لپ تاپ ایسوس؛ محبوب ترین کالای خرید لپ تاپ اقساطی
نوشته شده توسط : seoinja

ایسوس یکی از محبوب ترین برندهای بازار لوازم الکترونیک به خصوص در حوزه pc و لپ تاپ است. لپ تاپ ایسوس به نوعی نماد موفقیت این شرکت در پاسخگویی به همه سلیقه ها و نیاز هاست. با این همه، اخیرا به دلیل مشکلات اقتصادی، برخی به سمت خریداری لپ تاپ اقساطی رفته اند.

لپ تاپ ایسوس

لپ تاپ‌های ایسوس در چند سری کلی تولید می‌شوند که نام آنها نمایانگر نوع کاربری آنهاست، سری VivoBook، سری ZenBook و سری ROG از جمله سه دسته اصلی تولیدات این کارخانه هستند که بسیاری از لپ تاپ‌های تولیدی آن را در برمی‌گیرند.

سری VivoBook از جمله سری لپ تاپ‌های اقتصادی و میان‌رده این شرکت تایوانی هستند، با خرید لپ تاپ ایسوس سری VivoBook شما می‌توانید قدرت پردازشی مطلوب را در کنار طراحی جذاب و قیمتی رقابتی را شاهد باشید، VivoBook دسته بزرگی از لپ‌تاپ‌ها از لپ تاپ‌های کوچک 11 اینچی تا لپ تاپ‌های با قابلیت تبدیل به تبلت را شامل می‌شود.

 لپ تاپ ایسوس

لپ تاپ‌های سری Vivo Book Pro و Vivo Book S نیز دارای قدرت پردازش بالاتری هستند تا کاربرانی که به دنبال اجرای بازی یا انجام کارهای سبک گرافیکی هستند را نیز پوشش دهند.

سری ROG و TUF، این سری لپ تاپ ایسوس دارای قدرت پردازش بسیار بالا هستند که بیشتر برای استفاده‌های سنگین همچون گیمینگ حرفه‌ای و طراحی و تدوین تصاویر استفاده می‌شوند، این سری لپ تاپ‌های ایسوس دارای ظاهری جذاب و با استفاده از سیستم نورپردازی RGB طرف‌داران بسیاری از جمله گیمرها و کاربران با استفاده‌های سنگین دارند،

 اگر شما نیز از جمله کاربرانی هستید که به دنبال یک لپ تاپ ایسوس پرقدرت هستید محصولات این سری می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

و اما سری محبوب ZenBook ایسوس، با خرید لپ تاپ ایسوس مدل‌های ZenBook می‌توانید ظرافت ساخت یک محصول دیجیتال را به‌راحتی لمس کنید، لپ تاپ‌های این سری دارای کمترین وزن و کمترین ضخامت هستند تا کاربر بتواند به‌راحتی آن را در هر موقعیتی به همراه داشته باشد، اندازه این سری لپ‌تاپ‌ها از 13 اینچ تا 15 اینچ متغیر و سری Pro یا S آن نیز از قدرت پردازش بالاتری برخوردار است.

نکات خرید لپ تاپ ایسوس

قطعاً انتخاب ایسوس به‌عنوان برند لپ تاپ می‌تواند سلیقه بالای مخاطب را نشان دهد، باتوجه‌به تعداد بالای محصولات تقریباً برای هر کاربری از جمله مولتی مدیا، اداری، خانگی، حرفه‌ای، گیمینگ و ... یک محصول در وب‌سایت برای خرید موجود است و کاربران می‌توانند به‌راحتی یک کلیک لپ تاپ ایسوس خود را خریداری نمایند.

لپ تاپ اقساطی

خرید اقساطی اجناس همچون لپ تاپ اقساطی و کالاهای دیجیتال انتخابی بسیار مطلوب است، با توجه به افزایش قیمت روز افزون این قطعات خرید اقساطی قدرت انتخاب بیشتری را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد، خرید اقساطی لپ تاپ شرایط خوب و مناسبی را برای دانش‌آموزان، دانشجویان، معلمان و بسیاری از کاربران دیگر قرار می‌دهد تا به وسیله آن بتوانند محصول مورد نظر خودشان را خریداری نمایند.

 لپ تاپ اقساطی

در این زمان خرید لپ تاپ اقساطی  گزینه بسیار مطلوبی است که در مقابل این گونه افراد قرار می‌گیرد، خرید یک محصول نو و آکبند به صورت اقساط شرایط خرید را برای بسیاری از کاربران آسان خواهد کرد، در وب سایت لوتوس شما می‌توانید به وسیله سامانه بای چک لپ تاپ مورد نظر خود را به صورت اقساط خریداری نمایید.

خرید لپ تاپ اقساطی  از طریق بای چک

 لازم به ذکر است که لپ تاپ اقساطی با سفته و چک برای تمامی شهرهای ایران در دسترس بوده و همچنین اقساط بدون سقف می‌باشد. سود محاسبه شده توسط بانک صادرات ایران تنظیم گشته و برای اقساط تا 12 ماه 36% و برای اقساط تا 24 ماه 32% می‌باشد و در زمان ثبت سفارش 6% ارزش فاکتور به عنوان عوارض وارد بر فاکتور اقساطی بای‌چک محاسبه می‌گردد

جمع بندی

بای چک تنها سایت خرید لپ تاپ اقساطی نبوده و سایت های دیگری نیز هستند که به کمک آن ها می توان لپ تاپ ایسوس یا سایر کالاهای الکترونیک را به صورت قسطی یا نقد تهیه کرد. برای کسب اطلاع بیشتر می توانید به وب سایت لوتوس لپ تاپ مراجعه کنید.





:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: