چشمی دیجیتال و کاربرد و مزایای آن !
نوشته شده توسط : seoinja

چشمی دیجیتال چیست و چه کاربردی دارد؟




چشمی دیجیتال

همانطور که از اسم آن پیداست چشمی برای دیدن افراد پشت درب استفاده میشود. چشمی های دیجیتال که امروزه جایگزین چشمی های معمولی شده اند با تکنولوژی که دارند به صاحب خانه این امکان را میدهد تا افراد پشت درب را با وضوح بیشتری ببیند و حتی در صورت نیاز امکان عکس برداری از شخص پشت درب را نیز دارد.

در واقع این چشمی ها به صورت یک دوربین مدار بسته هستند. که برای مشاهده پشت درب منزل یا محل کار استفاده میشوند و بر روی همه نوع درب هایی هم قابل نصب میباشند. در بازار انواع مختلفی از چشمی دیجیتال وجود دارد. که شما با توجه به کاربرد و بودجه خود میتوانید دست به انتخاب بزنید اما داشتن کمی اطلاعات اولیه در این زمینه هم خوب است.

باتوجه به پیشرفت روز افزون تکنولوژی این روز ها همه چیز به سمت هوشمند شدن حرکت میکند حتی چشمی درب ها هم ازین قاعده مستثنی نمانده است. چشمی دیجیتال یک نوع چشمی است که با توجه به تکنولوژی پیشرفته آن فواید و قابلیت های زیادی نسبت به چشمی های معمولی و قدیمی دارد.

همانطور که میدانید پیشرفت تکنولوژی باعث شده زندگی همه ما روز به روز آسان تر شود. اما شاید با خود بگویید دیگر به چشمی دیجیتال چه نیازی است. پس با کارن در این مقاله همراه باشید تا به شما بگوییم چشمی دیجیتال چیست و چه فوایدی داری.

 

انواع چشمی دیجیتال

  • چشمی دیجیتال مدل DB-43HD : این نوع از چشمی دیجیتال یک شارژر و دو باطری دارد. نمایشگر آن بسیار با کیفیت و دارای سنسور حرکتی است. قابلیت نشان دادن تصویر با وضوح بالا در تاریکی را به دلیل داشتن چراغ های ال ای دی دارد. زاویه لنز آن 120 درجه است و فیلم و عکس را به صورت خودکار ذخیره سازی میکند.

  • چشمی دیجیتال مدل Ismarteye : این چشمی پر فروش ترین مدل در بازار است به دلیل اینکه میتواند به سیم کارت متصل شود و با مراجعه کننده تماس بگیرد. دارای سنسور حرکتی و حرارتی است و در شب هم تصویر را با وضوح بالا نشان میدهد.

  • چشمی دیجیتال EXITEC : این چشمی دارای سنسور حرکتی، مادون قرمز، منو فارسی، و حافظه جانبی میباشد.

 

مزایای چشمی دیجیتال :

  1. کیفیت چشمی های دیجیتال نسبت به چشمی های ساده بیشتر است و وضوح تصویر آن ها بالا تر است.

  2. قابلیت  عکس برداری  دارد.

  3. قابلیت اتصال به تلفن همراه و نشان دادن عکس شخصی که به درب منزل آمده را دارد.

  4. دارای ضمانت است

  5. امکان دید خیلی باز تر است نسبت به چشمی های معمولی

  6. قابلیت زوم کردن دارد

  7. نیاز به برق و سیم کشی ندارد

  8. به دلیل داشتن مادون قرمز دارای دید در شب است

  9. براحتی میتوان آن را شارژ کرد

  10. دارای ظاهری زیبا است

جمع بندی

با توجه به نکاتی که ذکر کردیم. چشمی دیجیتال یک قفل امنیتی خیلی مفید برای محافظت از منزل شما است که شما میتوانید با خرید و نصب آن بر روی درب منزل یا محل کارتان به راحتی رفت آمد ها را کنترل کنید. البته خرید یک چشمی دیجیتال باکیفیت نیاز به جستجوی فراوان دارد و فروشگاه کارن به شما این اطمینان را میدهد که با خرید یک چشمی دیجیتال با کیفیت میتوانید امنیت خانه هایتان را تضمین کنید.





:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: