آیا حتما نیاز به جراحی بینی دارم؟
نوشته شده توسط : seoinja

مجل قرارگیری بینی در صورت شخص باعث می شود که تاثیر خیلی زیادی بر روی زیبایی او داشته باشد، حتی اگر شما چشمانی زیبا و درشت دارید، ولی سایز بینی شما مناسب صورتتان نیست یا بینی شما قوز دارد، این باعث می شود که زیبایی چشمان شما هم دیده نشده و به نوعی از پتانسیل های خدادادی صورتتان هم استفاده نکرده باشید. اگر دوستانتان جراحی بینی داشته اند، احتمالاً شنیده اید که هرکدام از آنها نظرات مختلفی دارند. در اینجا می خواهیم با جراحی بینی ، اقدامات و نکات آن آشنا شویم تا بتوانیم بهتر عمل کرده و از روی ناآگاهی هنر دست پزشک و زیبایی خودمان را خراب نکنیم.

جراحی بینی گوشتی

جراحی بینی و انواع آن

جراحی بینی، جراحی بینی گوشتی، جراحی بینی استخوانی، به طور کلی جراحی بینی به دو دسته تقسیم می شود: ترمیم ساختاری و رینوپلاستی؛ دسته اول برای مداوای شکستگی بینی، بهبود عملکرد و رفع مشکلات دستگاه تنفسی و مشکلاتی از این قبیل است، اما دسته دوم صرفاً جراحی برای زیباسازی صورت است. در نتیجه، برخی افراد این دو جراحی بینی را ترکیب می کنند تا سختی های جراحی را برای یکبار تحمل کنند.

سن دقیق برای جراحی بینی

قبل از اقدام برای جراحی بینی، اطمینان حاصل کنید که رشد صفحات استخوانی شما تمام شده است و دیگر شاهد تغییراتی در ظاهر استخوان های بینی خود نخواهید بود. این رشد در افراد مختلف متفاوت است، اما به طور متوسط ​​تا 17 سال برای دختران و تا 19 سال برای پسران ادامه دارد؛ البته اگر بینی گوشتی دارید وضعیت متفاوت خواهد بود. پس به طور کلی بهتر است در سنین پایین با یک عجله بی مورد کار را سخت تر نکنیم، چرا که جراحی بینی ارتباط مستقیم با چهره ی ما دارد و مابقی عمر روی زیبایی ما تاثیر گذار خواهد بود.

چه کارهایی را باید پیش از جراحی بینی انجام دهیم 

  1. در مورد مشکلات سلامتی خود به جراح خود بگویید و از او مشاوره بگیرید ، به خصوص اگر در تنفس مشکل دارید و آسم دارید.

  2. اگر به هر دلیلی مثل مصرف ایبوپروفن و آسپیرین خون رقیقی دارید ، آن کار را ده روز قبل از عمل متوقف کنید ، زیرا حتما در طول جراحی بینی و بعد از آن خونریزی خواهید داشت و وقتی خون بسیار رقیق شده باشد با یک باند و چسب نمی توان جلوی آنرا گرفت، چون خود خون کمکی به شما نمی کند.

  3. لباسی که میپوشید باید به قدری گشاد باشد که بدون تماس با بینی بتوانید آن را عوض کنید.

  4. سیگار و الکل را ماه قبل از عمل کنار بگذارید و چون این کار را باید بعد از عمل هم ادامه دهید، اگر اعتیاد دارید بهتر است چند ماه قبل ترک کرده باشید.

  5. مردانی که داشتن ریش و سبیل برای آنها عادت شده است بهتر است آنرا قبل از عمل ترک کنند، صورت شما باید کاملا بی مو و صاف باشد.

  6. آزمایشاتی که پزشک دستور می دهد را به طور کامل انجام دهید و از او بخواهید تا با دقت نتایج را مشاهده کند.

  7. جراحی بینی ناشتا انجام می شود، بهتر است خود را برای یک هفته مصرف مایعات و سوپ آماده کنید.

جراحی بینی



آیا حتما نیاز به جراحی بینی دارم؟ 

جراحی بینی در بسیاری از موارد کمک شایانی به زیباتر شدن می کند پس بهتر برای مطمئن شدن از لزوم آن و انجام عمل های حساس جراحی بینی گوشتی با یک مجموعه حرفه ای مشاوره داشته باشید. کلینیک زیبایی دکتر تهران بیوتی با متخصصین حرفه ای در انجام انواع جراحی بینی گوشتی مشاور و پزشک معتمد شما خواهد بود. 








:: برچسب‌ها: جراحی بینی , جراحی بینی گوشتی ,
:: بازدید از این مطلب : 374
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: