نوشته شده توسط : seoinja

به هر نوشته ای که حاوی یک یا چند موضوع اداری بوده و به عنوان وسیله ی ارتباط در داخل و خارج سازمان مورد استفاده قرار گیرد نامه اداری گفته می شود. نکته مهم این است که نوشتن نامه اداری توسط اشخاص به سازمان ها قبل از ثبت در دفتر دبیرخانه عمومی و پس از تشریفات ثبت اداری تلقی می شود. نامه های اداری از لحاظ زمان اقدام به، عادی، فوری، خیلی فوری و آنی طبقه بندی میشوند.

نگارش نامه اداری

همچنین لازم به ذکر است که گاهی نامه های اداری نام واحدی که آن را تهیه کرده است به خود میگیرد. مثلا نوشته هایی که در واحد مالی سازمان تهیه می شود گاهی به نام نامه های مالی خوانده می شود. پس اگر با عناوینی مانند: نامه های مالی، نامه های بازرگانی، نامه ی فنی، نامه های حقوقی، نامه های آموزشی و… برخورد کردید منظور نوشته ای است که در آن واحد مربوطه تهیه شده است. همچنین  نامه های اداری از لحاظ  حساسیت و امنیت به عادی، محرمانه، خیلی محرمانه، سری و به کلی سری طبقه بندی میشوند.

نامه اداری از نظر ظاهری چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

شماره 1- اگر از طرف شرکت یا سازمان نامه میزنید، نامه را حتما درون سربرگ قرار دهید. سربرگ باید حاوی آرم سازمان، نشانی، کد پستی، تلفن و سایر اطلاعات تماسی سازمان یا شرکت شما باشد.

شماره 2- حدالامکان نامه را تایپ کنید و اگر امکان تایپ نبود، حداقل با خط خوانا بنویسید.

شماره 3- نسخه اصلی را بر روی کاغذ سفید و مرغوب ارسال کنید. (کاغذ ۸۰ گرمی انتخاب خوبی است)

شماره 4- اگر نامه را از طریق اینترنت (ایمیل، تلگرام و ..) مکاتبه میکنید، نامه را درون سربرگ رنگی خود قرار دهید. میتوانید از رنگ های ملایم مثل آبی هم در متن اصلی استفاده کنید.

شماره 5- نوع قلم (فونت) و سایز قلم را درست انتخاب کنید. تایپ تمام نامه با فونت بزرگ اصلا ایده ی خوبی نیست.

شماره 6- سایز معمول نامه های اداری A4 و A5 است. بسته به حجم نامه کاغذ مناسب را انتخاب کنید.

نگارش نامه اداری

نکات مهم در نگارش نامه اداری 

شماره 1- سعی کنید برای نامه هایتان حتی اگر مهم نیستند، یک رونوشت بزنید و آنها را بایگانی کنید.

شماره 2- در نامه های طبقه بندی شده (محرمانه، سری و ..)، در گوشه سمت چپ با قلم زیر خط دار و خط ایتالیک درشت تر از خط متن عنوان طبقه بندی نوشته شود مثلا «محرمانه».

شماره 3- تاریخ در بالای صفحه چپ-چین می شود و عنوان و متن نامه راست-چین.

شماره 4- نامه را با نام خدا آغاز کنید. (بسمه تعالی، به نام خدا، بسم الله الرحمن الرحیم)، همچنین از عباراتی مثل “به نام دوست”، “با یاد او”، و …  استفاده نکنید.

شماره 5- در پایان نامه، ابتدا نام حقیقی خود و پس از آن نام حقوقی را بیاورید و امضاء نمایید. نامه بدون امضا اعتباری ندارد. (محل امضا : پایین نامه سمت چپ)

شماره 6- بسته به نامه، جای مناسب برای حاشیه نویسی (پاراف) نامه در نظر بگیرید. اگر استاندارد مشخصی در سازمان شما برای این کار تعریف نشده است، میتوانید از بالا و راست 4، پایین 3 و چپ 2 سانتی متر فاصله در نظر بگیرید.

شماره 7- در نامه هایی که ادامه دار است، صفحات دوم و سوم را شماره گذاری کنید. در آخرین خط صفحه اول نیز برای اطلاع مخاطب از ادامه نامه، علامت % را به کار ببرید.

شماره 8- تاریخ، شماره نامه، پیوست در گوشه بالا، سمت چپ ضروری است. همچنین نوشتن «دارد» در مقابل پیوست صحیح نیست و بهتر است تعداد و نوع مدارک همراه در این قسمت به روشنی نوشته شود. در صورتی که نامه پیوستی نداشت، بنویسید: (پیوست: ندارد) یا (پیوست: _ ).

نگارش نامه اداری

شهرداد

شهرداد امکانی را فراهم آورده تا علاوه بر متخصصین حقوقی، عموم افراد جامعه نیز بتوانند در هر زمان و مکان نیازهای حقوقی خود را اعم از پرسش و پاسخ حقوقی، مشاوره آنلاین و بررسی آنلاین پرونده های حقوقی، حتی قبل از مراجعه به وکیل و طرح دعوی مرتفع نمایند.

شهرداد با تقسیم بندی وکلا به حوزه های مختلف تخصصی و احراز کفایت علمی و تجربی وکلای مربوطه پل ارتباطی بین وکلای برگزیده و مردم خواهد شد تا بدین وسیله فناوری نوین را در خدمت جامعه ایرانی قرار دهد.

اگر چه شرکت گام‌های بلندی را برای تحقق اهداف خود برداشته است؛ این شما عزیزان خواهید بود که با بازخورد و انعکاس نقطه نظرات خود ما را در هر چه بهتر کردن خدمات شهرداد یاور و رهنمون خواهید بود.





:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : seoinja

پیچیدگی و متعدد بودن مقررات مالیاتی، موجب سردرگمی اشخاص می‌شود و شناخت این امر که جرم مالیاتی صورت پذیرفته‌ شده است یا نه و فرد مرتکب، چه اقداماتی باید انجام دهد و جریان دادرسی و رسیدگی آن به چه شیوه ‌ای می ‌باشد، از وکیل مالیاتی باید کمک گرفت و کار را به ایشان سپرد که دشواری ‌ها و پیچیدگی مسیر را شخص تحمل نکند. 

وکیل مالیاتی

گروه حقوقی شهرداد با بهره مندی از وکلای مجرب مالیاتی در خصوص طرح و دفاع از کلیه دعاوی مالیاتی، از جمله مالیات بر ارث ، مالیات بر درآمد، مالیات بر ارزش افزوده، مالیات بر اشخاص حقیقی و حقوقی، مالیات بر سرقفلی، مالیات بر نقل و انتقال املاک و غیره به شما عزیزان در داخل و خارج از کشور ارائه خدمت می نماید.

جرایم مالیاتی چیست؟

جرائم مالیاتی یکی از تخلف شایع حقوق کیفری مالی است و هنگامی رخ می دهد که بعضی از افراد در آشکار کردن اشتغال یا در آمد و یا هر دوی آنها به موسسات مالیاتی قصور می ورزند و یا به وظایف قانونی خود عمل نمی نمایند.

 جرائم مالیاتی ممکن است طیف گسترده ای از تخلفات و جرایم را در برگیرد ، نظیر تاخیر در تسلیم اظهارنامه ، تاخیر یا عدم پرداخت مالیات ، قصور در اعلام در آمد یا معاملات مشمول مالیات و اظهار خلاف واقع در اعلام مالیات یا بی مبالاتی به قصد تقلب، گواهی کذب یا تبانی به قصد تقلب.

وکیل مالیاتی دارای چه ویژگی هایی می باشد؟

وکیل مالیات دارای مدرک تحصیلی در رشته های مالی و اقتصاد ، مسلط بر نحوه استفاده از قوانین مالیاتی به همراه تمامی تبصره ها و بخشنامه ها ، تسلط کافی بر قوانین بیمه تامین اجتماعی ، حضور روزانه در اداره دارایی و هیات های مختلف می باشد.

وکیل مالیاتی

اختیارات وکیل مالیاتی

در امور وکالت و مشاوره مالیاتی نکات مهمی وجود دارد. این نکات توسط وکیل مالیاتی مطرح و تشریح خواهد شد. وکیل با حق توکیل به غیر در انجام امور مورد وکالت از طرف موکل دارای اختیارات تام و مطلقه خواهد بود. امضا و اقدامات وکیل به منزله تأیید و امضای موکل بوده و دارای اثرات قانونی می باشد. بنابراین نیازی به حضور موکل در مراجع مختلف نیست.

اپلیکیشن حقوقی شهرداد

در اپلیکیشن حقوقی شهرداد بیش از 150 هزار قانون به همراه تمامی مواد قانونی، تبصره‌ها، دکترین، فقـه امامیه و دیگر وابسته‌های مرتبط با هر ماده قانون جمع‌آوری شده است و شما می‌توانید با مراجعه و جستجو در پایگاه داده شهرداد به تمامی محتوای حقوقی مورد نیاز خود دسترسی داشته باشید. همچنین بیش از 200 مجموعه قـانون به منظور دسته‌بندی قوانین مرتبط با یکدیگر و مطالعه آسان قوانین برای شما در شهرداد گردآوری شده است. همچنین اپلیکیشن حقوقی شهرداد به گونه ای طراحی شده است که همه افراد بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند.

اپلیکیشن حقوقی

شهرداد

شهرداد امکانی را فراهم آورده تا علاوه بر متخصصین حقوقی، عموم افراد جامعه نیز بتوانند در هر زمان و مکان نیازهای حقوقی خود را اعم از پرسش و پاسخ حقوقی، مشاوره آنلاین و بررسی آنلاین پرونده های حقوقی، حتی قبل از مراجعه به وکیل و طرح دعوی مرتفع نمایند.

شهرداد با تقسیم بندی وکلا به حوزه های مختلف تخصصی و احراز کفایت علمی و تجربی وکلای مربوطه پل ارتباطی بین وکلای برگزیده و مردم خواهد شد تا بدین وسیله فناوری نوین را در خدمت جامعه ایرانی قرار دهد.



:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : seoinja

حتما شما هم این روزها متوجه اشتیاق مردم برای خرید ارز دیجیتال شده اید. مخصوصا خرید تتر بسیار محبوب و همه گیر شده است. ارزهای دیجیتال امروزه بازار معاملات را به خود اختصاص داده اند و مردم از آن ها طرفداری بسیاری می کنند.

البته در بین تمام ارزهای دیجیتال موجود در بازار معاملات، خرید تتر که یک ازر دیجیتال پایه است بسیار مرسوم تر و محبوب تر است و علت آن هم به دلیل ویژگی های منحصر به فردی است که تتر دارد. برای مثال یکی از این ویژگی ها ثابت بودن قیمت تتر است که باعث محبوبیت آن بین مردم شده است.

در این مقاله تترلند قصد دارد برای شما همه چیز را در ارتباط با خرید ارز دیجیتال و خرید تتر بگوید. پس اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که علاقه دارند در این زمینه سرمایه گذاری کنند با ما در این مقاله همراه باشید.

خرید ارز دیجیتال

برای خرید ارز دیجیتال از کجا اقدام کنیم؟

صرافی های دیجیتال در واقع سایت هایی هستند که شما از طریق آن ها می توانید اقدام به خرید و فروش ارزهای خود کنید. این صرافی هات در حال حاضر به دو دسته صرافی های داخل کشور صرافی های خارج از کشور دسته بندی می شوند.

پیشنهاد ما به شما این است برای خرید ارزهای خود از صرافی هایی که در داخل ایران قرار دارند استفاده کنید. به دلیل اینکه این صرافی ها مطمئن تر هستند و شما می توانید با خیالی آسوده اقدام به سرمایه گذاری در آن ها بکنید.

خرید تتر در این صرافی های با استفاده از ریال و کارت های بانکی مرسومی که داریم انجام می شود. همچنین این صرافی ها برای جلوگیری از کلاهبرداری هنگام احراز هویت از مشتریان خود درخواست عکس سلفی، کارت شناسایی و کارت بانکی می کنند.

مراحل خرید تتر از صرافی های دیجیتال

ارزهای دیجیتال دارایی هایی هستند که با گذشت زمان همچنان ارزش خود را حفظ خواهد کرد به همین دلیلی خرید و سرمایه گذاری در آن ها بین مردم بسیار محبوب شده است. شما برای خرید ارزهای خود به فضای وب احتیاج دارید به دلیل فیزیکی بودن این ارزها.

از دو طریق می توانید اقدام به خرید ارزهای خود کنید صرافی های دیجیتال و به تنهایی، ما به شما پیشنهاد می کنیم که برای خرید ارزهای خود یا خرید تتر به سراغ صرافی های دیجیتال بروید به دلیل اینکه مطمئن تر هستند و شما با خیالی آسوده می توانید اقدام به خرید و فروش ارزهای خود کنید.

 

خرید تتر

جمع بندی

برای خرید تتر به سراغ هر صرافی نروید. این نکته بسیار مهم و قابل توجه ای است که اگر به آن توجه کنید به هیچ وجه پشیمان نخواهید شد.

همانطور که می دانید تمام تراکنش های این زمینه در فضای آنلاین انجام می شود و تجربه ثابت کرده است که سابقه کلاهبرداری در این سایت ها بسیار زیاد است پیشنهاد ما به شما این است که برای انجام معاملات خود به صرافی دیجیتال تترلند مراجعه کنید.






:: برچسب‌ها: خرید ارز دیجیتال , خرید تتر , خرید ارز دیجیتال از تترلند , خرید تتر از تترلند , تتر , تترلند , ,
:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : seoinja

رتبه بندی موتورهای جستجو یک بازی برنده همه است. سه نتیجه برتر دارای نرخ کلیک 30٪ - 10٪ هستند. با موقعیت نه ، این فقط به 2٪ کاهش یافته است. اگر وب سایت شما برای جستجوی عبارات مرتبط در صفحه یک نشان داده نشود ، به پتانسیل کامل خود نمی رسد. در اینجاست که سئو سایت ارائه می شود.

سئو سایت چیست؟

سئو سایت  اصطلاح پتوشی است که همه مارک ها برای جابجایی ارگانیک از موتورهای جستجو به وب سایت های خود انجام می دهند. سئو سایت  شامل جنبه های فنی مانند معماری سایت و همچنین عناصر تخیل بیشتری مانند ایجاد محتوا و تجربه کاربر است.

به نظر می رسد نسبتاً ساده است. اما سئو یک هدف متحرک است ، حتی برای بازاریابان با تجربه دیجیتال. افسانه ها زیاد است ، الگوریتم ها تغییر می کنند و تاکتیک های سئو که یک بار جواب داده اند ، ناگهان مجازات می شوند. برای بهینه سازی سایت ، شما باید به دانش عمیق در مورد نحوه "فکر کردن" موتورهای جستجو و همچنین نحوه تفکر و واکنش افراد واقعی با محتوای وب شما نیاز داشته باشید. این ترکیب از قابلیت استفاده ، معماری سایت و ایجاد محتوا باعث می شود که بهینه سازی موتور جستجو ترکیبی باشد.

سئو سایت

موتورهای جستجو چگونه کار می کنند

گوگل به تنهایی بیش از 3.5 میلیارد جستجو در روز انجام می دهد. موتور جستجو برآورد شده در وب سایت های 1.9B جهان را انجام می دهد و نتایج مربوطه را در کمتر از 0.5 ثانیه باز می گرداند. پس در پشت صحنه چه می گذرد؟

برای بازگرداندن نتایج مربوطه ، یک موتور جستجو باید سه کار انجام دهد:

یک لیست یا فهرست از صفحات موجود در وب ایجاد کنید

بلافاصله به این لیست دسترسی پیدا کنید

تصمیم بگیرید که کدام صفحات مربوط به هر جستجو هستند

در دنیای سئو ، این فرآیند معمولاً به عنوان خزنده و نمایه سازی توصیف می شود.

خزیدن و نمایه سازی

وب از انبوهی از صفحات که توسط پیوندها به یکدیگر متصل می شوند تشکیل شده است. موتورهای جستجو باید این صفحات را پیدا کنند ، بفهمند چه چیزی در آن است و آنها را در یک انبوه داده عظیم که به عنوان فهرست شناخته می شود ، ذخیره کنند.

برای انجام این کار ، آنها از ربات ها - معروف به عنکبوت یا خزنده - برای اسکن وب برای دامنه های میزبانی شده استفاده می کنند. خزنده ها لیستی از تمام سرورهایی را که می یابند و وب سایت های میزبانی شده را در آنها ذخیره می کنند. سپس آنها به طور سیستماتیک از هر وب سایت بازدید می کنند و برای اطلاعات ، ثبت انواع محتوا (متن ، ویدئو ، جاوا اسکریپت و غیره) و تعداد صفحات ، آنها را "خزنده" می کنند. سرانجام ، آنها از برچسب های کد مانند HREF و SRC برای شناسایی پیوندها به صفحات دیگر استفاده می کنند ، سپس آنها را به لیست سایت ها برای خزیدن اضافه می کنند. این به عنکبوت ها اجازه می دهد تا یک شبکه بزرگتر از صفحات ایندکس شده ، از صفحه ای به صفحه دیگر پرش کرده و آنها را به فهرست اضافه کنند.

موتورهای جستجو این اطلاعات را در پایگاه داده های عظیم فیزیکی ذخیره می کنند ، هر زمان که کسی جستجو می کند از آنها اطلاعات را به یاد می آورد. Google دارای مراکز داده در سراسر جهان است. مرکز ماموت آنها در پریور کریک ، اوکلاهما ، تخمین زده می شود که 980،000 فوت مربع باشد. این شبکه به Google امکان می دهد تا میلیاردها صفحه را در بسیاری از دستگاهها ذخیره کند.

سئو سایت

موتورهای جستجو به طور مداوم خزیده و فهرست می شوند ، صفحات تازه اضافه شده ، صفحات حذف شده ، پیوندهای جدید و محتوای تازه را ردیابی می کنند. وقتی شخصی جستجو می کند ، موتور جستجو دارای یک شاخص کاملاً به روز شده از میلیاردها پاسخ ممکن است که می تواند به جستجوگر تحویل داده شود.

تنها چیزی که باقی مانده است این است که این نتایج را با توجه به ارتباط و کیفیت آنها رتبه بندی کنید.

چگونه موتورهای جستجو نتایج مرتبط را رتبه بندی می کنند

اگر یک عبارت جستجو صدها هزار نتیجه را بازگرداند ، چگونه یک موتور جستجو بهترین سفارش را برای نمایش آنها به جستجوگر تصمیم می گیرد؟

نتایج جستجو

تعیین نتایج مربوطه توسط تیمی از انسانها در مقر موتور جستجو انجام نمی شود. در عوض ، موتورها از الگوریتم ها (معادلات و قوانین ریاضی) برای درک قصد جستجوگر ، یافتن نتایج مربوطه و سپس رتبه بندی آن نتایج بر اساس اقتدار و محبوبیت استفاده می کنند.

در تلاش برای جلوگیری از سئو کلاه سیاه ، موتورهای جستجو تمایل چندانی ندارند که الگوریتم های رتبه بندی خود را نشان دهند. همانطور که گفته شد ، بازاریابان جستجو می دانند که تصمیمات الگوریتمی بیش از 200 عامل از جمله موارد زیر است:

نوع محتوا: جستجوگران به دنبال انواع مختلف محتوا هستند ، از فیلم و عکس گرفته تا اخبار. موتورهای جستجو انواع مختلف محتوا را بر اساس قصد در اولویت قرار می دهند.

کیفیت محتوا: موتورهای جستجو مطالب مفید و آموزنده را در اولویت قرار می دهند. این اقدامات اندازه گیری ذهنی است ، اما متخصصان سئو سایت  به طور کلی این معنی را به معنای محتوایی کامل ، اصلی ، عینی و راه حل دارند.سئو سایت

طراوت مطالب: موتورهای جستجو آخرین نتایج را به شما نشان می دهند ، متعادل در برابر سایر عوامل رتبه بندی. بنابراین ، از بین دو قطعه که توسط الگوریتم دارای کیفیت یکسان ارزیابی شده اند ، جدیدترین قطعه ابتدا به نظر می رسد.

محبوبیت صفحه: Google هنوز هم از الگوریتم اصلی PageRank دهه 1990 خود استفاده می کند ، که کیفیت صفحه را با توجه به تعداد پیوندهای اشاره شده به آن و کیفیت آن پیوندها ارزیابی می کند.

 سئو اینجا

اینکه کجای لیست گوگل قرار دارید مهم نیست. چیزی که اهمیت دارد این است که برای رفتن به رتبه های بالا نبردی بین سایت های مختلف ایجاد شده است که برای رسیدن به جایگاه بالاتر نیاز دارید از روش های تخصصی و حرفه ای تری کمک بگیرید تا پیروز میدان شوید. این هدفی است که نه تنها شما بلکه هزاران رقیب شما در سر دارد. رسیدن به جایگاه رویایی رتبه یک گوگل!

هدف کاری ما با هدف ورود شما به این فضا یکسان است در نتیجه سئو اینجا به شما کمک می کند تا در فضای وب رتبه مناسبی پیدا کنید و از آن با تمام قدرت محافظت نمایید. با کمک و راهنمایی های تخصصی سئو اینجا می توانید پیروز میدان جنگ رتبه های گوگل باشید.

 


:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : seoinja

گاهی در شرایطی که یک مشکل حقوقی برای شما پیش می آید و نا آگاه از مسائل قانونی و حقوقی از همه جا ناامید می شوید و احساس می کنید هیچ راه دیگری برای شما وجود ندارد کمک گرفتن از یک مشاوره حقوقی تلفنی می تواند راه های زیادی را برای رفع مشکل جلوی پایتان قرار دهد.

 

مشاوره حقوقی تلفنی رایگان

گاهی شاید به دلایل مختلفی شما به یک مشاوره حقوقی خوب دسترسی نداشته باشید و یا وقت کافی برای مراجعه حضوری نداشته باشید و یا شاید در شهر شما مرکز مشاوره حقوقی وجود نداشته باشد در چنین شرایطی کمک گرفتن از یک مشاوره حقوقی تلفنی می تواند برای شما بسیار کارساز باشد.

چرا باید از مشاوره حقوقی تلفنی کمک بگیریم؟

در بیشتر مشکلات حقوقی، کیفری، قضایی، خانواده افراد زیادی هستند که از حق و حقوق خود غافل اند و به دلیل همین عدم اطلاع ممکن است حتی اگر مقصر هم نباشند حقشان پایمال شود و فرد مقصر از ناآگاهی آنها سوء استفاده کند و از آنجایی که مسائل حقوقی بسیار تخصصی و پیچیده هستند کسب اطلاع درآن نیازمند سال ها کسب تحصیل است و به راحتی نمی توان مانند علوم دیگر اطلاعات در مورد آن کسب کرد.

حتی اگر کسی هم در زمینه حقوقی دانش داشته باشد و یا مثلا در رشته حقوق تحصیل کرده باشد باز هم نمی تواند از پس حل مشکلات حقوقی بر بیاید زیرا که علاوه بر دانش و تحصیلات مهمترین اصلی که فردی را تبدیل به یک مشاوره حقوقی می کند داشتن سالها تجربه و حل کردن پرونده های بسیار است.

با این تفاسیر یک مشاوره حقوقی تلفنی در هر جایی که شما حضور داشته باشید می تواند با سالها تجربه و دانشی که به دست آورده است برای حل مشکلات حقوقی شما راه کارهای درست و اصولی پیشنهاد دهد.

مشاوره حقوقی تلفنی

وظایف مشاوره حقوقی تلفنی چیست؟

یک مشاوره حقوقی تلفنی باید ابتدا به صحبت های کاربر گوش دهد و شرح مشکلی که برای او پیش آمده گوش دهد و مشاوره های کلی و قدم های اولیه این که فرد باید بردارد را برای او توضیح دهد، یکی از مزیت های استفاده از مشاوره حقوقی تلفنی این است که به شایعه ها و شنیده هایی که فرد از اطرافیان می شنود پایان می دهد و همین امر در ابتدا باعث اطمینان خاطر فرد و رفع نگرانی های او می شود.

یک مشاور حقوقی تلفنی تمام راه هایی که برای رفع مشکل فرد پیش رویش وجود دارد را برای او ترسیم می کند و با اطلاع از تمام بند ها و ماده های قانون راهنمایی های صحیح به فرد ارائه می دهد و به او چگونگی تنظیم دادخواست یا شکایت را به طور صحیح و قدم به قدم می آموزد.

 

مشاوره حقوقی تلفنی شهرداد

نتیجه گیری 

با توجه به مطالب بیان شده درگیر شدن در یک مشکل حقوقی اغلب پیچیدگی های زیادی دارد و شرایط بحرانی در زندگی فرد به وجود می آورد و راهنمایی گرفتن از یک مشاور حقوقی تلفنی در ابتدای راه و قبل از هر اقدامی می تواند بسیار برای شما کاربردی باشد البته نکته حائز اهمیت این است که شما باید با مشاوره حقوقی حرفه ای و حاذقی مشورت کنید تا وقت و هزینه ای که صرف می کنید هدر نرود.

شما می توانید با گروه حقوقی شهرداد ارتباط برقرار کنید و از دانش و تجربه آنها بهره مند شوید، شهرداد برای راحتی کار و اینکه برای همه افراد امکان دسترسی به مشاوره حقوقی وجود داشته باشد اپلیکیشنی طراحی کرده است و شما می توانید با مراجعه به آن از وکیل و مشاوره ای که مورد نیازتان است وقت مشاوره حقوقی تلفنی بگیرید.



:: برچسب‌ها: مشاوره حقوقی تلفنی , مشاوره حقوقی , مشاوره حقوقی آنلاین , مشاوره حقوقی حضوری , اپلیکیشن حقوقی شهرداد ,
:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : seoinja

بهترین جراح بینی کیست؟ این سوالی است که در ذهن افرادی که در شهر تهران زندگی می کنند و قصد انجام جراحی بینی خود را دارند، ایجاد می شود. همانطور که می دانید مهارت و توانایی جراح بینی تاثیر بسزایی در نتیجه و رضایت بیمار از جراحی زیبایی بینی دارد ، به همین دلیل ما به افراد توصیه می کنیم پیش از اقدام به جراحی بینی، به خوبی درباره جراح بینی مورد نظرشان تحقیق کنند. از آن جا که جراحی بینی  یک عمل اورژانسی محسوب نمی شود ، پس فرد زمان کافی را برای جستجوی بهترین جراح بینی دارد.

بهترین جراح بینی

ویژگی های بهترین جراح بینی چیست؟

شماره 1- صبور باشد و تمامی نکات مورد نیاز در خصوص جراحی بینی را به فرد توضیح دهد و او را راهنمایی نماید.

شماره 2- توانسته باشد با جراحی بینی خوب رضایت بیماران خود را جلب کرده باشد.

شماره 3- یک جراح بینی خوب باید توانایی تجسم بینی بعد از عمل جراحی بینی را داشته باشد و به علم زیبایی شناختی آشنا باشد تا بتواند بهترین مدل بینی را با توجه به چهره فرد به او پیشنهاد دهد.

شماره 4- توانایی جراحی بینی بانوان و جراحی بینی آقایان را داشته باشد.

شماره 5- زمان کافی را برای معاینه و مشاوره بیمار بگذارد.

شماره 6- فقط به فکر منافع شخصی خود نباشد و سلامت بیمار را اولویت کار خود قرار دهد.

بهترین جراح بینی

چگونه می توانید بهترین جراح بینی را انتخاب کنید

شماره 1- پس از انتخاب جراح بینی مورد نظر، باید درباره میزان تحصیلات، سوابق کاری و میزان رضایت بیمارانش تحقیق کنید.

شماره 2- نمونه کارهای جراح بینی مورد نظرتان را در آلبومی که در مطب دارد یا در صفحه اینستاگرام و گالری تصاویر وب سایت ایشان مشاهده کنید.

شماره 3- برای انتخاب یک جراح بینی خوب و با تجربه راه های متنوعی ؛ از جمله پرس و جو از دوستان یا جستجو در گوگل وجود دارد.

شماره 4- از دیگر مواردی که فرد هنگام انتخاب بهترین جراح بینی باید بدانند ، این است که به خاطر هزینه کمتر به هر جراح بینی مراجعه نکنند، چرا که اگر فرد پس از جراحی بینی از نتیجه رضایت نداشته باشند، ممکن است مجبور به انجام جراحی ترمیمی بینی گردد.

شماره 5- پس از انتخاب جراح مورد نظر، بهتر است از ایشان کسب مشاوره کنید و درباره انتظارات تان درباره جراحی زیبایی بینی صحبت کنید.

عوارض عمل بینی 

جراحی بینی علاوه بر دست یافتن به هدف زیبایی می تواند برخی مشکلات جسمی را در راستای سلامتی بهبود بخشد. بعنوان مثال باز کردن راه های باریک بینی و اختلالات و نقایص مادرزادی و ساختاری و انحراف تیغه بینی به منظور بهبود مشکلات تنفسی و رفع نقص .

البته باید به خطرناک ترین عوارض عمل بینی نیز توجه داشت که جراحی بینی می تواند به مشکل های ظاهری و اختلال های تنفسی هم منجر شود، که نتیجه مراجعه به افراد غیر متخصص است.

بهترین جراح بینی

هر عمل جراحی در کنار محاسنی که دارد، دارای معایبی نیز هست که به ‌صورت عوارض رینوپلاستی بعد از عمل ظاهر می ‌شوند. جراحی بینی (رینوپلاستی) از عمل ‌های زیبایی به شمار می ‌رود که در صورت اجرای دقیق آن توسط یک دکتر جراح خوب و آشنایی با آناتومی بینی، می ‌تواند عوارض، خطرات، مضرات و مشکلات کمی در پی داشته باشد.

عمل جراحی زیبایی بینی یکی از رایج ‌ترین عمل‌ های جراحی انجام شده در هر سال است، اما این نوع عمل نیز دارای خطرات بالقوه مشابه سایر عمل ‌های جراحی است. با وجودی که دستیابی به ظاهر دلخواه یک هدف ایده‌ آل برای هر فرد است، حفظ سلامتی بدن نیز باید در این رابطه به‌ عنوان یک اولویت اصلی برای بیمار و جراح مورد توجه قرار گیرد.

به طور کلی عوارض عمل بینی را به دو دسته می توان تقسیم کرد:

شماره 1- آسیب دیدن عملکرد بینی یا انسداد تنفسی

شماره 2- تغییرات نامطلوب ظاهر بینی

چنانچه بعد از عمل حفرۀ داخل بینی تنگ شود و تنفس از بینی برای بیمار سخت شود انتظار می رود که بیمار از علائمی مثل تنفس دهانی،خشک شدن گلو به هنگام خواب، تنفس صدادار و کاهش حس بویایی رنج ببرد.

دکتر تهران بیوتی با بیش از 20 سال سابقه در حوزه خدمات جراحی زیبایی. مجهز ترین و به روز ترین تیم تخصصی جراحی زیبایی در تهران.



:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : seoinja

مطمئناً شما می خواهید از طریق موتورهای جستجو مانند Google ، Yahoo و Bing تا آنجا که ممکن است به سایت خود مراجعه کنید. به همین دلیل بسیاری از آنها به آژانس های بازاریابی دیجیتال مراجعه می کنند که در زمینه بهینه سازی موتور جستجو یا خدمات جستجوگرها تخصص دارند.

اینکه خدمات سئو سایت حرفه ای به چه معناست ، چه مواردی را شامل می شود و چگونه می توان اندازه گرفت ، ممکن است گیج کننده و حتی کمی مرموز باشد. به بیان ساده تر ، هدف از جستجوگرها به حداکثر رساندن تعداد بازدید کنندگان با کیفیت از سایت شما (یا صفحات خاص سایت شما) با اطمینان از اینکه سایت (یا صفحه) شما در صفحات نتیجه موتور جستجو تا حد ممکن بالا است ، برای مجموعه خاصی از کلمات کلیدی. در اینجا پنج زمینه اصلی وجود دارد که خدمات سئو سایت حرفه ای   شامل موارد زیر است:

خدمات سئو سایت حرفه ای

سئو فنی

هنگام ساختن یک وب سایت ، مهم است که فقط به محتوا و طراحی توجه نکنید ، بلکه باید به جزئیات فنی "پشت صحنه" نیز بپردازید که می تواند تأثیر زیادی بر سایت شما در جستجو بگذارد. سئو فنی شامل عناصر مختلفی است که موتورهای جستجو هنگام رتبه بندی وب سایت در نظر می گیرند ، از جمله:

  • سرعت صفحه

  • پیوندهای شکسته (داخلی و خارجی).

  • خطاهای خزش

  • موبایل دوستی.

  • دسترسی به نقشه سایت

وقتی کار به آن می رسد ، شما به شرکتی نیاز دارید که بتواند نحوه بهینه سازی یک وب سایت در پشت صحنه را توضیح دهد و توضیح دهد که چگونه هر یک از عوامل می تواند بر توانایی سایت برای ایجاد ترافیک جستجو تأثیر بگذارد.

سئو در صفحه

سئو داخلی روی تجربه کاربر و بهینه سازی محتوای صفحه برای کلمات کلیدی مرتبط متمرکز است. نوشتن محتوای عالی وب سایت به معنای ازدواج با محتوای جذاب و مرتبط برای کاربر با کلمات کلیدی غنی است که توسط موتورهای جستجو پیدا می شود.

روند بهینه سازی سئو سایت حرفه ای   در صفحه شامل موارد زیر است:

  • تحقیق درباره کلمات کلیدی مرتبط که دارای حجم جستجوی قوی هستند.

  • اطمینان از محتوای موجود در صفحه ، و قصد جستجوی کاربر را برآورده می کند.

  • ایجاد پیوندهای داخلی از صفحه ای به صفحه دیگر برای ایجاد ارتباطات محکم بین محتوا.

  • تعادل پیوندهای داخلی با پیوندهای خروجی مرتبط و معتبر.

  • اطمینان از اینکه مطالب موجود در یک صفحه برای موتورهای جستجو به خوبی سازمان یافته و ساختار یافته است.

خدمات سئو سایت حرفه ای

بهینه سازی خارج از سایت

بهینه سازی خارج از سایت در درجه اول بر ایجاد لینک از سایت های معتبر و مرتبط متمرکز است. ایجاد لینک دارای دو مزیت اصلی است: بازگشت بازدید به وب سایت و مهمتر از همه ، نشان دادن معتبر بودن وب سایت به موتورهای جستجو. پیوندهای سایت های معتبر دیگر مانند مهر تأیید آن سایت ها است که محتوای شما با ارزش است.

ایجاد لینک می تواند شامل چندین روش مختلف باشد ، از جمله دستیابی به لیست در دایرکتوری ها ، انتشار مطالب در سایت های دیگر ، پاسخ به سوالات در انجمن های اجتماعی یا انجمن های پرسش و پاسخ و موارد دیگر.

روند ایجاد لینک شامل موارد زیر است:

  • تحقیق در مورد فرصتهای ارزشمند برای ایجاد ارتباط پیوندی.

  • اولویت بندی فرصت ها بر اساس زمان ، تلاش و ارزش بازده مورد انتظار.

  • استراتژی کردن ارتباط (مانند ایمیل ، مطالب ارسالی ، بحث در انجمن ، و غیره).

  • پیگیری پیوندهای ورودی جدید.

سئو محلی

سئو سایت حرفه ای   محلی با بسیاری از تاکتیک های سئو سایت حرفه ای   فوق پیوند دارد و به ویژه برای مشاغل محلی یا منطقه ای و همچنین مشاغل دارای مکان آجر و ملات مهم است.

خدمات سئو سایت حرفه ای

سئو محلی هدف قرار گرفتن در معرض جستجو برای مشاغل شما در مکانهایی است که خدمت می کنید. به عنوان مثال ، ممکن است یک دندانپزشک محلی بخواهد در نتایج جستجو در منطقه جغرافیایی مورد استفاده خود ظاهر شود. این فراتر از نتایج جستجوی ساده است ، زیرا اهمیت یافتن در نتایج خوب در نقشه ها اهمیت بیشتری پیدا کرده است.

هدف از ایجاد سئو اینجا

اینکه کجای لیست گوگل قرار دارید مهم نیست. چیزی که اهمیت دارد این است که برای رفتن به رتبه های بالا نبردی بین سایت های مختلف ایجاد شده است که برای رسیدن به جایگاه بالاتر نیاز دارید از روش های تخصصی و حرفه ای تری کمک بگیرید تا پیروز میدان شوید. این هدفی است که نه تنها شما بلکه هزاران رقیب شما در سر دارد. رسیدن به جایگاه رویایی رتبه یک گوگل!

هدف کاری ما با هدف ورود شما به این فضا یکسان است در نتیجه سئو اینجا به شما کمک می کند تا در فضای وب رتبه مناسبی پیدا کنید و از آن با تمام قدرت محافظت نمایید. با کمک و راهنمایی های تخصصی سئو اینجا می توانید پیروز میدان جنگ رتبه های گوگل باشید.



:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : seoinja

تنظیم اظهارنامه اهمیت بالایی دارد و اظهارنامه از جمله اسناد قضایی محسوب می‌شود که افراد در برخی مسائل حقوقی خود با آن سروکار دارند. در مواردی که فردی خود را صاحب حقی می‌داند، حتما لازم نیست برای مطالبه حقوق خود اقامه دعوی کند، چرا که ممکن است از طریق درخواست شفاهی از فردی…این موضوع در حالی است که در برخی موارد باید این مطالبه را اثبات کند و چون اثبات مطالبه شفاهی به دلیل فراموشی یا انکار طرف مقابل مشکل است، بنابراین می‌تواند با تنظیم اظهارنامه و ارسال آن برای مخاطب به طور رسمی اقدام به مطالبه حق خود کند.

تنظیم اظهارنامه

البته لازم به ذکر است که مطالبه حق تنها در صورت ارسال برگ اظهارنامه از سوی مراجع قضایی اثبات می‌شود، به این معنا که مرجع قضایی، ابلاغ اظهارنامه به طرف مقابل را تصدیق و تایید می‌کند. خواهان حق، زمانی می‌تواند حق خود را از طریق اظهارنامه مطالبه کند که بر اساس توافق طرفین یا به موجب قانون یا عرف، موعد مطالبه آن حق فرا رسیده یا سپری شده باشد. در برخی موارد نیز ارسال اظهارنامه، قبل از اقامه دعوای مورد نظر، ضروری است.

چگونگی ارسال اظهارنامه

پس از تنظیم اظهارنامه جهت ارسال تمبر بر روی آن الصاق و آن را برای ابلاغ به مخاطب به دفتر دادگاه یا اداره ثبت اسناد محل تسلیم می‌کنیم. در واقع در مجتمع‌ های قضایی اظهارنامه‌ ها برای ابلاغ به دفتر مجتمع قضایی تحویل می‌شوند و 20 روز بعد جهت اخذ نتیجه، به همان جا مراجعه می‌شود. در اداره ثبت اسناد نیز دبیرخانه آن اداره یا محل خاصی در سیستم تقسیم‌ بندی کاری متصدی این امر است.

تنظیم اظهارنامه

پس از تحویل اظهارنامه در سه نسخه به مرجع فوق‌الذکر، ابلاغ اظهارنامه از طریق اداره ابلاغ مرجع قضایی مورد نظر صورت می‌گیرد به این ترتیب که یک نسخه از آن به مخاطب اظهارنامه تحویل می‌شود و در نسخه‌ های دیگر چگونگی ابلاغ اظهارنامه‌ ها و پاسخ مخاطب، به صورت کتبی قید می‌شود و در نهایت نسخه‌های مزبور به آن مرجع مزبور اعاده می‌شود. بنابراین، پس از یک هفته تا ۲۰ روز از تاریخ تحویل اظهارنامه می‌ بایست به آن مرجع مراجعه و یک نسخه از اظهارنامه را دریافت کرد. نسخه دیگر نیز در دفتر اظهارنامه بایگانی می‌شود.

چگونگی تنظیم اظهارنامه

سابقا برای تنظیم اوراق اظهارنامه در محل فروش تمبر مجتمع‌های قضایی این اوراق  در اختیار مراجعان قرارمی گردید .و چنانچه که فردی تمایل داشت برای دیگری اظهارنامه بنویسد، باید مطالب خود را در سه نسخه تنظیم می کرد. (برای هر نفر اضافی نیز ‌باید یک نسخه اضافی تنظیم شود) ولی اخیرا برای ارسال اظهارنامه قضایی برای مخاطب اشخاص ابتدا باید متن آن را تنظیم کرده و سپس با مراجعه به دفاتر خدمات قضایی و پرداخت هزینه آن اظهارنامه را به مخاطب ارسال نمایند

در نوشتن این مطالب باید کمال دقت را داشت؛ چون هر مطلبی که قید می‌شود، از آنجایی که در ‌‌نهایت، ذیل آن توسط فرد امضا خواهد شد، تحت شرایطی اقرار محسوب می‌شود و ممکن است در دعوی، طرف مقابل از آن علیه فرد استفاده کند. از طرف دیگر، باید گفت که در برخی موارد باید از ارسال اظهارنامه خودداری شود زیرا در نتیجه این اقدام، ممکن است طرف دعوی از پیگیری قضایی فرد متقاضی آگاه شده و به انجام عملیاتی اقدام ‌کند که موجب از بین رفتن حقوق مورد ادعای فرد شود.

تنظیم اظهارنامه

شهرداد

شهرداد امکانی را فراهم آورده تا علاوه بر متخصصین حقوقی، عموم افراد جامعه نیز بتوانند در هر زمان و مکان نیازهای حقوقی خود را اعم از پرسش و پاسخ حقوقی، مشاوره آنلاین و بررسی آنلاین پرونده های حقوقی، حتی قبل از مراجعه به وکیل و طرح دعوی مرتفع نمایند.

شهرداد با تقسیم بندی وکلا به حوزه های مختلف تخصصی و احراز کفایت علمی و تجربی وکلای مربوطه پل ارتباطی بین وکلای برگزیده و مردم خواهد شد تا بدین وسیله فناوری نوین را در خدمت جامعه ایرانی قرار دهد.

اگر چه شرکت گام‌های بلندی را برای تحقق اهداف خود برداشته است؛ این شما عزیزان خواهید بود که با بازخورد و انعکاس نقطه نظرات خود ما را در هر چه بهتر کردن خدمات شهرداد یاور و رهنمون خواهید بود.

 



:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : seoinja

پس از طلاق حذف نام همسر از شناسنامه ، دغدغه خیلی از مردان و زنانی است که طلاق گرفته اند و تمایل دارند در شناسنامه ایشان نامی از همسر سابق، طلاق و ازدواج قبلی نباشد. در این مورد ماده 33 قانون ثبت احوال بیان کرده است که: 

کلیه وقایع ازدواج و طلاق یا وفات زوج یا زوجه و رجوع و بذل مدت و فسخ نکاح باید در دفاتر ثبت کل وقایع ثبت شود ولی در شناسنامه به شرح زیر انعکاس خواهد یافت:

در المثنای شناسنامه مرد یا زن آخرین نکاح و طلاق با بذل مدت و در صورت تعدد زوجات آن تعداد ازدواج که به قوت خود باقی است منعکس خواهد شد. ازدواج و طلاق غیر مدخوله در المثنی شناسنامه درج نخواهد شد.

طبق نکات بالا متوجه شدیم که فقط زن و شوهرانی که بین ایشان نزدیکی واقع نشده باشد پس از طلاق می توانند در شناسنامه المثنی نام همسر قبلی و ازدواج و طلاق مربوط به آن را از بین ببرند و اقدام به حذف نام همسر از شناسنامه کنند.

آیا حذف نام همسر از شناسنامه پس از رابطه جنسی امکان پذیر است؟

در این حالت یعنی فرضی که بین زوجین رابطه جنسی برقرار باشد اداره ثبت احوال از دادن المثنی بدون ذکر نام همسر سابق خودداری می کند. اما برای حذف نام همسر از شناسنامه 2 راه را پیشنهاد می کند:

شماره 1- طرح دعوا به طرفیت ثبت احوال با خواسته الزام ثبت احوال به دادن المثنی شناسنامه و حذف نام همسر سابق از شناسنامه. دادگاه صالح همان دادگاه محل صدور شناسنامه خواهد بود. معمولا این ادعا به همراه ادعای فقدان شناسنامه طرح می گردد. با صدور حکم دادگاه و ارائه آن به ثبت احوال ُ اداره مزبور مکلف به اجرای حکم دادگاه خواهد بود.

شماره 2- زنی که خواهان حذف نام همسر سابق است باید مردی را به عنوان خواستگار خود معرفی کرده و با مراجعه به یکی از دفاتر ثبت ازدواج و طلاق گواهی سردفتر را مبنی بر خواستگاری و تمایل به عقد از سوی طرفین به ثبت احوال ارائه دهد. در این صورت ثبت احوال نسبت به دادن المثنی بدون ذکر نام همسر سابق اقدام خواهد کرد.

چنانچه زن مدخوله نباشد با گواهی پزشکی قانونی یا حکم دادگاه می توان مستقیما به ثبت احوال مراجعه و با تکمیل فرم های مربوطه تقاضای صدور المثنی نمود. در این صورت نام همسر سابق در شناسنامه درج نخواهد شد. این حکم در مورد مرد نیز جاری خواهد بود.

 

حذف نام همسر از شناسنامه

حذف نام همسر از شناسنامه در صورتی که زن یا مرد فوت کرده باشد

اگر همسر مردی فوت کند در صورت ثبت شدن ازدواج، فرد می ‌تواند با مراجعه به ادارات ثبت احوال نسبت به حذف نام همسر فوت شده از شناسنامه اش اقدام و نام همسر فوت شده را از شناسنامه اش حذف کند و نکته قابل توجه در این بین این است که؛ در این قانون اشاره‌ ای به فرزندان نشده است، چه اینکه مطابق اطلاق مقرره فوق حذف نام زن یا مرد از شناسنامه دیگری حتی در صورت وجود فرزند نیز امکان پذیر خواهد بود هرچند که نام پدر یا مادر در شناسنامه فرزندان درج خواهد شد.

لازم به ذکر است که در ازدواج موقت لزوماً مشخصات زن و مرد در شناسنامه یکدیگر ثبت نمی‌شود، ولی مشخصات فرزندان متولد و حاصل از این ازدواج در شناسنامه پدر و مادر قید می‌شود و هیچ راهی برای عدم ثبت آن وجود ندارد.

توجه به این نکته ضروری است که اطلاعات ازدواج و طلاق هر فردی با هر تعداد که باشد در سامانه سازمان ثبت احوال موجود است و حتی با حذف آن از شناسنامه نیز از این سامانه پاک نخواهد شد.

 



:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : seoinja

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که با کارفرمای خود به مشکل خورده باشید و قصد شکایت از کارفرما خود داشته باشید. اما با نحوه شکایت از کارفرما آشنایی نداشته باشید. یا حتی با خود فکر کنید که اصلا آیا شکایت از کارفرما امکان پذیر است یا خیر.

لازم است به شما بگوییم که این کار امکان پذیر است. شما می توانید در مواقعی از طریق قانونی اقدام به شکایت از کارفرما خود کنید. با شهرداد در این مقاله همراه باشید تا شما را با مراحل قانونی این مسئله به طور کامل آشنا کنیم.

چگونگی شکایت از کارفرما

کارفرما چه کسی می باشد؟

به شخصی حقیقی یا حقوقی گفته می شود که کارگر در مقابل دریافت مزد برای وی کار می کند. از جمله وظایف کارفرما این است که تمام حقوق کارگر را با توجه به مصادیقی که در قانون کار ذکر شده است از جمله پاداش، عیدی، حق بیمه تامین اجتماعی و از این دست موارد را در موعد مقرر پرداخت کند.

قرارداد کار

قرارداد کتبی یا شفاهی که به موجب آن کارگر در قبال دریافت حق السعی، کاری را برای مدت موقت یا غیرموقت برای کارفرما انجام می دهد.

اعتبار یک قرارداد کار، منوط به داشتن چند شرط است؛ در صورت عدم وجود این شرایط، قرارداد کار از درجه اعتبار ساقط خواهد بود.

کارگر چه کسی می باشد؟

کارگر به فردی گفته می شود که در قبال دریافت دستمزدی مشخص به عنوان حق الزحمه برای کارفرما کار می کند. در تعریف کارگر تفاوتی میان عنوان های خدماتی وجود ندارد و هر فردی که برای کسب مزد نزد کارفرما کار می کند به عنوان کارگر شناخته می شود.

شکایت از کارفرما بابت حقوق و دستمزد معوقه

مرجع رسیدگی به دعاوی کارگر از کارفرما جهت دریافت حقوق، مزایا و مسائل مالی معوقه، اداره کار است.

در مرحله اول کارگر باید به همراه کلیه مدارکی که ادعای وی را تایید می کند و سوابق بیمه ای خود (در صورت دارا بودن سابقه بیمه تامین اجتماعی) به اداره کار مراجعه نماید.

سپس با تنظیم فرم های دادخواست، شکایت خود را مطرح کرده و در جلسات سازش که با حضور کارفرما در محل اداره کار تشکیل می شود، شرکت نماید.

در صورت عدم سازش، رأی هیأت تشخیص اداره کار به طرفین ابلاغ شده و چنانچه طرفین و یا یکی از آنها به رای صادره، اعتراض داشته باشند، برای پیگیری مراحل شکایت خود به شورای حل اختلاف مراجعه می کنند.

مراحل ثبت درخواست شکایت از کارفرما چیست؟

در ادامه به طور خلاصه به بررسی مراحل ثبت شکایت از کارفرما می پردازیم.

  1. ابتدا کارگر باید به اداره کار مراجعه کرده و پس از دریافت نامه به کارگزاری تامین اجتماعی رفته و سوابق بیمه خود را جمع آوری کند.

  2. سپس به اداره کار مراجعه کرده و فرم دادخواست را تکمیل کرده و به همراه مدارک خود به اداره کار تحویل دهد.

  3. دریافت کردن نامه سازش از اداره کار

  4. پس از آن نامه سازش را به کارفرما تحویل داده و یا توسط اداره کار به وی ابلاغ شود

  5. حداکثر دو هفته پس از تاریخ ابلاغ جلسه سازش تشکیل می شود

  6. در صورتی که در جلسه اول سازش صورت نگیرد و یا کارفرما حضور پیدا نکند جلسه تشخیص تشکیل داده می شود و رای آن به دو طرف اعلام خواهد شد.

  7. در صورتی که دو طرف از رای داده شده ناراضی باشند مرحله بعدی رسیدگی به اعتراض آن ها در شورای حل اختلاف خواهد بود.

  8. در صورتی که رای نهایی صادره به نفع کارگر باشد و کارفرما از انجام آن سرباز زند اجراییه صادر خواهد شد. برای اجرا شدن حکم کارگر می تواند به واحد اجرای احکام حقوقی دادگاه مراجعه کند.

  9. سپس از طرف اجرای احکام دادگاه اخطاریه ای به کارفرما ابلاغ خواهد شد و به او 10 روز مهلت داده می شود تا مفاد رای صادر شده را انجام دهد. در صورتی که کارفرما باز هم از انجام حکم صادره سر باز زند. برای وصول طلب کارگر از حساب بانکی و یا اموال کارفرما اقدام خواهد شد.

چگونگی شکایت از کارفرما

جمع بندی

قانون کار در ایران در حالت همیشه حامی کارگران است. اما لازم است شما هم به هنگام بستن قرارداد با کارفرما به تمام حق و حقوق خود آگاه باشید تا در آینده دچار مشکل نشوید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید به اپلیکیشن حقوقی شهرداد مراجعه کنید.

 


:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 بهمن 1399 | نظرات ()