هزینه عمل بینی و عوامل موثر بر آن
نوشته شده توسط : seoinja

هزینه ای که قرار است برای انجام هر کار و گرفتن هر کالا یا خدماتی پرداخت کنیم احتمالا اولین عاملی است که به آن توجه می کنیم. خیلی اوقات یک کالا را صرفا به خاطر ارزان بودن آن می خریم حتی اگر به آن نیاز نداشته باشیم. اگر قصد انجام عمل بینی داشته باشیم نیز هنگام تصمیم گیری درباره آن به هزینه ی آن توجه خواهیم کرد. هزینه عمل بینی ممکن است برای برخی اهمیتی نداشته باشد و برخی دیگر را از انجام آن منصرف کند.

هزینه عمل بینی گر چه یک نرخ متداول و مرسوم دارد اما تابع متغیرهای مختلفی است و در عمل نرخ ثابتی برای آن وجود ندارد. هزینه ای که برای عمل بینی می پردازید شامل دستمزد جراح، هزینه مواد و ابزار مصرفی، هزینه بیمارستان یا کلینیک و دستمزد متخصص بیهوشی و پرستاران است.

هزینه عمل بینی

هزینه عمل بینی متاثر از چه عواملی است؟

در حال حاضر تعداد جراحان زیبایی که کار عمل بینی انجام می دهند بسیار فراوان است. میزان تخصص و کیفیت کار آن ها نیز متفاوت است. بدیهی است که پزشکی که تجربه ی بیشتری کسب کرده و تسلط بیشتری بر این جراحی دارد، هزینه ی بیشتری برای جراحی بینی دریافت کند. از این رو جراحان معروفی که تجربه ی بیشتری دارند معمولا مبلغ بیشتری برای هزینه عمل بینی دریافت می کنند.

عامل مهم دیگر که در مقدار هزینه عمل بینی بسیار تاثیرگذار است، شکل و فرم کنونی بینی و فرم مطلوب شما است. در حقیقت حجم کاری که قرار است روی بینی انجام شود تعیین می کند که چه مقدار هزینه برای جراحی لحاظ شود. گر چه عمل بینی یک هزینه ی ثابت دارد اما بخشی از این هزینه متغیر است.

اگر تغییری که لازم است روی بینی ایجاد شود صرفا برطرف کردن یک قوز کوچک یا اصلاح زاویه نوک بینی باشد، حجم کار آن کم است و معمولا هزینه کمتری گرفته می شود. اما بینی های گوشتی که بافت حجیم و متراکمی دارند و حجم پوست و تراکم بافت چربی در آن بیش تر است کار سنگین تری برای جراحی دارند و در نتیجه هزینه عمل بینی برای بینی های گوشتی بیشتر است.

هزینه جراحی بینی

متغیر مهم دیگر در هزینه عمل بینی، مکان مطب یا کلینیک عمل بینی است. طبیعتا مطب هایی که در مراکز استان ها به خصوص تهران و شمال شهر تهران قرار دارند، هزینه بیشتری دریافت می کنند. همانطور که گفته شد جراحان با تخصص بیشتر مبلغ بیشتری برای عمل بینی می گیرند؛ و این جراحان نیز معمولا در شمال تهران ساکن هستند.

هزینه های مازاد بر عمل بینی اصلی

یک اتفاقی که ممکن است باعث شود هزینه های شما دو برابر شود این است که به هر دلیلی نیاز به عمل ترمیمی پیدا کنید. گاهی اوقات در جراحی بینی اتفاقاتی میفتد که نتیجه مطلوب حاصل نمی شود یا اینکه آسیب های جانبی ای به بینی وارد می شود. در این حالت لازم است جراحی دیگری به عنوان اصلاح و ترمیم انجام شود. هزینه عمل بینی برای عمل ترمیمی معمولا برابر یا بیشتر از هزینه اصلی است. برای اینکه چنین اتفاقی نیافتد لازم است در انتخاب جراح خود دقت کافی به خرج دهید و با او همکاری کامل نشان دهید. البته ممکن است تنها به این دلیل که از نتیجه عمل بینی راضی نیستید، خودتان درخواست عمل بینی ترمیمی دهید.

 





:: برچسب‌ها: عمل بینی , هزینه عمل بینی ,
:: بازدید از این مطلب : 397
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: