وکیل مالیاتی چیست؟
نوشته شده توسط : seoinja

پیچیدگی و متعدد بودن مقررات مالیاتی، موجب سردرگمی اشخاص می‌شود و شناخت این امر که جرم مالیاتی صورت پذیرفته‌ شده است یا نه و فرد مرتکب، چه اقداماتی باید انجام دهد و جریان دادرسی و رسیدگی آن به چه شیوه ‌ای می ‌باشد، از وکیل مالیاتی باید کمک گرفت و کار را به ایشان سپرد که دشواری ‌ها و پیچیدگی مسیر را شخص تحمل نکند. 

وکیل مالیاتی

گروه حقوقی شهرداد با بهره مندی از وکلای مجرب مالیاتی در خصوص طرح و دفاع از کلیه دعاوی مالیاتی، از جمله مالیات بر ارث ، مالیات بر درآمد، مالیات بر ارزش افزوده، مالیات بر اشخاص حقیقی و حقوقی، مالیات بر سرقفلی، مالیات بر نقل و انتقال املاک و غیره به شما عزیزان در داخل و خارج از کشور ارائه خدمت می نماید.

جرایم مالیاتی چیست؟

جرائم مالیاتی یکی از تخلف شایع حقوق کیفری مالی است و هنگامی رخ می دهد که بعضی از افراد در آشکار کردن اشتغال یا در آمد و یا هر دوی آنها به موسسات مالیاتی قصور می ورزند و یا به وظایف قانونی خود عمل نمی نمایند.

 جرائم مالیاتی ممکن است طیف گسترده ای از تخلفات و جرایم را در برگیرد ، نظیر تاخیر در تسلیم اظهارنامه ، تاخیر یا عدم پرداخت مالیات ، قصور در اعلام در آمد یا معاملات مشمول مالیات و اظهار خلاف واقع در اعلام مالیات یا بی مبالاتی به قصد تقلب، گواهی کذب یا تبانی به قصد تقلب.

وکیل مالیاتی دارای چه ویژگی هایی می باشد؟

وکیل مالیات دارای مدرک تحصیلی در رشته های مالی و اقتصاد ، مسلط بر نحوه استفاده از قوانین مالیاتی به همراه تمامی تبصره ها و بخشنامه ها ، تسلط کافی بر قوانین بیمه تامین اجتماعی ، حضور روزانه در اداره دارایی و هیات های مختلف می باشد.

وکیل مالیاتی

اختیارات وکیل مالیاتی

در امور وکالت و مشاوره مالیاتی نکات مهمی وجود دارد. این نکات توسط وکیل مالیاتی مطرح و تشریح خواهد شد. وکیل با حق توکیل به غیر در انجام امور مورد وکالت از طرف موکل دارای اختیارات تام و مطلقه خواهد بود. امضا و اقدامات وکیل به منزله تأیید و امضای موکل بوده و دارای اثرات قانونی می باشد. بنابراین نیازی به حضور موکل در مراجع مختلف نیست.

اپلیکیشن حقوقی شهرداد

در اپلیکیشن حقوقی شهرداد بیش از 150 هزار قانون به همراه تمامی مواد قانونی، تبصره‌ها، دکترین، فقـه امامیه و دیگر وابسته‌های مرتبط با هر ماده قانون جمع‌آوری شده است و شما می‌توانید با مراجعه و جستجو در پایگاه داده شهرداد به تمامی محتوای حقوقی مورد نیاز خود دسترسی داشته باشید. همچنین بیش از 200 مجموعه قـانون به منظور دسته‌بندی قوانین مرتبط با یکدیگر و مطالعه آسان قوانین برای شما در شهرداد گردآوری شده است. همچنین اپلیکیشن حقوقی شهرداد به گونه ای طراحی شده است که همه افراد بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند.

اپلیکیشن حقوقی

شهرداد

شهرداد امکانی را فراهم آورده تا علاوه بر متخصصین حقوقی، عموم افراد جامعه نیز بتوانند در هر زمان و مکان نیازهای حقوقی خود را اعم از پرسش و پاسخ حقوقی، مشاوره آنلاین و بررسی آنلاین پرونده های حقوقی، حتی قبل از مراجعه به وکیل و طرح دعوی مرتفع نمایند.

شهرداد با تقسیم بندی وکلا به حوزه های مختلف تخصصی و احراز کفایت علمی و تجربی وکلای مربوطه پل ارتباطی بین وکلای برگزیده و مردم خواهد شد تا بدین وسیله فناوری نوین را در خدمت جامعه ایرانی قرار دهد.





:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: