بهترین جراح رینوپلاستی
نوشته شده توسط : seoinja

در این مقاله ما قصد داریم شما را با رینوپلاستی، جراحی زیبایی بینی، همچنین ویژگی های بهترین جراح بینی تهران معرفی کنیم. در ابتدا قصد داریم شما را با جزئیات جراحی زیبایی بینی آشنا کنیم.

رینوپلاستی

رینوپلاستی

رینوپلاستی (RIE-no-plas-tee) از به‌روز‌ترین و پیشرفته‌ترین روش‌های زیبایی بینی است که در آن شما می‌توانید با سلیقه‌ی خودتان، شکل بینی خود را انتخاب کنید؛ همچنین این عمل کاربرد درمانی هم دارد و برای بهبود تنفس نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

قسمتی پایین بینی را غضروف و قسمت فوقانی آن را استخوان تشکیل داده است و در رینوپلاستی می‌توانید غضروف، استخوان و پوست و یا هر سه را تغییر دهید و با توجه به ویژگی های جسمی و شرایط خودتان می‌توانید از بی حسی موضعی ویا همراه بی‌هوشی کامل استفاده کنید .

در رینوپلاستی شما می‌توانید ایرادات مختلفی از بینی خود را برطرف کنید که چند مورد آن به شرح زیر است: 

  • قوز دار بودن و یا بزرگ بودن اندازه بینی
  • کم زاویه بودن یا افتادگی نوک بینی
  • بزرگ بودن سوراخ‌های بینی و یا پهن بودن بینی
  • فاصله زیاد نوک بینی تا صورت 

عوارض های رینوپلاستی

حتما به این نکته مهم توجه داشته باشید در صورتی‌که شما در انتخاب یک مرکز درمانی معتبر و مجهز و پزشک با تجربه و حرفه‌ای دچار اشتباه شوید و مرکز مناسبی را انتخاب نکنید، عمل رینوپلاستی عوارض و معایبی دارد که به چند مورد از آن ها اشاره می‌کنیم:

  • نوک بینی منحرف و دچار عدم تقارن می‌شود
  • خون دماغ شدن های غیر طبیعی و مکرر
  • بی حسی دائمی بینی و محل جراحی
  • دچار مشکلات تنفسی می‌شوید و نفس کشیدن از راه بینی سخت می‌شود
  • درد ، اثر زخم ، تغییر رنگ بینی

عوارض رینوپلاستی

 بهترین جراح بینی تهران    

در ابتدا ما از اهمیت انتخاب یک پزشک و مرکز با تجربه ذکر کردیم و اشاره داشتیم که در صورت انتخاب اشتباه چه عواقبی برای ما دارد . اولین سوالی که پیش میاید این است که یک جراح چه ویژگی هایی باید داشته باشد. با ما همراه باشید تا در مورد این مطلب شما را راهنمایی کرده باشیم.

مهم‌ترین معیار برای انتخاب بهترین جراح بینی ، تجربه است

همانطور که می‌دانیم که از یکی از عوامل مهم وکلیدی در موفقیت هر کاری تجربه است و به اصلاح می‌گوییم که فرد چند دست پیراهن پاره کرده! در انتخاب بهترین جراح بینی نیز مهم ترین اصل تجربه بوده. پزشک بی تجربه و کم تجربه ممکن است برای دفعات اول باشد که در اتاق عمل حاضر می‌شود، جراحی می‌کند و به احتمال زیاد نتیجه مطلوبی از آن عمل کسب نخواهد شد.

مهارت داشتن  و متخصص بودن

دومین اصل برای انتخاب بهترین جراح بینی داشتن مهارت است. رینوپلاستی مانند هنر مجسمه سازی است، یک مجسمه ساز سعی دارد که بهترین پیکر را از دل سنگ بیرون بیاورد، یک جراح ماهر نیز سعی دارد کار خود را با ظرافت هر چه بیشتر انجام دهد تا زیباترین فرم را از آب در بیارد.

اخلاق حرفه‌ای ، احترام به مراجعین و تعهد پزشکی

در روابط اجتماعی، مهم‌ترین اصل احترام دو طرفه است و این اصل باید بین پزشک و بیمار نیز رعایت شود. همچنین ارتباط دو طرفه بین بیمار و پزشک بسیار مهم بوده، یکی از فاکتور ها برای بهترین جراح بینی این است که پزشک باید با حوصله زیاد به تمام پرسش های بیمار پاسخ دهد و تمام نکات که به فرد برای انجام جراحی باید بداند و به آن آگاه باشد را خاطر نشان کند.

بهترین جراح تهران

جمع بندی

حال که با رینوپلاستی و ویژگی های بهترین جراح بینی تهران آشنا شدید به این نکته توجه داشته باشید که رینوپلاستی هم نوعی جراحی بوده و هر جراحی می‌تواند عوارضی برای فرد داشته باشد. پس در انتخاب یه مرکز معتبر و با تجربه دقت کنید تا سلامتی خود را تضمین کرده باشید.





:: برچسب‌ها: رینوپلاستی , بهترین حراح بینی تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: