نوشته شده توسط : seoinja

یک ریمل می تواند مژه های یک خانم را بلند کند، یا پرپشت نشان دهد و یا حالت دهد و فر کند. ریمل حجم دهنده یکی از مدل های ریمل است که در بین خانم ها جایگاه ویژه ای دارد و با استقبال خوبی هم روبرو شده است. 

ریمل حجم دهنده برای خانمی مناسب است که مژه های نازک اما بلند دارد. خانمی که طول مژه هایش کوتاه و نازک است بهتر از ریمل چند کاره استفاده کند. بهترین انتخاب برای این دسته از خانم ها ریمل حجم دهنده بلند کننده است. 

حالا در نظر بگیرید که خانمی که مژه های پر تری دارد تصمیم می گیرد از ریمل حجم دهنده استفاده کند. یعنی ریمل نامناسب با مژه هایش را انتخاب کرده است. به نظر شما چه اتفاقی می افتد؟ تاثیر آن روی مژه ها چگونه خواهد بود؟

خرید ریمل

در این مقاله می خواهیم به شما کمک کنیم که خرید ریمل حجم دهنده را که مناسب چشم های شما است را بشناسید و با استفاده از آن زیبایی خود را دو چندان کنید.

چه کسانی از ریمل حجم دهنده استفاده می کنند؟

زمانی که خانم هایی که مژه های ضخیم تری دارند و از ریمل حجم دهنده استفاده می کنند باعث می شود مژه ها به هم بچسبد و از حالت طبیعی خارج شود. مواد اضافه ریمل که روی مژه های شما باقی می ماند باعث نازیبا به نظر رسیدن چهره شما خواهد داشت. اگر ریمل باعث چسبندگی مژه ها شد می توانید با شانه مژه آن ها را از هم جدا کنید. در گذشته خانم ها برای این کار از سوزن یا اجسام نوک تیز استفاده می کردند. که اصلا توصیه نمی شود. چشم های شما می تواند منبعی برای دریافت آلودگی نوک سوزن باشد.

ریمل حجم دهنده هم تاثیر معکوس روی مژه هایتان می گذارد. و شما از خریدتان ناراضی می شوید.

خرید ریمل حجم دهنده

ویژگی های یک ریمل حجم دهنده عالی

زمانی که اقدام به خرید ریمل حجم دهنده می کنید بهتر است درب آن را باز کنید. مایع درون ریمل باید دارای میزان زیادی خرده مژه باشد. این خرده مژه ها به تارهای نازک مژه می چسبد و آن ها را حجیم تر نشان می دهد.

مایع درون ریمل حجم دهنده نسبت به دیگر ریمل ها کمی بیشتر است. چرا که مکانیزم این نوع ریمل این است که مایع بیشتری روی مژه ها قرار دهد.

برس ریمل حجم دهنده کمی درشت تر از ما بقیه ریمل هاست. روی این برس هم دندانه های درشت وجود دارد و هم موی چه های ریز فراوان. این مویچه های ریز برای این وجود دارد که روی تمام مژه های ریز روی چشم های شما تاثیر بگذارد و آن ها را حجیم تر کند. این کار را با کمک خرده مژه ها انجام می دهد.

ریمل باید به راحتی از روی مژه ها پاک شوند. هرچه این ماندگاری بیشتری باشد و مایع ریمل سخت تر از روی مژه ها پاک شود بدانید که کیفیت ریمل پایین تر است. برای پاک کردن این نوع ریمل ها نیاز دارید که حتما از آرایش پاک کن های قوی استفاده کنید و فشار بیشتری نیز به چشم هایتان وارد کنید. مثلا ریمل ضد آب این خصوصیت را داراست. در نتیجه مژه های نازک و ضعیف شده با این فشار کوچک می شکنند و دچار ریزش می شوند.

 

ریمل حجم دهنده در مجاورت مستقیم چشم قرار می گیرد و اگر مواد آن مرغوبیت کافی را نداشته باشد و استاندارد نباشد می تواند به چشم و مژه ها آسیب شدیدی را وارد کند.

آسیبی که به چشم ها وارد می شود، در صورتی که محصولتان اصل نباشد، در ریمل حجم دهنده بسیار بیشتر است. چرا که در این نوع وسیله آرایشی میزان بیشتری مایع روی مژه ها قرار می گیرد و در صورت فیک بودن می تواند آسیب بیشتری بزند.

ریمل حجم دهنده

برای خرید ریمل حجم دهنده عالی میتوانید به فروشگاههای معتبر آرایشی مراجعه کنید تا خیالتان بابت اصالت کالایی که خریداری می کنید راحت باشد.

روبی سان یکی از بهترین و معتبرترین برندهای آرایشی است که می تواند علاوه بر زیبایی که به چهره شما میدهد سلامت چشم و مژه های شما را نیز گارانتی کند. 





:: برچسب‌ها: ریمل حجم دهنده , خرید ریمل حجم دهنده , ,
:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : seoinja

جراحی بینی نوعی جراحی است که روی بینی انجام می شود و هدف آن می تواند زیبایی یا اصلاح نواقص بینی باشد. در میان جراحی انواع فرم های بینی جراحی بینی گوشتی سخت ترین و حساس ترین آن ها محسوب می شود. شاید تعجب برانگیز باشد اما عمل بینی استخوانی به مراتب از جراحی بینی گوشتی راحت تر است. دشواری جراحی بینی گوشتی دلایلی دارد که می خواهیم آن ها را شرح دهیم. در این مقاله همچنین قصد داریم واقعیت های قابل تاملی را درباره عمل بینی گوشتی به شما بگوییم پس تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

بینی من چه مدلی است؟ گوشتی یا استخوانی؟

اولین قدم برای دانستن چگونگی جراحی بینی گوشتی دانستن ویژگی های بینی گوشتی است. اگر بینی شما ویژگی های زیر را دارد پس احتمالا شما دارای بینی گوشتی هستید:

  • پوست ضخیم بینی
  • استخوان و غضروف بسیار نرم
  • پره های بینی بزرگ و پهن است.
  • در قسمت تحتانی بینی یعنی نوک آن هیچ استخوانی حس نمی شود
  • پوست بینی چرب و منافذ آن بزرگ است.

جراحی بینی گوشتی

چرا جراحی بینی گوشتی حساس است؟

برگشت پذیری جراحی بینی گوشتی تا مدتی پیش بسیار گزاره رایجی بود و تصور عمومی این بود که جراحی این نوع از بینی ها فایده ای ندارد؛ یعنی بعد از مدتی بینی به حالت اولیه اش برمی گردد. شاید در گذشته این باور واقعیت داشت اما امروزه با پیشرفت علم پزشکی احتمال برو این اتفاق تقریبا به صفر رسیده است. برای اینکه بینی نازک تر و کوچکتر بشود، جراح چربی زیر پوست را برمیدارد. اگر این میزان چربی، به اندازه کمی برداشته شود نوک بینی به سمت پایین خم و باعث بد فرمی بینی می شود. از طرفی اگر چربی در نوک بینی به میزان خیلی زیاد یا با بی دقتی برداشته شود موجب اختلال در خون رسانی بینی می شود و مشکلات زیادی برای سلامتی بیمار به وجود می آورد.

در این جاست که انتخاب یک پزشک با تجربه و ماهر اهمیت زیادی پیدا می کند. جراحی بینی گوشتی باید بسیار با دقت و با حوصله انجام شود. داشتن تجربه کافی در این زمینه باعث افزایش کارایی عمل بینی شده و شانس موفقیت عمل را بالاتر می برد.

ویژگی های جراحی بینی گوشتی

جراحی بینی گوشتی با لیزر واقعیت دارد؟

این ادعا که بینی های گوشتی را می توان با لیزر عمل کرد کاملا غیرعلمی و فقط یک تیتر تبلیغاتی است. درست است که لیزر در علم پزشکی جایگاه مهمی دارد اما هنوز نمی توان از آن برای از بین بردن قوز بینی یا تغییر بافت بینی استفاده کرد. تنها کاربردی که لیزر در جراحی بینی گوشتی دارد، بریدن پوست و از بین بردن لایه سطحی آن است تا باعث تقویت کلاژن سازی و رفع کک و مک روی بینی بشود. همان طور که پیشتر در مقاله ذکر کردیم بینی های گوشتی پوست ضخیمی دارند و اگر پوست بینی را با لیزر برداریم تغییرات بیشتری را در غضروف بینی می توان اعمال کرد.

عوارض جراحی بینی گوشتی

  • ورم، کبودی، جای برش جراحی و درد
  • سوراخ شدن تیغه بینی
  • کاهش حس بویایی
  • کاهش تنفس از راه بینی
  • کوچک شدن سوراخ های بینی و به دنبال آن کاهش تنفس
  • آسیب به بافت های عمقی
  • خونریزی
  • بی حس شدن بینی

عوارض جراحی بینی گوشتی

بهترین پزشک برای عمل بینی گوشتی

بار دیگر لازم است حساسیت بالای جراحی بینی گوشتی را گوش زد کنیم. و این نکته را به یاد داشته باشید که نباید به راحتی هر جراحی را برای عمل بینی خود انتخاب کنید. قبل از هرچیزی باید نمونه کارها و سوابق پزشک را در نظر بگیرید. می توانید به سایت دکتر تهران بیوتی مراجعه کنید و نمونه کارهای پزشکان این مجموعه را مشاهده کنید.

 



:: برچسب‌ها: جراحی بینی گوشتی , عمل بینی گوشتی ,
:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : seoinja

در روز خواستگاری که خانواده عروس و داماد با خوشحالی خود را مشخص کردن تاریخ عقد، آماده می‌کنند، اصلاً فکر آن روز را نمی‌کنند که مبادا روزی کار به طلاق و جدایی برسد. با این حال شرایط همیشه بر وفق مراد نیست و گاهی اوقات تصمیم بر جدایی بهتر از ماندن در شرایطی است که یک عمر چاره‌ای جز سوختن و ساختن نیست. قانون برای این شرایط راهکار طلاق را در نظر گرفته است. 

طلاق توافقی

معمولاً منظره‌ای که از طلاق در ذهن افراد شکل می‌گیرد، دادگاهی است که زن و شوهر رو به روی قاضی ایستاده‌اند و زن با چهره‌ای کتک خورده تقاضای طلاق دارد و از بدرفتاری و خشونت همسرش کلافه شده است. اما علاوه بر این حالت، شرایطی هم پیش می‌آید که زن و شوهر با توافق یکدیگر جدا می‌شوند. شرایط گرفتن مهریه در این حالت با طلاق یک طرفه کمی تفاوت دارد. وکلای شهرداد نیز با تجربه و مهارت خود می توانند یاریگر طرفین در طی نمودن این پروسه باشند.

طلاق توافقی چگونه طلاقی است؟

طلاق توافقی، طلاقی است که طی آن زن و مرد با توافق یکدیگر تصمیم به جدایی می‌گیرند و این طور نیست که یک نفر دادخواست بدهد و دادگاه نفر دیگر را حضور بکشاند بلکه هر دو نفر به دادگاه مراجعه می‌کنند و دادخواست طلاق توافقی می‌کنند. نحوه رسیدگی به طلاق توافقی و قوانین مربوط به آن با انواع دیگر طلاق، تفاوت دارد و میزان و نحوه پرداخت مهریه در این نوع طلاق متفاوت‌تر است.

 قابل توجه است که این توافق در جنبه‌های دیگر مانند مهریه و حضانت یا ملاقات فرزندان شامل می‌شود و هر توافقی که زوجین در این موضوعات داشته باشند برای دادگاه قابل قبول و محترم خواهد بود. 

مهریه طلاق توافقی

مهریه در طلاق توافقی

شرایطی پیش می‌آید که زوجه باید حداقل نصف مهریه خود را ببخشد تا طلاق توافقی صورت بگیرد یا در بعضی شرایط دیگر می‌تواند حتی بیشتر از آن بگیرد.

حضانت در طلاق توافقی

این نکته در طلاق توافقی به نظر خود زوجین بستگی دارد. اما به صورت قانونی حضانت فرزندان تا 7 سالگی با مادر است و بعد از آن به عهده پدر می‌باشد. فرزندان بالای سن بلوغ – یعنی دختران بالای 9 سال و پسران بالای 15 سال -  از سن حضانت یا نگهداری خارج شده و دادگاه تکلیفی در خصوص آن‌ها ندارد تا حضانت را در رای مشخص کند. 

گواهی عدم سازش در طلاق توافقی

زن و شوهری که قصد دارند به صورت توافقی از یکدیگر جدا شوند، باید به دفاتر خدمات قضایی مراجعه و دادخواست طلاق توافقی را ثبت کنند. سپس برای آن‌ها جلسه مشاوره تعیین می‌شود. بعد از حضور در جلسه مشاوره، مشاور نظر خود را برای دادگاه ارسال می‌کند و قاضی برای ادامه روند طلاق و قبول دادخواست، تصمیم خود را  اعلام می‌کند و زوجین گواهی عدم سازش دریافت می‌کنند.

طلاق توافقی چیست

بعد از صدور گواهی عدم سازش از سوی دادگاه، زن و شوهر می‌توانند به دفتر ازدواج و طلاق مراجعه کنند و از سر دفتر بخواهند که صیغه طلاق را جاری کند. بعد از جاری شدن خطبه طلاق، رسماً زن و شوهر از یکدیگر جدا شده محسوب می‌شوند.

باطل شدن گواهی عدم سازش

لازم به ذکر است که گواهی عدم سازش فقط تا مدت سه ماه اعتبار دارند و پس از آن باطل محسوب می‌شود. اگر طی این سه ماه زن و شوهر برای طلاق مراجعه نکنند، باید مراحل طلاق را از ابتدا شروع کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از سایت های مرجع در این زمینه مانند شهرداد به نشانی shahrdaad.com استفاده نمایید.



:: برچسب‌ها: طلاق توافقی , طلاف , مهریه , ,
:: بازدید از این مطلب : 227
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : seoinja

بینی یکی از مهمترین اجزای صورت است که در زیبایی صورت نقش بسیار مهمی دارد. این تاثیر به دلیل محل قرارگیری بینی است. بینی انسان به دلیل اینکه در مرکز چهره است می تواند تناسب و تقارن بین تمام اجزای صورت را با هم حفظ کند و چهره فرد بسیار زیباتر جلوه کند. خیلی از افراد بینی های گوشتی دارند و این مسئله اعتماد به نفس آنها را خدشه دار کرده است و آنها مجبورند سراغ عمل بینی بروند. در این مقاله می خواهیم مهم ترین نکات را درباره عمل بینی گوشتی به شما بگوییم، پس با ما همراه باشید.

فرق عمل بینی گوشتی و استخوانی

ویژگی بینی های گوشتی

در مرحله اول باید بدانید آیا بینی شما گوشتی است یا خیر؟ برای اینکه بدانید بینی شما گوشتی هست یا نه باید اول مشخصات بینی های گوشتی را بدانید.

بینی های گوشتی معمولا دارای پوست بسیار چرب و کلفت هستند

 در نوک بینی چربی زیادی انباشته شده است.

پره های بینی بزرگ هستند

غضروف نرمی دارند.

نوک بینی پهن تر و افتاده تر است.

البته بعضی اوقات به همین راحتی نمی توان بینی گوشتی را تشخیص داد. در چنین شرایطی لازم است یک آزمایش ساده بدهید تا از این بابت مطمئن شوید.

ویژگی بینی های گوشتی

عمل بینی گوشتی چگونه انجام می شود؟

عمل بینی گوشتی به دلیل ویژگی هایی که این نوع بینی دارد نسبت به عمل بینی استخوانی سخت تر و پیچیده تر است. در این نوع از جراحی، پزشک، غضروف تیغه وسط بینی را برمی دارد و در نوک بینی قرار می دهد. دلیل این کار تقویت غضروف بینی است؛ همانطور که گفتیم در بینی های گوشتی غضروف بسیار نرم است و اگر پزشک به مقدار معینی از غضروف را نتراشد غضروف دوباره به حالت اول برمی گردد و نهایتا شما به بینی دلخواه خود نخواهید رسید. از دیگر تکنیک هایی که پزشکان در عمل بینی گوشتی انجام می دهند برداشتن مقدار معینی از چربی زیر بینی است. اندازه چربی اهمیت زیادی دارد چون اگر این مقدار کم یا زیاد شود ممکن است مشکلات و خطراتی را برای بیمار به همراه داشته باشد.

روش عمل بینی گوشتی

متدهای عمل بینی گوشتی

به طور کلی عمل بینی با دو متد باز و بسته انجام می شود اما در بینی های گوشتی اکثرا پزشکان از روش باز استفاده می کنند چون دستشان بازتر است و می توانند به بافت بینی دسترسی داشته باشند و در نتیجه تغییرات بیشتری را روی بینی اعمال کنند.

در روش بسته پوست از روی بینی کنار نمی رود و جراح با استفاده از چند برش داخلی، بینی را تغییر می دهد. این متد جراحی بیشتر به درد بینی های استخوانی یا بینی هایی که سطح تغییرات کمی نیاز دارند می خورد.

مدل عمل بینی گوشتی

آیا بینی گوشتی را می توان به هر مدلی تغییر شکل داد؟

بعضی اوقات بیمارانی که بینی گوشتی دارند از پزشک معالج خود می خواهند که بینی آنها را به فرم عروسکی یا بینی فانتزی دربیاورد؛ این کار نشدنی نیست اما همان طور که پیش تر در این مقاله گفتیم غضروف بینی های گوشتی بسیار حساس است و اگر بینی خیلی کوچک بشود ممکن است دوباره غضروف به حالت اولیه برگردد. می توانید برای عمل بینی گوشتی، مدل بینی طبیعی را انتخاب کنید.

برای عمل بینی گوشتی کدام پزشک را انتخاب کنم؟

مهم ترین تصمیمی که داوطلب جراحی بینی باید بگیرد انتخاب پزشک و جراح بینی است چون این تصمیم مستقیما به فرم بینی او در آینده و مشکلات تنفسی او تاثیر می گذارد. اگر از پزشکی با تجربه و کاربلد بهره نگیرید ممکن است بی دقتی یا تجربه کم پزشک کار دست شما بدهد. پیشنهاد ما این است که با یک هزینه معقول و متوسط از یک کلینیک با تجربه که سابقه درخشانی در زمینه عمل بینی گوشتی دارند کمک بگیرید.

کلینیک دکتر تهران بیوتی قطعا یکی از بهترین انتخاب هاست. می توانید برای اطلاعات بیشتر درباره نمونه کارها، پزشکان و هزینه عمل بینی به سایت دکتر تهران بیوتی مراجعه کنید.



:: برچسب‌ها: عمل بینی گوشتی , عمل بینی ,
:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : seoinja

شکایت از کارفرما موضوعی است که هر کارمند یا کارگر بهتر است به آن آگاهی داشته باشد تا نه حق خودش پایمال شود نه کارفرما. همانطور که برای هر رابطه‌ای قانون تعریف شده است برای رابطه کارگر و کارفرما نیز همین روال برقرار است. رابطه کارگر و کارفرما شامل قوانین و حقوق خاصی می‌شود که در جهت بهبود روند کاری و ضایع نشدن حق دو طرف معین شده است که هم کارگر و هم کارفرما در ازای آن مسئول هستند. 

به وفور موارد متعددی مشاهده می‌شود که کارمندی از مدیرش شکایت می‌کند مبنی بر عدم پرداخت حقوق یا کم کردن حقوق. البته قانونی که در رابطه با شکایت از کارفرما تعیین شده فقط به پرداخت حقوق محدود نمی‌شود بلکه تمامی جنبه مانند قرارداد، بیمه، اضافه کاری، برخورد نامناسب و... می‌شود. بنابراین اگر مشکلی با کارفرمای خود دارید می‌توانید قانون مربوطه را مطالعه کرده و بررسی نمایید که چطور می‌توانید آن را حل کنید.

شکایت از کارفرما

البته بهترین پیشنهاد برای رفع مشکلات حقوقی مشورت با یک وکیل یا مشاوره حقوقی می‌باشد چرا که وکیل به قانون آگاهی دارد و با بررسی جوانب مختلف پرونده می‌تواند جلوی تباه شدن حق شما را بگیرد.

شکایت علیه کارفرما

شکایت از کارفرما با توجه به تعهداتی که بین دو طرف بسته شده است و همچنین مواردی که در قانون کار ثبت شده است، شکل می‌گیرد. در ادامه به یکی از رایج‌ترین مواردی که می‌تواند منجر به شکایت از کارفرما بابت حقوق می‌پردازیم.

شکایت از کارفرما بابت حقوق:

پرداخت حقوق باید با توجه به شرایط کار و معیشت خانواده و نرخ تورم تعیین گردد. متاسفانه در جامعه امروزی به کارگران که قشر پرتلاش و زحمتکش جامعه که در شرایط کاری سخت مانند معدن، کارخانه و... فعالیت می‌کنند، کمتر توجه می‌شود. امیدواریم که این شرایط در قوانین لحاظ شوند. نرخ تورم توسط بانک مرکزی تعیین می‌گردد و باید طوری در میزان حقوق اعمال شود که حداقل نیاز کارمندان و کارکنان پوشش داده شود. 

در صورتی که کارفرما از پرداخت میزان حقوق پرداختی کوتاهی کند یا اصلاً از پرداخت آن خودداری کند می‌توانید به شکایت از کارفرما اقدام نمایید. در مرحله اول باید مدارک لازم را به تحویل دهید. برای این کار ابتدا مدارک مربوط به بیمه خود را از شعبه بیمه گذار تامین اجتماعی تهیه کنید. سپس به اداره کار بروید و از واحد ارجاع یک نامه برای شعبه بیمه بگیرید. بعد از آن باید سوابق بیمه خود را مرحله به مرحله جمع آوری نمایید. سوابق را به اداره کا ببرید و پس از پر کردن فرم‌های مربوطه، دادخواست شکایت از کارفرما بابت حقوق را تنظیم و تکمیل نمایید. 

روش شکایت از کارفرما

بعد از دریافت نامه سازش، باید آن را به کارفرما تحویل دهید. معمولاً دو هفته بعد یک جلسه اختلاف سازش در همان اداره کار بین شما و کارفرما تشکیل می‌شود. در این جلسه باید دو طرف دلایل و مدارک خود را ارائه دهند. اگر این جلسه به نتیجه برسد، روال شکایت از کارفرما به پایان می‌رسد. اما  اگر این مرحله هم مؤثر نبود و کارفرما به جلسه نیامد یا زیر بار نرفت، در گام بعدی برای شکایت از کارفرما می‌توانید از طریق طرح در شعب تشخیص اداره کار اقدام نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد می کنم به وبسایت شهرداد مراجعه کرده و از مقالات و اپلیکیشن حقوقی این سایت بهره ببرید.



:: برچسب‌ها: شکایت از کارفرما , شهرداد ,
:: بازدید از این مطلب : 245
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : seoinja

زمین تنیس یا گلف انتظار شما را نمی کشد. به این معنی که یک زمین وسیع باید منتظر شما باشد؛ فودکورت اما بسیار جذاب تر است. وسعتی از غذا منتظر شماست. البته اگر این غذا بتواند سالم و خوشمزه باشد، احتمالا با کورت دیگری برای شما قابل معاوضه نیست. در این مطلب فودکورت کیش و یک قابلیت شگفت انگیز به اسم غذای بیرون بر در کیش معرفی می شود. غذای بیرون بر شاید در تهران و به صورت پخش منطقه ای یک مورد عادی باشد. ولی وقتی پای جزیره ی کیش و غذای بیرون بر در کیش وسط است یعنی فودکورت می خواهد حسابی مشتریانش را راضی نگه دارد و موضوع فقط مربوط به مشتریان حضوری نیست. غذای بیرون بر در کیش را به راحتی پیدا کنید.

فودکورت کیش

چگونه غذای بیرون بر در کیش سفارش دهیم

افراد در سفر تمایلات متفاوتی دارند. ممکن است آب و هوا یا فضای تفریحی به گونه ای باشد که شما نخواهید حتی برای صرف غذا به داخل یک محیط بسته بروید. غذای بیرون بر در کیش راه حل تمام این خواسته های شماست. پس اگر می خواهید به ساحل دریا یا هر جای دیگر فکرش را بکنید بروید و از غذای بیرون بر در کیش فودلند استفاده کنید. رستوران های زیر مجموعه فودلند همگی سعی در ارائه غذای بیرون بر در کیش به صورت کاملا بسته بندی و بهداشتی دارند. البته مهم است که غذایی که سفارش می دهید، اگر شامل سرو گرم است، سرد به دست شما نرسد. فودکورت کیش به این مورد هم توجه خاصی دارد. در این مورد پیشنهاد من منوی پیتزا و سوخاری بازهم از رستوران چیل اوت است. ماشروم برگر یا پیتزا میکس ژامبون را به عنوان غذای بیرون بر در کیش امتحان کنید. فودلند و سایت foodlandkish.com را به خاطر داشته باشید. گم کردن آدرس و تلفن فودکورت کیش با وجود بزرگی جزیره هم کار سختی است. 

غذای بیرون بر در کیش

فودکورت کیش در کجا واقع شده است

فعلا اولین و آخرین فودکورت کیش در بلوار مرجان و نزدیک دانشگاه معروف شیراز قرار دارد. فودکورت کیش قطعا باید بتواند امکاناتی در حد نامش برای شما داشته باشد. اولین چیزی که این نام جلوی چشم من می آورد، یک منوی غذای بزرگ است. منویی که بتواند سلیقه ی من، پدربزرگ من و مهمانی ژاپنی ما را تامین کند. فودکورت کیش انواع اقسام غذاهای ایرانی با برنج درجه یک را در منو قرار داده است. فودکورت کیش همچنین از طرف دیگر سلیقه ی جوانتر ها را هم مد نظر قرار داده است. برای دختر کوچک شما یکی از بهترین پیتزاهای جزیره به سرعت روی میز خواهد بود. فودکورت کیش محیطی سرگرم کننده و خانوادگی دارد که شما می توانید به جز صرف غذا، کافی شاپ و سفره خانه هم اوقات خوشی را در آنجا سپری کنید. از نظر من رستوران چیل اوت در فودکورت کیش به خاطر منوی کباب و سالاد هم رژیمی و هم خوشمزه بهترین انتخاب در فودکورت کیش است.

 



:: برچسب‌ها: فودلند , فودکورت کیش , غذای بیرون بر در کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 215
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : seoinja

دارایی های آنلاین زیادی وجود دارد که دامنه (Domain) هم یکی از آنهاست. در واقع یک دامین نام یک وب سایت است که نقش اشاره گر (pointer) به آدرس IP خاصی را دارد. مشابه آدرس های پستی، نام دامنه به آدرس خاصی در فضای مجازی اشاره دارد. برای این آدرس ها مزایده دامنه انجام می شود.

خرید و فروش دامنه مثل تا حد شکل گیری شغل پیش رفته است. ارزش بعضی از آنها معادل قیمت یک خانه است. برخی حتی می توانند جزیره ای را تنها با فروش چند دامین با ارزش، خریداری نمایند. افرادی هستند که  با دارا بودن بیش از ده هزار دامنه معادل 200 تا 300 میلیون دلار ثروت دارند. مزایده دامنه نیز به معنی بفروش رسیدن دامنه های مختلف برای داشتن بهترین و پرقدرت ترین سایت است.

مراکز ثبت زیادی وجود دارند که شما می توانید دامنه ها را از آنها خریداری نمایید نظیر:

 eNom, Godady, و ...

مزایده دامنه

هر فردی تعریف متفاوتی از دامنه های ارزشمند دارد زیرا ارزش تعریف شده و مشخصی برای هر دامین وجود ندارد. دامنه های ارزشمند عمدتا نام های متعارفی دارند که همراه با .com استفاده می شود و در استفاده و جستجوها متداول بوده و دارای CPC بالایی می باشند (قیمت هر کلیک).  CPC بالا ارزش بالایی را برای یک نام دامنه به وجود می آورند.

احتمال یافتن یک دامین ارزشمند از طریق مراکز ثبت دامین بسیار پایین می باشد زیرا این دامین ها یا در سال های گذشته ثبت شده و یا اگر منقضی شده باشد توسط شرکت های بزرگ خریداری شده و برای مزایده دامنه در اختیار معامله گرهای دامین قرار گرفته است. بنابراین این دامین ها به ندرت در اختیار عموم قرار می گیرد.

برای مثال، اگر دامینی به هر دلیلی منقضی شده باشد، این دامین  قبل از اینکه برای ثبت مجدد در دسترس قرار گیرد، وارد یکی از مراحل زیر می گردد:

مرحله تجدید اعتبار

  مرحله بازخرید

و مرحله ی آخر انتظار برای حذف.

مزایده دامنه اینترنتی

نحوه شرکت در مزایده دامنه

این مزایده ها معمولا در دوران خاصی انجام می گیرد که بدین معنا که ابتدا افراد مرتبط دعوت به مزایده می شوند. سپس مزایده دامنه خصوصی برای ارائه پیشنهادات قیمت آغاز می گردد.

این مزایده معمولا یک بازه زمانی 3 روزه دارد. همچنین ساعت شمارنده ای نیز وجود دارد که زمان مزایده را محاسبه می کند. چنانچه فردی در لحظات پایانی عدد بالاتری را پیشنهاد دهد، زمان به مدت 3 دقیقه تمدید می گردد. معمولا تایمرها در دقایق پایانی به ازای هر پیشنهاد بالاتر زمان را تمدید می نماید (افزایش زمان های 3 دقیقه ای) تا بالاخره فردی بالاترین قیمت را اعلام نماید.

چندین تئوری برای ارزیابی و تعیین ارزش یک دامین وجود دارد اما یک روش متداول هست، که با احتساب CPC (هزینه به ازای هر کلیک) و تعداد جستجوهای نام مذکور در موتورهای جستجوگر در ماه، محاسبه می گردد.

پس از تمام این موضوعات نتیجه میگیریم مزایده دامنه به منظور کسب درآمد برای افرادی و البته رونق در کار دیگر افراد است و با این مزایده فعالیت افراد در زمینه های مختلف بیشتر میشود و گردش مالی نیز افزایش میابد.

 سایت تخصصی و آموزشی Nam به شما کمک میکند تا قسمت های مختلف طراحی سایت را یاد بگیرید و در زمینه دامنه و خرید دامنه مناسب به شما مشاوره های لازم را ارائه میدهد. مزایده دامنه اولین بار در سایت Nam شکل گرفت و به قدرت به کار خود ادامه می دهد.



:: برچسب‌ها: مزایده دامنه , خرید دامنه , دامین , فروش دامین ,
:: بازدید از این مطلب : 291
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : seoinja

مواظب خودت باش! جمله ای که عزیزانتان هنگام خداحافظی به شما می گویند. آنها دوست ندارند شما سلامت از منزل خارج شوید و با زخمی عمیق به خانه برگردید. شاید همین گفته ی آنها آنروز شما را از خطری نجات دهد. تقریبا از آن زمانی که کار کردن موجب پیشرفت بود خیلی گذشته است و بسیاری از کارگران و مهندسین فنی امروز در اسیر جنگ زنده ماندن هستند. وقتی به دنبال شغلی می گردید در آمد بالاتر هدف شماست ولی باید این ریسک های کاری قابل قبول باشند. دستکش ایمنی و کفش کار تولید شده اند تا شما بتوانید خود را از این خطرات محافظت کنید. 

دستکش کار

البته کارهای مسالمت آمیزی وجود دارند که از دستکش ایمنی بی نیازند. مثلا چیزی شبیه به کاری که من دارم انجام میدهم. کیبورد در هنگام تایپ کردن من رسانای جریان برق نیست، دکمه های آن هرگز تیز و برنده نبوده اند؛ در وضعیتی که امروز کرونا 378 کشته طبق آمار رسمی داشته، استفاده از دستکش ایمنی (لاتکس) توسط بنده هم می توانست مناسب باشد.

 

دستکش ایمنی برای مراقبت از پوست های مریض 

وقتی اسم یک محصول با کار پیوند خورده همه ی مشاغل سخت جلوی چشم شما می آید. دستکش ایمنی جوشکاری که دارد درب آهنی جوش می دهد یا دستکش برشکاری که به آن دستکش کار ضد برش هم می گویند و قرار است مقاومت بالایی داشته باشد.

 دستکش ایمنی چرمی که مانع از حرارت بالا و انتقال آن روی سطح نازک پوست شما می شود. تمام این ها برای محافظت از پوست دستی است که شما شبانه روز به آن احتیاج دارید. یک مسواک زدن و نگه داشتن آن در دستی که پوست آن بریده و با برخورد به آب می سوزد را در نظر بگیرید. آیا باید توضیح بیشتری برای لزوم استفاده از دستکش ایمنی داد؟ حساسیت های پوستی باعث می شود که برخی اقشار جامعه همیشه دستکش ایمنی یا دستکش عادی نیاز داشته باشند. بهتر است نسبت به آنها عادی برخورد کنیم، حتی اگر مثل امروز به خاطر ویروس همه دستکش نداشتند. 

دستکش ایمنی

سرحال با کفش کار راحت

شما باید سرزنده باشید تا بتوانید در کیفیت بالایی به کار روزانه ادامه دهید. کفش کار راحت با تهویه مناسب و یا حرارت بالا برای کار در زمستان می تواند بسیار به شما کمک کند. پیشنهاد من کفش کاری است که بتوان زمستان و تابستان از آن استفاده کرد، کفی آن نرم باشد و جنس آن به گونه ای باشد که لک روغن یا مواد ریختنی دیگر رویش باقی نماند. 

کفش کار

کفش کار خوب حتی در عملکرد قلب شما تاثیر دارد. شرکت یونکس با تولید این محصولات درون کشور ضمن اشتغالزایی، قیمت های بهتری روی دستکش و کفش کار به شما ارائه می کند. می توانید خرید اینترنتی از آن ها را امتحان کرده و به اقتصاد داخلی کمکی کرده باشید.



:: برچسب‌ها: دستکش ایمنی , دستکش کار , کفش کار ,
:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : seoinja

برخی از راه ها وجود دارند تا نوع بینی خود را تشخیص دهید. اگر بافت غضروفی بینی شما نرم است به طوری که اگر نوک آن را فشار بدهید به راحتی خم بشود، پوست بینی ضخیم و چربی داشته باشید، دو پره بینی و نوک بینی با یکدیگر حالت مثلث بسازند می توان گفت به احتمال زیاد بینی شما در دسته گوشتی قرار می گیرد.

اما گاهی به همین سادگی نمی توان نوع بینی را تشخیص داد، به علاوه ممکن است بینی شما گوشتی باشد اما این خصوصیت ها را به این شکل نداشته باشد. در چنین شرایطی می توانید یک آزمایش ساده انجام بدهید تا از گوشتی بودن بینی خود مطمئن شوید.

نتیجه عمل بینی گوشتی

برای عمل بینی گوشتی از چه تکنیکی استفاده می شود؟

عمل بینی از نظر تکنیک انجام جراحی به دو دسته تکنیک باز و تکنیک بسته تقسیم می شود. در روش باز، جراح با تیغه جراحی برش هایی روی پوست غضروف و درون بینی ایجاد می کند. در روش بسته جراح با تیغه جراحی فقط داخل بینی برش می دهد و پوست به مقدار بسیار کم از روی غضروف کنار می رود. در روش باز چون پوست از روی غضروف کنار می رود جراح می تواند تغییرات بیشتری را روی بینی اعمال کند در صورتی که در روش بسته دست جراح تا حد بسیاری بسته است؛ به همین دلیل کسانی که بینی شان نیاز به تغییرات جزیی دارد ترجیح می دهند عمل بینی با تکنیک بسته را انجام بدهند.

در عمل بینی گوشتی پزشک مستقیما با غضروف سر و کار دارد پس تکنیک بسته برای عمل بینی گوشتی توصیه می شود اما باز هم همه چیز به نظر پزشک بستگی دارد.

تکنیک عمل بینی گوشتی

اشتباهاتی که در عمل بینی گوشتی رایج بود

پزشکان در گذشته چربی هایی که در نوک و پشت قوس بینی انباشته شده بود را به مقدار خیلی زیادی برمی داشتند یا اینکه غضروف را بسیار زیاد می تراشیدند. این کار شاید تا مدت کوتاهی بعد از عمل خوب بود اما بعد از مدتی به دلیل ماهیت غضروف، دوباره بینی به حالت سابقش برمی گشت. در حال حاضر جراحان زیبایی بینی دریافته اند که باید چربی بینی در حد مناسب برداشته بشود. اگر این مقدار کم یا زیاد باشد نه تنها سلامتی بیمار به خطر می افتد بلکه بینی دوباره به حالت اولیه اش برمی گردد و فرم آن را خراب می کند.

عمل بینی گوشتی به روش مدرن به این صورت انجام می شود که غضروف تیغه وسط بینی را برمی دارند و در نوک بینی قرار می دهند. این کار باعث استحکام و تقویت بینی می شود. این شیوه مدرن از بازگشت بینی به حالت سابقش جلوگیری می کند.

قبل و بعد عمل بینی گوشتی

هزینه عمل بینی گوشتی

احتمالا تا به این جای مقاله متوجه شده اید که عمل بینی گوشتی نسبت به دیگر فرم های بینی کار پیچیده و دشواری است و پزشکی که این کار را انجام میدهد باید تخصص و تجربه زیادی در این زمینه داشته باشد. کاملا مشخص است که هزینه عمل بینی که نقص زیادی ندارد و استخوانی است کمتر از هزینه عمل بینی گوشتی است.

هزینه عمل بینی گوشتی

مقدار هزینه عمل بینی گوشتی در مقایسه با عمل بینی استخوانی بیشتر است. پیشنهاد ما این است که به خاطر هزینه، بینی خود را به دست هرکسی نسپارید. شما بعد از عمل، قرار است سال های طولانی با بینی خود زندگی کنید و در اجتماع ظاهر شوید. بهتر است به پزشکی مراجعه کنید که بعد از جراحی شما را از نتیجه راضی و خشنود کند.

مجموعه دکتر تهران بیوتی یکی از همین کلینیک های با تجربه است. برای اطلاعات بیشتر از نمونه کارهای جراحی بینی گوشتی و هزینه دقیق عمل، پیشنهاد می کنیم به سایت دکتر تهران بیوتی مراجعه کنید.

https://drtehranbeauty.com/%d8%b9%d9%85%d9%84-%d8%a8%db%8c%d9%86%db%8c-%da%af%d9%88%d8%b4%d8%aa%db%8c/

 



:: برچسب‌ها: عمل بینی گوشتی , عمل بینی ,
:: بازدید از این مطلب : 217
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : seoinja

کسانی که کسب و کارهای اینترنتی دارند از اهمیت سئو و مشاوره سئو آگاهی دارند. امروزه اهمیت سئو به حدی افزایش یافته است که همه ی شرکت ها در ابتدا به دنبال یک مشاور سئو سایت می گردند.

اما بسیاری از تازه کاران از اهمیت سئو آگاه نیستند و این امر را پشت گوش می اندازند. ما برای شما مقاله ای تهیه کردیم تا ابتدا با سئو و کار مشاوران سئو آشنا شوید پس با ما همراه باشید.

سئو چیست و چه کاربردی دارد؟

ما معتقد هستیم معنی اصلی سئو بهینه سازی تجربه کاربر هنگام جستجو می باشد. همانطور که می دانید در کسب و کار های اینترنتی موضوعی که بسیار اهمیت دارد جایگاه سایت شما می باشد.

هرچه جایگاه سایت در گوگل بالا تر باشد، کاربران بیشتری از سایت شما بازدید خواهند کرد و در نتیجه افراد بیشتری به عنوان مشتری به شما رجوع خواهند کرد.

هدف اصلی سئو کار و مشاور سئو سایت به دست آوردن این جایگاه و رقابت با سایر شرکت ها برای رسیدن به جایگاه بالاتر می باشد. مشاور سئو سایت با ترفند های جذاب و رعایت کردن نکات مربوط به سئو کاربران را جذب کرده و باعث افزایش فروش خواهد شد و آن زمان شما به اهمیت سئو برای سایت خود پی خواهید برد.

مشاور سئو سایت

کی و چه زمانی به مشاوره سئو سایت  نیاز داریم؟

یادتان باشد شما همیشه برای سایتتان نیاز به یک مشاور سئو سایت دارید اما نقش مشاور سئو در هر زمانی متفاوت می باشد.

سعی کنید قبل از راه اندازی و شروع کار سایتان حتما از یک مشاور سایت، مشورت های لازم را برای سایتتان بگیرید تا از همان ابتدای کار با استراتژی مشخصی جلو بروید و در دراز مدت به مشکل نخورید.

مشاور سئو سایت

مشاور سئو سایت چه کارهایی انجام می دهد؟

اصولا مشاوران سئو سایت هنگامی که مدیر سایتی به آن ها مراجعه می نماید اطلاعات کاملی را در اختیار این مدیران قرار میدهند تا بتوانند بر اساس بودجه خود بهترین راهبرد را برای سایت خود در نظر بگیرند.

تعدادی از فعالیت هایی که مشاوران سئو به عهده می گیرند:

  • مدیریت بودجه شما برای سئو و راهنمایی برای انتخاب بهتربن مسیر بر اساس بودجه شما.

  • بررسی کردن رقبا، محصولات و خدماتی که شما ارائه می دهید.

  • نحوه معرفی سایت و برند شما به موتور جستجو و رعایت کردن اصول اولیه برند سازی.

  • داشتن آشنایی  به طور کامل با ابزارهای مدیریتی سئو همچون گوگل وبمستر و گوگل آنالیتیکز.

  • شناخت کافی و دقیق از سیستم های مدیریت محتوا، سیستم های مدیریت محتوا عبارتند از: وردپرس، جوملا یا دروپال.

  • تضمین بهینه سازی سایت شما برای به دست آوردن جایگاه ویژه در بین کاربران و موتور جستجو.

  • یکی از اقدامات مهم مشاور سئو بررسی کردن دلایل موفقیت رقبا و همچنین الگوبرداری از تکنیک های بکار گرفته شده برای به دست آوردن این جایگاه.

  • افزایش تعداد بازدید صفحه وب سایت برای هر کاربر و کاهش دادن ضریب خروج از سایت.

  • پیدا کردن و شناسایی 10 کلمه کلیدی برای هدف گذاری و جلب توجه کاربران، همچنین افزایش کلیک در جستجو.

اگر هنوز با کار مشاوران سئو به طور کامل آشنا نشده اید به شما پیشنهاد می کنیم که به وب سایت حسن آبادی مراجعه نمایید.

 



:: برچسب‌ها: مشاور سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 مهر 1399 | نظرات ()