هر آنچه که باید در آموزش سئو بدانید
نوشته شده توسط : seoinja

آموزش سئو چیست؟

بهینه سازی موتور جستجو (SEO) فرآیندی است برای بهینه سازی وب سایت شما با هدف بهبود رتبه بندی در نتایج جستجو و ترافیک ارگانیک بیشتر.

تاریخچه SEO به دهه 90 برمی گردد که موتورهای جستجو برای اولین بار ظهور کردند. امروزه ، این یک استراتژی بازاریابی ضروری و یک صنعت همیشه در حال رشد است.

آموزش سئو

بهینه سازی موتور جستجو فقط بر روی نتایج جستجوی ارگانیک متمرکز است و شامل بهینه سازی PPC نیست. SEO و PPC هر دو بخشی از بازاریابی موتور جستجو هستند.

موتورهای جستجو توسط کاربران اینترنت هنگام جستجوی چیزی مورد استفاده قرار می گیرند و شما می خواهید جواب آن چیزی را ارائه دهید. فرقی نمی کند کالایی یا خدماتی بفروشید ، وبلاگ بنویسید یا هر چیز دیگری ، بهینه سازی موتور جستجو برای هر صاحب وب سایت ضروری است.

به بیان ساده:

در آموزش سئو تمام اقداماتی است که شما انجام می دهید تا گوگل وب سایت شما را به عنوان یک منبع با کیفیت در نظر بگیرد و آن را برای درخواست های جستجوی مورد نظر خود بالاتر قرار دهد.

آموزش سئو به طور خلاصه

نیازی به دانستن همه فاکتورها و الگوریتم های دقیق گوگل برای رتبه بندی وب سایت شما نیست. اما برای موفقیت باید اجزای اصلی سئو را پوشش دهید و هنگام دریافت آموزش سئو همه آنها را دریافت کنید.

یک روش آسان برای درک 3 عامل مهم ، تصور یک کاسه سوپ است - سوپ سئو.

سه جنبه اصلی SEO وجود دارد:

موارد فنی

این کاسه نمایانگر تمام جنبه های فنی شما برای پوشش دادن است (که اغلب به عنوان سئو فنی یا صفحه ای شناخته می شود). بدون یک کاسه مناسب ، چیزی برای نگهداری سوپ وجود نخواهد داشت.

محتوای عالی

سوپ محتوای وب سایت شما را نشان می دهد - مهمترین قسمت. محتوای کم کیفیت = بدون رتبه بندی ، به همین سادگی است.

بک لینک با کیفیت

چاشنی نشان دهنده بک لینک هایی است که اعتبار وب سایت شما را افزایش می دهد. شما می توانید محتوای عالی و یک وب سایت کاملاً بهینه شده داشته باشید اما در نهایت ، باید با گرفتن بک لینک با کیفیت - آخرین ماده ای که سوپ SEO شما را عالی میکند - اقتدار کسب کنید.

کلمات کلیدی مفید

به محض شروع جستجو در جستجوگرها ، با اصطلاحات رایجی روبرو می شوید که سعی می کند جنبه ها یا رویکردهای مختلف آن را دسته بندی کند، یعنی:

سئو داخلی و سئو خارج از صفحه

سئو کلاه سیاه و سئو کلاه سفید

اگرچه از نظر عملی اهمیت چندانی ندارند ، اما خوب است که معنی آنها را در آموزش سئو بدانیم.

آموزش سئو داخلی و سئو خارج از صفحه

اصطلاحات SEO درون صفحه ای و خارج از صفحه فعالیت های SEO را بر اساس اینکه آنها را در وب سایت انجام می دهید دسته بندی می کنند

آموزش سئو درون صفحه و بیرون صفحه

آموزش سئو در صفحه هر کاری است که می توانید در وب سایت انجام دهید - از بهینه سازی محتوا از طریق جنبه های فنی.

تحقیق کلمات کلیدی

بهینه سازی محتوا

بهینه سازی برچسب عنوان

بهینه سازی عملکرد صفحه

پیوند داخلی

هدف این است که در هنگام نمایش آنچه در مورد صفحه است ، محتوای کامل و UX ارائه دهید.

سئو خارج از صفحه بیشتر مربوط به گرفتن بک لینک با کیفیت است تا به موتورهای جستجو نشان دهد که وب سایت شما از اقتدار و ارزش برخوردار است. ایجاد پیوند ممکن است شامل تکنیک هایی مانند:

وبلاگ نویسی

تماس با ایمیل

پیوند ساختمان شکسته

آموزش سئو خارج از صفحه همچنین ارتباط نزدیکی با سایر زمینه های بازاریابی آنلاین مانند بازاریابی و برندسازی در شبکه های اجتماعی دارد که تاثیر غیرمستقیمی در ایجاد اعتماد و اقتدار وب سایت شما دارد.

به یاد داشته باشید که یک استراتژی موفقیت آمیز سئو شامل هر دو فعالیت سئو در داخل و خارج از صفحه است.

آموزش سئو کلاه سفید در مقابل سئو کلاه سیاه

ریشه کلاه سیاه و کلاه سفید در فیلم های غربی است. آنها نمایندگان آدمهای بد و خوب بودند.

آموزش سئو کلاه سیاه و کلاه سفید

در سئو ، این اصطلاحات برای توصیف دو گروه سئو استفاده می شود - کسانی که به قوانین مندرج در دستورالعمل های وب مستر Google پایبند هستند و کسانی که این قوانین را رعایت نمی کنند.

SEO کلاه سیاه مجموعه ای از اقدامات غیراخلاقی (و معمولاً ناخواسته) برای بهبود رتبه بندی یک وب سایت است.

این تکنیک ها می توانند در مدت زمان کوتاهی شما را به بالای نتایج جستجو برسانند ، با این وجود موتورهای جستجو احتمالاً دیر یا زود وب سایت را جریمه و ممنوع می کنند.

از طرف دیگر ، سئو کلاه سفید به همه تکنیک های منظم سئو اشاره دارد که به رهنمودها و قوانین پایبند هستند. این یک استراتژی بلند مدت است که در آن رتبه بندی خوب محصول جانبی بهینه سازی خوب ، محتوای با کیفیت و یک رویکرد کاربر محور است.

در حالی که کارشناسان سئو موافقند که "کلاه سفید" راهی برای پیش بردن است ، نظرات مختلفی در مورد پذیرش تکنیک های مختلف ایجاد لینک (از جمله خرید پیوند) وجود دارد.

شما میتوانید برای دیدن دیگر مقالات در زمینه آموزش سئو به سایت سئو اینجا مراجعه کنید.





:: برچسب‌ها: آموزش سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: