نوشته شده توسط : seoinja

مواظب خودت باش! جمله ای که عزیزانتان هنگام خداحافظی به شما می گویند. آنها دوست ندارند شما سلامت از منزل خارج شوید و با زخمی عمیق به خانه برگردید. شاید همین گفته ی آنها آنروز شما را از خطری نجات دهد. تقریبا از آن زمانی که کار کردن موجب پیشرفت بود خیلی گذشته است و بسیاری از کارگران و مهندسین فنی امروز در اسیر جنگ زنده ماندن هستند. وقتی به دنبال شغلی می گردید در آمد بالاتر هدف شماست ولی باید این ریسک های کاری قابل قبول باشند. دستکش ایمنی و کفش کار تولید شده اند تا شما بتوانید خود را از این خطرات محافظت کنید. 

دستکش کار

البته کارهای مسالمت آمیزی وجود دارند که از دستکش ایمنی بی نیازند. مثلا چیزی شبیه به کاری که من دارم انجام میدهم. کیبورد در هنگام تایپ کردن من رسانای جریان برق نیست، دکمه های آن هرگز تیز و برنده نبوده اند؛ در وضعیتی که امروز کرونا 378 کشته طبق آمار رسمی داشته، استفاده از دستکش ایمنی (لاتکس) توسط بنده هم می توانست مناسب باشد.

 

دستکش ایمنی برای مراقبت از پوست های مریض 

وقتی اسم یک محصول با کار پیوند خورده همه ی مشاغل سخت جلوی چشم شما می آید. دستکش ایمنی جوشکاری که دارد درب آهنی جوش می دهد یا دستکش برشکاری که به آن دستکش کار ضد برش هم می گویند و قرار است مقاومت بالایی داشته باشد.

 دستکش ایمنی چرمی که مانع از حرارت بالا و انتقال آن روی سطح نازک پوست شما می شود. تمام این ها برای محافظت از پوست دستی است که شما شبانه روز به آن احتیاج دارید. یک مسواک زدن و نگه داشتن آن در دستی که پوست آن بریده و با برخورد به آب می سوزد را در نظر بگیرید. آیا باید توضیح بیشتری برای لزوم استفاده از دستکش ایمنی داد؟ حساسیت های پوستی باعث می شود که برخی اقشار جامعه همیشه دستکش ایمنی یا دستکش عادی نیاز داشته باشند. بهتر است نسبت به آنها عادی برخورد کنیم، حتی اگر مثل امروز به خاطر ویروس همه دستکش نداشتند. 

دستکش ایمنی

سرحال با کفش کار راحت

شما باید سرزنده باشید تا بتوانید در کیفیت بالایی به کار روزانه ادامه دهید. کفش کار راحت با تهویه مناسب و یا حرارت بالا برای کار در زمستان می تواند بسیار به شما کمک کند. پیشنهاد من کفش کاری است که بتوان زمستان و تابستان از آن استفاده کرد، کفی آن نرم باشد و جنس آن به گونه ای باشد که لک روغن یا مواد ریختنی دیگر رویش باقی نماند. 

کفش کار

کفش کار خوب حتی در عملکرد قلب شما تاثیر دارد. شرکت یونکس با تولید این محصولات درون کشور ضمن اشتغالزایی، قیمت های بهتری روی دستکش و کفش کار به شما ارائه می کند. می توانید خرید اینترنتی از آن ها را امتحان کرده و به اقتصاد داخلی کمکی کرده باشید.





:: برچسب‌ها: دستکش ایمنی , دستکش کار , کفش کار ,
:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
لباس کار خارجی اصل در تاریخ : 1399/9/4/2 - - گفته است :

بسیار عالی
مثل مقاله ای که لینکش کردم عالی بود



نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: