کاشت مو قسطی
نوشته شده توسط : seoinja

هزینه، همیشه یکی از دغدغه های افرادی است که قصد کاشت مو دارند. هزینه کاشت مو به عوامل متعددی بستگی دارد اما بسیاری از افراد برای دریافت خدمات مورد نظر خود به فکر کاشت مو قسطی هستند. کاشت مو قسطی و هزینه آن هم کاملا بستگی به همان عواملی دارد که بر هزینه کاشت مو تاثیرگذار است. از عوامل موثر در هزینه کاشت مو قسطی میتوان پزشک یا کلینیک انتخابی و تجهیزات آن و روش درمانی را مثال زد که در ادامه به بررسی آن می پردازیم.

کاشت مو قسطی

روش کاشت مو

روش کاشت مو کاملا بستگی به شرایط مو و پوست افراد دارد و بر طبق اینکه چه روشی توسط پزشک، موثر تشخیص داده شود، هزینه کاشت مو قسطی متفاوت خواهد بود.

در اینجا به بررسی انواع روش های کاشت مو خواهیم پرداخت. به طور کلی کاشت مو در 4 روش انجام میشود. 

  • روش FIT: 

در این روش مو به صورت دانه دانه و تکی برداشت می‌شود و گراف های موی برداشت شده در قسمتی که دچار طاسی یا کم مویی شده است، کاشته می‌شود. برای کاشت مو قسطی به این روش، مدت زمان بیشتری لازم است و ممکن است هر جلسه بین 4 تا 8 ساعت زمان میبرد. روش هایی مثل SUT و Micro FIT نیز نوعی روش پیشرفته شده و با تجهیزات جدیدتر هستند که بر پایه روش FIT  می باشد.

  • روش SUT: این روش پیشرفته شده ی روش FIT است و با تجهیزات بیشتری نسبت به آن انجام می‌شود.

  • روش FUT: 

در این روش که از قدیمی ترین روش های کاشت مو قسطی است و قیمت مناسب تری دارد، فولیکول های مو به صورت یکجا و نواری برداشت می‌شود و پس از استخراج فولیکول های مو از آن، این فولیکول ها در محل مورد نظر کاشته می‌شوند. 

این روش علاوه بر داشتن قیمت مناسب، در مدت زمان کوتاهی نیز انجام می‌شود ولی زخم هایی روی سر ایجاد میکند که برای افرادی که به سادگی جای زخم روی پوستشان باقی میماند توصیه نمی‌شود.

  • روش BHT: 

این روش مشابه روش قبلی است با این تفاوت که برداشت مو از بدن صورت میگیرد. این کار برای افرادی که بانک موی قوی ندارند صورت میگیرد. این روش بیشتر برای افزایش تراکم استفاده می‌شود.

کلینیک و پزشک معالج

کاشت مو قسطی

یکی از مهمترین مواردی که در هزینه کاشت مو قسطی تاثیرگذار است، هزینه ویزیت و سایر هزینه هایی است که به پزشک معالج و یا کلینیک پرداخت می‌شود. پیشنهاد میکنم برای کاهش هزینه کاشت مو قسطی، این کار را به هر کسی نسپارید بهتر است با تحقیقات کامل در مورد پزشک معالج  کلینیک مورد نظر داشته باشید تا بتوانید علاوه بر پرداخت هزینه ای معقول، نتیجه خوبی از کاشت مو قسطی کسب کنید.

آیا کاشت مو قسطی باعث کاهش کیفیت کاشت مو خواهد شد؟

کاشت مو قسطی یکی از روش ها برای پرداخت هزینه کاشت مو است که در این مقاله به بررسی عوامل موثر در آن پرداختیم. با کاشت مو قسطی شما میتوانید علاوه بر داشتن ظاهری زیبا، هزینه آن را در بلند مدت پرداخت کنید تا از نظر مالی امکان انجام آن را داشته باشید.

پیشنهاد میکنم برای کاشت مو قسطی کلینیک آنیل را انتخاب کنید. این کلینیک علاوه بر داشتن کاربری مجرب و پزشکانی با تجربه، تجهیزات پیشرفته ای دارد که نتیجه مثبت در ظاهر شما را تضمین میکند.





:: برچسب‌ها: کاشت مو قسطی ,
:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: