راهنمای خرید کانسیلرهای رنگی
نوشته شده توسط : seoinja

کانسیلر یک کرم پودر فشرده با تنوع رنگی بیشتر از کرم پودر است. کانسیلر و کرم پودر هر دو جزء وسایل آرایشی صورت است که می توانند عیوب ظاهری پوست را برطرف کنند. 

کرم پودر می تواند یک سری از لکه های قهوه ای و تیره پوست را بپوشاند و اگر این قسمت های تیره پوشیده نشد می تواند از کانسیلر استفاده کنید. 

کانسیلر قدرت پوشانندگی بسیار بالایی دارد و در مراحل آرایش کردن می تواند بسیار مفید واقع شود. 

اما چه نکاتی را در خرید کانسیلر رعایت کنیم تا بتوانیم به خوبی و به درستی از آن استفاده کنیم؟

همانطور که گفتیم کانسیلر رنگ های بیشتری نسبت به کرم پودر دارد. در این مقاله روبی سان تصمیم دارد راهنمایی ایجاد نماید تا بتوانید در انتخاب رنگ هنگام خرید کانسیلر درست تصمیم بگیرید.

خرید کانسیلر

خرید کانسیلر بنفش 

این رنگ می تواند اصلاح کننده رنگ زرد باشد. برای خانم هایی که پوست زرد و رنگ پریده ای دارند خرید کانسیلر با رنگ بنفش توصیه می شود. این رنگ می تواند درخشش و گرمای خاصی به صورت رنگ پریده شما ببخشد.

خرید کانسیلر نارنجی یا پرتقالی

خانم هایی که پوست گرم و سبزه ای دارند حتما هنگام خرید کانسیلر، رنگ نارنجی را مدنظر قرار دهند. اگر شما جزء خانم هایی هستید که صورت سبزی های هستید و اطراف چشم هایتان کبودی دارد حتما این رنگ را امتحان کنید. این رنگ کانسیلر می تواند کبودی چشم شما به خوبی کاور کند. خانم هایی که صورت روشن دارند بهتر است هنگام خرید کانسیلر به سمت رنگ نارنجی نروند.

خرید کانسیلر سبز

این رنگ می تواند رنگ قرمز را به خوبی خنثی کند. اگر روی صورتتان قسمت های قرمز دارید مانند جای جوش و آکنه یا آفتاب سوختگی بهترین پیشنهاد خرید کانسیلر سبز است. این کانسیلر می تواند این نواحی را خیلی خوب کاور کند.

خرید کانسیلر زرد

این رنگ می تواند سیاهی و کبودی زیر چشم را به خوبی کاور کند. برای پوست های روشن که کبودی زیر چشم دارند پیشنهاد می شود که حتما خرید کانسیلر زرد رنگ را تجربه کنند. سعی کنید این کانسیلر را به صورت مثلثی زیر چشمتان بکشید و با کمک پد آن را پخش کنید. برای کاور بهتر کبودی و چین و چروک های اطراف چشم بهتر است از نوع مایع کانسیلر استفاده کنید.

خرید کانسیلر

خرید کانسیلر صورتی

این رنگ می تواند به صورتتان شادابی و طراوت ببخشد. کانسیلر صورتی می تواند خستگی صورتتان را کاور کند. برای اینکه بتوانید پروسه خرید کانسیلر و استفاده از آن را تکمیل کنید مانند کانسیلر زرد آن را به صورت مثلثی زیر چشمتان بکشید و با کمک پد آرایشی آن را پخش کنید.

قبل از انتخاب و خرید کانسیلر رنگی ابتدا در نظر بگیرید که ویژگی صورتتان چگونه است و چه انتظاری از کانسیلر دارید؟ چه نواقصی را باید بپوشاند و چه انتظاری از آن دارید؟

خرید کانسیلر را باید از برندهای معتبر آرایشی انجام دهید. کانسیلر به صورت مستقیم روی پوست قرار می گیرد و اگر دارای کیفیت لازم نباشد می تواند به پوست حساس شما آسیب بزند. یکی از بهترین برندهایی که می توانید با خیال راحت و قیمت مناسب خرید کانسیلر و مابقی لوازم آرایشی را انجام دهید روبی سان است. 





:: برچسب‌ها: خرید کانسیلر , کانسیلر , ,
:: بازدید از این مطلب : 384
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: