یک ریمل حجم دهنده عالی را چطور تشخیص دهیم؟
نوشته شده توسط : seoinja

یک ریمل می تواند مژه های یک خانم را بلند کند، یا پرپشت نشان دهد و یا حالت دهد و فر کند. ریمل حجم دهنده یکی از مدل های ریمل است که در بین خانم ها جایگاه ویژه ای دارد و با استقبال خوبی هم روبرو شده است. 

ریمل حجم دهنده برای خانمی مناسب است که مژه های نازک اما بلند دارد. خانمی که طول مژه هایش کوتاه و نازک است بهتر از ریمل چند کاره استفاده کند. بهترین انتخاب برای این دسته از خانم ها ریمل حجم دهنده بلند کننده است. 

حالا در نظر بگیرید که خانمی که مژه های پر تری دارد تصمیم می گیرد از ریمل حجم دهنده استفاده کند. یعنی ریمل نامناسب با مژه هایش را انتخاب کرده است. به نظر شما چه اتفاقی می افتد؟ تاثیر آن روی مژه ها چگونه خواهد بود؟

خرید ریمل

در این مقاله می خواهیم به شما کمک کنیم که خرید ریمل حجم دهنده را که مناسب چشم های شما است را بشناسید و با استفاده از آن زیبایی خود را دو چندان کنید.

چه کسانی از ریمل حجم دهنده استفاده می کنند؟

زمانی که خانم هایی که مژه های ضخیم تری دارند و از ریمل حجم دهنده استفاده می کنند باعث می شود مژه ها به هم بچسبد و از حالت طبیعی خارج شود. مواد اضافه ریمل که روی مژه های شما باقی می ماند باعث نازیبا به نظر رسیدن چهره شما خواهد داشت. اگر ریمل باعث چسبندگی مژه ها شد می توانید با شانه مژه آن ها را از هم جدا کنید. در گذشته خانم ها برای این کار از سوزن یا اجسام نوک تیز استفاده می کردند. که اصلا توصیه نمی شود. چشم های شما می تواند منبعی برای دریافت آلودگی نوک سوزن باشد.

ریمل حجم دهنده هم تاثیر معکوس روی مژه هایتان می گذارد. و شما از خریدتان ناراضی می شوید.

خرید ریمل حجم دهنده

ویژگی های یک ریمل حجم دهنده عالی

زمانی که اقدام به خرید ریمل حجم دهنده می کنید بهتر است درب آن را باز کنید. مایع درون ریمل باید دارای میزان زیادی خرده مژه باشد. این خرده مژه ها به تارهای نازک مژه می چسبد و آن ها را حجیم تر نشان می دهد.

مایع درون ریمل حجم دهنده نسبت به دیگر ریمل ها کمی بیشتر است. چرا که مکانیزم این نوع ریمل این است که مایع بیشتری روی مژه ها قرار دهد.

برس ریمل حجم دهنده کمی درشت تر از ما بقیه ریمل هاست. روی این برس هم دندانه های درشت وجود دارد و هم موی چه های ریز فراوان. این مویچه های ریز برای این وجود دارد که روی تمام مژه های ریز روی چشم های شما تاثیر بگذارد و آن ها را حجیم تر کند. این کار را با کمک خرده مژه ها انجام می دهد.

ریمل باید به راحتی از روی مژه ها پاک شوند. هرچه این ماندگاری بیشتری باشد و مایع ریمل سخت تر از روی مژه ها پاک شود بدانید که کیفیت ریمل پایین تر است. برای پاک کردن این نوع ریمل ها نیاز دارید که حتما از آرایش پاک کن های قوی استفاده کنید و فشار بیشتری نیز به چشم هایتان وارد کنید. مثلا ریمل ضد آب این خصوصیت را داراست. در نتیجه مژه های نازک و ضعیف شده با این فشار کوچک می شکنند و دچار ریزش می شوند.

 

ریمل حجم دهنده در مجاورت مستقیم چشم قرار می گیرد و اگر مواد آن مرغوبیت کافی را نداشته باشد و استاندارد نباشد می تواند به چشم و مژه ها آسیب شدیدی را وارد کند.

آسیبی که به چشم ها وارد می شود، در صورتی که محصولتان اصل نباشد، در ریمل حجم دهنده بسیار بیشتر است. چرا که در این نوع وسیله آرایشی میزان بیشتری مایع روی مژه ها قرار می گیرد و در صورت فیک بودن می تواند آسیب بیشتری بزند.

ریمل حجم دهنده

برای خرید ریمل حجم دهنده عالی میتوانید به فروشگاههای معتبر آرایشی مراجعه کنید تا خیالتان بابت اصالت کالایی که خریداری می کنید راحت باشد.

روبی سان یکی از بهترین و معتبرترین برندهای آرایشی است که می تواند علاوه بر زیبایی که به چهره شما میدهد سلامت چشم و مژه های شما را نیز گارانتی کند. 







:: برچسب‌ها: ریمل حجم دهنده , خرید ریمل حجم دهنده , ,
:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: