نوشته شده توسط : seoinja

ایسوس یکی از محبوب ترین برندهای بازار لوازم الکترونیک به خصوص در حوزه pc و لپ تاپ است. لپ تاپ ایسوس به نوعی نماد موفقیت این شرکت در پاسخگویی به همه سلیقه ها و نیاز هاست. با این همه، اخیرا به دلیل مشکلات اقتصادی، برخی به سمت خریداری لپ تاپ اقساطی رفته اند.

لپ تاپ ایسوس

لپ تاپ‌های ایسوس در چند سری کلی تولید می‌شوند که نام آنها نمایانگر نوع کاربری آنهاست، سری VivoBook، سری ZenBook و سری ROG از جمله سه دسته اصلی تولیدات این کارخانه هستند که بسیاری از لپ تاپ‌های تولیدی آن را در برمی‌گیرند.

سری VivoBook از جمله سری لپ تاپ‌های اقتصادی و میان‌رده این شرکت تایوانی هستند، با خرید لپ تاپ ایسوس سری VivoBook شما می‌توانید قدرت پردازشی مطلوب را در کنار طراحی جذاب و قیمتی رقابتی را شاهد باشید، VivoBook دسته بزرگی از لپ‌تاپ‌ها از لپ تاپ‌های کوچک 11 اینچی تا لپ تاپ‌های با قابلیت تبدیل به تبلت را شامل می‌شود.

 لپ تاپ ایسوس

لپ تاپ‌های سری Vivo Book Pro و Vivo Book S نیز دارای قدرت پردازش بالاتری هستند تا کاربرانی که به دنبال اجرای بازی یا انجام کارهای سبک گرافیکی هستند را نیز پوشش دهند.

سری ROG و TUF، این سری لپ تاپ ایسوس دارای قدرت پردازش بسیار بالا هستند که بیشتر برای استفاده‌های سنگین همچون گیمینگ حرفه‌ای و طراحی و تدوین تصاویر استفاده می‌شوند، این سری لپ تاپ‌های ایسوس دارای ظاهری جذاب و با استفاده از سیستم نورپردازی RGB طرف‌داران بسیاری از جمله گیمرها و کاربران با استفاده‌های سنگین دارند،

 اگر شما نیز از جمله کاربرانی هستید که به دنبال یک لپ تاپ ایسوس پرقدرت هستید محصولات این سری می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

و اما سری محبوب ZenBook ایسوس، با خرید لپ تاپ ایسوس مدل‌های ZenBook می‌توانید ظرافت ساخت یک محصول دیجیتال را به‌راحتی لمس کنید، لپ تاپ‌های این سری دارای کمترین وزن و کمترین ضخامت هستند تا کاربر بتواند به‌راحتی آن را در هر موقعیتی به همراه داشته باشد، اندازه این سری لپ‌تاپ‌ها از 13 اینچ تا 15 اینچ متغیر و سری Pro یا S آن نیز از قدرت پردازش بالاتری برخوردار است.

نکات خرید لپ تاپ ایسوس

قطعاً انتخاب ایسوس به‌عنوان برند لپ تاپ می‌تواند سلیقه بالای مخاطب را نشان دهد، باتوجه‌به تعداد بالای محصولات تقریباً برای هر کاربری از جمله مولتی مدیا، اداری، خانگی، حرفه‌ای، گیمینگ و ... یک محصول در وب‌سایت برای خرید موجود است و کاربران می‌توانند به‌راحتی یک کلیک لپ تاپ ایسوس خود را خریداری نمایند.

لپ تاپ اقساطی

خرید اقساطی اجناس همچون لپ تاپ اقساطی و کالاهای دیجیتال انتخابی بسیار مطلوب است، با توجه به افزایش قیمت روز افزون این قطعات خرید اقساطی قدرت انتخاب بیشتری را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد، خرید اقساطی لپ تاپ شرایط خوب و مناسبی را برای دانش‌آموزان، دانشجویان، معلمان و بسیاری از کاربران دیگر قرار می‌دهد تا به وسیله آن بتوانند محصول مورد نظر خودشان را خریداری نمایند.

 لپ تاپ اقساطی

در این زمان خرید لپ تاپ اقساطی  گزینه بسیار مطلوبی است که در مقابل این گونه افراد قرار می‌گیرد، خرید یک محصول نو و آکبند به صورت اقساط شرایط خرید را برای بسیاری از کاربران آسان خواهد کرد، در وب سایت لوتوس شما می‌توانید به وسیله سامانه بای چک لپ تاپ مورد نظر خود را به صورت اقساط خریداری نمایید.

خرید لپ تاپ اقساطی  از طریق بای چک

 لازم به ذکر است که لپ تاپ اقساطی با سفته و چک برای تمامی شهرهای ایران در دسترس بوده و همچنین اقساط بدون سقف می‌باشد. سود محاسبه شده توسط بانک صادرات ایران تنظیم گشته و برای اقساط تا 12 ماه 36% و برای اقساط تا 24 ماه 32% می‌باشد و در زمان ثبت سفارش 6% ارزش فاکتور به عنوان عوارض وارد بر فاکتور اقساطی بای‌چک محاسبه می‌گردد

جمع بندی

بای چک تنها سایت خرید لپ تاپ اقساطی نبوده و سایت های دیگری نیز هستند که به کمک آن ها می توان لپ تاپ ایسوس یا سایر کالاهای الکترونیک را به صورت قسطی یا نقد تهیه کرد. برای کسب اطلاع بیشتر می توانید به وب سایت لوتوس لپ تاپ مراجعه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : seoinja

یکی از مشکلات بزرگی که افراد در زمان خرید جدیدترین لپ تاپ بازار با آن روبرو می شوند، هزینه بالای آن است. از بهترین روش هایی که برای حل مشکل قیمت لپ تاپ وجود دارد، خرید لپ تاپ به صورت اقساطی است. ما در این مقاله به دلایل استفاده از خرید لپ تاپ به شیوه اقساطی برای تهیه جدیدترین لپ تاپ و همچنین مزایای آن خواهیم پرداخت.

مشکلات معیشتی

مهمترین مسئله ای که باعث می شود افراد به دلیل قیمت لپ تاپ، خرید لپ تاپ قسطی را برای رسیدن به جدیدترین لپ تاپ انتخاب کنند، وجود مشکلات معیشتی در بازار است. در واقع خرید لپ تاپ اقساطی روشی بهینه از نظر اقتصادی است تا در شرایط موجود، فشار زیادی به قشر متوسط جامعه برای هزینه و قیمت لپ تاپ وارد نشود.

شرایط پرداخت قیمت لپ تاپ

یکی از مهمترین دلایلی که افراد خرید لپ تاپ اقساطی را انتخاب می کنند، تنوع شرایط پرداخت اقساط در خرید جدیدترین لپ تاپ می باشد. در خرید لپ تاپ، پرداخت قسط های قیمت لپ تاپ به دو صورت بلند و کوتاه مدت انجام می شود و انتخاب هر یک از این روش ها هنگام خرید جدیدترین لپ تاپ به بودجه نظر شما بستگی دارد.

قیمت لپ تاپ

مبلغ پیش پرداخت بهینه

از دلایل دیگری که خرید لپ تاپ اقساطی دارد، پرداخت مبلغ کمی از قیمت لپ تاپ در ازای دریافت جدیدترین لپ تاپ است. شما می توانید با پرداخت مبلغی کمتر از قیمت دستگاه مورد نظر به خواسته و هدف خود برسید. در واقع می توان گفت در زمان خرید جدیدترین لپ تاپ شما با مبلغی کمتر از یک لپ تاپ رده پایین به خواسته خود می رسید.

خرید جدیدترین لپ تاپ با کیفیت

شما هنگام خرید جدیدترین لپ تاپ می توانید با پرداخت مبلغ کم، صاحب یک وسیله میان رده شوید. یکی از دلایلی که افراد به خرید لپ تاپ اقساطی مراجعه می کنند، بهره مندی از یک وسیله باکیفیت با پرداخت بخشی از قیمت لپ تاپ است. همانطور که در بالا گفته شد شما می توانید با صرف هزینه کم در خرید لپ تاپ قسطی، صاحب یک وسیله عالی و درجه یک شوید.

سود به صرفه در خرید جدیدترین لپ تاپ

توجه داشته باشید که در زمان خرید لپ تاپ به صورت قسطی، میزان سودی که فروشنده در نظر می گیرد بسیار اهمیت دارد. در شرایط موجود فروشگاه های بسیاری هستند که با استفاده از روش خرید لپ تاپ اقساطی برای رفاه مشتریان و همچنین فروش خود، میزان سود در تهیه جدیدترین لپ تاپ را کم در نظر گرفته و همین باعث می شود تا افراد خرید لپ تاپ اقساطی را انتخاب کنند.

جدیدترین لپ تاپ

کلام آخر

امروزه افراد بسیاری با توجه به شرایط موجود در بازار و قیمت لپ تاپ، خرید لپ تاپ با پرداخت قسط را انتخاب می کنند. ما در این مقاله به دلایلی که باعث می شود خرید لپ تاپ اقساطی روش بهتری برای رسیدن به خواسته خود باشد، پرداختیم. در پایان باید بدانید که خرید جدیدترین لپ تاپ کاملا به شرایط و نیازهای شما بستگی دارد.

مجموعه لوتوس لپ تاپ یکی از بهترین مراکز عرضه انواع لپ تاپ است. یکی از مزایای فوق العاده ای که این فروشگاه نسبت به دیگر مراکز دارد، خرید اقساطی لپ تاپ می باشد و شما می توانید با مراجعه به سایت لوتوس لپ تاپ خرید خود را با اطمینان خاطر انجام دهید.



:: برچسب‌ها: قیمت لپ تاپ , جدیدترین لپ تاپ ,
:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : seoinja

افرادی هستند که گیمرهای حرفه ای هستند و نیاز به لپ تاپ های گیمینگ حرفه ای دارند. ایسوس برای این افراد سری لپ تاپ های ایسوس راگ را ارائه داده است. کلمه ROG در ایسوس راگ مخفف کلمه Republic Of Gamers است.  در این مقاله به بررسی ویژگی های لپ تاپ ایسوس راگ و وسایل جانبی مورد نیاز برای آن خواهیم پرداخت. علاوه بر این نگاهی به معرفی نمایندگی ای دیتا خواهیم داشت.

طراحی و ظاهر

طراحی لپ تاپ ایسوس راگ بسیار جالب است و الهام گرفته از جنگنده هاست که با کاربرد آن برای بازی های کامپیوتری کاملا تطابق دارد. گوشه های این سری از لپ تاپ های ایسوس کمی گرد و منحنی شکل است و در لپ تاپ دارای خمیدگی است که از عقب به سمت جلو می رسد و در قسمت جلو مسطح می شود. بدنه ایسوس از جنس آلومینیوم برای طراحی زیباتر درب استفاده کرده است.

اجزای داخلی

پردازنده داخلی لپ تاپ G751JY و G751JT از سری ایسوس راگ از نوع 7 هسته ای اینتل 4750HQ هستند و سرعت پردازش آنها از 2.0 گیگاهرتز تا 3.2 گیگاهرتز است.

لپ تاپ ایسوس راگ 6 مگابایت حجم حافظه کش دارد و 1000 گیگابایت (1 ترابایت) ظرفیت حافظه داخلی دارد. باتری این لپ تاپ ها نیز تا 5 ساعت میتواند لپ تاپ را روشن نگه دارد.

داشتن گرافیک بالا که یکی از معیارها برای خرید لپ تاپ گیمینگ است نیازمند گرافیک بالا و پنل با سرعت بالا است. در لپ تاپ ایسوس راگ پنلی با سرعت 120 هرتز دارد که کیفیت  تصویر شگفت انگیزی را در زوایای مختلف ارائه می دهد.

وسایل جانبی ایسوس راگ

یکی از وسایل جانبی مورد نیاز برای محافظت از لپ تاپ، کاور و کیف است که اهمیت بالایی برای جلوگیری از ضربه خوردن به لپ تاپ و آسیب دیدن آن دارد. شاید بتوان گفت ضروری ترین وسایل جانبی که باید در کنار لپ تاپ آن را خریداری کنید، کیف و کاور آن است. خرید این مورد از وسایل جانبی بسیار مهم است در نتیجه ارزش هزینه کردن دارد.

دومین مورد از وسایل جانبی ک باید  در هنگام خرید لپ تاپ آن را خرید، موس و موس پد است. این مورد به خصوص برای افرادی که احتیاج به سرعت بالا در کار خود دارند، یکی از وسایل جانبی ضروری محسوب می شود.

نمایندگی ای دیتا در تهران

تهیه محصولات ای دیتا از نمایندگی ای دیتا

ای دیتا شرکتی است که محصولات مختلفی در زمینه گجت ها و ابزار الکترونیکی تولید کرده است که بهترین مکان برای خرید آن ها نمایندگی ای دیتا است. محبوب ترین محصول در بین محصولات ای دیتا و احتمالادر نمایندگی ای دیتا، هارد های اکسترنال ای دیتا هستند. انواع مختلف هارد ای دیتا در نمایندگی ای دیتا در هر شهر قابل خریداری است و به دلیل کیفیت بالا و کارکرد مناسب، محصولات موجود در نمایندگی ای دیتا همیشه خریداران دست به نقدی دارند.

از کجا بخریم؟

تمامی محصولات، برندها و...که در این مقاله مورد معرفی قرار گرفت، در بازار از کالاهای پر مصرف محسوب می شوند. برای خرید این نوع از محصولات الکترونیک، لوتوس لپ تاپ می تواند گزینه ای ایده آل باشد. لوتوس لپ تاپ با بیش از یک دهه سابقه در امر واردات، تضمین کننده کیفیت مناسب و قیمت رقابتی محصولات خود است.

 



:: برچسب‌ها: ایسوس راگ , لوتوس , نمایندگی ای دیتا ,
:: بازدید از این مطلب : 223
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : seoinja

کرکره های برقی مدتی است که جایگزین کرکره های زنبوری شده اند. این کرکره ها در مکان های مختلف مانند فروشگاه ها و پارکینگ ها به کار می روند. همچنین کاربرد های دیگری نیزدارند که کرکره برقی مغازه از مهم ترین آن ها است. این کرکره های برقی از موتور های مختلفی استفاده می کنند که در قیمت کرکره برقی موثر است.

کرکره برقی چیست؟

کرکره برقی ها با کمک موتورهایی که در درون آنها وجود دارد برای باز و بسته شدن بالا و پایین میروند که از جنس آلومینیوم ساخته شده اند.

 کرکره برقی به علت تمیزی و زیبایی که دارند خیلی از کاربران را به خود جذب کرده است که مهمترین و اصلی ترین کارایی کرکره برقی به امنیتی که در دارند برمیگردد.

تنظیمات کرکره برقی مانند اهرم و لوازم الکترونیکی که در آن به کار رفته را میتوان به گونه ای تنظیم کنید که هر زمان مشخص باز و بسته شود و همه چی در دست خودتان است که چگونه می خواهید آن را تنظیم کنید.

همه چیز راجع به کرکره برقی مغازه

یکی از کاربردهای قدیمی و اصلی کرکره برقی می توان به کرکره برقی مغازه نام برد که هم امنیت بالایی دارد و هم دردسرهای باز و بسته شدن کرکره های سنتی را از مغازه داران گرفته است.

اکثر مغازه ها با یک ریموت کرکره برقی مغازه شان را بالا میدهند و به کسب و کارشان را شروع میکنند که هم باعث بیشتر شدن تایم کاری می شود و دیگر خستگی و انرژی کاذب را نمیخواهد و با اضافه شدن رسیور ها به کرکره برقی خیلی از مشکلات را برطرف کرده است.

کرکره های برقی مغازه با توجه به ریموت بودنشان ممکن است فقط 1 ریموت وجود داشته باشد که برای صاحب مغازه است و ریموتی برای شاگردان وجود نداشته باشد و می توانید ریموت به اندازه دلخواه سفارش بدهید، که هزینه جدایی را باید پرداخت کرد.

کرکره برقی مغازه

نکاتی که باید قبل از خرید کرکره برقی مغازه بدانید

پس از درک اهمیت استفاده از کرکره برقی مغازه، حال باید برای خرید کرکره اقدام کنید که با توجه به قیمت‌ها و مدل‌های بسیار متنوعی که دارند، انتخاب کار بسیار دشواری می‌باشد. با این حال نکاتی در انتخاب و خرید کرکره وجود دارد که با دانستن آن‌ها می‌توانید انتخاب مطمئن و راحت‌تری داشته باشید.

انتخاب تیغه کرکره برقی مغازه

قبل از اقدام به خرید کرکره برقی، اولین موردی که باید به آن توجه داشته باشید انتخاب تیغه آن است که مدل‌های بسیار متنوعی دارد مثل: آلومینیومی، رول گیتر و بسیاری موارد دیگر که انتخاب هر کدام از آن‌ها با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه، امنیت منطقه، ابعاد درب مغازه و غیره بستگی دارد.

نکته: قیمت هر نوع از تیغه کرکره برقی پارکینگ به عواملی مانند: ضخامت، وزن و آلیاژ به کار رفته بستگی دارد.

انتخاب موتور کرکره برقی مغازه

پس از انتخاب نوع تیغه، نوبت به انتخاب موتور کرکره برقی می‌رسد که آن نیز به دو نوع ساید و توبولار تقسیم می‌شود که هر کدام از مزایا و معایب خاصی برخوردار هستند که موتور ساید برای استفاده در مکان‌های پر رفت و آمد می‌باشد و موتور تیوبلار برای مکان‌های کم رفت و آمد توصیه می‌شود.

نکته: معمولا دو نوع آلمانی و چینی موتور ساید در بازار وجود دارد که اجزای موتور ساید آلمانی به صورت جداگانه می‌باشد ولی موتور چینی به صورت بسته بندی کامل است که هرکدام قیمت‌های خاص خود را دارند.

نگاهی به موتور کرکره برقی

در مبحث موتور، مهم‌ترین موضوع وزن تیغه‌ها و تناوب مورد انتظار باز و بسته شدن درب در طول شبانه‌روز است. اگر انتظار دارید کرکره‌ سبک ‌وزن شما، به دفعات محدودی در طول روز و حتی ماه مورد استفاده قرار گیرد، می‌توانید انواع موتور توبولار و سانترال را در نظر داشته باشید. به طور عمومی فروشندگان و متخصصین استفاده از موتورهای توبلار را ترجیح می‌دهند.

قیمت موتور کرکره برقی

موارد تاثیرگذار در قیمت کرکره برقی

یکی از عوامل تاثیرگذار در قیمت کرکره برقی، ابعاد مکان مورد نظر می باشد. حتما پیش از این هم متوجه شده بودید که در ورودی‌های بزرگ ، معمولا به جای یک کرکره‌ی بزرگ، از ترکیبی متشکل از چند کرکره بهره می ‌برند. مهمترین دلیل در این موضوع، گذشته از دلایل فنی، همین صرفه‌جویی در هزینه‌ی نهایی قیمت کرکره برقی مورد استفاده شده است. تیغه‌ های کرکره‌هایی که در عرض و طول بالا معمولاً گران‌تر از دیگر محصولات بوده و احتملاً نیازمند استفاده از ویژگی‌هایی مانند پل‌های اضافه و یا خمیر‌های پلی‌اورتان در ساختارشان نیز می باشند. همچنین وزن بالای چنین کرکره‌ای، شما را مجبور به استفاده از موتورهای ساید بسیار قدرتمند و خاص می‌کند که به طور حتم قیمت کرکره برقی را تا حد بالایی افزایش می‌دهد.  گذشته از آن وقتی صحبت از قیمت کرکره برقی می‌کنیم نباید تنها به هزینه‌های اولیه‌ی آن توجه کنیم؛ بلکه باید به هزینه‌های استهلاک و نگهداری و تعمیرات آنان نیز عنایت داشت.

عامل دیگر ، همان طور که در قبل نیز به آن اشاره شد، موتورهای ساید هستند که مختص درب‌های بزرگ و استفاده‌های صنعتی‌اند. به همین دلیل در اکثر موارد، پروژه‌هایی که نیازمند نصب موتور ساید می‌باشند، از دیگر نمونه‌های مشابه هزینه و تخصص بیشتری را طلب می‌کنند.

جمع بندی

قیمت کرکره برقی علاوه بر نوع موتور از موارد دیگری نیز تاثیر می پذیرد که این عوامل روی قیمت کرکره برقی مغازه موثر هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به متین هوشمند مراجعه کنید.

 



:: برچسب‌ها: کرکره برقی مغازه , قیمت کرکره برقی ,
:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : seoinja

احتمالا از بعضی افراد شنیده اید که وقتی در مورد فرم بینی خود صحبت میکنند کلمه ی استخوانی یا گوشتی را به کار می برند. متخصصان زیبایی بینی، بینی های مراجعی را که برای عمل آمده اند، به دو دسته عمل بینی گوشتی و استخوانی. بینی های استخوانی، بافت و غضروف محکم و مستحکمی از ویژگی های این بینی به حساب می آید و مشکل رایج این نوع بینی، قوز روی بینی یا به اصطلاح بینی عقابی است. پوست این مدل بینی معمولا بسیار نازک است و غدد چربی فعال اندکی دارد. نقطه ی مقابل آن بینی گوشتی است. اما ویژگی بینی گوشتی که قرار است روی آن تمرکز کنیم را در ادامه به صورت کامل مطالعه خواهید کرد.

ویژگی های عمل بینی گوشتی

مدتهاست که در ذهن همه کسانی است که تصمیم به جراحی بینی گوشتی خود گرفته اند. این تصور ایجاد می شود که عمل بینی گوشتی برگشت پذیر است. یا این عمل بسیار دشوار است یا ابهامات دیگری در مورد این نوع جراحی وجود دارد.

در اینجا می خواهیم به شما اطمینان دهیم که روش ها و تکنیک های جراحی بینی بسیار پیشرفته است .. که همه این کاستی ها را پوشش می دهد.

با این حال ، در گذشته ، به دلیل سنتی بودن این عمل ، واقعاً شکل بینی بعد از عمل تغییر کرد. اما امروزه با روش های جدیدی که در این عمل به کار گرفته می شود ، جراحان زیبایی این اطمینان را برای بیماران ایجاد کرده اند که شکل بینی بعد از عمل به حالت قبل از عمل خود باز نمی گردد.

در صورت تشخیص جراح ، باید چربی زیر بینی برداشته شود تا بینی نازک تر و بهتر شود و عمل بینی موفقیت آمیزی داشته باشد. اگر برداشتن چربی با دقت ، حوصله و یکنواخت انجام نشود ، می تواند منجر به تغییر شکل در ناحیه بینی شود و اگر این کار با دقت انجام نشود و برعکس آن یعنی بیش از حد برداشته شود، خون رسانی به نوک بینی را مختل می کند و عوارض جانبی بدی برای بیمار دارد.

 

به خاطر داشته باشید که انتخاب یک جراح مجرب و حرفه مهمتر از خود عمل محسوب می شود زیرا درصد خطای پزشکی را می تواند به صفر برسناد و مشکلات جدیدی به وجود نیاید و از این جهت تجربه خوبی از جراحی را برای شما ایجاد می کند.

نتیجه

اگر  شما بینی گوشتی دارید و به فکر عمل بینی گوشتی هستید تا همه موارد بالا را در یک کلینیک پیدا کنید، پیشنهاد ما به شما کلینیک عمل بینی است تا بعد از عمل دیگر مشکلات خطای پزشکی را نداشته باشید.



:: برچسب‌ها: عمل بینی گوشتی , عمل بینی ,
:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : seoinja

مهمترین و اصلی ترین نگرانی که هر فرد دارد این است که بعد از عمل بینی فرم و شکل ظاهری بینی به چه شکلی خواهد بود آیا همان فرمی و چهره ای است که می خواهد؟

گاهی اوقات افراد به دلیل ترس و نگرانی از جراحی بینی منصرف می شوند. اما روش های جدید برای همین موضوع ابداع شده است که نگرانی های مراجعین را به حداقل برسانند و خواسته داوطلبان را به همان شکلی که می خواهند رفع کنند. هرچقدر جراح بتواند جراحی را برای داوطلب توصیف و پیش بینی کند، داوطلب با خیال راحت و آسوده وارد اتاق عمل می شود و بیشتر به متخصص اعتماد می کند که یکی از این روش ها، عمل بینی با قالب کنترلی محسوب می شود. این روش یکی از بهترین راه ها برای بهتر شدن فرایند جراحی و اعتماد بیشتر داوطلب به متخصص است.

عمل بینی با قالب کنترلی چیست؟

قالب کنترلی از جنس پلاستیک است که کار اصلی آن کنترل فرم بینی است که به آن عمل بینی با قالب کنترلی می گویند. اما در این نوع روش کار به گونه ای است که در ابتدا از داوطلب اسکن 3 بعدی میگیرند و چهره وی را در نرم افزار بازسازی می کنند تا بتوانند بر روی بینی تغییرات دیجیتالی انجام دهند تا خود داوطلب متوجه شود که بعد از عمل به چه شکلی خواهد شد. هنگامی که مورد تایید قرار گرفت قالبی را بر اساس بینی داوطلب طراحی میکنند که فقط مختص به خودش است. 

اما کاربرد قالب کنترلی این گونه است که بعد از هر عمل جراحی قالب متخصص با بینی حال حاضر داوطلب مقایسه می کند تا متخصص متوجه شود که فرم بینی شما همان شکلی است که می خواهد یا هنوز ادامه دارد. اگر همان شکل قالب نبود جراحی ادامه دارد و دوباره جراح تغییرات را بر روی بینی انجام می دهد.

C:\Users\79ehs\OneDrive\Desktop\عمل بینی.jpg

فواید عمل بینی با قالب کنترلی چیست؟

  • یکی از مدرن ترین و باارزش ترین روش ها برای جراحی بینی اسکن و طراحی سه بعدی بینی محسوب می شود.

  • در جلسه ای که برای مشاوره رفته اید، می توانید تغییرات را بر روی چهره بینی جراحی شده خود را ببینید.

  • طراحی بر اساس نظر پزشکان و سلیقه داوطلب انجام می شود.

نتیجه

از آنجا که در همه جایی می توانید پیشرفت تکنولوژِی و پیشرفت در هر زمینه را مشاهده کنید و این موضوع در زمینه پزشکی مستثنی نیست. در این زمینه می توان به عمل بینی با قالب کنترلی اشاره کرد که خیلی از دغدغه های متخصصین و مراجعین را کاسته است. 



:: برچسب‌ها: عمل بینی , عمل بینی با قالب کنترلی ,
:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : seoinja

جراحی بینی یکی از سخت ترین عمل ها به حساب می آید که پزشک باید مهارت و دقت کافی در این زمینه داشته باشد تا فرد مراجعه کننده پس از عمل از بینی خود راضی باشد. عمل های زیبایی در کنار زیبا شدن با تنفس هم سر و کار دارند که در ادامه بیشتر به موارد بهترین جراح بینی تهران می پردازیم.

اما قبل از آن که به بحث اصلی خود یعنی بهترین جراح بینی تهران بپردازیم بهتر است یک مرور سریع داشته باشیم

عمل بینی یا رینوپلاستی

تقریبا همه ما راجب عمل زیبایی شنیده ایم و به گوش همه ما آشنا هست که برای زیبایی بیشتر، پیش جراحان پلاستیک می رویم تا زیبایی ما را دوچندان کنند. اما بینی دو نوع دارد بینی استخوانی و بینی گوشتی که برای هرچه بهتر شدن متخصص در این راه باید شناخت کافی و دقیق راجب ساختمان بینی ها داشته باشد.

C:\Users\79ehs\OneDrive\Desktop\عمل بینی.jpg

ویژگی های بهترین جراح بینی تهران چه مواردی است؟

متخصص باید در کنار مدرکی که گرفته است تجربیات کافی را هم داشته باشد تا بتواند همواره بیماران را راضی نگه دارد. عمل بینی صرفا به مدرک متکی نیست. متخصصی می تواند در این عمل های زیبایی که دارد موفق باشد، که در کنار زیبایی و فرمی که باید به بینی بدهد نباید با اختلالات تنفسی روبرو بشود.

همچنین باید تجربه ای در زمینه بینی به روش باز و بسته را داشته باشد و نباید فقط به یک روش بینی های مراجعین را عمل کند.

یکی دیگر از ویژگی هایی که باید دقت کنید و بهترین جراح بینی تهران را انتخاب کنید، میزان رضایت مراجعین قبلی و سوابقی که در این را پیدا کرده است باید بدانید و همچنین به به تجهیزاتی که در کلینیک خود استفاده می کند دقت کنید که حتما باید تجهیزاتی به روز داشته باشد تا درصد خطای پزشکی کاهش یابد.

اما مراحل جراحی به طور خلاصه به شرح زیر است که عبارت اند از:

  • بیهوشی مراجعه کننده.

  • بریدن دقیق ناحیه مشخص شده.

  • بررسی و شناخت نسبت به بینی.

  • در این مرحله دکتر از تامپون استفاده می کنید یا بدون تامپون که خود متخصص تشخیص می دهد.

  • بخیه زدن بر روی ناحیه ای که شکافته شده است.

  • در آخرین مرحله چسب زنی بر روی بینی.

اما همه مواردی که در بالا گفته شد خلاصه ای از عمل بینی بود که دلیل بر این نیست متخصص یکی از بهترین جراح پلاستیک باشد.

C:\Users\79ehs\OneDrive\Desktop\بهترین جراح بینی تهران.jpg

ویژگی های بهترین جراح بینی تهران عبارت اند از:

  • شناخت کامل و تجربه عمل بینی فانتزی و نیمه فانتزی.

  • تجربه در عمل بینی طبیعی و نیمه طبیعی.

  • گوشتی.

  • بینی آقایان و بانوان.

  • بینی ترمیمی

همه مواردی که در بالا مشاهده کردید را اگر متخصصی که انتخاب کرده اید داشته باشد نشان می دهد که یکی از بهترین جراح بینی تهران محسوب می شود.

نتیجه

پیدا کردن بهترین جراح از خود عمل واجب تر است چون اگر متخصصی را پیدا کنید که هیچ تجربه ای نداشته باشد ممکن است به مشکلات زیادی بر بخورید که یکی از آنها مشکلات تنفسی است.



:: برچسب‌ها: بهترین جراح بینی تهران , دکتر تهران بیوتی ,
:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : seoinja

استفاده کردن از شکایت نامه، نوشتن دادخواست، تنظیم لایحه و غیره راه‌هایی برای دفاع کردن حق و حقوق می‌باشند. لایحه نویسی دارای اهمیت و ضرورت خاصی می‌باشد. لایحه از متن‌های بسیار تاثیرگذار و مهم در رسیدگی به شکایت‌ها به شمار می‌آید. اهمیت تنظیم لایحه به قدری می‌باشد که در بعضی مواقع هنگام ارائه نزد قاضی، از تمامی صحبت‌های وکیل و یا  اظهارات شفاهی نیز تاثیرگذارتر می‌باشد.

مفهوم تنظیم لایحه

شاید در اخبار شنیده باشید که دولت لایحه‌ای را تصویب کرد اما معنی دقیق آن را ندانید. لایحه در قانون به شکل‌های متفاوتی وجود دارد و می‌تواند در چهارچوب دفاع، درخواست و موارد این چنینی، و یا در قالب پیشنهادات دولتی قرار بگیرد. در وجه قانونی تنظیم لایحه، طرفین دعاوی خود را به مراکز قانونی مرتبط ارائه می‌دهند. به این نکته نیز باید توجه داشت که بیشتر لایحه‌های قانون به شکل دفاعیه می‌باشند.

آیا تنظیم لایحه نیاز به تخصص دارد؟

زمانی ارزش تنظیم لایحه آشکار می‌شود که افراد برای طرح شکایت مجبور به تنظیم لایحه شوند. عده ای از این افراد برای آشنایی با ساختار تنظیم لایحه به اینترنت مراجعه می‌کنند. عده ای دیگر نیز انجام این کار را به وکیل خود واگذار می‌کنند و این کار را بهترین راه برای جلوگیری از مشکلات و پیچیدگی‌ها می‌دانند. علاوه بر این دو نوع، عده ای دیگر نیز وجود دارند که خود اقدام به تنظیم لایحه می‌کنند.

تنظیم لایحه دفاعیه کیفری

تنظیم کردن لایحه امری بسیار پیچیده می‌باشد و افرادی که اقدام به این کار می‌کنند باید دارای مهارت‌های تخصصی در این زمینه می‌باشند. بهترین افراد در این زمینه، وکلا می‌باشند. باید توجه داشت در صورتی که لایحه نویسی را به دست افراد بی تجربه و غیرحقوقی بسپارید، علاوه بر هدر رفتن وقت و هزینه، نتیجه مطلوبی نیز حاصل نمی‌شود.

تنظیم قرارداد

تنظیم قرارداد از حساس‌ترین خدمات حقوقی است که وکلا به مشتریان خود ارائه می‌دهند. کوچکترین سهو یا قصور در تنظیم قرارداد و امضا آن می‌تواند برای موکلان ضایعات غیر قابل جبرانی را بر جای بگذارد. متون تنظیم شده‌ قراردادی، در دادگاه دارای وزن حقوقی هستند و مفاد آن الزام‌آور تلقی می‌شوند. 

اگر گذارتان تا کنون به راهروهای دادگاه‌های اختلافات مالی تجاری کشور‎ افتاده‎ باشد حتما‍ً مشاهده کرده‌اید که تعداد زیادی از اختلافات پیش آمده به خاطر ضعف در تنظیم قرارداد به وجود آمده است.  برای جلوگیری از رسیدن به چنین نقطه‌ای، بهتر است پیش از عقد قرارداد، درباره‌ی آن مطالعه و با وکلای مشاور، رایزنی کنید.

تنظیم قرارداد کاری

به دلیل پیچیدگی‌های زیادی که امور قراردادی مختلف، مانند قرارداد مبایعه و یا قرارداد مشارکت در ساخت دارند، بهتر است حتما از مشاوره با وکیل قرارداد بهره برده شود. مشاوره با وکیل قرارداد همچنین می‌تواند در پرونده‌‌های اثبات شراکت بدون قرارداد و یا امور فسخ قراردادها هم مفید باشد.

چرا تنظیم قرارداد؟

در گذشته قراردادها به صورت شفاهی بین دو طرف تنظیم می‌شد. اگر قراردادی را مکتوب می‌کردند بدون درنظرگرفتن اصول نگارش یک قرارداد بوده است. این مسائل باعث به وجود آمدن مشکلاتی برای دو طرف می‌شد و گاها دو طرف را به محکمه‌های قضایی می‌کشاند و مشکلات حقوقی زیادی را برای آن‌ها به وجود می‌آورد.

جمع بندی

امروزه افراد می‌دانند که برای انجام هر کاری که دو طرف در آن قضیه درگیر هستند لازم است که اقدام به تنظیم قرارداد بصورت کاملا صحیح در امر نگارش کنند. تا پس از امضاء آن قرارداد در آینده دیگر دچار مسائل حقوقی نشوند. به همین دلیل دانستن مهارت نگارش یک قرارداد و همچنین تنظیم لایحه یکی از ضروری ترین کارها برای موفقیت در قراردادنویسی و همچنین مسائل حقوقی می‌باشند.



:: برچسب‌ها: تنظیم لایحه , تنظیم قرارداد ,
:: بازدید از این مطلب : 228
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : seoinja

در این مقاله ما قصد داریم شما را با رینوپلاستی، جراحی زیبایی بینی، همچنین ویژگی های بهترین جراح بینی تهران معرفی کنیم. در ابتدا قصد داریم شما را با جزئیات جراحی زیبایی بینی آشنا کنیم.

رینوپلاستی

رینوپلاستی

رینوپلاستی (RIE-no-plas-tee) از به‌روز‌ترین و پیشرفته‌ترین روش‌های زیبایی بینی است که در آن شما می‌توانید با سلیقه‌ی خودتان، شکل بینی خود را انتخاب کنید؛ همچنین این عمل کاربرد درمانی هم دارد و برای بهبود تنفس نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

قسمتی پایین بینی را غضروف و قسمت فوقانی آن را استخوان تشکیل داده است و در رینوپلاستی می‌توانید غضروف، استخوان و پوست و یا هر سه را تغییر دهید و با توجه به ویژگی های جسمی و شرایط خودتان می‌توانید از بی حسی موضعی ویا همراه بی‌هوشی کامل استفاده کنید .

در رینوپلاستی شما می‌توانید ایرادات مختلفی از بینی خود را برطرف کنید که چند مورد آن به شرح زیر است: 

  • قوز دار بودن و یا بزرگ بودن اندازه بینی
  • کم زاویه بودن یا افتادگی نوک بینی
  • بزرگ بودن سوراخ‌های بینی و یا پهن بودن بینی
  • فاصله زیاد نوک بینی تا صورت 

عوارض های رینوپلاستی

حتما به این نکته مهم توجه داشته باشید در صورتی‌که شما در انتخاب یک مرکز درمانی معتبر و مجهز و پزشک با تجربه و حرفه‌ای دچار اشتباه شوید و مرکز مناسبی را انتخاب نکنید، عمل رینوپلاستی عوارض و معایبی دارد که به چند مورد از آن ها اشاره می‌کنیم:

  • نوک بینی منحرف و دچار عدم تقارن می‌شود
  • خون دماغ شدن های غیر طبیعی و مکرر
  • بی حسی دائمی بینی و محل جراحی
  • دچار مشکلات تنفسی می‌شوید و نفس کشیدن از راه بینی سخت می‌شود
  • درد ، اثر زخم ، تغییر رنگ بینی

عوارض رینوپلاستی

 بهترین جراح بینی تهران    

در ابتدا ما از اهمیت انتخاب یک پزشک و مرکز با تجربه ذکر کردیم و اشاره داشتیم که در صورت انتخاب اشتباه چه عواقبی برای ما دارد . اولین سوالی که پیش میاید این است که یک جراح چه ویژگی هایی باید داشته باشد. با ما همراه باشید تا در مورد این مطلب شما را راهنمایی کرده باشیم.

مهم‌ترین معیار برای انتخاب بهترین جراح بینی ، تجربه است

همانطور که می‌دانیم که از یکی از عوامل مهم وکلیدی در موفقیت هر کاری تجربه است و به اصلاح می‌گوییم که فرد چند دست پیراهن پاره کرده! در انتخاب بهترین جراح بینی نیز مهم ترین اصل تجربه بوده. پزشک بی تجربه و کم تجربه ممکن است برای دفعات اول باشد که در اتاق عمل حاضر می‌شود، جراحی می‌کند و به احتمال زیاد نتیجه مطلوبی از آن عمل کسب نخواهد شد.

مهارت داشتن  و متخصص بودن

دومین اصل برای انتخاب بهترین جراح بینی داشتن مهارت است. رینوپلاستی مانند هنر مجسمه سازی است، یک مجسمه ساز سعی دارد که بهترین پیکر را از دل سنگ بیرون بیاورد، یک جراح ماهر نیز سعی دارد کار خود را با ظرافت هر چه بیشتر انجام دهد تا زیباترین فرم را از آب در بیارد.

اخلاق حرفه‌ای ، احترام به مراجعین و تعهد پزشکی

در روابط اجتماعی، مهم‌ترین اصل احترام دو طرفه است و این اصل باید بین پزشک و بیمار نیز رعایت شود. همچنین ارتباط دو طرفه بین بیمار و پزشک بسیار مهم بوده، یکی از فاکتور ها برای بهترین جراح بینی این است که پزشک باید با حوصله زیاد به تمام پرسش های بیمار پاسخ دهد و تمام نکات که به فرد برای انجام جراحی باید بداند و به آن آگاه باشد را خاطر نشان کند.

بهترین جراح تهران

جمع بندی

حال که با رینوپلاستی و ویژگی های بهترین جراح بینی تهران آشنا شدید به این نکته توجه داشته باشید که رینوپلاستی هم نوعی جراحی بوده و هر جراحی می‌تواند عوارضی برای فرد داشته باشد. پس در انتخاب یه مرکز معتبر و با تجربه دقت کنید تا سلامتی خود را تضمین کرده باشید.



:: برچسب‌ها: رینوپلاستی , بهترین حراح بینی تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : seoinja

کاشت مو از جمله تکنیک‌های جراحی زیبایی است که در رفع طاسی سر و مشکلات ظاهری آن کاربرد دارد. در این روش تک تک ریشه‌های مو از بانک مو به محل طاسی منتقل می‌شوند. در ادامه با بررسی هزینه کاشت مو و معرفی بهترین کلینیک کاشت مو در غرب تهران با ما همراه باشید.

از جمله سوالات متداول کاربران در خصوص متدهای زیبایی، مبحث هزینه‌های درمانی آن است. با توجه به گستردگی دامنه انواع تکنیک‌ها و هزینه‌های متفاوت آن‌ها، انتخاب یک روش مناسب امری ضروری تلقی می‌شود. در این مقاله سعی شده با بررسی دو موضوع هزینه هایفوتراپی و هزینه کاشت مو به عنوان دو متد پرطرفدار، شما را در تصمیم گیری هر چه بهتر یاری نماییم.

بهترین کلینیک کاشت مو غرب تهران

کاشت مو چیست؟

اولین مرحله پیش از اقدام برای انجام هر تکنیک زیبایی، یافتن متخصصان متبحر است. انتخاب یک پزشک مورد اعتماد سبب می‌شود عوارض جانبی تا حد امکان کاهش یابد. در طی فرایندی، با گرفتن گرافت‎‌ها از بانک مو و قراردادن آن‌ها در محل طاسی، کاشت مو انجام می‌شود.

نواحی انتخابی برای بانک مو معمولا پشت دو گوش، قفسه‌ی سینه در آقایان و به صورت کلی نواحی با ضخامت موی مناسب است. فرآیند کاشت مو در سه مرحله‌ی برداشت فولیکولار، آماده سازی گرافت‌ها و نهایتا کاشت گرافت انجام می‌شود.

در سال 1400 هزینه هایفوتراپی و هزینه کاشت مو چقدر است؟

از جمله سوالات متداول کاربران در خصوص متدهای زیبایی، مبحث هزینه‌های درمانی آن است. با توجه به گستردگی دامنه انواع تکنیک‌ها و هزینه‌های متفاوت آن‌ها، انتخاب یک روش مناسب امری ضروری تلقی می‌شود. در این مقاله سعی شده با بررسی دو موضوع هزینه هایفوتراپی و هزینه کاشت مو بعنوان دو متد پرطرفدار، شما را در تصمیم گیری هر چه بهتر یاری نماییم.

هایفوتراپی چیست؟

هایفوتراپی یا High Intensity Focused Ultrasound روشی غیرتهاجمی با کاربردهای جوانسازی و رفع چین و چروک پوستی است. در این روش، دستگاه با ارسال امواج اولتراسوند در نقاط مورد نظر با عمق دلخواه، به بهبود عارضه‌های پوستی کمک می‌کند. در این تکنیک، نیازی به بیهوشی و یا حتی استفاده از کرم‌های موضعی بیحسی بخاطر درد خفیف آن نیست.

هزینه هایفوتراپی

هزینه کاشت مو 

هزینه با توجه به روش انتخاب شده و عوامل مختلف مثل تعداد گرفت‌های مورد نیاز، شناسایی الگوی ریزش مو، محل جغرافیایی کلینیک و... متغیر خواهد بود. پس از انجام مشاوره تحت نظر پزشک معالج مورد اطمینان و تعیین روند درمان، هزینه‌های جانبی نیز تخمین زده خواهد شد.

بهترین کلینیک کاشت مو در غرب تهران

نکاتی که باید در انتخاب کلینیک به آنها توجه کرد عبارتند از:

  • ارائه مدرک معتبر متخصص و پزشک معالج
  • جواز و پروانه رسمی از وزارت بهداشت
  • بازخوردهای مراجعین و میزان رضایت آنها
  • حسن شهرت و نام پزشک معالج و تجربه کاری وی

 دلایل مراجعه به بهترین کلینیک کاشت مو در غرب تهران

از گذشته دور، یکی از مشکلاتی که آقایان با آن دست به گریبان بودند مسأله ریزش مو بود. خوشبختانه در سال‌های اخیر، متدهای گوناگونی برای کاشت مو ابداع شده که توانسته زیبایی و وقار را به چهره‌ی آقایان بازگرداند. 

این روش‌ها که در کشورهای جهان شمال از ابتدای نیمه قرن پیشین شروع به شکل‌گیری کردند، در بسیاری از موارد توانسته‌اند تا موهای فرد را به گونه‌ای بازسازی کنند که با موهای اولیه‌ی آنان تفاوت اندکی داشته باشد.

 با این وجود چالش‌هایی نیز وجود دارد. در بسیاری از کلینیک‌ها، متأسفانه کار بدون نظارت پزشک و توسط افراد فاقد صلاحیت انجام می‌پذیرد. علاوه بر آن روش‌های کاشت مو همواره در حال تغییر و بهبودند. بنابراین با انتخاب بهترین کلینیک کاشت مو در غرب تهران می‌توانید از دریافت به روزترین خدمات، اطمینان حاصل کنید.

کلام آخر

اگر به خوبی به تمامی معیارهای بالا توجه کنید، مطمئنا چندین نام که شایسته‌ی این عنوان هستند به ذهنتان خطور می‌کند. مطمئنا نام کلینیک آنیل نیز در میان بهترین کلینیک کاشت مو در غرب تهران وجود دارد. در کلینیک آنیل هزینه هایفوتراپی نیز بسیار مقرون به صرفه انجام می‌شود..



:: برچسب‌ها: بهترین کلینیک کاشت مو در غرب تهران , هزینه هایفوتراپی ,
:: بازدید از این مطلب : 270
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 مرداد 1400 | نظرات ()