انواع کرکره برقی مغازه با توجه به قیمت کرکره برقی
نوشته شده توسط : seoinja

کرکره های برقی مدتی است که جایگزین کرکره های زنبوری شده اند. این کرکره ها در مکان های مختلف مانند فروشگاه ها و پارکینگ ها به کار می روند. همچنین کاربرد های دیگری نیزدارند که کرکره برقی مغازه از مهم ترین آن ها است. این کرکره های برقی از موتور های مختلفی استفاده می کنند که در قیمت کرکره برقی موثر است.

کرکره برقی چیست؟

کرکره برقی ها با کمک موتورهایی که در درون آنها وجود دارد برای باز و بسته شدن بالا و پایین میروند که از جنس آلومینیوم ساخته شده اند.

 کرکره برقی به علت تمیزی و زیبایی که دارند خیلی از کاربران را به خود جذب کرده است که مهمترین و اصلی ترین کارایی کرکره برقی به امنیتی که در دارند برمیگردد.

تنظیمات کرکره برقی مانند اهرم و لوازم الکترونیکی که در آن به کار رفته را میتوان به گونه ای تنظیم کنید که هر زمان مشخص باز و بسته شود و همه چی در دست خودتان است که چگونه می خواهید آن را تنظیم کنید.

همه چیز راجع به کرکره برقی مغازه

یکی از کاربردهای قدیمی و اصلی کرکره برقی می توان به کرکره برقی مغازه نام برد که هم امنیت بالایی دارد و هم دردسرهای باز و بسته شدن کرکره های سنتی را از مغازه داران گرفته است.

اکثر مغازه ها با یک ریموت کرکره برقی مغازه شان را بالا میدهند و به کسب و کارشان را شروع میکنند که هم باعث بیشتر شدن تایم کاری می شود و دیگر خستگی و انرژی کاذب را نمیخواهد و با اضافه شدن رسیور ها به کرکره برقی خیلی از مشکلات را برطرف کرده است.

کرکره های برقی مغازه با توجه به ریموت بودنشان ممکن است فقط 1 ریموت وجود داشته باشد که برای صاحب مغازه است و ریموتی برای شاگردان وجود نداشته باشد و می توانید ریموت به اندازه دلخواه سفارش بدهید، که هزینه جدایی را باید پرداخت کرد.

کرکره برقی مغازه

نکاتی که باید قبل از خرید کرکره برقی مغازه بدانید

پس از درک اهمیت استفاده از کرکره برقی مغازه، حال باید برای خرید کرکره اقدام کنید که با توجه به قیمت‌ها و مدل‌های بسیار متنوعی که دارند، انتخاب کار بسیار دشواری می‌باشد. با این حال نکاتی در انتخاب و خرید کرکره وجود دارد که با دانستن آن‌ها می‌توانید انتخاب مطمئن و راحت‌تری داشته باشید.

انتخاب تیغه کرکره برقی مغازه

قبل از اقدام به خرید کرکره برقی، اولین موردی که باید به آن توجه داشته باشید انتخاب تیغه آن است که مدل‌های بسیار متنوعی دارد مثل: آلومینیومی، رول گیتر و بسیاری موارد دیگر که انتخاب هر کدام از آن‌ها با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه، امنیت منطقه، ابعاد درب مغازه و غیره بستگی دارد.

نکته: قیمت هر نوع از تیغه کرکره برقی پارکینگ به عواملی مانند: ضخامت، وزن و آلیاژ به کار رفته بستگی دارد.

انتخاب موتور کرکره برقی مغازه

پس از انتخاب نوع تیغه، نوبت به انتخاب موتور کرکره برقی می‌رسد که آن نیز به دو نوع ساید و توبولار تقسیم می‌شود که هر کدام از مزایا و معایب خاصی برخوردار هستند که موتور ساید برای استفاده در مکان‌های پر رفت و آمد می‌باشد و موتور تیوبلار برای مکان‌های کم رفت و آمد توصیه می‌شود.

نکته: معمولا دو نوع آلمانی و چینی موتور ساید در بازار وجود دارد که اجزای موتور ساید آلمانی به صورت جداگانه می‌باشد ولی موتور چینی به صورت بسته بندی کامل است که هرکدام قیمت‌های خاص خود را دارند.

نگاهی به موتور کرکره برقی

در مبحث موتور، مهم‌ترین موضوع وزن تیغه‌ها و تناوب مورد انتظار باز و بسته شدن درب در طول شبانه‌روز است. اگر انتظار دارید کرکره‌ سبک ‌وزن شما، به دفعات محدودی در طول روز و حتی ماه مورد استفاده قرار گیرد، می‌توانید انواع موتور توبولار و سانترال را در نظر داشته باشید. به طور عمومی فروشندگان و متخصصین استفاده از موتورهای توبلار را ترجیح می‌دهند.

قیمت موتور کرکره برقی

موارد تاثیرگذار در قیمت کرکره برقی

یکی از عوامل تاثیرگذار در قیمت کرکره برقی، ابعاد مکان مورد نظر می باشد. حتما پیش از این هم متوجه شده بودید که در ورودی‌های بزرگ ، معمولا به جای یک کرکره‌ی بزرگ، از ترکیبی متشکل از چند کرکره بهره می ‌برند. مهمترین دلیل در این موضوع، گذشته از دلایل فنی، همین صرفه‌جویی در هزینه‌ی نهایی قیمت کرکره برقی مورد استفاده شده است. تیغه‌ های کرکره‌هایی که در عرض و طول بالا معمولاً گران‌تر از دیگر محصولات بوده و احتملاً نیازمند استفاده از ویژگی‌هایی مانند پل‌های اضافه و یا خمیر‌های پلی‌اورتان در ساختارشان نیز می باشند. همچنین وزن بالای چنین کرکره‌ای، شما را مجبور به استفاده از موتورهای ساید بسیار قدرتمند و خاص می‌کند که به طور حتم قیمت کرکره برقی را تا حد بالایی افزایش می‌دهد.  گذشته از آن وقتی صحبت از قیمت کرکره برقی می‌کنیم نباید تنها به هزینه‌های اولیه‌ی آن توجه کنیم؛ بلکه باید به هزینه‌های استهلاک و نگهداری و تعمیرات آنان نیز عنایت داشت.

عامل دیگر ، همان طور که در قبل نیز به آن اشاره شد، موتورهای ساید هستند که مختص درب‌های بزرگ و استفاده‌های صنعتی‌اند. به همین دلیل در اکثر موارد، پروژه‌هایی که نیازمند نصب موتور ساید می‌باشند، از دیگر نمونه‌های مشابه هزینه و تخصص بیشتری را طلب می‌کنند.

جمع بندی

قیمت کرکره برقی علاوه بر نوع موتور از موارد دیگری نیز تاثیر می پذیرد که این عوامل روی قیمت کرکره برقی مغازه موثر هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به متین هوشمند مراجعه کنید.

 





:: برچسب‌ها: کرکره برقی مغازه , قیمت کرکره برقی ,
:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: