راهنمایی گرفتن از یک مشاوره حقوقی تلفنی چه کمکی به ما می کند؟
نوشته شده توسط : seoinja

گاهی در شرایطی که یک مشکل حقوقی برای شما پیش می آید و نا آگاه از مسائل قانونی و حقوقی از همه جا ناامید می شوید و احساس می کنید هیچ راه دیگری برای شما وجود ندارد کمک گرفتن از یک مشاوره حقوقی تلفنی می تواند راه های زیادی را برای رفع مشکل جلوی پایتان قرار دهد.

 

مشاوره حقوقی تلفنی رایگان

گاهی شاید به دلایل مختلفی شما به یک مشاوره حقوقی خوب دسترسی نداشته باشید و یا وقت کافی برای مراجعه حضوری نداشته باشید و یا شاید در شهر شما مرکز مشاوره حقوقی وجود نداشته باشد در چنین شرایطی کمک گرفتن از یک مشاوره حقوقی تلفنی می تواند برای شما بسیار کارساز باشد.

چرا باید از مشاوره حقوقی تلفنی کمک بگیریم؟

در بیشتر مشکلات حقوقی، کیفری، قضایی، خانواده افراد زیادی هستند که از حق و حقوق خود غافل اند و به دلیل همین عدم اطلاع ممکن است حتی اگر مقصر هم نباشند حقشان پایمال شود و فرد مقصر از ناآگاهی آنها سوء استفاده کند و از آنجایی که مسائل حقوقی بسیار تخصصی و پیچیده هستند کسب اطلاع درآن نیازمند سال ها کسب تحصیل است و به راحتی نمی توان مانند علوم دیگر اطلاعات در مورد آن کسب کرد.

حتی اگر کسی هم در زمینه حقوقی دانش داشته باشد و یا مثلا در رشته حقوق تحصیل کرده باشد باز هم نمی تواند از پس حل مشکلات حقوقی بر بیاید زیرا که علاوه بر دانش و تحصیلات مهمترین اصلی که فردی را تبدیل به یک مشاوره حقوقی می کند داشتن سالها تجربه و حل کردن پرونده های بسیار است.

با این تفاسیر یک مشاوره حقوقی تلفنی در هر جایی که شما حضور داشته باشید می تواند با سالها تجربه و دانشی که به دست آورده است برای حل مشکلات حقوقی شما راه کارهای درست و اصولی پیشنهاد دهد.

مشاوره حقوقی تلفنی

وظایف مشاوره حقوقی تلفنی چیست؟

یک مشاوره حقوقی تلفنی باید ابتدا به صحبت های کاربر گوش دهد و شرح مشکلی که برای او پیش آمده گوش دهد و مشاوره های کلی و قدم های اولیه این که فرد باید بردارد را برای او توضیح دهد، یکی از مزیت های استفاده از مشاوره حقوقی تلفنی این است که به شایعه ها و شنیده هایی که فرد از اطرافیان می شنود پایان می دهد و همین امر در ابتدا باعث اطمینان خاطر فرد و رفع نگرانی های او می شود.

یک مشاور حقوقی تلفنی تمام راه هایی که برای رفع مشکل فرد پیش رویش وجود دارد را برای او ترسیم می کند و با اطلاع از تمام بند ها و ماده های قانون راهنمایی های صحیح به فرد ارائه می دهد و به او چگونگی تنظیم دادخواست یا شکایت را به طور صحیح و قدم به قدم می آموزد.

 

مشاوره حقوقی تلفنی شهرداد

نتیجه گیری 

با توجه به مطالب بیان شده درگیر شدن در یک مشکل حقوقی اغلب پیچیدگی های زیادی دارد و شرایط بحرانی در زندگی فرد به وجود می آورد و راهنمایی گرفتن از یک مشاور حقوقی تلفنی در ابتدای راه و قبل از هر اقدامی می تواند بسیار برای شما کاربردی باشد البته نکته حائز اهمیت این است که شما باید با مشاوره حقوقی حرفه ای و حاذقی مشورت کنید تا وقت و هزینه ای که صرف می کنید هدر نرود.

شما می توانید با گروه حقوقی شهرداد ارتباط برقرار کنید و از دانش و تجربه آنها بهره مند شوید، شهرداد برای راحتی کار و اینکه برای همه افراد امکان دسترسی به مشاوره حقوقی وجود داشته باشد اپلیکیشنی طراحی کرده است و شما می توانید با مراجعه به آن از وکیل و مشاوره ای که مورد نیازتان است وقت مشاوره حقوقی تلفنی بگیرید.





:: برچسب‌ها: مشاوره حقوقی تلفنی , مشاوره حقوقی , مشاوره حقوقی آنلاین , مشاوره حقوقی حضوری , اپلیکیشن حقوقی شهرداد ,
:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: