لوازم آرایشی اصل حافظ سلامت شما
نوشته شده توسط : seoinja

تقاضای رو به افزایش بانوان  برای خرید لوازم آرایشی باعث شده که بسیاری از برندهای نامعتبر و بی کیفیت وارد بازار شوند که از یک طرف تشخیص نمونه های اصل از تقلبی کار بسیار دشواری است و در ضمن می تواند سلامتی شما را به خطر بیندازد. در این مقاله روبی سان  نکاتی را بیان می کنیم که اگر آنها را رعایت کنید می توانید لوازم آرایشی اصل خریداری نمایید.

پس اگر به دنبارژ لبل محصولات آرایشی استاندارد و سلامتی هستید با ما همراه باشید.

ریمل و کرم پودر اصل

رژ لب افسونگر آرایشی

رژ لب یک وسیله آرایشی است که شما در آخرین مرحله آرایش صورتتان از آن استفاده می کنید. رژ لب موجب جذاب و زیباتر شدن لب هایتان می شود. رژ لب انواع متفاوتی دارد اما رژ لب جامد محبوب ترین نوع آن است. اگر از رژ لب جامد استفاده می کنید نیاز هست در طول روز چند بار از آن برای تمدید رنگ لب هایتان از آن استفاده کنید چرا که ماندگاری پایینی دارد. در خرید رژ لب جامد دقت کنید که سرب دار آن را نخرید.

 متاسفانه نمونه های فیک رژ لب در نوع جامد آن بیشتر دیده می شود. رژ لب سرب دار احساس سنگینی به لب هایتان می دهد و پوشش کاملی را نیز روی لب ایجاد نمی کند. اگر لب هایتان بعد از استفاده از رژ لب جامد خشک و پوست پوست شد بدانید که رژ لبی که خریداری کردید کیفیت لازم را ندارد.

رژ لب و ریمل اصل

ریمل حجم دهنده استاندارد را اینگونه خریداری نمایید.

ریمل حجم دهنده برای افرادی که مژه های کوتاه و یا بلند دارند ولی مژه ها کم پشت هستنند مناسب است. هنگام خرید ریمل حجم دهنده به برس آن دقت کنید. برس ریمل حجم دهنده تپل و دارای موی چه های زیادی است که بتواند ما بین مژه های شما قرار بگیرد و همه مژه های ریز و درشت ما را کاور کند. 

نکته ی دیگری که برای خرید ریمل حجم دهنده باید بدانید این است که مایع این ریمل دارای خرده مژه زیادی است که بتواند مژ هایتان را پر تر نشان دهد. اما در خرید ریمل حجم دهنده کمی دقت کنید. باید ریملی خریداری کنید که دارای کیفیت بالایی باشد.

منبع این مطالب مفید سایت خبری ایلنا:

https://www.ilna.news/fa/tiny/news-939939





:: برچسب‌ها: رژ لب , ریمل , کرم پودر , کانسیلر , پنکک , ریمل حجم دهنده , رژ لب جامد ,
:: بازدید از این مطلب : 248
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: