لوتوس لپ تاپ؛ مکانی برای خرید ایسوس راگ و معرفی نمایندگی ای دیتا
نوشته شده توسط : seoinja

افرادی هستند که گیمرهای حرفه ای هستند و نیاز به لپ تاپ های گیمینگ حرفه ای دارند. ایسوس برای این افراد سری لپ تاپ های ایسوس راگ را ارائه داده است. کلمه ROG در ایسوس راگ مخفف کلمه Republic Of Gamers است.  در این مقاله به بررسی ویژگی های لپ تاپ ایسوس راگ و وسایل جانبی مورد نیاز برای آن خواهیم پرداخت. علاوه بر این نگاهی به معرفی نمایندگی ای دیتا خواهیم داشت.

طراحی و ظاهر

طراحی لپ تاپ ایسوس راگ بسیار جالب است و الهام گرفته از جنگنده هاست که با کاربرد آن برای بازی های کامپیوتری کاملا تطابق دارد. گوشه های این سری از لپ تاپ های ایسوس کمی گرد و منحنی شکل است و در لپ تاپ دارای خمیدگی است که از عقب به سمت جلو می رسد و در قسمت جلو مسطح می شود. بدنه ایسوس از جنس آلومینیوم برای طراحی زیباتر درب استفاده کرده است.

اجزای داخلی

پردازنده داخلی لپ تاپ G751JY و G751JT از سری ایسوس راگ از نوع 7 هسته ای اینتل 4750HQ هستند و سرعت پردازش آنها از 2.0 گیگاهرتز تا 3.2 گیگاهرتز است.

لپ تاپ ایسوس راگ 6 مگابایت حجم حافظه کش دارد و 1000 گیگابایت (1 ترابایت) ظرفیت حافظه داخلی دارد. باتری این لپ تاپ ها نیز تا 5 ساعت میتواند لپ تاپ را روشن نگه دارد.

داشتن گرافیک بالا که یکی از معیارها برای خرید لپ تاپ گیمینگ است نیازمند گرافیک بالا و پنل با سرعت بالا است. در لپ تاپ ایسوس راگ پنلی با سرعت 120 هرتز دارد که کیفیت  تصویر شگفت انگیزی را در زوایای مختلف ارائه می دهد.

وسایل جانبی ایسوس راگ

یکی از وسایل جانبی مورد نیاز برای محافظت از لپ تاپ، کاور و کیف است که اهمیت بالایی برای جلوگیری از ضربه خوردن به لپ تاپ و آسیب دیدن آن دارد. شاید بتوان گفت ضروری ترین وسایل جانبی که باید در کنار لپ تاپ آن را خریداری کنید، کیف و کاور آن است. خرید این مورد از وسایل جانبی بسیار مهم است در نتیجه ارزش هزینه کردن دارد.

دومین مورد از وسایل جانبی ک باید  در هنگام خرید لپ تاپ آن را خرید، موس و موس پد است. این مورد به خصوص برای افرادی که احتیاج به سرعت بالا در کار خود دارند، یکی از وسایل جانبی ضروری محسوب می شود.

نمایندگی ای دیتا در تهران

تهیه محصولات ای دیتا از نمایندگی ای دیتا

ای دیتا شرکتی است که محصولات مختلفی در زمینه گجت ها و ابزار الکترونیکی تولید کرده است که بهترین مکان برای خرید آن ها نمایندگی ای دیتا است. محبوب ترین محصول در بین محصولات ای دیتا و احتمالادر نمایندگی ای دیتا، هارد های اکسترنال ای دیتا هستند. انواع مختلف هارد ای دیتا در نمایندگی ای دیتا در هر شهر قابل خریداری است و به دلیل کیفیت بالا و کارکرد مناسب، محصولات موجود در نمایندگی ای دیتا همیشه خریداران دست به نقدی دارند.

از کجا بخریم؟

تمامی محصولات، برندها و...که در این مقاله مورد معرفی قرار گرفت، در بازار از کالاهای پر مصرف محسوب می شوند. برای خرید این نوع از محصولات الکترونیک، لوتوس لپ تاپ می تواند گزینه ای ایده آل باشد. لوتوس لپ تاپ با بیش از یک دهه سابقه در امر واردات، تضمین کننده کیفیت مناسب و قیمت رقابتی محصولات خود است.

 





:: برچسب‌ها: ایسوس راگ , لوتوس , نمایندگی ای دیتا ,
:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: