نوشته شده توسط : seoinja

در اینجا قصد دارم یکی از تجربیات خودم را با شما به اشتراک بگذارم.  به مدت 4 ماه برای یک سایت تولید محتوا داشتم. برای نوشتن محتوا و پیدا کردن عکس‌های جذاب، زمان زیادی صرف می‌کردم -بعضاً سه روز برای یک مقاله!- اما متاسفانه رتبه سایت ارتقای چندانی نداشت و احساس کردم که تلاش‌هایم بی‌فایده است.  واقعاً هم همینطور بود! چون من به جای اینکه به نیاز مخاطب توجه کنم فقط طبق علاقه خودم محتوا تولید می‌کردم.

لیست موضوعاتی که برای محتوای بلاگ، تهیه کرده بودم را چک کردم، سایت‌های رقبا را آنالیز کردم سپس به این نتیجه رسیدم که چه اشتباه بزرگی مرتکب شده‌ام.

 کلمات کلیدی

من موضوعاتی را انتخاب می‌کردم که سرچ نمی‌شدند در واقع موضوع موردعلاقه یا نیاز کاربران نبود.  موضوعات خود را تغییر دادم و لیست جدیدی نوشتم که حاوی کلمات کلیدی پرسرچ و پرطرفدار بود. تقویم محتوایی را طبق ان چیدم و بعد از مدتی شاهد حضور سایت در صفحه اول نتایج بودم.

 

در سئو بسیار مهم است که بدانیم چه کلمات کلیدی مناسب هستند و طبق آن تولید محتوا را پیش ببریم.  موضوعات باید دقیقاً مرتبط با کلمات کلید باشند تا گوگل آن را به کاربران پیشنهاد دهد. در غیر این صورت اگر بخواهیم فقط درباره علاقیات و نیازهای خود بنویسیم، پس نباید انتظار جذب بازدید کننده هم داشته باشیم. کاربر زمانی به سایت ما جذب می‌شود که متوجه شود برایش مفید و بدرد بخور است نه اینکه زمان را هدر دهد.

کلمات کلیدی 

اگر می‌خواهید درخت پربار و پرمیوه داشته باشید، باید به آن آب دهید، در خاک مناسب بکارید و از آن مراقبت کنید. در واقع باید نیاز درخت را تأمین کنید. سپس حاصل نتایج خود را خواهید دید که چقدر صاحب میوه می‌‍شوید.

برای به سود رساندن سایت خود، حتماً کلمات کلیدی مناسب را بیابید سپس طبق یک استراتژی هوشمندانه سئو، محتوا تولید کنید. شرکت سئو اینجا با سابقه‌ای درخشان در زمینه سئو سایت، می‌تواند به شما کمک کند تا کلمات کلیدی مناسب خود را پیدا کنید و به رتبه بالا در گوگل برسید.

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : seoinja

چرا بیشتر مردان به عملکرد و بازدهی می اندیشند ؟ چرا زنان زیبایی و ظاهر برایشان در اولویت است؟ صحبت درباره ی خرید هایی است که افراد انجام می دهند و یک بحث روانشناسی را آغاز نمی کنیم. از نظر شما بهترین حالت برای خرید هر محصول کدام است؟ اگر بخواهیم بی طرفانه به این موضوع نگاه کنیم، محصولی که هر دو نظر را تامین کند، بهترین است. قفل دیجیتال سامسونگ و در صدر آنها دستگیره سامسونگ چنین وضعیتی دارند. با خرید قفل دیجیتال سامسونگ نظر پدر خانواده به امنیت بهبود یافته و نگرش مادر خانواده به زیباتر شدن درب منزل جلب خواهد شد. با ما برای شناخت دستگیره سامسونگ همراه باشید.

دستگیره سامسونگ

دستگیره سامسونگ یا دستگیره درب معمولی

خب در وهله ی اول به بررسی ظاهری می پردازیم. هر چه قدر که دستگیره درب منزل شما رنگ آمیزی زیبا و خاص و متفاوتی داشته باشد باز هم دستگیره سامسونگ می تواند بیشتر بدرخشد، اما چرا قفل دیجیتال سامسونگ محبوبیت دارد؟ برای اثبات دو دستگیره زیبا و هم شکل با رنگ طلایی را در نظر بگیرید. اولی یک دستگیره معمولی است که با انداختن کلید و بعد چرخاندن باز می شود. دومی یک دستگیره سامسونگ است که شما برای ورود باید ابتدا یک کارت کوچک را جلوی دستگیره نگه دارید، سپس یک چراغ ال ای دی روشن می شود که نشان دهنده ی باز شدن قفل دیجیتال سامسونگ است.

قفل دیجیتال سامسونگ

 این یکی از حالت های باز شدن دستگیره سامسونگ بود که به شدت جلب توجه می کرد. بالطبع اگر قرار باشد دستگیره درب منزل شما با اثر انگشت باز شود جلوه های نظری آن بالاتر هم خواهد رفت. قسمت دوم پاسخ این سوال بیشتر به خواسته ی مردان و واقع گرایی های آن ها می پردازد. قفل دیجیتال سامسونگ امنیت را به وسیله کارت، رمز یا اثر انگشت تامین می کند. شما تعدادی دسترسی برای آن تعریف می کنید و بعد همه چیز برای یک استفاده آسان فراهم است.

دستگیره سامسونگ

راهکاری ساده برای خرید انواع قفل دیجیتال و دستگیره سامسونگ

تهیه این محصولات دیجیتال به قیمت مناسب می تواند چالش بعدی شما باشد که ما در این قسمت می خواهیم یک راهکار همگانی مناسب ارائه کنیم. با توجه به کم بودن تعداد فروشگاه ها برای داشتن دسترسی مناسب و همچنین کسب قیمت و آشنایی با مدل های مختلف دستگیره سامسونگ فضای اینترنت پتانسیل بالایی خواهد داشت. شما می توانید به وب سایت Samsunglock.support مراجعه کرده و با مطالعه ی ویژگی های انواع مدل های قفل دیجیتال و دستگیره سامسونگ یک انتخاب بهتر و جامع تر داشته باشید. علاوه بر این شما حتی بدون خرید دستگیره دیجیتال از آنها می توانید، از خدمات 24 ساعته قفل دیجیتال سامسونگ شرکت آریا بهره مند شوید.

 



:: برچسب‌ها: دستگیره سامسونگ , دستگیره درب , قفل دیجیتال سامسونگ , قفل دیجیتال ,
:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : seoinja

آشنایی با مفاهیم بهینه سازی سایت و این که دقیقا بدانید سئو چیست،به موفقیت کسب و کار شما کمک می کند. حتی اگر شما به طور مداوم از دیجیتال مارکتینگ خود استفاده نکنید و فعالیت پی در پی نداشته باشید، باز هم همچنان مشتریان خود را خواهید داشت.

پاسخ به سوال "سئو چیست" به طور خلاصه به شرح زیر است:

سئو در سه چیز خلاصه می شود:

در ابتدا شما باید نیاز کاربر را درک کنید. سپس بهترین پاسخ و جواب را برای آن فراهم آورید و در آخر مطمئن شوید که گوگا این موضوع را می فهمد.

همچنین در بیان پاسخ "سئو چیست" می توان آن را این گونه مطرح می کند:

بررسی، رشد و دوباره بررسی.  شاید بهترین تعریف برای سئو مدرن این جمله می باشد: مجموعه راهکارهای بهبود کارایی سایت و تولید محتوای با کیفیت که در راستای تجربه کاربری و بازخورد مثبت کاربران هدف گذاری می شوند. متخصص سئو شخصی است که کار با ابزارهای بازاریابی دیجیتال را به خوبی می داند.

موفقیت در زمینه بهینه سازی سایت و فهم این که سئو چیست، به تلاش زیادی نیاز دارد و باید زمان بیشتری صرف کرد. اما دستیابی به آن پایداری بالایی خواهد داشت که برای مدت زمانی به نسبت طولانی به یکی از مهم ترین مجراهای بازاریابی شما تبدیل خواهد شد.

سئو چه مراحلی دارد؟

سئو و بهینه سازی یک سایت فرآیندی زمان بر و مستمر است. در این زمینه تکنیک ها و روش های زیادی موجود است که همه به نوعی می توانند تاثیر مثبتی بر این فرایند داشته باشند. اما به طور کلی می توان موفقیت در سئو را به سه مورد نام برد که در تصویر زیر آن را مشاهده می نمایید:

1.سئو تکنیکال: استانداردسازی کدنویسی سایت، رعایت اصول سئو در طراحی، نشانه گذاری استاندارد، بهینه سازی سرعت و ... 

2.بازاریابی محتوا: فعالیت هایی شامل شناسایی کلمات کلیدی ارزشمند، تولید محتوای ارزشمند، دسته بندی، لینک سازی داخلی و … .

3.لینک سازی هدفمند: برای کسب رتبه 1 و رقابت با سایت های قدیمی تر شما نیازمند لینک سازی خارجی برای سایت خود هستید.

اهمیت سئو چیست؟

برای این که دقیقا بدانید سئو چیست باید به اهمیت سئو در زمینه افزایش تعداد بازدید و کاربران هدف سایت توجه کنید. از آنجا که اکثر کاربران برای پیدا کردن موضوع مورد نظر خود از موتور های جست و جو مانند گوگل، بینگ و یاهو استفاده می کنند پس می توان گفت که سئو مناسب، کلیدی است برای رسیدن به بازدید بیشتر.

عبارت های جستجو شده توسط کاربران در موتورهای جستجو اهمیت بسیار بالایی دارند، تجربه نشان داده است که جذب بازدید کننده زیاد از طریق گوگل می تواند موفقیت هر شرکتی را تضمین نماید. بازدید بدست آمده از روش های سئو بر هر نوع تبلیغ برتری داشته و در دراز مدت هزینه کمتری را نیز به شما تحمیل خواهد کرد. 

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و آموزش بهینه سازی و این که دقیقا بدانید سئو چیست، می توانید به سایت سئو اینجا مراجعه فرمایید. در این سایت انواع مقالات و آموزش های لازم قرار داده شده است.

 



:: برچسب‌ها: سئو چیست ,
:: بازدید از این مطلب : 252
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : seoinja

 

اگر شما دندانپزشک هستید و قصد افتتاح کلینیک و یا مطب دندانپزشکی دارید، حتما تا به حال به ذهنتان خطور کرده است که آیا همان طور که برای حوزه های دیگر مانند حسابداری نرم افزارهای تخصصی همانند نرم افزار حسابداری هلو وجود دارد، برای حوزه دندانپزشکی نیز نرم افزارهای دندانپزشکی مناسب وجود دارد؟ 

جواب این سوال بله است. در این حوزه نرم افزارهای بسیار فراوانی وجود دارد که هر کدام قابلیت متنوع و خاص خود را داراست. در این بین شرکت لبخند با ارائه نرم افزار مطب دندانپزشکی و هم چنین نرم افزار دندانپزشکی مناسب کلینیک که هر کدام از آن تفاوت و شباهت هایی با هم دارند، پیشتاز این رقابت است. 

در این مقاله ما به بررسی نرم افزار مطب و کلینیک دندانپزشکی لبخند می پردازیم و مزایا و معایب آن را مورد نقد قرار می دهیم. پس با ما همراه باشید.

 

نرم افزار مطب دندانپزشکی لبخند 

نرم افزار مطب دندانپزشکی لبخند، مناسب دندانپزشکانی است که قصد اداره یک مطب را دارند و نه یک کلینیک. در این برنامه حداکثر 4 دندانپزشک و 5 یونیت می توانند از امکانات این برنامه استفاده کنند که برای یک مطب عدد مناسبی است. البته در صورتی که تعداد دندانپزشکان یک مطب بیشتر از این تعداد است، مشکلی ندارد. شما می توانید از نرم افزار کلینیک دندانپزشکی این شرکت استفاده کنید. از جمله امکاناتی که در نرم افزار دندانپزشکی لبخند موجود است، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

  1. بخش اطلاعات پایه :  در این قسمت شما باید اطلاعاتی از قبیل خدمات ارائه شده، دندانپزشکان حاضر در مطب و نام کلینیک و.. را وارد کنید. 

  2. بخش بیماران: در این بخش شما می توانید برای هر بیمار خود پرونده پزشکی به وجود آورید. هم چنین در این برنامه قابلیت سرچ، مشاهده پرونده پزشکی نیز موجود است. از قابلیت های دیگر این بخش می توان به تعیین وقت برای بیماران، ارائه گزارش بیماران بد قول، گزارش تشخیص، گزارش درمان و…. اشاره کرد.

  3. بخش حسابداری: در این بخش شما تمام امکانات حسابداری یک مطب را در اختیار خواهید داشت. این امکانات شامل دفتر ثبت هزینه ها، دفتر چک های دریافتی، مشاهده صورت حساب بیمار و گزارش های مربوطه می باشد. با توجه به بررسی های ما، در این بخش به تمام امکانات مورد نیاز یک دندانپزشک فکر شده است. با استفاده از نرم افزار مطب دندانپزشکی، خیال شما بابت حسابداری مطب راحت است.

 

نرم افزار کلینیک دندانپزشکی لبخند

نرم افزار کلینیک دندانپزشکی لبخند مناسب کلینیک های بزرگ و دندانپزشکان فراوان است. بر خلاف نرم افزار مطب دندانپزشکی، شما هیچ گونه محدودیتی در استفاده از برنامه ندارید و بی نهایت دندانپزشک و یونیت می تواند از امکانات این نرم افزار استفاده کنند. 

علاوه بر امکاناتی که در نرم افزار مطب ذکر شد، نرم افزار کلینیک دندانپزشکی شامل امکانات زیر نیز می باشد:

  1. ماژول حسابداری پیشرفته: در این قسمت شما می توانید مبالغ پرداختی به کارمندان، دندانپزشکان و منشی را نیز وارد کنید. علاوه بر آن امکان ثبت مبالغ دریافتی از طرف بیمه های تحت قرارداد نیز وجود دارد. 

و……..

 

امیدوارم از این مقاله راضی بوده باشید. هم چنین در صورت علاقه به خرید این نرم افزار می توانید به وب سایت لبخند مراجعه کنید.

 

نرم افزار کلینیک دندانپزشکی





:: برچسب‌ها: نرم افزار مطب دندانپزشکی، نرم افزار کلینیک دندانپزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 247
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : seoinja

از میان جراحی های زیبایی، عمل زیبایی بینی محبوب ترین آن ها است و بیشترین متقاضی را دارد. زیرا بینی بیشترین تاثیر را در زیبایی چهره دارد و این عمل زیبایی می تواند چهره فرد را تا حد خوبی تغییر دهد. اگر شما نیز قصد انجام جراحی بینی را دارید یا اینکه صرفا به این موضوع علاقه مند هستید توجه شما را به این مقاله جلب می کنیم.  

عمل بینی برای چه کسانی است؟

دلایل مختلفی می تواند انگیزه ی افراد برای جراحی بینی باشد. با عمل جراحی بینی می توان بسیاری از مشکلات تنفسی و انحرافات مادرزادی بینی را اصلاح کرد. عمل زیبایی بینی نیز می تواند فرم بینی را تغییر داده و شکلی زیبا به چهره ببخشد.

سن مناسب برای عمل زیبایی بینی چه زمانی است؟

ملاک سنی برای عمل بینی زمانی است که فرد به بلوغ جسمی رسیده باشد و رشد او کامل شده باشد. علاوه بر سن معیارهای دیگری مانند نداشتن عارضه قلبی و تنفسی نیز برای جراحی بینی اهمیت دارد.

اهمیت پزشک جراح در عمل زیبایی بینی

از آنجایی که عمل بینی در چهره ی فرد بسیار تاثیرگذار است و نداشتن مهارت و سابقه ی کافی پزشک میتواند تاثیرات جسمی و روحی جبران ناپذیری روی فرد بگذارد بیماران باید به دنبال پزشکی بروند که بیمارانش قبلا از نتایج عمل بینیشان راضی بوده و او را تصدیق میکنند.البته جراحان معمولا عکس هایی از عمل های قبلی شان دارند که به بیماران خود نشان دهند.

عمل زیبایی بینی

انواع تکنیک های عمل زیبایی بینی و مزایا و معایب آنها

رینوپلاستی به تکنیک باز:در این روش جراح برش هایی درون بینی و بین دو سوراخ آن ایجاد میکند تا پوست از روی استخوان کنار برود به همین دلیل در تکنیک باز جراح آزادی عمل بیشتری دارد و راحت تر میتواند غضروف و استخوان را به فرم دلخواهش شکل بدهد.

مزایای عمل زیبایی بینی باز: جراح امکان اعمال تغییرات بیشتری را روی بینی دارد.

معایب: میزان تورم و کبودی بینی بیشتر است.

رینوپلاستی به تکنیک بسته: در این روش تمام برش ها درون بینی انجام می شود و پوست به مقدار بسیار کمی از روی غضروف کنار میرود.

مزایا

1.     برای کسانی که نواقص بینی آنها اندک است

2.     ورم و کبودی در این کمتر است.

3.     زمان عمل جراحی کوتاه تر و دوره ی نقاهت بعد از جراحی کمتر است.

معایب

1.      پزشک به دلیل دسترسی کم به اسکلت بینی در اعمال تغییرات محدودیت دارد.

لازم به ذکر است که پیشنهاد اکثر جراحان عمل زیبایی بینی بسته است.

مزایای عمل بینی

1.     تنفس بهتر و رفع نواقص بینی

افرادی که دچار مشکلاتی از قبیل پلیپ یا مشکلات تنفسی هستند با جراحی بینی مشکلاتشان تا حد زیادی برطرف خواهد شد.

2.     ایجاد اعتماد به نفس در فرد

 با داشتن بینی و ظاهری زیبا و جذاب اعتماد به نفس شما تقویت میشود. 

تاثیر عمل زیبایی بینی

معایب و خطرات آن

1.     ممکن است به طور مکرر خون دماغ شوید.

2.     بینی و اطراف آن کاملا بی حس می شود حتی ممکن است وقتی دچار خون ریزی میشوید متوجه نشوید.

3.     ایجاد اختلال درتنفس

4.     ممکن است بعد از عمل به ظاهر مطلوبتان نرسید.

5.     امکان تغییر رنگ و بد فرم شدن بینی

6.     باقی ماندن جای زخم های عمل در بینی و اطراف آن

7.     ورم و درد و کبودی بعد از عمل

انتخاب پزشک مناسب برای عمل زیبایی بینی

رسیدن به ظاهری زیبا و نتیجه گرفتن از عمل زیبایی بینی مستلزم انتخاب یک جراح حاذق برای انجام آن است. پس در هنگام انتخاب پزشک جراح بسیار دقت کنید و بعد از انتخاب دقیقا مطابق توصیه های پزشک عمل کنید و خود را برای جراحی آماده کنید.



:: برچسب‌ها: عمل زیبایی بینی , جراحی بینی ,
:: بازدید از این مطلب : 241
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : seoinja

از میان جراحی های زیبایی، عمل زیبایی بینی محبوب ترین آن ها است و بیشترین متقاضی را دارد. زیرا بینی بیشترین تاثیر را در زیبایی چهره دارد و این عمل زیبایی می تواند چهره فرد را تا حد خوبی تغییر دهد. اگر شما نیز قصد انجام جراحی بینی را دارید یا اینکه صرفا به این موضوع علاقه مند هستید توجه شما را به این مقاله جلب می کنیم.  

عمل بینی برای چه کسانی است؟

دلایل مختلفی می تواند انگیزه ی افراد برای جراحی بینی باشد. با عمل جراحی بینی می توان بسیاری از مشکلات تنفسی و انحرافات مادرزادی بینی را اصلاح کرد. عمل زیبایی بینی نیز می تواند فرم بینی را تغییر داده و شکلی زیبا به چهره ببخشد.

سن مناسب برای عمل زیبایی بینی چه زمانی است؟

ملاک سنی برای عمل بینی زمانی است که فرد به بلوغ جسمی رسیده باشد و رشد او کامل شده باشد. علاوه بر سن معیارهای دیگری مانند نداشتن عارضه قلبی و تنفسی نیز برای جراحی بینی اهمیت دارد.

اهمیت پزشک جراح در عمل زیبایی بینی

از آنجایی که عمل بینی در چهره ی فرد بسیار تاثیرگذار است و نداشتن مهارت و سابقه ی کافی پزشک میتواند تاثیرات جسمی و روحی جبران ناپذیری روی فرد بگذارد بیماران باید به دنبال پزشکی بروند که بیمارانش قبلا از نتایج عمل بینیشان راضی بوده و او را تصدیق میکنند.البته جراحان معمولا عکس هایی از عمل های قبلی شان دارند که به بیماران خود نشان دهند.

عمل زیبایی بینی

انواع تکنیک های عمل زیبایی بینی و مزایا و معایب آنها

رینوپلاستی به تکنیک باز: در این روش جراح برش هایی درون بینی و بین دو سوراخ آن ایجاد میکند تا پوست از روی استخوان کنار برود به همین دلیل در تکنیک باز جراح آزادی عمل بیشتری دارد و راحت تر میتواند غضروف و استخوان را به فرم دلخواهش شکل بدهد.

مزایای عمل زیبایی بینی باز: جراح امکان اعمال تغییرات بیشتری را روی بینی دارد.

معایب: میزان تورم و کبودی بینی بیشتر است.

رینوپلاستی به تکنیک بسته: در این روش تمام برش ها درون بینی انجام می شود و پوست به مقدار بسیار کمی از روی غضروف کنار میرود.

مزایا

1.     برای کسانی که نواقص بینی آنها اندک است

2.     ورم و کبودی در این کمتر است.

3.     زمان عمل جراحی کوتاه تر و دوره ی نقاهت بعد از جراحی کمتر است.

معایب

1.      پزشک به دلیل دسترسی کم به اسکلت بینی در اعمال تغییرات محدودیت دارد.

لازم به ذکر است که پیشنهاد اکثر جراحان عمل زیبایی بینی بسته است.

مزایا و معایب عمل بینی

1.     تنفس بهتر و رفع نواقص بینی

افرادی که دچار مشکلاتی از قبیل پلیپ یا مشکلات تنفسی هستند با جراحی بینی مشکلاتشان تا حد زیادی برطرف خواهد شد.

2.     ایجاد اعتماد به نفس در فرد

 با داشتن بینی و ظاهری زیبا و جذاب اعتماد به نفس شما تقویت میشود. 

تاثیر عمل زیبایی بینی

معایب و خطرات آن

1.     ممکن است به طور مکرر خون دماغ شوید.

2.     بینی و اطراف آن کاملا بی حس می شود حتی ممکن است وقتی دچار خون ریزی میشوید متوجه نشوید.

3.     ایجاد اختلال درتنفس

4.     ممکن است بعد از عمل به ظاهر مطلوبتان نرسید.

5.     امکان تغییر رنگ و بد فرم شدن بینی

6.     باقی ماندن جای زخم های عمل در بینی و اطراف آن

7.     ورم و درد و کبودی بعد از عمل

انتخاب پزشک مناسب برای عمل زیبایی بینی

رسیدن به ظاهری زیبا و نتیجه گرفتن از عمل زیبایی بینی مستلزم انتخاب یک جراح حاذق برای انجام آن است. پس در هنگام انتخاب پزشک جراح بسیار دقت کنید و بعد از انتخاب دقیقا مطابق توصیه های پزشک عمل کنید و خود را برای جراحی آماده کنید.



:: برچسب‌ها: عمل زیبایی بینی , جراحی بینی ,
:: بازدید از این مطلب : 230
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : seoinja

تقاضای رو به افزایش بانوان  برای خرید لوازم آرایشی باعث شده که بسیاری از برندهای نامعتبر و بی کیفیت وارد بازار شوند که از یک طرف تشخیص نمونه های اصل از تقلبی کار بسیار دشواری است و در ضمن می تواند سلامتی شما را به خطر بیندازد. در این مقاله روبی سان  نکاتی را بیان می کنیم که اگر آنها را رعایت کنید می توانید لوازم آرایشی اصل خریداری نمایید.

پس اگر به دنبارژ لبل محصولات آرایشی استاندارد و سلامتی هستید با ما همراه باشید.

ریمل و کرم پودر اصل

رژ لب افسونگر آرایشی

رژ لب یک وسیله آرایشی است که شما در آخرین مرحله آرایش صورتتان از آن استفاده می کنید. رژ لب موجب جذاب و زیباتر شدن لب هایتان می شود. رژ لب انواع متفاوتی دارد اما رژ لب جامد محبوب ترین نوع آن است. اگر از رژ لب جامد استفاده می کنید نیاز هست در طول روز چند بار از آن برای تمدید رنگ لب هایتان از آن استفاده کنید چرا که ماندگاری پایینی دارد. در خرید رژ لب جامد دقت کنید که سرب دار آن را نخرید.

 متاسفانه نمونه های فیک رژ لب در نوع جامد آن بیشتر دیده می شود. رژ لب سرب دار احساس سنگینی به لب هایتان می دهد و پوشش کاملی را نیز روی لب ایجاد نمی کند. اگر لب هایتان بعد از استفاده از رژ لب جامد خشک و پوست پوست شد بدانید که رژ لبی که خریداری کردید کیفیت لازم را ندارد.

رژ لب و ریمل اصل

ریمل حجم دهنده استاندارد را اینگونه خریداری نمایید.

ریمل حجم دهنده برای افرادی که مژه های کوتاه و یا بلند دارند ولی مژه ها کم پشت هستنند مناسب است. هنگام خرید ریمل حجم دهنده به برس آن دقت کنید. برس ریمل حجم دهنده تپل و دارای موی چه های زیادی است که بتواند ما بین مژه های شما قرار بگیرد و همه مژه های ریز و درشت ما را کاور کند. 

نکته ی دیگری که برای خرید ریمل حجم دهنده باید بدانید این است که مایع این ریمل دارای خرده مژه زیادی است که بتواند مژ هایتان را پر تر نشان دهد. اما در خرید ریمل حجم دهنده کمی دقت کنید. باید ریملی خریداری کنید که دارای کیفیت بالایی باشد.

منبع این مطالب مفید سایت خبری ایلنا:

https://www.ilna.news/fa/tiny/news-939939



:: برچسب‌ها: رژ لب , ریمل , کرم پودر , کانسیلر , پنکک , ریمل حجم دهنده , رژ لب جامد ,
:: بازدید از این مطلب : 238
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : seoinja

امروزه افراد زیادی در جهان برای زیبایی یا به دلیل مشکلات تنفسی، بینی خود را به دست جراحان می سپارند. اگر شما تصمیم گرفته اید جراحی بینی گوشتی را انجام دهید، توصیه میکنیم این مقاله را تاآخر بخوانید.

انواع بینی

 بینی دو نوع است: ۱. عمل بینی گوشتی ۲. عمل بینی استخوانی

در جراحی بینی گوشتی، نوک بینی و پره های آن بزرگ است و پوست بینی ضخامت زیادی دارد. در این نوع بینی ها غضروف بسیار نرم و ضعیف است و به دلیل داشتن پوستی ضخیم معمولا جراحی بینی گوشتی نسبت به جراحی بینی استخوانی سخت تر است. 

عمل بینی گوشتی

نکاتی که باید قبل از عمل بینی گوشتی رعایت کنیم

  1. از مالیدن لوازم آرایشی بر روی پوست خود جلوگیری کنید.

  2. از مصرف سیگار و سایر دخانیات اجتناب کنید.

  3. حداقل ۸ ساعت قبل از عمل از خوردن مواد غذایی و آب جلوگیری کنید چون باید ناشتا باشید.

  4. از توقعات بی مورد درباره بینی خود بپرهیزیم. این مورد بیشتر به جنبه روحی و روانی عمل بستگی دارد. جراح شما هرچقدر هم که باتجربه و کاربلد باشد اما هیچ وقت یک بینی گوشتی به یک بینی استخوانی باریک تبدیل نمیشود؛ پس بهتر است که توثعات فانتزی خود را تا حد امکان به واقعیت نزدیک کنید.

جراحی بینی گوشتی

 

مراقبت های بعد از عمل بینی گوشتی

  1. از مواد غذایی نرم که جویدن آنها برای شما راحت است مصرف کنید؛ مانند سوپ و غذاهای آبکی

  2. فعالیت های سنگین مانند ورزش و کارهایی که به بینی شما فشار می آورند را انجام ندهید.

  3. تا زمانی که پزشک مشخص نموده چسب را روی بینی خود نگه دارید و آن را نکنید.

  4. درهنگام خواب، چند عدد بالش را زیر سر خود قرار دهید تا سر شما بالای شانه قرار بگیرد.

  5. آناناس به التیام هرچه سریع تر زخم های بینی کمک زیادی میکند. سعی کنید حتما آناناس مصرف کنید.

 

پزشک متخصص خوب برای جراحی بینی گوشتی

همان طور که در مقاله اشاره کردیم عمل بینی گوشتی به دلیل اینکه کار سخت و حساسی است باید به دنبال یه پزشک جراح متخصص و باتجربه باشید. درست است که هزینه عمل بینی توسط این پزشکان کمی بالاتر از پزشکان تازه کار است اما شما میتوانید مطمئن باشید که درصد خطای آنها بسیار پایین است و میتوانند زیبایی را به صورت شما برگردانند.

میتوانید برای یک عمل زیبایی مطمئن به سایت دکتر تهران بیوتی مراجعه کنید.





:: برچسب‌ها: عمل بینی گوشتی , جراحی بینی گوشتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 241
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : seoinja

زمانی نبوده است که آدم های روی این کره خاکی حس نیاز به امنیت نداشته باشند. هرچه علم بشر پیشرفت بیشتری کرد، استفاده از قدرت آن برای افزایش امنیت نیز بیشتر شد؛ قفل دیجیتال حاصل جدید دانش الکترونیکی و کامپیوتر است که در آن پیشرفت های برقی و کامپیوتری به کمک قفل مکانیکی قدیمی آمدند تا بتواند در برابر سارقین که زبر دست و با انگیزه ی فراوان، با بهره گیری از تکنولوژی روز موفق شود. 

این که چرا تاکنون استفاده از قفل دیجیتال همه گیر نشده، با توجه به قیمت مناسب این قفل ها عجیب به نظر می رسد. قفل دیجیتال ترکیب قفل های کامپیوتری و پسوردی با قفل های الکترونیکی و مغناطیسی است؛ پدیده ای که به تکامل رسیده و بدون شک اگر باز هم فرصت پیشرفتی وجود داشته باشد، شرکت سامسونگ به عنوان شرکت برتر این تکنولوژی، از این دستاورد ها برای پیشروی در صنعت قفل دیجیتال استفاده خواهد کرد.

 

قفل دیجیتال و امنیت محیط

مهمترین مسئله این است که قفل دیجیتال سوالات شما را بی پاسخ نمی گذارد. پیش بینی شما این است که روز حادثه کسی در شرکت نبوده است. ولی وقتی شرکت شما از کلیدهای مکانیکی استفاده می کند، احتمالا دوربین مدار بسته هم نتواند کمک صد در صدی داشته باشد چرا که ممکن است آن را غیر فعال کرده باشند یا از دید آن به طریقی مخفی شده باشند. 

قفل دیجیتال

حال شرایطی را در نظر بگیرید که برای ورود هر شخص کارتی تعریف شده که قفل دیجیتال ورود و خروج وی را با استفاده از آن کارت ثبت می کند، این کار باعث می شود که شما همیشه یک لیست ورود و خروج بر اساس نام پرسنل داشته باشید؛ چه ابزاری می توانست سطح نظارت و کنترل نسبت به شرکت برای شما ایجاد کند. البته قفل دیجیتال برای منازل مسکونی هم کاملا قابل استفاده است و حتی می توان برای درب های داخلی از دستگیره دیجیتال استفاده کرد و فضا را به شدت لوکس و زیبا نمود. قفل دیجیتال در برابر آتش سوزی، سرقت، فشار بیش از حد برای شکستن و ... هر کدام واکنش هوشمندانه ی  ویژه ای پیش بینی کرده است و شما با یک قفل منفعل مکانیکی روبرو نخواهید بود.

قفل دیجیتال سامسونگ

روش های خرید قفل دیجیتال

خرید قفل دیجیتال مثل تعویض یا خرید قفل های قدیمی به سادگی و بدون فکر انجام نمی شود و بیشتر به خرید گوشی موبایل شباهت دارد؛ بررسی هایی که باید قبل از خرید انجام دهید و امکاناتی که هر کدام از این مدل های مختلف قفل دیجیتال برای شهروندان ارائه می کنند، کمک خواهد کرد تا شما امنیت مد نظر خود را کاملا در محیط پیاده سازی کنید. شرکت آریا به آدرس اینترنتی samsunglock.support ارائه دهنده ی قفل دیجیتال سامسونگ و برند های دیگر و همچنین خدمات و پشتیبانی قفل دیجیتال است. پس به هیچ وجه نگران مشکلاتی که هنوز پیش نیامده نباشید و با آرامش خاطر قفل دیجیتال خود را تهیه کنید.



 

 



:: برچسب‌ها: قفل دیجیتال , قفل دیجیتال سامسونگ ,
:: بازدید از این مطلب : 247
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : seoinja

 

هرفعالیتی که شما نگاه بیزینسی به آن دارید، قطعا نیاز دارد تا با معرفی به مردن معروف شود. فرآیند جذب مخاطب از طریق معرفی خدمت و محصول شماست که آغاز می شود و حتی اگر مخاطب و خریدار مورد نظر شما نیاز را در خود احساس کند ولی با محصول شما آشنایی نداشته باشد، امکان موفقیت تجارت شما بسیار کم و کم خواهد شد. رپورتاژ آگهی در همین زمان وارد شده و یک راه حل اساسی به شما ارائه می دهد. تبلیغات تلویزیونی شاید بهترین راه برای معرفی محصول شما به همه ی مردم باشد که از این بین تعدادی به مشتری شما تبدیل خواهند شد، اما هزینه تبلیغات تلویزیونی چقدر است؟ با یک جستجوی ساده به این نتیجه خواهید رسید که هزینه های آگهی تلویزیون برای شما غیر قابل تامین است و شاید حتی از نظر بازاریابی این تصمیم برای استارتاپ شما زود باشد؛ پس برای جذب مشتری و مخاطب باید چه کنید. 

 

رپورتاژ آگهی به چه معناست و روند کار آن چگونه است؟

رپورتاژ یک اصطلاح فرانسوی است، اولین بار به آگهی های معرفی محصول و خدماتی گفته می شد که در یک قسمت خاص از روزنامه ها چاپ می شدند. پیشرفت اینترنت و دسترسی همگانی به این شبکه باعث شد که رسانه ها قدرت خود را از روی کاغذ به این بستر منتقل کنند و علاوه بر بخش های خبری، بخش تبلیغات آن ها نیزانلاین گردد. رپورتاژ آگهی در واقع ترکیبی خبر و تبلیغ است.

رپورتاژ آگهی

 در این فرآیند یک مرجع خبری معتبر یک صفحه را در میان صفحات اخبار و مطالب روزانه اش به شما اختصاص می دهد. شما با تهیه یک محتوای مناسب ضمن معرفی کامل کسب و کار محصول خود، نیازها و تفاوت هایی که ایجاد می کند را در این رپورتاژ آگهی ذکر کرده و در قسمتی از آن یک راه تماس و ارتباط به محل کسب و کار خود ایجاد می کنید. در تبلیغات کاغذی این راه تماس معمولا شماره تلفن محل کار شما بود ولی وقتی بحث رپورتاژ آگهی به میان می آید و این کار در بستر اینترنت انجام می شود، بهتر است که این اتصال به سایت شما ایجاد شود.

 

چگونه یک رپورتاژ آگهی تهیه کنیم؟

 

رپورتاژ آگهی

تهیه محتوای رپورتاژ آگهی امری تخصصی است. اما به طور کلی باید روند مطلب را به صورت زیر در نظر داشته باشید:

فرض کنید شما فروشنده ی 50 محصول مختلف هستید، اگر قصد دارید از فروش اینترنتی استفاده کنید، به یک دسته بندی برای این محصولات نیاز دارید. در رپورتاژ آگهی از همین دسته بندی ها استفاده کرده و به توصیف آنها می پردازند؛ خواندن ریز توضیحات مربوط به هر کدام از 50 محصول شما قطعا از صبر و حوصله ی همه ی مخاطبین سایت مرجع خارج است، پس در رپورتاژ آگهی باید محتوای شما هم جذابیت خبری و همگانی داشته باشد و هم تفاوت های محصولات شما را با دیگر محصولات متذکر شود. در یک جمله مطلبی باشد که همه آن را خواهند خواند و در این بین روی مخاطب هدف شما تاثیر گذار واقع شده، او را برای کسب اطلاعات بیشتر یا خرید به سمت سایت شما سوق می دهد. ایران رپورتاژ آماده است تا خدمات کمپین رپورتاژ آگهی شما را در بهترین سایت های ایران با معقول ترین هزینه انجام دهد.

 



:: برچسب‌ها: رپورتاژ آگهی ,
:: بازدید از این مطلب : 241
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 شهريور 1399 | نظرات ()