همه چیز درباره سئو سایت
نوشته شده توسط : seoinja

رتبه بندی موتورهای جستجو یک بازی برنده همه است. سه نتیجه برتر دارای نرخ کلیک 30٪ - 10٪ هستند. با موقعیت نه ، این فقط به 2٪ کاهش یافته است. اگر وب سایت شما برای جستجوی عبارات مرتبط در صفحه یک نشان داده نشود ، به پتانسیل کامل خود نمی رسد. در اینجاست که سئو سایت ارائه می شود.

سئو سایت چیست؟

سئو سایت  اصطلاح پتوشی است که همه مارک ها برای جابجایی ارگانیک از موتورهای جستجو به وب سایت های خود انجام می دهند. سئو سایت  شامل جنبه های فنی مانند معماری سایت و همچنین عناصر تخیل بیشتری مانند ایجاد محتوا و تجربه کاربر است.

به نظر می رسد نسبتاً ساده است. اما سئو یک هدف متحرک است ، حتی برای بازاریابان با تجربه دیجیتال. افسانه ها زیاد است ، الگوریتم ها تغییر می کنند و تاکتیک های سئو که یک بار جواب داده اند ، ناگهان مجازات می شوند. برای بهینه سازی سایت ، شما باید به دانش عمیق در مورد نحوه "فکر کردن" موتورهای جستجو و همچنین نحوه تفکر و واکنش افراد واقعی با محتوای وب شما نیاز داشته باشید. این ترکیب از قابلیت استفاده ، معماری سایت و ایجاد محتوا باعث می شود که بهینه سازی موتور جستجو ترکیبی باشد.

سئو سایت

موتورهای جستجو چگونه کار می کنند

گوگل به تنهایی بیش از 3.5 میلیارد جستجو در روز انجام می دهد. موتور جستجو برآورد شده در وب سایت های 1.9B جهان را انجام می دهد و نتایج مربوطه را در کمتر از 0.5 ثانیه باز می گرداند. پس در پشت صحنه چه می گذرد؟

برای بازگرداندن نتایج مربوطه ، یک موتور جستجو باید سه کار انجام دهد:

یک لیست یا فهرست از صفحات موجود در وب ایجاد کنید

بلافاصله به این لیست دسترسی پیدا کنید

تصمیم بگیرید که کدام صفحات مربوط به هر جستجو هستند

در دنیای سئو ، این فرآیند معمولاً به عنوان خزنده و نمایه سازی توصیف می شود.

خزیدن و نمایه سازی

وب از انبوهی از صفحات که توسط پیوندها به یکدیگر متصل می شوند تشکیل شده است. موتورهای جستجو باید این صفحات را پیدا کنند ، بفهمند چه چیزی در آن است و آنها را در یک انبوه داده عظیم که به عنوان فهرست شناخته می شود ، ذخیره کنند.

برای انجام این کار ، آنها از ربات ها - معروف به عنکبوت یا خزنده - برای اسکن وب برای دامنه های میزبانی شده استفاده می کنند. خزنده ها لیستی از تمام سرورهایی را که می یابند و وب سایت های میزبانی شده را در آنها ذخیره می کنند. سپس آنها به طور سیستماتیک از هر وب سایت بازدید می کنند و برای اطلاعات ، ثبت انواع محتوا (متن ، ویدئو ، جاوا اسکریپت و غیره) و تعداد صفحات ، آنها را "خزنده" می کنند. سرانجام ، آنها از برچسب های کد مانند HREF و SRC برای شناسایی پیوندها به صفحات دیگر استفاده می کنند ، سپس آنها را به لیست سایت ها برای خزیدن اضافه می کنند. این به عنکبوت ها اجازه می دهد تا یک شبکه بزرگتر از صفحات ایندکس شده ، از صفحه ای به صفحه دیگر پرش کرده و آنها را به فهرست اضافه کنند.

موتورهای جستجو این اطلاعات را در پایگاه داده های عظیم فیزیکی ذخیره می کنند ، هر زمان که کسی جستجو می کند از آنها اطلاعات را به یاد می آورد. Google دارای مراکز داده در سراسر جهان است. مرکز ماموت آنها در پریور کریک ، اوکلاهما ، تخمین زده می شود که 980،000 فوت مربع باشد. این شبکه به Google امکان می دهد تا میلیاردها صفحه را در بسیاری از دستگاهها ذخیره کند.

سئو سایت

موتورهای جستجو به طور مداوم خزیده و فهرست می شوند ، صفحات تازه اضافه شده ، صفحات حذف شده ، پیوندهای جدید و محتوای تازه را ردیابی می کنند. وقتی شخصی جستجو می کند ، موتور جستجو دارای یک شاخص کاملاً به روز شده از میلیاردها پاسخ ممکن است که می تواند به جستجوگر تحویل داده شود.

تنها چیزی که باقی مانده است این است که این نتایج را با توجه به ارتباط و کیفیت آنها رتبه بندی کنید.

چگونه موتورهای جستجو نتایج مرتبط را رتبه بندی می کنند

اگر یک عبارت جستجو صدها هزار نتیجه را بازگرداند ، چگونه یک موتور جستجو بهترین سفارش را برای نمایش آنها به جستجوگر تصمیم می گیرد؟

نتایج جستجو

تعیین نتایج مربوطه توسط تیمی از انسانها در مقر موتور جستجو انجام نمی شود. در عوض ، موتورها از الگوریتم ها (معادلات و قوانین ریاضی) برای درک قصد جستجوگر ، یافتن نتایج مربوطه و سپس رتبه بندی آن نتایج بر اساس اقتدار و محبوبیت استفاده می کنند.

در تلاش برای جلوگیری از سئو کلاه سیاه ، موتورهای جستجو تمایل چندانی ندارند که الگوریتم های رتبه بندی خود را نشان دهند. همانطور که گفته شد ، بازاریابان جستجو می دانند که تصمیمات الگوریتمی بیش از 200 عامل از جمله موارد زیر است:

نوع محتوا: جستجوگران به دنبال انواع مختلف محتوا هستند ، از فیلم و عکس گرفته تا اخبار. موتورهای جستجو انواع مختلف محتوا را بر اساس قصد در اولویت قرار می دهند.

کیفیت محتوا: موتورهای جستجو مطالب مفید و آموزنده را در اولویت قرار می دهند. این اقدامات اندازه گیری ذهنی است ، اما متخصصان سئو سایت  به طور کلی این معنی را به معنای محتوایی کامل ، اصلی ، عینی و راه حل دارند.سئو سایت

طراوت مطالب: موتورهای جستجو آخرین نتایج را به شما نشان می دهند ، متعادل در برابر سایر عوامل رتبه بندی. بنابراین ، از بین دو قطعه که توسط الگوریتم دارای کیفیت یکسان ارزیابی شده اند ، جدیدترین قطعه ابتدا به نظر می رسد.

محبوبیت صفحه: Google هنوز هم از الگوریتم اصلی PageRank دهه 1990 خود استفاده می کند ، که کیفیت صفحه را با توجه به تعداد پیوندهای اشاره شده به آن و کیفیت آن پیوندها ارزیابی می کند.

 سئو اینجا

اینکه کجای لیست گوگل قرار دارید مهم نیست. چیزی که اهمیت دارد این است که برای رفتن به رتبه های بالا نبردی بین سایت های مختلف ایجاد شده است که برای رسیدن به جایگاه بالاتر نیاز دارید از روش های تخصصی و حرفه ای تری کمک بگیرید تا پیروز میدان شوید. این هدفی است که نه تنها شما بلکه هزاران رقیب شما در سر دارد. رسیدن به جایگاه رویایی رتبه یک گوگل!

هدف کاری ما با هدف ورود شما به این فضا یکسان است در نتیجه سئو اینجا به شما کمک می کند تا در فضای وب رتبه مناسبی پیدا کنید و از آن با تمام قدرت محافظت نمایید. با کمک و راهنمایی های تخصصی سئو اینجا می توانید پیروز میدان جنگ رتبه های گوگل باشید.

 




:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: