با استفاده از کانسیلر ، یک آرایش کامل و زیبا داشته باشید!
نوشته شده توسط : seoinja

در سال های قبل ، اصطلاحا به خانم هایی که آرایش می کردند ، می گفتند که هفت قلم آرایش کردند. امروزه با توجه به تنوع ابزارهای آرایشی ، از هفت قلم هم بیشتر نیاز خواهید داشت.

شما برای اینکه یک آرایش کامل و شیکی داشته باشید باید از همه لوازم آرایش تان به خوبی، به درستی و به اندازه استفاده کنید. کانسیلر جامد یا مایع هم یکی از همان هفت قلم آرایش است که جدیدا استفاده زیادی دارد. 

استفاده از کرم پودر بسیار محبوب و زیاد شده است. کرم پودر به عنوان بیس آرایش صورت است که با پخش کردن آن روی صورت تمام لکه ها و کک و مک های قهوه ای پوست محو می شوند و در نتیجه آرایشی بسیار تمیزی به شما می دهد. 

کرم پودر پوشش خوبی دارد اما در برخی مواقع ، لکه هایی وجود دارند که تیره تر هستند و نیاز به یک کاور خوب دارند.چرا که بعد از اتمام آرایش این لکه ها خودنمایی می کنند و بر اعتماد بنفس خانم ها تاثیر منفی می گذارد. 

برای حل این مشکل ، در این مقاله همراه روبی سان باشید تا راه حل آن را به شما آموزش دهیم.

چرا کانسیلر به بازار عرضه شد؟

با توجه به این نیازی که بین خانم ها احساس شد کرم پودری بسیار فشرده که میزان کاور بالایی داشت وارد بازار شد. این کرم پودر فشرده کانسیلر داشت. در ابتدا با هدف پوشاندن سیاهی ناحیه چشم به بازار معرفی شد اما با توجه به میزان پوشانندگی بالایی که داشت برای کاور کردن لکه های قهوه ای صورت هم استفاده شد. 

چرا پوشش دهی کانسیلر بیشتر از کرم پودر است؟

همان طور که می دانید در کرم پودرها هر چه میزان رنگدانه هاش بیشتر باشد میزان کاور بالاتری دارد. بنابراین رنگدانه های موجود در کانسیلر زیاد است و می تواند از پس لکه های نازیبا صورت بربیاید.

انواع کانسیلر کدامند؟

کانسیلر دارای انواع مختلفی است که شما با توجه به میزان ماندگاری و کاوری که ایجاد می کند می توانید انتخاب کنید.

کانسیلرهای موجود در بازار با حالت کانسیلر جامد استیکی و مدادی، کانسیلر مایع، کانسیلر کرمی و کانسیلر پودری می باشند. 

میزان پوشش دهی انواع کانسلر چگونه است؟

بالاترین میزان پوشانندگی کانسیلر متعلق به کانسیلر کرمی است. این کانسیلر (Concealer) به مدت زمان بیشتری روی پوستتان می ماند. در طول روز به تمدید کانسیلر نیازی نخواهید داشت. 

اما در مقابل کمترین میزان پوشانندگی مربوط به کانسیلر استیکی است. این نوع کانسیلر سبک است و هم چنین مدت کمی روی صورتتان می ماند. 

چه نوع کانسیلری برای انواع پوست مناسب است؟

کانسیلر مایع و کرمی بهترین گزینه برای افرادی که پوست نرمال و خشکی دارند است.

 اما کانسیلر استیکی برای افراد با پوست خشک گزینه مناسبی نخواهد بود. کانسیلر استیکی چربی کمی دارد و در صورت استفاده افراد با پوست خشک روی صورتشان پوسته پوسته می شود.

اگر پوست چرب و مختلط دارید بهتر است از کانسیلر استیکی استفاده کنید.

 

جمع بندی

استفاده کاربردی و مناسب از ابزار آرایشی به شما در داشتن چهره ای زیبا کمک می کند. علاوه بر زیبایی ، داشتن پوست سالم بسیار مهم است. 

استفاده از کانسیلر نامرغوب باعث ایجاد سیاهی در زیر چشم ها می شود و لکه های پوستی را تشدید می کند. 

برای تهیه کانسیلر مرغوب ، حتما از برندهای آرایشی معتبر خرید انجام دهید. یکی از برندهای معتبر از کشور ایتالیا، برند روبی سان است که انواع لوازم آرایشی مرغوب و با کیفیت را دارد. 

در تهیه محصولات روبی سان ، از مواد اولیه طبیعی و با کیفیت استفاده شده تا علاوه بر زیبایی، سلامت را به پوست شما هدیه دهد.



 





:: برچسب‌ها: خرید کانسیلر مناسب ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: