص سوراخ‌ هایی بر روی سر ایجاد می‌کند و شروع به استخراج واحدهای فولیکولی می‌کند. در این روش خونریزی در کار نیست و بدون بخیه بیمار بهبود میابد.

کاشت مو به روش FUT

برای انتخاب بهترین روش کاشت مو بهتر است با تمامی روش های ذکر شده آشنا شوید. پزشک در این روش لایه ای از پوست پشت سر یا بالای گوش شما را برمی‌دارد، فولیکول های موجود در آن را استخراج می‌کند سپس آن هارا در جا های خالی سر شما قرار می‌دهد. 

کاشت مو به روش SUT

بسیاری می‌گویند که کاشت مو به روش SUT بهترین روش کاشت مو است. این روش بر پایه و اساس روشFIT کار می‌کند، با این تفاوت که در این روش به خاطر وجود دستگاه های کاملا اتوماتیک به جای پزشک سرعت کار بالا می‌رود، تنها نکته قابل ذکر در این روش این است که حتما با جراحی که تبحر کافی در کار با این دستگاه‌ها را دارد برای کاشت مو مشاوره کنید. 

کاشت مو به روش DHI

روش DHI جدید ترین روش کاشت مو است و تقریبا هیچ ارتباطی با دیگر روش‌ها ندارد، در این روش کاشت مو طبیعی فولیکول‌ها از محلی مانند پس سر برداشت شده و گرافت‌های مو به وسیله میکرو موتور در محلی که مورد ریزش مو یا طاسی قرار گرفته ایمپلنت می‌شوند.

توجه داشته باشید که انتخاب بهترین روش کاشت مو به جنس پوست سر شما و عوامل دیگر بستگی دارد، ما نیز در بین روش های معرفی شده نگفتیم که بهترین روش کاشت مو کدام است، چرا که بسته به عواملی است و ممکن است برای هرکس متفاوت باشد. به همین دلیل به شما پیشنهاد می‌کنیم که بعد از خواندن این مقاله و کسب اطلاعات راجع به کاشت مو برای انتخاب بهترین روش کاشت مو حتما با یک مشاور در این زمینه مشورت کنید.

هزینه کاشت مو 

عوامل بسیاری برای تعیین قیمت کاشت مو موثر هستند. از جمله آنها می‌توان به روش کاشت مو مورد نظر، کلینیک انتخابی و پزشک معالج اشاره کرد. در ادامه ما به عوامل تعیین کننده هزینه کاشت مو می‌پردازیم. توجه داشته باشید که ایران یکی از کشور هایی است که در زمینه کاشت مو بسیار خوب عمل کرده و از این رو کلینیک‌ها و مراکز زیادی برای انتخاب بهترین قیمت کاشت مو وجود دارد، اما موضوعی که در اینجا حائز اهمیت است وجود مراکز و کلینیک های نامعتبر بسیار است.

قطعا اگر شما با مطالعه کافی و کسب اطلاعات و مشاوره گرفتن از یک متخصص اقدام به کاشت مو بکنید علاوه بر این که موفق به انتخاب بهترین روش کاشت مو می‌شوید، بهترین هزینه کاشت مو را هم پیدا خواهید کرد.

با توجه به گفته های ذکر شده تا کنون بهتر است یک نتیجه گیری راجع به هزینه کاشت مو داشته باشیم. اگر دقت کنید بسیاری از افراد را دیده‌ایم که بعد از کاشت مو نتیجه مورد نظر را نگرفته‌اند و از انتخاب خود پشیمان هستند. دلیل این اتفاق می‌تواند طمع کردن یا عجله داشتن بی مورد هم باشد، بدون شک کلینیک یا مرکزی که نسبت به سایر هزینه بسیار پایین تری را ارائه می‌دهد یا از دستگاه های مرغوب و به روزی در این کار برخوردار نیست یا از پزشکان ماهر محروم است. 

از آن طرف با توجه به هزینه کاشت مو در سایر کلینیک ها می‌توانید متوجه این موضوع شوید که کلینیکی که قیمت بسیار بالایی نسبت به سایر در این زمینه ارائه می‌دهد هم قابل اطمینان نیست.

کمترین هزینه کاشت مو، انتخاب درست 

با کمی صبر، خواندن چند مقاله معتبر در این زمینه، کسب اطلاعات مفید و مشورت با یک متخصص یا مشاور در این زمینه می‌توان با کمترین هزینه کاشت مو بهترین روش را با توجه به جنس پوست سر خود و موارد مشابه برای کاشت مو  انتخاب کنید. ما در کلینیک تخصصی پوست، مو و زیبایی آنیلکاشت موی سر و هزینه کاشت مو مقالات تخصصی و قابل اعتماد بسیاری در زمینه هایی نظیر هزینه کاشت مو و بهترین روش کاشت مو را در اختیار شما قرار داده ایم تا بتوانید انتخابی درست داشته باشید. 



:: برچسب‌ها: هزینه کاشت مو ,
:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : seoinja

انواع کرکره برقی امروزه مورد استقبال بسیاری از شرکت‌ها، فروشگاه‌ها، خانه‌ها و غیره قرار گرفته اند، در این مطلب نکات مهم تعمیرات کرکره برقی در تهران و همچنین کرکره برقی با قیمت مناسب را بررسی می کنیم. این درب ها در اثر استفاده زیاد نیاز به تعمیر دارند. تعمیر کرکره برقی نیاز به دانش فنی لازم دارد پس برای تعمیر و عیب یابی آن، کار را به متخصص بسپارید.

تعمیرات کرکره برقی

اگر به تعمیرات کرکره برقی در تهران نیاز دارید و دارای صلاحیت‌های فنی لازم هم نیستید، بهتر است به منظور اجتناب از شدت یافتن خرابی از دستکاری‌های جدی در آن خودداری کنید. 

کرکره‌ها دستگاه‌های پیچیده‌ای هستند که بنا به تولید کننده‌ آن، هر یک طراحی خاص خود را دارند و از اجزای متعدد و حساسی تشکیل شده‌اند. 

هرچند می‌توان پیش از آن عیب‌یابی ساده‌ای انجام داد تا در صورت پیش‌پاافتادگی، از هزینه‌های غیرضروری تعمیرات کرکره برقی در تهران اعتراض نمود.

اگر تا کنون کرکره برقی شما دچار مشکل شده باشد می‌دانید معمولا این مشکلات به صورت غیر منتظره رخ نمی‌دهند و معمولا از پیشتر، نشانه‌های خرابی خود را کم‌کم نشان می‌دهند که در صورت بی‌توجهی ممکن است به از کار افتادگی کامل دستگاه بیانجامد. 

چنین مسائلی می‌توانند بسیار دردسر‌ساز باشند؛ زیرا معمولا کرکره‌ها در ابتدا و یا در انتهای روز باز و بسته می‌شوند و ممکن است در آن ساعات به سختی بتوان به خدمات تعمیرات کرکره برقی در تهران دسترسی داشت. پس بهتر است قبل از وقوع مشکلات جدی و با اولین نشانه‌‌ها، هر چه زودتر به وضعیت دستگاه رسیدگی کنید.

قیمت کرکره برقی

در سال‌های اخیر و با افزایش قیمت بسیاری از اقلام مصرفی، تقاضا برای کرکره برقی ارزان در تهران بسیار رشد داشته است. اگر همین الان تلفن را برداشته و با یک فروشنده‌ی کرکره برقی در تهران تماس حاصل فرمائید و از او قیمت‌ها را جویا شوید، به شما خواهد گفت که بدون اطلاع از نیازها و کاربرد شما و همچنین ابعاد چارچوب پروژه، ارائه‌ی قیمت میسر نخواهد بود.

برای خرید کرکره برقی با قیمت مناسب، باید با کرکره های برقی بازار و ویژگی‌های آن‌ها اطلاع داشت. یکی از اجزایی که در قیمت کرکره برقی تاثیر بالایی دارد، نوع تیغه آن است. 

انواع تیغه کرکره برقی

برای آشنایی بیشتر جنس تیغه های کرکره برقی بهتر است بدانید. انواع آن ها در سه حالت تولید میشود در نوع اول تیغه توسط آهن خالص بوجود می آید که قیمت کرکره برقی مناسب نمی باشد و گرانترین نوع آن به حساب می آید در نوع دوم تکه های آهن که از برش به جا مانده مجدد ذوب شده و استفاده می شود. در این نوع، کرکره برقی با قیمت مناسب تولید می شود.

اما نوع سوم بقایای بجا مانده از آهن آلات دور ریز که نوع ضعیف کرکره برقی از آن ها ساخته می شود، البته این نوع کرکره برقی را توصیه نمی کنیم.



:: برچسب‌ها: تعمیرات کرکره برقی ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : seoinja

اما پودر سنگ چیست و چه کاربرد هایی دارد که اینقدر در صنایع ساختمان سازی، راه سازی و بسیاری کار های دیگر مورد استفاده قرار میگیرد و همه به دنبال خرید پودر سنگ ارزان هستند. پودرسازان در این مقاله شما را با این ماده ارزشمند آشنا خواهد کرد پس با ما همراه باشید.

پودر سنگ چیست ؟

پودر سنگ (Rock flour) که به آن اصطلاحا «خاک سنگ» و «آرد سنگ» هم گفته میشود. همانطور که گفته شد از پرکاربردترین مصالح ساختمانی میباشد به این دلیل که بوسیله آن میتوانیم از ویژگی های سنگ های معدنی بهره مند شویم.

دو روش برای تولید پودر سنگ وجود دارد. روش طبیعی و صنعتی، در روش طبیعی سنگ ها بر اثر برخورد لایه های پوستی زمین با هم درگیر میشوند و باعث پودر شدن آن ها میشود. آرد سنگی که از این روش به دست می آید را پودر سنگ میگویند. سنگ هایی که در این روش تحت فرسایش قرار میگیرند آهک، مرمر، گرانیت و... میباشند.

در روش صنعتی با استفاده از دستگاه های مخصوصی که دارای فک های قدرتمندی میباشند سنگ ها ابتدا خرد میکنند و بعد آن ها را می کوبند و تبدیل به پودر سنگ میشوند. حال به بررسی ویژگی ها و انواع این پودر سنگ ها می پردازیم تا متوجه شویم که چرا همه به دنبال خرید پودر سنگ ارزان برای پروژه های خود هستند.

پودر سنگ چه ویژگی هایی دارد؟

ویژگی های پودر سنگ بسیار زیاد میباشد. و در نوع قیمت خرید پودر سنگ تاثیر دارند. چند نمونه از آن ها عبارت اند از:

  • آب را به خوبی در خودش نگه میدارد که این ویژگی به دلیل تراکم پذیری بالای آن است.

  • به دلیل امکان خرید پودر سنگ ارزان استفاده از آن بسیار اقتصادی میباشد.

  • زهکشی خوبی دارد.

  • انعطاف پذیری در بتن ریزی را به دلیل داشتن حالت خمیری مناسب افزایش میدهد.

  • اصطکاک آن نسبت به ماسه بیشتر است که برای ساخت بتن با مقاومت بالا گزینه مناسبی نسبت به ماسه است.

انواع پودر سنگ

برای خرید پودر سنگ ارزان شما گزینه های زیاد و مناسبی پیش روی خود دارید ما در اینجا به چند نمونه از آن اشاره خواهیم کرد:

  • پودر سنگ ساوه

  • پودر سنگ مرداب

  • پودر سنگ سبزوار

  • پودر سنگ جوشقان 

  • و...

کاربرد های پودر سنگ

 این محصول کاربرد های بسیار زیادی دارد و از محصولات خوب پودر سازان میباشد. که باعث میشود همه به دنبال خرید پودر سنگ ارزان باشند چند مورد از کاربرد های پودر سنگ را در ذیل برای شما آورده ایم :

  • تهیه ملات

  • نماسازی ساختمان

  • آسفالت

  • تولید کاغذ و مقوا

  • دفن زباله های عفونی

  • ملات مجسمه سازی

  • تثبیت خاک

  • افزایش مقاومت بتن 

  • وغیره

کلام پایانی

این محصول با مجموع روش های تخصصی و مختلف بوجود می آید و نوعی که در شرکت پودرسازان به کار رفته است از بهترین روش هاست. همانطور که متوجه شده اید کاربرد های این محصول بسیار زیاد است و پیدا کردن مرکزی که بتوان برای خرید پودر سنگ ارزان و باکیفیت اقدام کرد بسیار سخت میباشد. اما این کار امکان پذیر است. پودرسازان برای همین اینجاست تا به شما بگوید می توانید باکیفیت ترین پودر سنگ موجود در بازار را با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه تهیه کنید. ممنون که با ما همراه هستید.



:: برچسب‌ها: خرید پودر سنگ , پودرسازان ,
:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : seoinja

آیا قصد کاشت مو قسطی دارید؟ بسیاری از افرادی که نیاز به کاشت مو دارند به دلیل هزینه‌های آن انجام این کار را به عقب می‌اندازند. کاشت مو قسطی راهی است که کلینیک‌ها برای تشویق افراد به مراجعه هر چه زودتر اندیشده‌اند. با انتخاب این شیوه‌ی پرداخت می‌توانید هر چه زودتر و با استفاده از امکاناتی که شاید پرداخت به یکباره‌ی هزینه‌ی آنان در شرایط کنونی خیلی منطقی به نظر نیاید، به بهترین شکل ممکن از موهای سر خود مراقبت کرده و آنان را دوباره احیا کنید. در یادداشت زیر قصد داریم به مزایای این شیوه‌ی پرداخت بپردازیم.

چرا کاشت مو به صورت قسطی انجام می‌شود

هزینه، همیشه یکی از دغدغه های افرادی است که قصد کاشت مو دارند. هزینه کاشت مو به عوامل متعددی بستگی دارد اما بسیاری از افراد برای دریافت خدمات مورد نظر خود به فکر کاشت مو قسطی هستند. کاشت مو قسطی و هزینه آن هم کاملا بستگی به همان عواملی دارد که بر هزینه کاشت مو تاثیرگذار است. از عوامل موثر در هزینه کاشت مو قسطی میتوان پزشک یا کلینیک انتخابی و تجهیزات آن و روش درمانی را مثال زد.

در سال های اخیر کاشت مو قسطی میان بسیاری از اقشار جامعه مبدل به یکی از محبوب‌ترین خدمات زیبایی‌محور مبدل گشته است. دلایلی که ممکن است به کم‌پشتی یا ریزش مو منجر گردد ممکن است به دلیل سوانح مختلف به وجود آمده باشند. هر چند دلایلی مشتمل بر عوامل ژنتیکی و یا سبک زندگی نامناسب نیز در چنین عوارضی بسیار مؤثراند. این دلایل با افزایش سن در آقایان و خانم‌ها اثربخشی بالاتری را دارا گردیده و کاشت مو قسطی را به امری اجتناب ناپذیر مبدل می‌کنند.

امتیاز کاشت مو قسطی در تهران

مزایای کاشت مو قسطی

در کاشت مو قسطی هدف از انجام قسط بندی از سوی کلینیک تشویق مشتریان به انجام این پروسه‌ی درمانی است. همان طور که همه می‌دانیم در سال‌های اخیر و با جهش‌هایی که در قیمت‌ها صورت پذیرفته است، هزینه‌‌های خدمات درمانی نیز با تورم همراه شده و پرداخت به یک باره‌ی آن مقدار شاید خیلی از نظر اقتصادی معقول نباشد. به همین منظور در بسیاری از کلنیک‌ها این امکان فراهم شده‌ است تا مشتریان بتوانند در سه تا چهار قسط هزینه‌های درمانی خود را پرداخت نمایند. 

این امر این امتیاز را هم به همراه خواهد داشت که هم کلینیک می‌تواند گران‌ترین خدمات خود را بیشتر و بهتر عرضه نماید و هم مشتریان نسبت به انتخاب بهترین خدمات رغبت بیشتری نشان خواهند داد. از سوی دیگر به دلیل پخش شدن بار مالی در چندین قسط، بسیاری می‌توانند بهترین خدمات با بهترین کیفیت را در کاشت مو قسطی انتخاب نمایند. همچنین کاشت قسطی مو می‌تواند درمان‌های پیشین و پسینی را نیز به همراه داشته باشد که با قسطی کردن پرداخت‌ها، امکان انتخاب این پرسه‌ها نیز برای بیمار تسهیل خواهد شد.

کلینیک خوب کاشت مو قسطی

البته در همه‌ی کلینیکها نمی‌توان انتظار داشت تا تسهیلات کاشت مو به سهولت و خوبی در دسترس باشد. برخی اعتقاد دارند که کاشت مو قسطی موجب می‌شود تا ارائه دهندگان خدمات در ارايه‌ی بهترین عملکرد خود سستی بورزند یا سعی کنند به دلیل عدم دریافت هزینه‌ها به صورت یک‌جا، از تجهیزات درمانی قدیمی یا ضعیف استفاده کنند یا به جای استخدام متخصصین از افراد تازه کار و غیر متبحر در سالن استفاده نمایند. 

کلینیک کاشت مو قسطی

ناگفته پیداست که چنین افرادی می‌توانند موجب چه مشکلاتی و عارضه‌هایی در بیماران گردند. به همین علت توصیه می‌شود که کاشت مو را حتما در یک کلینیک معتبر و امین انجام دهید تا از حسن انجام کار در آن مطمئن باشید. آنیل به عنوان بهترین کلینیک زیبایی غرب تهران چنین کلنیکی است که آماده‌ است تا با قسط بندی تمامی هزینه‌ها، خدماتی را در بالاترین سطح به مشتریان خود پیشنهاد کند.

برای انجامپروسه‌های ترمیم و بهبود سلامت مو خود در غرب تهران به آنی اعتماد کنید.در این کلینیک قدیمی واقع در غرب تهران می‌توانید با خیال راحت از حسن انجام کار و رعایت بالاترین استانداردها موهای خود را به دست بهترین متخصصان بسپارید.



:: برچسب‌ها: کاشت مو قسطی ,
:: بازدید از این مطلب : 243
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : seoinja

هزینه، همیشه یکی از دغدغه های افرادی است که قصد کاشت مو دارند. هزینه کاشت مو به عوامل متعددی بستگی دارد اما بسیاری از افراد برای دریافت خدمات مورد نظر خود به فکر کاشت مو قسطی هستند. کاشت مو قسطی و هزینه آن هم کاملا بستگی به همان عواملی دارد که بر هزینه کاشت مو تاثیرگذار است. از عوامل موثر در هزینه کاشت مو قسطی میتوان پزشک یا کلینیک انتخابی و تجهیزات آن و روش درمانی را مثال زد که در ادامه به بررسی آن می پردازیم.

کاشت مو قسطی

روش کاشت مو

روش کاشت مو کاملا بستگی به شرایط مو و پوست افراد دارد و بر طبق اینکه چه روشی توسط پزشک، موثر تشخیص داده شود، هزینه کاشت مو قسطی متفاوت خواهد بود.

در اینجا به بررسی انواع روش های کاشت مو خواهیم پرداخت. به طور کلی کاشت مو در 4 روش انجام میشود. 

  • روش FIT: 

در این روش مو به صورت دانه دانه و تکی برداشت می‌شود و گراف های موی برداشت شده در قسمتی که دچار طاسی یا کم مویی شده است، کاشته می‌شود. برای کاشت مو قسطی به این روش، مدت زمان بیشتری لازم است و ممکن است هر جلسه بین 4 تا 8 ساعت زمان میبرد. روش هایی مثل SUT و Micro FIT نیز نوعی روش پیشرفته شده و با تجهیزات جدیدتر هستند که بر پایه روش FIT  می باشد.

  • روش SUT: این روش پیشرفته شده ی روش FIT است و با تجهیزات بیشتری نسبت به آن انجام می‌شود.

  • روش FUT: 

در این روش که از قدیمی ترین روش های کاشت مو قسطی است و قیمت مناسب تری دارد، فولیکول های مو به صورت یکجا و نواری برداشت می‌شود و پس از استخراج فولیکول های مو از آن، این فولیکول ها در محل مورد نظر کاشته می‌شوند. 

این روش علاوه بر داشتن قیمت مناسب، در مدت زمان کوتاهی نیز انجام می‌شود ولی زخم هایی روی سر ایجاد میکند که برای افرادی که به سادگی جای زخم روی پوستشان باقی میماند توصیه نمی‌شود.

  • روش BHT: 

این روش مشابه روش قبلی است با این تفاوت که برداشت مو از بدن صورت میگیرد. این کار برای افرادی که بانک موی قوی ندارند صورت میگیرد. این روش بیشتر برای افزایش تراکم استفاده می‌شود.

کلینیک و پزشک معالج

کاشت مو قسطی

یکی از مهمترین مواردی که در هزینه کاشت مو قسطی تاثیرگذار است، هزینه ویزیت و سایر هزینه هایی است که به پزشک معالج و یا کلینیک پرداخت می‌شود. پیشنهاد میکنم برای کاهش هزینه کاشت مو قسطی، این کار را به هر کسی نسپارید بهتر است با تحقیقات کامل در مورد پزشک معالج  کلینیک مورد نظر داشته باشید تا بتوانید علاوه بر پرداخت هزینه ای معقول، نتیجه خوبی از کاشت مو قسطی کسب کنید.

آیا کاشت مو قسطی باعث کاهش کیفیت کاشت مو خواهد شد؟

کاشت مو قسطی یکی از روش ها برای پرداخت هزینه کاشت مو است که در این مقاله به بررسی عوامل موثر در آن پرداختیم. با کاشت مو قسطی شما میتوانید علاوه بر داشتن ظاهری زیبا، هزینه آن را در بلند مدت پرداخت کنید تا از نظر مالی امکان انجام آن را داشته باشید.

پیشنهاد میکنم برای کاشت مو قسطی کلینیک آنیل را انتخاب کنید. این کلینیک علاوه بر داشتن کاربری مجرب و پزشکانی با تجربه، تجهیزات پیشرفته ای دارد که نتیجه مثبت در ظاهر شما را تضمین میکند.



:: برچسب‌ها: کاشت مو قسطی ,
:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : seoinja

آیا تا کنون شده است که به کسی پولی قرض داده باشید و یا اینکه از کسی پولی گرفته باشید که برای وصول آن به مشکل برخورد کرده باشید؟ حتی اگر خودتان در زندگی با چنین مشکلی برخورد نکرده باشد احتمالا در اطرافیانتان کسی را دیده اید که دچار مشکلات حقوقی در زمینه مطالبه وجه و مطالبه چک شده باشد. برای پیگیری این موضوع یک وکیل تضمینی می تواند به کمک شما بیاید .

در ادامه دقیق تر بررسی می کنیم که وکیل تضمینی کیست؟ و دعوای مطالبه وجه و مطالبه چک چه دردسر هایی دارد. 

مطالبه وجه با کمک وکیل تضمینی

دعوای مطالبه چک چگونه اتفاق می افتد؟

حتما تا الان دیده اید که و یا شاید برایتان پیش آمده است که از شخصی خاصی برای کارهای مختلف چک دریافت کرده باشید ولی برای وصول آن چک در تاریخ مقرر شده چک پاس نشود.

 گاهی به آن شخص صادر کننده چک حرف می زنید و به او از مشکلی که در مطالبه چک پیدا کرده اید خبر می دهید. گاهی مواقع شخص را نمی شناسید و نمی توانید به او خبر دهید که در مطالبه چک مشکلی پیدا کرده اید در چنین شرایطی برای مطالبه چک خود به دادگستری شکایت کنید در این مسیر اگر از مشاوره های یک وکیل تضمینی استفاده کنید مراحل مطالبه چک را راحت تر انجام می دهید.

دعوای مطالبه وجه در چه شرایطی رخ می دهد؟

گاهی مواقع افراد برای انجام معامله ای با هم دیگر قراردادی می بندند و توافق می کنند که این معامله بر سر این قیمت انجام شود. گاهی مواقع بعضی افراد بد قولی می کنند و هنگام زمان پرداخت می شود وجه را پرداخت نمی کنند و طرف مقابل برای مطالبه وجه دچار مشکل می شود.

شخص مقابل می تواند برای مطالبه وجه به طور قانونی اقدام کند و با ارائه مدارکی نسبت به مطالبه وجه در مراجع ذیصلاح اقدام کند.نکاتی که در مورد دعوای مطالبه وجه وجود دارد این است که توجه کنید که دعوای مطالبه وجه یک دعوای حقوقی است و افراد باید خوشان هزینه های دادرسی را بپردازند.

 نکته بعدی این است که فرد می تواند علاوه بر مطالبه وجه اصلی مبلغی هم به عنوان دیرکرد و خسارت طلب کند.

در صورت تنظیم شکایت فرد می تواند درخواست صدور تامین خواسته بدهد و اموال شخص را تا زمانی که پول خود را پس بگیرد توقیف کند.

برای موفقیت در دعوای مطالبه وجه نیز حضور یک وکیل تضمینی می تواند بسیار مفید باشد.

مطالبه چک

وکیل تضمینی کیست؟

اصطلاح وکیل تضمینی که در عامیانه باب شده است به این منظور است که وکیل تضمین می دهد که وجه یا چک را پس بگیرد و به طور کلی نتیجه دادگاه را به نفع موکل خود ببرد و در این صورت دستمزد خود را مطالبه کند.

اما به این نکته باید توجه کرد که طبق ماده 232 قانون مدنی، شرطی که انجام آن غیر مقدور باشد، باطل است. این یعنی اینکه وکیل نیم تواند شرط بگذارد که دادگاه را حتما می برد چون برنده شدن در دادگاه به عوامل مختلفی بستگی دارد پس تضمین دادن در زمینه حقوقی خیلی اصطلاح درستی نیست.

وکیل می تواند به جای استفاده از کلمه تضمین نتیجه، از وصول حق الوکاله مشروط به نتیجه استفاده کند. بنابراین موکل دیگر نگران این نیست که اگر در پرونده پیروز نشود، باز هم ضرر کرده و مجبور به پرداخت دستمزد وکیل است.

در اپلیکیشن شهرداد مطالب بیشتری در زمنیه ها حقوقی بخوانید.

 



:: برچسب‌ها: مطالبه وجه , مطالبه چک , وکیل تضمینی ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : seoinja

آموزش سئو چیست؟

بهینه سازی موتور جستجو (SEO) فرآیندی است برای بهینه سازی وب سایت شما با هدف بهبود رتبه بندی در نتایج جستجو و ترافیک ارگانیک بیشتر.

تاریخچه SEO به دهه 90 برمی گردد که موتورهای جستجو برای اولین بار ظهور کردند. امروزه ، این یک استراتژی بازاریابی ضروری و یک صنعت همیشه در حال رشد است.

آموزش سئو

بهینه سازی موتور جستجو فقط بر روی نتایج جستجوی ارگانیک متمرکز است و شامل بهینه سازی PPC نیست. SEO و PPC هر دو بخشی از بازاریابی موتور جستجو هستند.

موتورهای جستجو توسط کاربران اینترنت هنگام جستجوی چیزی مورد استفاده قرار می گیرند و شما می خواهید جواب آن چیزی را ارائه دهید. فرقی نمی کند کالایی یا خدماتی بفروشید ، وبلاگ بنویسید یا هر چیز دیگری ، بهینه سازی موتور جستجو برای هر صاحب وب سایت ضروری است.

به بیان ساده:

در آموزش سئو تمام اقداماتی است که شما انجام می دهید تا گوگل وب سایت شما را به عنوان یک منبع با کیفیت در نظر بگیرد و آن را برای درخواست های جستجوی مورد نظر خود بالاتر قرار دهد.

آموزش سئو به طور خلاصه

نیازی به دانستن همه فاکتورها و الگوریتم های دقیق گوگل برای رتبه بندی وب سایت شما نیست. اما برای موفقیت باید اجزای اصلی سئو را پوشش دهید و هنگام دریافت آموزش سئو همه آنها را دریافت کنید.

یک روش آسان برای درک 3 عامل مهم ، تصور یک کاسه سوپ است - سوپ سئو.

سه جنبه اصلی SEO وجود دارد:

موارد فنی

این کاسه نمایانگر تمام جنبه های فنی شما برای پوشش دادن است (که اغلب به عنوان سئو فنی یا صفحه ای شناخته می شود). بدون یک کاسه مناسب ، چیزی برای نگهداری سوپ وجود نخواهد داشت.

محتوای عالی

سوپ محتوای وب سایت شما را نشان می دهد - مهمترین قسمت. محتوای کم کیفیت = بدون رتبه بندی ، به همین سادگی است.

بک لینک با کیفیت

چاشنی نشان دهنده بک لینک هایی است که اعتبار وب سایت شما را افزایش می دهد. شما می توانید محتوای عالی و یک وب سایت کاملاً بهینه شده داشته باشید اما در نهایت ، باید با گرفتن بک لینک با کیفیت - آخرین ماده ای که سوپ SEO شما را عالی میکند - اقتدار کسب کنید.

کلمات کلیدی مفید

به محض شروع جستجو در جستجوگرها ، با اصطلاحات رایجی روبرو می شوید که سعی می کند جنبه ها یا رویکردهای مختلف آن را دسته بندی کند، یعنی:

سئو داخلی و سئو خارج از صفحه

سئو کلاه سیاه و سئو کلاه سفید

اگرچه از نظر عملی اهمیت چندانی ندارند ، اما خوب است که معنی آنها را در آموزش سئو بدانیم.

آموزش سئو داخلی و سئو خارج از صفحه

اصطلاحات SEO درون صفحه ای و خارج از صفحه فعالیت های SEO را بر اساس اینکه آنها را در وب سایت انجام می دهید دسته بندی می کنند

آموزش سئو درون صفحه و بیرون صفحه

آموزش سئو در صفحه هر کاری است که می توانید در وب سایت انجام دهید - از بهینه سازی محتوا از طریق جنبه های فنی.

تحقیق کلمات کلیدی

بهینه سازی محتوا

بهینه سازی برچسب عنوان

بهینه سازی عملکرد صفحه

پیوند داخلی

هدف این است که در هنگام نمایش آنچه در مورد صفحه است ، محتوای کامل و UX ارائه دهید.

سئو خارج از صفحه بیشتر مربوط به گرفتن بک لینک با کیفیت است تا به موتورهای جستجو نشان دهد که وب سایت شما از اقتدار و ارزش برخوردار است. ایجاد پیوند ممکن است شامل تکنیک هایی مانند:

وبلاگ نویسی

تماس با ایمیل

پیوند ساختمان شکسته

آموزش سئو خارج از صفحه همچنین ارتباط نزدیکی با سایر زمینه های بازاریابی آنلاین مانند بازاریابی و برندسازی در شبکه های اجتماعی دارد که تاثیر غیرمستقیمی در ایجاد اعتماد و اقتدار وب سایت شما دارد.

به یاد داشته باشید که یک استراتژی موفقیت آمیز سئو شامل هر دو فعالیت سئو در داخل و خارج از صفحه است.

آموزش سئو کلاه سفید در مقابل سئو کلاه سیاه

ریشه کلاه سیاه و کلاه سفید در فیلم های غربی است. آنها نمایندگان آدمهای بد و خوب بودند.

آموزش سئو کلاه سیاه و کلاه سفید

در سئو ، این اصطلاحات برای توصیف دو گروه سئو استفاده می شود - کسانی که به قوانین مندرج در دستورالعمل های وب مستر Google پایبند هستند و کسانی که این قوانین را رعایت نمی کنند.

SEO کلاه سیاه مجموعه ای از اقدامات غیراخلاقی (و معمولاً ناخواسته) برای بهبود رتبه بندی یک وب سایت است.

این تکنیک ها می توانند در مدت زمان کوتاهی شما را به بالای نتایج جستجو برسانند ، با این وجود موتورهای جستجو احتمالاً دیر یا زود وب سایت را جریمه و ممنوع می کنند.

از طرف دیگر ، سئو کلاه سفید به همه تکنیک های منظم سئو اشاره دارد که به رهنمودها و قوانین پایبند هستند. این یک استراتژی بلند مدت است که در آن رتبه بندی خوب محصول جانبی بهینه سازی خوب ، محتوای با کیفیت و یک رویکرد کاربر محور است.

در حالی که کارشناسان سئو موافقند که "کلاه سفید" راهی برای پیش بردن است ، نظرات مختلفی در مورد پذیرش تکنیک های مختلف ایجاد لینک (از جمله خرید پیوند) وجود دارد.

شما میتوانید برای دیدن دیگر مقالات در زمینه آموزش سئو به سایت سئو اینجا مراجعه کنید.



:: برچسب‌ها: آموزش سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : seoinja

استفاده از وکیل بانکی بهترین گزینه برای حل مشکلات دعاوی بانکی است. در دنیای کنونی افزایش دعاوی مربوط به امور بانکی سبب پررنگ شدن نقش وکیل متخصص امور بانکی در پرونده های مربوطه شده است. قوانین و مقررات بانکی پیچیده می باشد و برای به نتیجه رسیدن در دعاوی بانکی در مراجع قضایی استفاده از وکیل متخصص امور بانکی که به تمام قوانین و مقررات پولی، بانکی تسلط داشته باشد امری ضروری است.

نقش وکیل بانکی، امروزه  در دریافتها و پرداختها و مبادلات پولی و ارزی که به بانکها سپرده شده است مشخص است با توجه به حجم مبادلات پولی یک طرف مبادلات، اشخاص معمولی هستند که در خصوص مصوبات قانونی، آیین نامه های بانک مرکزی و سایر شرایط قراردادها اطلاعات جامع و کافی ندارند و دچار مشکلات زیادی میشوند. از این رو استفاده از وکیل بانکی در قراردادهای بانکی از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وکیل بانکی

وکیل بانکی تسلط کامل بر قوانین و آیین نامه های بانک مرکزی دارد. اگر اشخاص حقوقی و حقیقی قبل از هر اقدام در مورد مسائل بانکی با وکیل امور بانکی مشورت کنند، دچار مشکل نمی شوند. درک قواعد حقوقی بانکی نیازمند به کارگیری وکیل امور بانکی متخصص و باتجربه می باشد. برای مشاوره در خصوص  مسائل و مشکلات بانکی و تنظیم قراردادهای بانکی با بهترین وکیل متخصص امور بانکی گروه حقوقی شهرداد مشورت نمایید.

دعوای مطالبه طلب از سوی بانک

این دعوا در صورتی مطرح می‌شود که وثایق و تضمینات برای مطالبات بانک کافی نباشد. در اینصورت بانک می‌تواند در مقام مطالبه طلب دادخواستی به طرفیت ضامن و مدیون اصلی مطرح نماید. این دعوا باید در دادگاه عمومی حقوقی محل انعقاد عقد یا محل پرداخت دین یا محل اقامت خوانده طرح می شود و به عنوان یک دعوای مالی محسوب و بانک مکلف است هزینه دادرسی معادل 5/3 درصد ارزش خواسته از بابت طرح این دعوا را پرداخت نماید. البته همراه دعوای اصلی مطالبه طلب، خواسته های تبعی از جمله خسارت تاخیر تادیه و هزینه های دادرسی، حق الوکاله وکیل یا وجه التزام قراردادی نیز در دادخواست قید می‌شود.

وکیل بانکی

شهرداد

با درک بایسته از وضع موجود، مهمترین رسالت خود را تحول صنعت حقوقی کشور از شیوه سنتی به روش مدرن با نوآوری بر پایه فناوری های (KIT) شرکت فن آوری هوشمند کیوان نوین دیجیتال قرار داده است.

این مهم میسر نمی گردد مگر با شناختی جامع از نیازهای اقشار حقوقی و غیرحقوقی و برنامه ریزی بهینه برای جمع آوری و سازماندهی کلیه ی منابع حقوقی کشور که با به کارگیری افرون بر یک میلیون ساعت کار کارشناسیِ تخصصی و حرفه ای حقوقی موجبات پیدایش شهرداد “یک اَبَر اَبزار حقوقی” را فراهم آورده است.

شهرداد پاسخگوی طیف وسیعی از کاربران جامعه به ویژه جامعه حقوقی، اعم از دانشگاهیان، وکلا، قضات، مشاورین حقوقی، فارغ التحصیلان حقوقی کشور است. این اَبَرابزار با ارائه اطلاعات حقوقی، جامع، سریع، صحیح و دقیق، کاربران را از سایر منابع و ابزار حقوقی بی نیاز می سازد.

شهرداد امکانی را فراهم آورده تا علاوه بر متخصصین حقوقی، عموم افراد جامعه نیز بتوانند در هر زمان و مکان نیازهای حقوقی خود را اعم از پرسش و پاسخ حقوقی، مشاوره آنلاین و بررسی آنلاین پرونده های حقوقی، حتی قبل از مراجعه به وکیل و طرح دعوی مرتفع نمایند.

شهرداد با تقسیم بندی وکلا به حوزه های مختلف تخصصی و احراز کفایت علمی و تجربی وکلای مربوطه پل ارتباطی بین وکلای برگزیده و مردم خواهد شد تا بدین وسیله فناوری نوین را در خدمت جامعه ایرانی قرار دهد.

اگر چه شرکت گام‌های بلندی را برای تحقق اهداف خود برداشته است؛ این شما عزیزان خواهید بود که با بازخورد و انعکاس نقطه نظرات خود ما را در هر چه بهتر کردن خدمات شهرداد یاور و رهنمون خواهید بود.

 



:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 اسفند 1399 | نظرات ()