عمل بینی با لیزر چقدر حقیقت دارد؟
نوشته شده توسط : seoinja

عمل بینی از مواردی است که تاثیر فوق العاده چشمگیری روی زیبایی چهره دارد. از آنجایی که بینی نقش مهمی روی زیبایی چهره دارد، با تغییر بینی می توان جلوه ی بسیار زیبایی به صورت بخشید. به خاطر همین تاثیر شگفت انگیز، افراد بسیاری به این جراحی روی آورده اند. در نتیجه این استقبال از جراحی بینی، در کنار رونق کلینیک های جراحی زیبایی قانونی و متعارف، افراد شیادی با تبلیغات دروغین سعی در جذب افراد داشته اند. امروزه جراحان بسیاری هستد که عمل بینی را به شکل اصولی و نتیجه بخش انجام می دهند. اما افرادی نیز هستند که با القای تبلیغات غیرواقعی و ادعاهای نادرست اقدام به جذب مشتری می کنند. یکی از این ادعاها، عمل بینی با لیزر بوده است. اما حقیقت عمل بینی با لیزر چیست و آیا واقعا چنین کاری شدنی است؟ در ادامه به این سوال پاسخ خواهیم داد. پس با ما همراه باشید.

عمل بینی با لیزر

آیا عمل بینی با لیزر امکان دارد؟

ادعایی که مدتی رواج پیدا کرده بود، این بود که می توان بینی را بدون انجام جراحی، تنها با استفاده از لیزر و با عوارض بسیار کم تغییر داد. این ادعا از اساس دروغ است و نمی تواند حقیقت داشته باشد. لیزر ابزاری نیست که بتواند ساختمان بینی را به تنهایی تغییر دهد. برای هر عمل بینی باید تغییرات مختلفی روی بخش های بینی اعمال شود تا در نهایت فرمی که مد نظر جراح است پدید آید. ایجاد این فرم، نیازمند برش های مختلفی در بافت بینی است. بنابراین می توان نتیجه گرفت هیچ لیزری وجود ندارد که این تغییرات را به خودی خود اعمال کند و فرم بینی را به حالت مطلوب برساند.

لیزر چه کاربردی در عمل بینی دارد؟

با وجود اینکه اکثر ادعاهای مطرح شده درباره عمل بینی با لیزر دروغ است اما لیزر چندان بی استفاده هم نیست. یکی از کاربردهای لیزر، استفاده به عنوان ابزار برش است. انواعی از لیزر می توانند در جراحی برای برش بافت به کار بروند. بنابراین در عمل بینی نیز می توان از این لیزرها به عنوان ابزار برش استفاده کرد. اما باید توجه کرد این کاربرد با چیزی که ادعا می شود تفاوت دارد. در صورت استفاده از لیزر نیز عوارض و عواقبی برای عمل بینی وجود دارد و هیچگاه این جراحی بدون عوارض نخواهد بود.

در صورت استفاده از لیزر نیز باید همچنان مراقبت های عمل بینی را به طور جدی رعایت کرد تا از آسیب های احتمالی جلوگیری شود و تاثیر عمل بینی حفظ شود.

عمل بینی با لیزر

نتیجه گیری

امروزه ادعاهای مختلفی درباره عمل بینی وجود دارد. مهم این است که هشیارانه به این ادعاها نگاه کنید و هر تبلیغی را به راحتی باور نکنید. فناوری هنوز به جایی نرسیده است که لیزر بتواند به تنهایی بینی را تغییر دهد. برای هر تغییر کوچکی روی بینی لازم است جراحی انجام شود و تغییرات توسط یک جراح ماهر و در شرایط استاندارد اعمال شود. اگر شما نیز می خواهید یک جراحی بینی موفق و مطمئن را تجربه کنید، پیشنهاد می کنیم به وبسایت دکتر تهران بیوتی مراجعه کنید و از مشاوره تلفنی متخصصان این مجموعه استفاده کنید.

 





:: برچسب‌ها: عمل بینی , عمل بینی با لیزر ,
:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: