تولید محتوای باکیفیت اما بازدیدکننده کم!
نوشته شده توسط : seoinja

در اینجا قصد دارم یکی از تجربیات خودم را با شما به اشتراک بگذارم.  به مدت 4 ماه برای یک سایت تولید محتوا داشتم. برای نوشتن محتوا و پیدا کردن عکس‌های جذاب، زمان زیادی صرف می‌کردم -بعضاً سه روز برای یک مقاله!- اما متاسفانه رتبه سایت ارتقای چندانی نداشت و احساس کردم که تلاش‌هایم بی‌فایده است.  واقعاً هم همینطور بود! چون من به جای اینکه به نیاز مخاطب توجه کنم فقط طبق علاقه خودم محتوا تولید می‌کردم.

لیست موضوعاتی که برای محتوای بلاگ، تهیه کرده بودم را چک کردم، سایت‌های رقبا را آنالیز کردم سپس به این نتیجه رسیدم که چه اشتباه بزرگی مرتکب شده‌ام.

 کلمات کلیدی

من موضوعاتی را انتخاب می‌کردم که سرچ نمی‌شدند در واقع موضوع موردعلاقه یا نیاز کاربران نبود.  موضوعات خود را تغییر دادم و لیست جدیدی نوشتم که حاوی کلمات کلیدی پرسرچ و پرطرفدار بود. تقویم محتوایی را طبق ان چیدم و بعد از مدتی شاهد حضور سایت در صفحه اول نتایج بودم.

 

در سئو بسیار مهم است که بدانیم چه کلمات کلیدی مناسب هستند و طبق آن تولید محتوا را پیش ببریم.  موضوعات باید دقیقاً مرتبط با کلمات کلید باشند تا گوگل آن را به کاربران پیشنهاد دهد. در غیر این صورت اگر بخواهیم فقط درباره علاقیات و نیازهای خود بنویسیم، پس نباید انتظار جذب بازدید کننده هم داشته باشیم. کاربر زمانی به سایت ما جذب می‌شود که متوجه شود برایش مفید و بدرد بخور است نه اینکه زمان را هدر دهد.

کلمات کلیدی 

اگر می‌خواهید درخت پربار و پرمیوه داشته باشید، باید به آن آب دهید، در خاک مناسب بکارید و از آن مراقبت کنید. در واقع باید نیاز درخت را تأمین کنید. سپس حاصل نتایج خود را خواهید دید که چقدر صاحب میوه می‌‍شوید.

برای به سود رساندن سایت خود، حتماً کلمات کلیدی مناسب را بیابید سپس طبق یک استراتژی هوشمندانه سئو، محتوا تولید کنید. شرکت سئو اینجا با سابقه‌ای درخشان در زمینه سئو سایت، می‌تواند به شما کمک کند تا کلمات کلیدی مناسب خود را پیدا کنید و به رتبه بالا در گوگل برسید.

 

 

 





:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: